1 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V
2 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V
rancher píše: Samorost> www.puhy.cz/indikator-dobijeni-12v-3712.html
No jo, ale to už nenarve do originál palubky.. Já bych VAPE koupil i na jednoválec.
3 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vape 6V&12V
gambler píše: Nemam blinkry,chci kontrolku dobijení,jak neuchladí? Vape se hřeje? Dávám dohromady stopětasedmu ale zlobí mě dobijení,chci spolehlivost a nebát se kde zustanu..
dej to někomu,kdo tomu rozumí,ten ti to seřídí a o spolehlivost se bát nemusíš.
Naposledy editováno 10.03.2013 18:46:42
1 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V
Bimbam píše: Ty starý relátka co jsou hned v karterech se neštelují zrovna jednoduše i když se dají furt líp štelovat než dvoucívkáče na modernějších strojích( 476, 477, 471,472). Faktem je že řešením je elektronický dobíjecí relé - kup ale takový jak máš zapojenou kostru ( což je také na dynamu napsáno)
no,ja si teda myslím,že líp jde naštelovat to dvoucívkové,pokud si koupí nové originál MAGNETON,nemusí štelovat nic.
1 reakcí na tento příspěvek Vape 6V&12V
Bimbam píše: Prostě máme každej jinou zkušenost za sebou a každýmu se dělá líp něco jinýho. Ptal se ale na vapeto, většina mně známejch lidí s vapetem tvrdí že raději hned dát 12V ( i na původně šestivoltovej stroj).
Rozhodně-když už VAPE, tak 12V.Vyrval jsem všecko a kůpil VAPE 12V, protože se dá eventuelně použít H4ka. A třebas aj zásuvka na dobíjení nejakého androjda či co.
Další nákup byl po úmrtí baterky kondík na provoz bez ní - a pokoj svatý.
Ze Zetora se rázem stane použitelná motorka, která jede ( v rámci výkonu svého motoru ) - furt stejně, žere trvale pod čtyři litry - spíš neco málo nad tři - a mladý s ňů jezdí na ryby, to jest aj sem tam s enduro vložkou.
Je absolutní technický antitalent, jen si motorku na začátku sezóny nachystá a pak jezdí. Roční nájezd má větší, než je běžný.
Údržba stroje se montáží oného velice zjednodušila...
Já si na tu motorku nemožu ztěžovat a né že bych nedokázal udržet v provozu stroj s kontaktním zapalkem, ale za ty roky sem si ho užil až až a tak su rád, že technika pokročila a tak jsem neváhal ani vteřinu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Čz 175/477 Převodovka špatně řadí ČZ 175/470 | Dejvid55 | 2 | 2.7.2023 v 22:09 kokoška. |
CZ 175 Sport - Elektrika ČZ 175/470 | _Ezekiel_ | 15 | 12.4.2023 v 17:57 Dolin |
rozdiely v kastlíkoch ČZ 175/450, ČZ 175/470, ČZ 175 | Destroyer | 5 | 7.3.2023 v 10:46 Destroyer |
zbrúsenie hlavy ČZ ČZ 175/450, ČZ 175/470 | Destroyer | 8 | 27.2.2023 v 07:39 mito7 |