Téma: Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
8.3.2013 v 23:32
Ahoj lidičky, potřeboval bych poradit. Moto před zimou startovalo v pohodě. Teď nemůže chytnout. Začalo střílet do výfuku a kouřit se pak z výfuku černý dym tak jsem to asi uchlastal. Vyndal jsem svíce, očistil jsem vysušil zahrál a zkusil jsem to znova a nic... jen to začalo škytat do výfuku a saní. Svíčky jsem vytáhl a zase byli mokré. Napadá někoho něco čim by to mohlo být?
Uzavřeno 19.05.2013 v 23:22 uživatelem Greue
Uzavřeno 19.05.2013 v 23:22 uživatelem Greue
Mívám stejný problém každé jaro na GSF 600
Střílí, svíčky mokré, nechytá.
Když sv. vytáhnu dobře vysuším fénem a očistím, nechám vydýchat pak to po nějakém čase chytne a třeba jen na 3 válce.
Přijdu druhý den a to samo, zase nic.
Když to udělám tak 15x, pak už celou sezonu jezdí OK.
Zatím mi nikdo neporadil - Benzín na zimu z karbců vypouštím, nádrž celou zimu plná, baterka nabytá, startuju pouze na 3/4 sitiče bez plynu, svíčky jsou nové, karburátory na konci sezóny nechám kontrolovat (podtlaky).
Omlouvám se, že jsem se Greuemu nasral do vlákno, ale myslím, že máme podobný problém a taky mi bylo řečeno že svíčky, stálo mě to 1000Kč a problém stále stejný.
Střílí, svíčky mokré, nechytá.
Když sv. vytáhnu dobře vysuším fénem a očistím, nechám vydýchat pak to po nějakém čase chytne a třeba jen na 3 válce.
Přijdu druhý den a to samo, zase nic.
Když to udělám tak 15x, pak už celou sezonu jezdí OK.
Zatím mi nikdo neporadil - Benzín na zimu z karbců vypouštím, nádrž celou zimu plná, baterka nabytá, startuju pouze na 3/4 sitiče bez plynu, svíčky jsou nové, karburátory na konci sezóny nechám kontrolovat (podtlaky).
Omlouvám se, že jsem se Greuemu nasral do vlákno, ale myslím, že máme podobný problém a taky mi bylo řečeno že svíčky, stálo mě to 1000Kč a problém stále stejný.
1 reakcí na tento příspěvek Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
To nevadí, myslím že je to stejný problém. Koupil jsem ji na zimu takže jsem se asi unáhlil ale když se mě tak libí :D no teď je na prodej starší ale to je mimo téma.. Teď z5 k tématu.. včera jsem si ještě hrál, zkoušel jsem svíčky pokud jiskři a jiskři všechny na všech kabelech. ale stejně koupím nové mam tam CR9EK a mam tam jen CR9E tak dam nové podle manuálu. Pak jsem znova vytahoval a zkoušel a furt nic, svíčky vytáhnu mokré a je to jak na orchestru pšouká to ze všech válců a někdy i z výfuku, baterku na tom vybiji a stále nic... musel jsem vyčistit kabeláž zevnitř byla zanesená.
No já si pak četl ještě fora proč je to střílení do výfuku a proč do karbecu. Je to chudou a bohatou směsí.. Tak mě napadlo že když mam vyprázdněný karbec tak potom to nestačí naplnit čerpadlo když startuji. ono se defakto zapne až nastartuje motor.. ale to je jen úvaha.
Tak udělám tyto změny a uvidím příští víkend.. vyměním benzinový filtr. svíčky. načepuji na benzínce 100 oktan, vyzkouším čerpadlo. Napojím na flašku benzin a budu startovat snad to zabere
Zatím jsem to nezkoušel 15x ale jen par krát a zatím nepovedlo se mě nic ani škytnout.. začátek to střílelo do výfuku a teď už jen do sani..
Známi mě radil ať nahřeji svíčky a dám pod ně benzín a zamontuji, nastartuji a že prý jedu ale já furt stojim..
No já si pak četl ještě fora proč je to střílení do výfuku a proč do karbecu. Je to chudou a bohatou směsí.. Tak mě napadlo že když mam vyprázdněný karbec tak potom to nestačí naplnit čerpadlo když startuji. ono se defakto zapne až nastartuje motor.. ale to je jen úvaha.
Tak udělám tyto změny a uvidím příští víkend.. vyměním benzinový filtr. svíčky. načepuji na benzínce 100 oktan, vyzkouším čerpadlo. Napojím na flašku benzin a budu startovat snad to zabere
Zatím jsem to nezkoušel 15x ale jen par krát a zatím nepovedlo se mě nic ani škytnout.. začátek to střílelo do výfuku a teď už jen do sani..
Známi mě radil ať nahřeji svíčky a dám pod ně benzín a zamontuji, nastartuji a že prý jedu ale já furt stojim..
(reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Greue> zmer si take kompresy jestli uz ten motor neni uplne vyseptanej...ja pred more rokama prodaval tuto mrdku a mela vi e jak 50tis km...ted bude mit vecina techto zxer kolem 100tis a vice...vyseptane..
1 reakcí na tento příspěvek Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
A jak zjistím špatnou kompresi?
Určitě tam je výměna pístních kroužků, jen otázka kde je sehnat :D
A jak se mě mohla ztratit komprese? Da se to i přes výfuk a nebo to je blbost? Měl jsem ho ucpaný, ale jak tam každý chotí tak hadra upadla.
Je možné kompresi nějak navrátit pokud utekla přes výfuk?
Určitě tam je výměna pístních kroužků, jen otázka kde je sehnat :D
A jak se mě mohla ztratit komprese? Da se to i přes výfuk a nebo to je blbost? Měl jsem ho ucpaný, ale jak tam každý chotí tak hadra upadla.
Je možné kompresi nějak navrátit pokud utekla přes výfuk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Greue: Těmhle Kawám se prostě po delším stání nechce. Kámoš po zimě ZXR750 vždycky roztahoval za autem. Dokud se netočí motor, nejde benzín do karburátorů, takže jejich zaplavení trvá.
Možná by pomohlo fouknout do sání trochu startovacího spreje. Na to ti to pár sekund poběží a mezitím to natáhne do karbeců benzín a rozběhne se to nromálně.
Možná by pomohlo fouknout do sání trochu startovacího spreje. Na to ti to pár sekund poběží a mezitím to natáhne do karbeců benzín a rozběhne se to nromálně.
Dobre zkusim par variant zitra me prijdou svicky ale ve stredu se na to podivam. Napadlo me pokud na chvili nazapojit cerpadlo zvlast at tam trochu nacerpa. A nebo frknout pod svice aceton jak u jawa a nebo podobne. No holka uz ma sva leta. Diky za rady :) zase o krucek vepredu.
Zdarec, každopádně bohatost směsi. Mrknul bych se jestli někde (třeba přes přírubu) netahá falešný luft. Stačí fakt malinko a je konec. Dával jsem skoro rok dohromady skoro do šroubku rozebranou GPZ 500R (ZX 500 A1)a tohle mě trápilo hodně často..střelba, ulité svíčky atd. a aby toho nebylo málo, tak se někdy dotkly káble ke svíčkam víka hlavy a jak si to jiskru vzalo tam, tak byl šlus. PS: pokud uliješ NOV0 svíčky (podle označení máš stejný NGK jako GPZta) tak je rovnou vyhoď. Já spotřeboval 4 sady, než jsem se projel.
1 reakcí na tento příspěvek Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
A jej, tak to budu mit co delat, priruba? To se nachazi kde? Je to blbe ze se pam ale' jsem zatim lajk, tak svicky jsem objednal dvoje jedny brisky a druhe ngk.. a znamej me poradil dat pod svicky acetyl ze to chytne h hnedka, tak uvidim. Tam je tolik veci co clovek musi zkontrolovat, horsi jak auto.. ale zase lepsi zazitek a pocit. Zitra se chci do toho pustit tak vecer kdyz tak napisi nove poznatky.. ale diky.
Ale jak tak ctu tak sis taky pekne uzil:) jsem zvedavej, ale prekontroluji vse co tady bylo napsane.
Ale jak tak ctu tak sis taky pekne uzil:) jsem zvedavej, ale prekontroluji vse co tady bylo napsane.
2 reakcí na tento příspěvek Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Tak ahoj te, tak jsem kontroloval příruby, jsou v pohodě... pak jsem dal nové svíčky, a zkoušel jsem startovat a nic... trošku to prskalo a pak to střílelo a pak to jen prskalo z karburátoru a zase prskalo z karbecu. Nevím co už... no jsem v pasti :D svíčky jiskry hází, startér točí. Baterka nabita na plno... Tak mě napadá jen zasrány karburátor..
Greue> sefe...Bejt tebou jdu do servisu.
1 Vycistit seridit karbeci
2) Ventily seridit.
3)Zjistit kompresy.
4)Novej benal
5)Novej paliv filtr (daval jsem ho take a nebylo to moc drahe a pomohlo to)
6)Startovat PRES KABLE a poradnou baterku.
7(svice denso min se olejvaji)
A neverim ze by nejela...Takto kamosovy se zprovoznila stoleta odjeta kawasaky a to kdyz jsem slysel co to delalo pri startovani tak to malem bouchlo jak to strilelo rvalo prskalo a kdo vi co vsechno....skoda ze jsem to nenahral.
Startovani trvalo tak pul minuty nez se to chytlo. Pak uz dobre...
Jo a koukni se na vacky...Moje mela uz pitting diky horsimu oleji predemnou ale jezdi do ted.
neco kolem 80 az 100tis km a podle toho to tak vypada Neco jak ty.
100% to budou karbeci zasrane a neserizene..toto mu take delalo i kamosum...je na to holka velmi citliva.
Naposledy editováno 13.03.2013 20:17:14
1 Vycistit seridit karbeci
2) Ventily seridit.
3)Zjistit kompresy.
4)Novej benal
5)Novej paliv filtr (daval jsem ho take a nebylo to moc drahe a pomohlo to)
6)Startovat PRES KABLE a poradnou baterku.
7(svice denso min se olejvaji)
A neverim ze by nejela...Takto kamosovy se zprovoznila stoleta odjeta kawasaky a to kdyz jsem slysel co to delalo pri startovani tak to malem bouchlo jak to strilelo rvalo prskalo a kdo vi co vsechno....skoda ze jsem to nenahral.
Startovani trvalo tak pul minuty nez se to chytlo. Pak uz dobre...
Jo a koukni se na vacky...Moje mela uz pitting diky horsimu oleji predemnou ale jezdi do ted.
neco kolem 80 az 100tis km a podle toho to tak vypada Neco jak ty.
100% to budou karbeci zasrane a neserizene..toto mu take delalo i kamosum...je na to holka velmi citliva.
Naposledy editováno 13.03.2013 20:17:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Greue> "Moto před zimou startovalo v pohodě"...
v čem všem ses šťoural než to přestalo jet?
v čem všem ses šťoural než to přestalo jet?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Sushi> je to JEDNODUCHE.
ZXRsero potrebuje trochu nadani na startovani.A jestlize zavodnik pred tim nemel vubec nic tak pak nejede a drape do toho
Ja kdyz zxro prodaval rikam dojdi dalsi den a naucim te startovat STUDENOU at to neposeres.
Sytic jak dlouho tocit starterem atd jinak ulejes a nejedes a pak je to v hajzlu.
Tam bych videl problem.
ZXRsero potrebuje trochu nadani na startovani.A jestlize zavodnik pred tim nemel vubec nic tak pak nejede a drape do toho
Ja kdyz zxro prodaval rikam dojdi dalsi den a naucim te startovat STUDENOU at to neposeres.
Sytic jak dlouho tocit starterem atd jinak ulejes a nejedes a pak je to v hajzlu.
Tam bych videl problem.
z-x-r> ale je divne, ze mu to ani neblafne, mam doma GPZtu z 86teho, motor a seřízení karburace jsem dělal komplet sám a nepřipada mi to zas tak složité. Jen jak píše "pak to jen prskalo z karburátoru a zase prskalo z karbecu" tak to vypadá že se snažil se sundaným airboxem.
hej, ještě jedna ptákovina, co se mi zadařila. nemáš náhodou přehozené káble ke svíčkám?
edit: nebo dráty k indučkám
edit2: všim jsem si žes ohledně těch káblů už něco řešil jinde, tkže nic (každopádně bych je něčím podložil, kvůli přebíjení např. kus mirelonu, hadru...)
Naposledy editováno 13.03.2013 20:59:46
edit: nebo dráty k indučkám
edit2: všim jsem si žes ohledně těch káblů už něco řešil jinde, tkže nic (každopádně bych je něčím podložil, kvůli přebíjení např. kus mirelonu, hadru...)
Naposledy editováno 13.03.2013 20:59:46
1 reakcí na tento příspěvek Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
No, nešťoural jsem do ničeho až nešla :D tak teď šťourám, stejně nejede :D , u kabelu už je mám správně.. aspoň podle manuálu.. a cívky taky... na kabeláž u cívek jsem ještě nekoukal... zkoušel jsem to bez airboxu protože sním se ke svíčkam nedostanu a nasazovat ho a sundávat to není asi dobrý.. benzín jsem čepnul 100 oktan, svíčky mám nové.. jen mě párkrát střelilo.. z výfuku..
Karbec mě napadl taky... jen nevím kde ho odmontovat a kde se seřizuje a jak.. Ještě otázka jsou cívky stejné a nebo se to dělí na pravou a levou :D nebo se přehazují kabely... nevím jak to je u té cívky na pravé straně jak jsem se díval tak tam jsou přehozené kontakty aspoň pokud to je podle kabelu a nebo to tak má být... předem upozorňuji nic jsem nepřehazoval a nešťoural
ať se tady nepíše že do toho drbu když si nic nepoznačím.. jen logicky je že černý kabel přijde na černé označení na cívce a zelené označení zelený kabel
Karbec mě napadl taky... jen nevím kde ho odmontovat a kde se seřizuje a jak.. Ještě otázka jsou cívky stejné a nebo se to dělí na pravou a levou :D nebo se přehazují kabely... nevím jak to je u té cívky na pravé straně jak jsem se díval tak tam jsou přehozené kontakty aspoň pokud to je podle kabelu a nebo to tak má být... předem upozorňuji nic jsem nepřehazoval a nešťoural
ať se tady nepíše že do toho drbu když si nic nepoznačím.. jen logicky je že černý kabel přijde na černé označení na cívce a zelené označení zelený kabel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Greue> Libi se mi jak se do toho poustis stouras a ucis se na tom
Sani tam potrebujes na start aerbox...podrebuje to svuj odpor filtru.
Sani tam potrebujes na start aerbox...podrebuje to svuj odpor filtru.
z-x-r> Tak vždy je to boj za poznáním.. A každá si potřebuje něco projít ať je chytřejší :D Takže pokud jsem pochopil tak bez něho to nebude startovat... no pouštím se protože raději se naučit a udělat sám.. než mě odřou v servise... I když na některé věci to budu muset tam dát tak či tak... Ale díky za rady :)
1 reakcí na tento příspěvek Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Tak to je fajn :D a já to startuji jak pták bez airboxu a nakonec to airbox potřebuji jsem fakt dement :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
1100Virago píše: Greue: Těmhle Kawám se prostě po delším stání nechce. Kámoš po zimě ZXR750 vždycky roztahoval za autem. Dokud se netočí motor, nejde benzín do karburátorů, takže jejich zaplavení trvá.
Možná by pomohlo fouknout do sání trochu startovacího spreje. Na to ti to pár sekund poběží a mezitím to natáhne do karbeců benzín a rozběhne se to nromálně.
Lze řešit. Pod sedlem je relé čerpadla. Stačí ho vyměnit za klasické spínací 12V/30A a čerpadlo sepne po zapnutí klíčku s chcípákem v poloze ON. Jen vením, jestli to tak má i ZXR 400.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Poggy> zxr ma na zaplaveni karbecu polohu na kohoutu PRI tedy neni to potreba. Me to nikdy extra nedelalo problem jen ze po delsi stani motor otocil o par otacek vice a jel.
Je pravda ze mudelalo dobre jednou za mesic ji navrcet a dobre provrcet..pak uz se musel nacucat vice. Ale i tak to nebyl extra problem.
Je pravda ze mudelalo dobre jednou za mesic ji navrcet a dobre provrcet..pak uz se musel nacucat vice. Ale i tak to nebyl extra problem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Greue> v pohodě...je vidět že všichni jdeme stejnou cestou jde to vyřešit i tak, že si např. kartonem přikryješ tak ze 2/3 přístup vzduchu do karbců. Ale je to fakt nouzovka a smrdí průserem.
Poggy píše: Lze řešit. Pod sedlem je relé čerpadla. Stačí ho vyměnit za klasické spínací 12V/30A a čerpadlo sepne po zapnutí klíčku s chcípákem v poloze ON. Jen vením, jestli to tak má i ZXR 400.
Právě to jsem někde viděl ale nemohl jsem to najít..odkaz na to co a jak se kde zapojuje, než to načerpá benzín do karbecu tak je vybitá baterka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto nestartuje a střílí z výfuku a do saní
Sushi> Jo to je fakt :D to jde asi více lidí stejnou cestou :)Tak to raději namontuji.... kdybych to veděl tak se netrápím že mě to prská z karbecu.. snad se u toho nic stát nemůže :( takže to zkusím pak znovu s tím airboxem.. palivový filtr dám určitě noví i tak... A já se pak můžu snažit a pak že mě to nechytá :)No ještě že jste tady :)
Téma je zamknuto
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |