Téma: Youngtimer Medvěd Cup
 
19.1.2013 v 19:58
Takže je to tu lidičky motorkářský. Minulý rok se pokoušel Medvěd, "ať mu to v nebi lítá", dát dohromady Youngtimer Cup, aby se na okruh vrátily ty správný motorky, který mají sice závodní léta už dávno za sebou, ale rozhodně nepatřej do starýho železa. Dopadlo to bídně, jak všichni víte, a to hlavně kvůli nejasně nastaveným pravidlům. Tak jsme to trošku změnili, doufám, že podstatně zjednodušili, a tu to je.

Youngtimer Medvěd Cup

Všechny stroje musí splňovat jen tyto tři podmínky:

- pouze chlazení vzduchem
- klasické vidle
- minimálně 18" kola


- při technické prohlídce musíte samozřejmě mít v pořádku brzdy, gumy a nesmí unikat žádné provozní tekutiny.

Toť vše. Dobrý, ne? Takhle je to proto, aby spolu jezdily a závodily srovnatelné stroje z podobné doby. Pokud Váš stroj nesplňuje dané podmínky a máte pocit, že byste měli jet, napište do diskuze nebo mně do SZ a uvidíme, posoudíme. Předem říkám, že ZXR, GSXR, CBR neprojdou, prostě žadných tisíc R :D.

Minimální počet startujícich je 20 lidí a pokud se to povede, pojede se tzv. nultý ročník. Aby to klaplo, je zamluven jeden termín v Mostě a to 29.7.2013. Při platbě na Racetrackový účet 2600098602 / 2010 do poznámky napište Youngtimer a variabilní symbol je Vaše telefonní číslo. V případě, že nás nebude dostatek, vše se zruší a peníze Vám budou v plné výši vráceny.

Odpoledne 29.7.2013 2x20 minut + závod na 5 kol, za cenu 1900Kč.

Lidičky pokuď máte zájem prosím nejdřív se zde zaregistrujte http://www.racetrack.cz/terminy-a-registrace/ a pak až to zaplaťte ;) ať víme ke komu přiřadit platbu ;) :)

Berte to jako zkušební ročník, kdyby byl velký zájem, samosebou se to dá rozdělit do kategorií, třeba do 500ccm a nad 500ccm, či jinak. Není problém udělat více termínů, případně celý seriál, ale to vše záleží jen a jen na Vás. Modlím se ať to vyjde, páč jsem od Capo di tutti capi Inkvizittore dostal povolení ke startu v tomto závodě :D.

Seznam závodníků:

Nikotýn / 996 / já možná pojedu na tomhle XS750, to už bude stopro hotový



LEKO / 92 / Honda CB350F



Imoladu / 911 / DUCATI TT1 750 1983



Jindra650 / 650 / Yamaha XJ650 - 1983



JirkaJ / 81 / BMW R80 '85 Monolever


Matchless / 69 / Nortona commando 850 r.1973


SannySRX / 67 / Moto Guzzi V65 Lario, r.v. 1985


Mara kawasaki H2 1972


Naposledy editováno 05.03.2013 14:43:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

26.1.2013 v 21:02 | Nahoru | #61

Jindra650 píše: Nikotýn> No, to je prave trosku problem, XS zere spoustu casu, kterej bude potreba na doladeni XJcka a strasne rad bych s XS uz na jare vyjel. Nejaky bezhlavy zavodeni s XS me nesmi ani napadnout po tom co jsem na nem za uplynulej rok stravil casu ...jeste bych to tam zahodil a rovnou bych si sel hodit



počkej, počkej, já na něm taky strávil rok a klíďo na něm pojedu jestli ne tak vytáhnu další trumfy na trať

(reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

26.1.2013 v 21:48 | Nahoru | #62

Nikotýn píše: počkej, počkej, já na něm taky strávil rok a klíďo na něm pojedu jestli ne tak vytáhnu další trumfy na trať

To jo, ale neni to uz veteran ...mysleno jak z fabriky, je to uz stavba s jinou historickou hodnotou, nebo jak to nazvat, proste by mi ji bylo lito uhnat ji nekde na okruhu

Naposledy editováno 26.01.2013 21:50:29

Youngtimer Medvěd Cup

27.1.2013 v 14:03 | Nahoru | #63
výmluvy

Youngtimer Medvěd Cup

27.1.2013 v 22:52 | Nahoru | #64
Všiml jsem se, že cesta, kterou motorky šlapaly cestou k vyšším obsahům, bývá v různých knihách prezentována většinou nesourodě/roztříštěně.
A k tomuto tématu se myslím i hodí trochu zavzpomínat/zabilancovat.

Loni jsem si dovolil svým způsobem situaci trochu načrtnout/zmapovat u příležitosti 40. výročí nástupu řady "Z" u Kawasaki:

http://www.plzenskyj...anky/40-let-kawasaki

A pak pokračování - připomenout skoro úplně zapomenutou cestu Yamahy u modelu TX 750 = na 15 kroků téměř nerozeznatelné od tříválcového Triumph-a Tridenta (kdy teprve po modelu TX následovala vele-úspěšná řada XS):







http://www.motorkari...p;pgr=70#goto6944240

Nu, a v hlavě nosím připomenutí také příchodu 6 válců, jak nový ředitel Benelli v 1974 předběhl Japonce a motorka byla dokonce tak povedená, že se po zvýšení obsahu na 900 prodávala ještě v roce 1990!!!
Nakonec, kdo z nás si v čase těsně po revoluci nepořídil první český katalog motocyklů zrcadlově odrážející katalog Motorrad 1989 (prodávaný PNS snad ještě v roce 1993, kde Benelli 900 Sei byla stále v nabídce!).

Naposledy editováno 27.01.2013 22:55:47

Youngtimer Medvěd Cup

27.1.2013 v 23:12 | Nahoru | #65
si vyjmenoval mimo Ducati 900SS všechny motorky který nutně potřebuju

1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer Medvěd Cup

28.1.2013 v 00:13 | Nahoru | #66
Kamarad ma teda Triumpha Trident T160 a zrovna moc podobnej TX750 teda neni. TX doplatila na vic veci, byl to prvni pokrokovejsi velkoobjemovy 4T Yamaha po XS1 alias pozdejsi XS650, ktery nevyvijela Yamaha ale spolecnost Hosk kterou koupila. Takze ty problemy, ktery melo TX se nakonec daji pochopit, nebylo dotazeny a nespolehlivost ho odsoudila k neuspechu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

28.1.2013 v 21:48 | Nahoru | #67
Jindra650>
Myslíš, že nejsou podobné? Nikoli koncepcí, ale na první pohled:












Ale jsou to oba moc pěkné kousky!

Naposledy editováno 28.01.2013 21:49:39

Youngtimer Medvěd Cup

28.1.2013 v 22:19 | Nahoru | #68
Tých podobných bolo...

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer Medvěd Cup

28.1.2013 v 23:59 | Nahoru | #69
Ještě jeden rejpal
Ale omlouvá Tě replika RAVO 250 ve verzi JAWA/Srna 350 na profilu.

Dneska už málokdo vůbec ví, kdo to byli pánové Vlastimil Rain a Jaroslav Voňka!
Asi něco opět vyhrabu ve svých archivech a semolím = ve SM vycházelo někdy v 1980-84 seriál - deník jejich práce a i jinde se občas někdo uznalý o nich zmínil.
(jen malinko je zde: http://www.gamepark.cz/ravo_272222.htm).

Naposledy editováno 29.01.2013 00:00:07

1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer Medvěd Cup

29.1.2013 v 12:13 | Nahoru | #70
Aká replika vo verzii Jawa??? Je to originál Jawa vo verzii Srna!!!

(reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

29.1.2013 v 22:30 | Nahoru | #71
Retro>
Originál bylo RAVO 250. Jawa odkoupila a vymyslela, že potřebuje 350, a tak poměrně diletansky nedotaženě zvýší obsah. Srna vývoj čátečně dotahuje vodním chlazením.

Takže originálem vidím RAVO 250 a vše ostatní už jsou v podstatě repliky .
Tento stroj se potuloval po Slovensku, jestli skončil u Tebe pak máš moje blahopřání a doma
na mezičasech nejrychlení Jawu 350 TT všech dob ("RAMPOUCHA")-ještě ve verzi vzduch .

Youngtimer Medvěd Cup

29.1.2013 v 22:39 | Nahoru | #72
Franky máš pravdu. Mám repliku . Ale som rád!!!

(reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

30.1.2013 v 13:22 | Nahoru | #73
Franky> Ani moc prave neprijde, protoze v ty dobe mela kazda motorka kulatou nadrz, kolibkovej ram, chromovy blatniky, drateny kola, dva okrouhly kasliky a lavicovou sedacku. To je jako rict, ze dneska jsou vsechny SBK a SS motorky taky stejny, koncepcne urcite, ale kazda tovarna si razi svuj design.

...jinak ma presne tuhle barevnou kombinaci, jen ma dobovou prestavbu na 3x kotouc s 2x brzdama AP vpredu

Youngtimer Medvěd Cup

31.1.2013 v 11:13 | Nahoru | #74

1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer Medvěd Cup

3.2.2013 v 15:47 | Nahoru | #75

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

4.2.2013 v 14:14 | Nahoru | #76

gorkin píše: další



a co ty vůbec?? Nevidím tě ve startovce?? Jak to že to??

Youngtimer Medvěd Cup

4.2.2013 v 16:41 | Nahoru | #77

Youngtimer Medvěd Cup

4.2.2013 v 16:49 | Nahoru | #78
jůůůůůůůůů Z 1000 bych taky nutně potřeboval

(reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

4.2.2013 v 17:58 | Nahoru | #79

Nikotýn píše: a co ty vůbec?? Nevidím tě ve startovce?? Jak to že to??


nestíhám bajk není hotovy
a nechci slibovat když nevim jestli tu stihnu dát dokupy
uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer Medvěd Cup

4.2.2013 v 18:50 | Nahoru | #80
no tak šup, šup, nekecat a pracovat

(reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

4.2.2013 v 19:59 | Nahoru | #81
Nikotýn>
pro mě je hlavni sezona na Daytoně
ale uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek Youngtimer Medvěd Cup

13.2.2013 v 22:45 | Nahoru | #82
tak jak lidičky, někdo další???

Youngtimer Medvěd Cup

24.2.2013 v 22:41 | Nahoru | #83
Kdo už má hotovo a chtěl by se svést tak první akce pro veterány a ostatní je v Brně 8.4-pondělí Troliga bus

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

28.2.2013 v 08:52 | Nahoru | #84
Nikotýn>
pripis si dalsi stiku v rybnice
Mara kawasaki H2 1972

(reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

28.2.2013 v 10:53 | Nahoru | #85
419marek> H2 ..........Hmmmmmmmmmm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Youngtimer Medvěd Cup

28.2.2013 v 18:36 | Nahoru | #86

419marek píše: Nikotýn>
pripis si dalsi stiku v rybnice
Mara kawasaki H2 1972



jůůůůůůůůůůů už se na ní těším fotečka by nebyla abych jí mohl dát do prvního příspěvku a taky začít slintat??

Naposledy editováno 28.02.2013 18:38:02

Youngtimer Medvěd Cup

5.3.2013 v 14:44 | Nahoru | #87
lidičky pokuď máte zájem prosím nejdřív se zde zaregistrujte http://www.racetrack.cz/terminy-a-registrace/ a pak až to zaplaťte ;) ať víme ke komu přiřadit platbu ;) :)

zatim je nás osum, což je bohužel málo, tak doufám, že další jen dostavujou

Youngtimer Medvěd Cup

14.3.2013 v 17:21 | Nahoru | #88
Mel bych dotaz trosku mimo tema...

Jake dostupne "racing" pneu v rozmerech:

100/90 - 18 predni
120/90 - 18 zadni

diky

Youngtimer Medvěd Cup

22.3.2013 v 20:43 | Nahoru | #89
na velké okruhy se s 305kou necítím
chuděru hnát furtplnej a přitom Vám dělat závod co závod chvost ...

čímž neříkám že Vám nefandím

pokud se rozjedete a přiberete k tomu okruhy typu V.Mýto,Sosnová a podobné malé, Z 305ku bych i prohnal

ovšem nejdřív tak za rok,jsem ve fázi tryskání a budu rád když napodzim "vyjedu"




Youngtimer Medvěd Cup

23.3.2013 v 04:21 | Nahoru | #90
Ja bych jel rad..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist