Naskytl se mi zajímavý kup téhle krasavice (1998). Jediné zkušenosti s motorkou mám z autoškoly (yamaha xj600n). Výška 189, váha muší. Jezdit budu v 99% sám. Původně jsem pokukoval po XJ600N, ale je na mě zřejmě malá a údajně i brzo omrzí. Na pohodovou jízdu do 150 km/h má výkonu a krouťáku myslím dost,tak by určitě pár let sloužila. Z šestistovek ještě připadl v úvahu bandit. Nejlíp je určitě motorky vyzkoušet, ale s téměř nulou zkušeností a v tomto počasí... Budu rád za každý postřeh a zkušenost s gsx750, hlavně o jízdních vlasnostech, záludnostech při jízdě apod. Že je to držák a reznou nádrže už vím.
Těším se na každej váš názor !
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
to jsem zokušel, ono je to ale hodně orientační, chce to vyzkoušet. Posez mi tam vychází vzpřímenější oproti xj600, ale úhel kolen o kterej asi jde aby se nohy neodkrvovaly atd. Někdo řekne 190 cm a hovím si, někdo 185 a prodal jsem ji brzo. Uvidím, ale nebude to asi žádná tragédie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma pro začátečníka?
V_i_c_i píše: Kazdopadne na nem musi byt homologace vyznacena a pokud ma vyndavaci DB killer tak tam musi byt nasazeny.
Jinak ja mam na GSX 1400 Yoshimuru a je pruchozi i s DB killerem.
z fotek to vypadá, že na štítku IXIL jsou i nějaké kódy, takže asi cajk...
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
100vka píše: Všem díky za přívětivé reakce a ochotu se podělit o zkušenosti. Jste tady koukám veselá kopa
Ještě jeden argument pro Inazumu mě napadl: Bandita,Horneta nebo Fazera má kdekdo. Když zvolíš Inu,budeš za znalce klasiky... Podívej se na novou vlnu retra: Guzzi V7,Kawa W800,Honda CB 100...
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
je to tahle chuděra
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
to je jasný, ale přihodit 15-20 je docela dost, navíc na to první položení
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
no nevim 800 za budík, tak beru do zásoby
lak co jsem se ptal osirise tak sedmicku za celý moto, zkus mu poslat foto at ti to cca odhadne
jako pekne jinak vypadá to jo, uvidis jak to projedes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma pro začátečníka?
Projede to táta, já na tom nic nepoznám. 800 za budík prý v suzuki Pardubice a tušim že to bylo na Inu tady ve fóru, ale diskuse v roce 2009. Borec sháněl komplet a nakonec sehnal jednotlivě. Já tam ještě nevolal. řídítka za poštovný? tak to beru do zásoby
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
Nova origo nadrz v cernem laku stoji 27 tis
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Kdyz ale nebudes mit jistotu precizni opravy nadrze, poohledl bych se po jine nebourane Inazume rocniku 2000 a vyse.
Shaneni pouzite nadrze je celkem problem nehlede na to, ze muze byt vyrezla.
Podle popisu z inzeratu se jedna jen o "kosmeticke vady", ktere jdou bezne poresit.
Nejvetsi financni polozka bude oprava nadrze.
2 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
Zezacatku vyroby byly vepredu mekci pruziny ,jine potahy sedel, napisy SUZUKI na nadrzi ve forme samolepek. Pozdeji se preslo na plastove nalepovaci napisy atd.
Modely do roku 2000 jak pro koho maji vyhodu moznosti instalace KN filtru, Dyno + ladene koncovky, kdy tyto upravy maji smysl.
Po roce 2000 z duvodu zmen a prechod na nove emmisni normy uz tyto upravy az tak dobry efekt neprinasi.
Otazka je, co od masiny cekas. Zdali chces jezdit na standardnim tovarnim stroji, nebo investovat financni prostredky.
Ja osobne jsem zastancem originalniho stavu a radeji bych volil rocniky ke konci vyroby.
Nadrz bych jak pises vyfoukavanim neopravoval - obrovske tlaky a nejsem si jisty co by to s nadrzi udelalo. Nejdriv bych oslovil par firem, ktere se timto zabyvaji.
Znamena to samozrejme nejakou investici navic.
Koroze - kdyz se s Inou jezdi v zime a po soli a zanedbava se cisteni, tak muze samozrejme zacit korodovat ram ze spodni strany. Nejprve se ale zacne loupat dole barva, to je prvni znamka zacatku.
Pri beznem provozu krom nadrze u starsich rocniku nekoroduje nic, toho bych se vubec nebal. 15 let neni tak dlouha doba a tento typ masin je jeste poctiva prace.
Samozrejme pri koupi prohlednout co pujde a co ti prodejce umozni.
Nadrz si muzes sundat u toho, od koho budes masinu kupovat - povolis dva srouby, odpojis u 750 tusim 2 hadicky, konektor cidla plovaku a uvidis hned cely ram.
1 reakcí na tento příspěvek Inazuma pro začátečníka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Inazuma pro začátečníka?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |