1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R Ninja 2008
Celkové rozměry 2 110×710×1 135 mm
Rozvor / výška sedla 1 415 mm / 830 mm
Motor, objem 4dobý řadový čtyřválec, 998 ccm
Vrtání x zdvih 76×55 mm
Kompresní poměr 12,7:1
Počet ventilů / chlazení 16 / kapalina
Výkon bez RAM air 138,3 kW v 12 500 ot/min
Výkon s RAM air 147,1 kW v 12 500 ot/min
Točivý moment 113 Nm při 8 700 ot/min
Převod / převodovka řetěz / 6stupňová
Rozměr a typ kol 17palcová, litá
Rozměr pneu (vpředu/vzadu) 120/70 ZR17, 190/55 ZR17
Brzdy vpředu 2× kotouč 310 mm, 4pístek, radiální
Brzdy vzadu 1× kotouč 220 mm, 1pístek
Rám rám z hliníkového odlitku
Přední vidlice USD vidlice, průměr 43 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, centrální tlumič
Nádrž 17 l
Suchá hmotnost 179 kg
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R Ninja 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R Ninja 2008
Tak to se udava normalne ne? R1 07 ma 189 s naporem, drivejsi ZX10 mely 184 s naporem, dycky se bezne udavalo tohle cislo. Navic pri normalni jizde ten napor tam uz je, na 1 to pri max vykonu jede uz 160, kde ten napor uz funguje. *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R Ninja 2008
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R Ninja 2008
byt z jineho soudku.. tak kdyz se vezes v honde (civic) a v 3-er BMW tak pri stejny rychlosti se mnohem intenzivneji tvari ta hondice... tedy prio stejny rychlosti si v bawu myslis ze jedes pomalejc...
takze to mozna muze byt tim jak to ty fenecky podavaj... treba vic nez tim jak to ve skutecnosti tahne..., nebo?