1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Já to takhle udělal předloni s dvoutaktníma tříkilama a zjistil jsem,že pro mě by byl GG300EC-E ideál . Jen bych potřeboval,aby to začali dělat v Asii a srazili cenu o 1/3.. P-H.
Naposledy editováno 08.04.2013 10:08:22
No a co se motoru tyce tak udajne je tma podtlakovej karbec, takze to bude na plyn asi dost mdle a ta zavodni verze ho mela urcite vymenenej za karbec s akceleracni pumpou.
Netvrdim ze ta motorka je uplnej srot ale aby se na tom dalo solidne jezdit tak je to investice hned dalsich cca 25000 a za cenu +- 125000 si radeji koupim krosovku od japoncu treba i lonskej model.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Joraell: V čem vidíš problém u podtlakovýho karburátoru u motorky pro hobíka? Já jednu s Podtlakem měl a nic jsem neregistroval!
Ale jasný, je to ČÍNA, takže sráč! Sice z Brazílie, ale čína!!! Gasgas je od španělskejch cigošů, ale je lepší než od Brazilskejch cigošů!!!
Fakt mi zůstává rozum stát. A To jsem si myslel, že jsem mezi dospělejma!!!
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
U Číňanů nejde tolik o kvalitu výsledného produktu, ale spis o přístup jak ten produkt vznikl...
Btw eBay je plnej brzdovejch pump brembo, co nejsou brembo, to ze je na něčem napsáno nissin, je bud tím ze je to nissin, nebo tím ze si cmoud před zaformovanim te origo pumpy nedělal hlavu ano s tím aby z toho ten nápis obrousil....
Naposledy editováno 08.04.2013 14:07:30
2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
V cem je problem podtlaku ? no hlavne v tom ze otevres plyn a ono se nic nedeje :) a to je u endura a mx motorky hodne velkej problem.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Joraell píše: Nissin taky neni zadna vyhra ze :D Ale lepsi jak Missin .
V cem je problem podtlaku ? no hlavne v tom ze otevres plyn a ono se nic nedeje :) a to je u endura a mx motorky hodne velkej problem.
Si nečetl ze je to motorka pro hobbika na pole? :)
assassin píše: Chiro: a to ti mezi dospělejma přijde normální ze někdo investuje velky prachy do vývoje, pak přijde jinej, ten to cely ukradne a uz to vyrábí jen za výrobní náklady, nepotrebuje vydělat zpět na ten drahej vývoj, takže si všichni koupi ten o třetinu levnější stroj a ten co tomu věnoval to úsilí ostrouha?
U Číňanů nejde tolik o kvalitu výsledného produktu, ale spis o přístup jak ten produkt vznikl...
Btw eBay je plnej brzdovejch pump brembo, co nejsou brembo, to ze je na něčem napsáno nissin, je bud tím ze je to nissin, nebo tím ze si cmoud před zaformovanim te origo pumpy nedělal hlavu ano s tím aby z toho ten nápis obrousil....
Proč si myslíš, že to číňani ukradli ? Napadlo tě, že si to mohli řádně koupit ? Nebo že to je jen další společný čínsko-japonský projekt ?
Jako majitel CRF450X-2012 jsem se před koupí tomuto modelu docela věnoval. Pokud jsem měl možnost prohlížet detaily fotek VV MX na netu, troufám si tvrdit, že to není kopie CRF 450X.
VVMX450 je CRF450X
Pouze přizpůsobená evropským homologacím a slevněná na některých dílech....
Číňani si klidně okopírují cokoliv, co jim jde jen těžko dokázat a od toho kdo se s nimi pravděpodobně nebude soudit. Ale těžko by se pouštěli do sporu s největším světovým výrobcem motocyklů, který má v Číně své filiálky a se zemí jako Japonsko, se kterým je jejich státní ekonomika silně provázaná.
Když se podíváš co číňani dokázali s honďáckým motorem 125ccm, který se dnes montuje po celé Asii, stejně jako ho používá německý Sachs, těžko nevěřit tomu, že dokáží podržet kvalitu i u jiných motorů. Navíc, pokud jim na tom bude záležet.
Ty tvé teorie o vývoji...Ten byl u CRF 450 už nesčetně krát zaplacen a ty desetitisíce prodaných kusů v Americe,Austrálii ji mnohokrát zhodnotily. Proto 450X funguje bez podstatných změn už desetiletí. Ale je problém, aby stále fungovala pod značkou Honda. Honda musí vyvíjet a posouvat technologie dál, ale nechce svůj top enduro model hodit do šrotu, ani jej prodávat za levno jako Hondu. Musí přeci držet cenu top značky !
Tak se prostě domluví s Čínou. Pod jejich značkou a s levnými náklady je můžou dělat dál a vydělají všichni...
Navíc ještě pořádně naštve KTM, která se začala navážet do Ameriky, kde Honda kralovala. A která přes svého indického spolumajitele rozjíždí prodeje malých kubatur po Asii. Dalšího dominia Hondy.
Nacpat proto do Evropy, na domácí hřiště KTM svůj sice očesaný, ale pořád velmi konkurenceschopný model za cenu pod 4000Eur. Tedy nižší než je cena ojetých KTM, to mi přijde jako hodně dobrý tah...
Vůbec bych se nedivil, kdyby moje loňská motorka vyjela se stejné fabriky jako letošní VVMX
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Sakra ta tvoje teorie ma neco do sebe asi to tak dela i Samsung, Apple atd. :d Vdit v cine kopirujou i cinskyho vyrobce ZTE !
Precti si neco o vymahatelnosti autorskeho prava v Číně a přijdeš na to ýe ýalobama bylo už popsáno tolik papíru, že by jsme jím obalili nekolikrat žeměkouli ale výsledek skoro nulovej.
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Tomuhle se mi teda nechce věřit, ale ja sem se o to nezajímal, ty píšeš ze nez sis to koupil tak sis tohle pozjistoval.
Pokud je to ale licenční Xko tak to asi neni úplne ok na mx? Nebo ten mx Číňan je licenční Rko a to enduro je licenční Xko?
Nějak me nenapada kdo a kde by se s cinanama soudit moh....
Ad ktm, ono to teda konkuruje i Hondě, aby na tom honda měla zájem, musela by mít zisky z prodeje téhle Číňanů, tohle se mi opět nezda.
Naposledy editováno 08.04.2013 16:25:05
Ale dlouho mi vrtalo hlavou, proč se 450X dodává různě po světě, nejvíce právě do Ameriky a Austrálie a na Evropu kašlou. Dováží se do pár zemí a bez na homologace.
Ta moje teorie pasuje právě na tohle chování Hondy.
Už řadu let se živím obchodem.
Kdybych byl předsedou představenstva,snažil bych se prosadit podobnou strategii proti KTM
Naposledy editováno 08.04.2013 16:38:34
2 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Možná stačí, když Honda vydělá na odprodeji technologie odlítané motorky. Tak jako to už udělala v minulosti. Ostatní práci za ni udělají číňané.
Podívej se na produkci Skyteamu. Začali s Monkey a DAXem a co dělají dnes....
Motory mají "univerzální" Jingchen (nebo tak nějak) a dělají to tak dobře, že na ně vyvíjí věci i dvorní tuningový dodavatel Hondy, japonská Takegawa...
Naposledy editováno 08.04.2013 17:31:01
firma V V enduro a MX motorky už nějaký ten rok dělá....a teď nevím,jestli se to psalo tady,nebo na offmotu,nebo někde jinde...,ale "chválili" letošní model,že už je celkem dobrý,protože loňský model trpěl na typicky čínské nemoci jako je praskající výplet v kolech a ještě hromada jiných věcí-ale nechci kecat co to přesně bylo....
takže ať už kopírujou legálně,nebo ne,stejně měli a určitě i nadále mají-větší,nebo menší problémy s kvalitou materiálů a zpracování.(což si myslím,že kdyby se na tom nějak podílela honda,tak by se to nestalo)
už 100x jsem se přesvědčil,že nejsem tak bohatý,abych kupoval levné věci.... a když pominu to,jestli ta motorka je,nebo není kvalitní(osobně tomu nevěřím)-tak z finančního hlediska si stejně nepomůžu,protože o co levněji teď koupím,tak o to víc zase ztratím při prodeji-jestli to vůbec za pár let půjde prodat....
každopádně moc rád bych se svezl....a určitě nejsem sám a myslím si,že kdyby opravdu prodávali kvalitu,tak by už dávno pořádali nějaké dny otevřených dveří,přes léto objeli těch pár MX tratí co v ČR je-a ukázali jak je dobrá a tato investice se jim mnohonásobně vrátila.myslím si,že jen nekvalitní zboží se drží pod rouškou tajemství,podivných polopravd a přiblblých(zato jistě pekelně drahých) testů na primě v autosalónu...
Joraell píše: Nissin taky neni zadna vyhra ze :D Ale lepsi jak Missin .
V cem je problem podtlaku ? no hlavne v tom ze otevres plyn a ono se nic nedeje :) a to je u endura a mx motorky hodne velkej problem.
Na mx Trati beru, ale při Enduru jako hobík jsem nic takového neregistroval. Málokdy na enduru otevřeš tak zprudka, aby tam byla díra. Spíš co mi vadilo, že při doskoku podtlak měl díru, narozdíl od šoupátka!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VV MX450 (Shineray)
Naposledy editováno 08.04.2013 19:59:46
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
1 reakcí na tento příspěvek VV MX450 (Shineray)
Snažím se v obchodě preferovat naše, potažmo evropské výrobce, ale když se u nich setkám s nezájmem, klidně to nechám v Číně vyrobit...
Čína jde velmi rychle kupředu a věci se tam hodně mění. Co platilo o obchodě s nimi před pěti lety je dnes už dávná minulost. Okopírovat kvalitní věc, patří tak nějak k asijské mentalitě a kopírovaní si mnohdy považují za čest, že někomu stálo za to okopírovat jejich produkt.
Kdo si dnes vzpomene na ostudu, kterou si trhla Honda s okopírováním odstředivé spojky od Jawy.....
Doufám chiro2, že poreferuješ až si ji prohlídneš. Nebo se přidá někdo s hmatatelnou skutečností. Ne to co kdy kde slyšel...
Kdybych loni nepořídil hondí originál, uvažoval bych o ní také. Ještě bych si přikoupil KeihinFCR, motárdová kola a ještě by něco zbylo