Jo, a chci něco staršího, tak do 80 tis.
Díky za názory a rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
seikos píše: Jojo, to je taky zásadní argument všech V-stromáků, po mnoho let. Že je V-strom super mašina, když 2x vyhrál Alpen Masters a porazil i 1200GS.
Není špatnej, jen je prostě nudnej k uzývání.
možná ano (pro někoho), ale pokud někdo shání první mašinu, na které se teprve bude učit řadit a pojede s ní do Alp, tak to může být pro něj ta nejlepší volba, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
Roman2bk píše: možná ano (pro někoho), ale pokud někdo shání první mašinu, na které se teprve bude učit řadit a pojede s ní do Alp, tak to může být pro něj ta nejlepší volba, ne?
Nejlepší volba neexistuje, protože je všechno relativní. Ale ano, V-strom je všeodpouštějící, spolehlivá, levná motorka, dobrá pro začátečníky. Ale tam to končí. Samozřejmě, že ji ke své spokojenosti používají tisíce lidí co (jako ty) s ní projedou kus světa. Ale kdybych měl já znovu volit mezi V-stromem a TDM, bez přemýšlení šáhnu po TDM.
Jestli se učí řadit na 2V V-stromu nebo na 2V TDM, to je docela fuk.
Santana: obě motorky jsou hodně pohodlný. Obě mají vzpřímený posaz. U TDM máš víc váhy na rukách a je lépe cítit odezva od předku. Stejně tak pokud nemáš ambice lítat po terénu, tak přední kolo u TDM ti dá na silnici lepší pocit než u V-stromu.
V-strom má lepší ochranu proti větru. U TDM je potřeba dát vyšší (turistické) plexi a doplnit deflektorem od MRA (jako je to na níže uvedené fotce, nebo jsem to měl já na TDM v profilu). Pak jsou na tom ty motorky stejně. Spotřeba je íceméně stejná, kolem 4,5-4,7 litru po okresce. Sedla mají obě pohodlný. TDM ho má malinko tvrdší, ale není to nic dramatického. Obě motorky mají dost úzký řídítka. U obou je fajn je vyměnit za nějaký širší, alespoň o 10cm.
Já mám taky cca 173 cm a obě motorky jsou úplně v pohodě.
I s TDM se dá v pohodě do terénu. Jen je malý výběr předních pneu se špuntama. Ale dá se.
Co se týče aktuální nabídky co je nyní tady v Bazaru, na Tipmotu nebo Motoinzerci, zrovna teď je dost mizerná nabídka. Nebýt tolik limitovaný penězi, tak bych šel do tohohle Což je motorka sice drahá, ale na druhou stranu s ABS a je na ní reálně za 25tis. Kč doplňkové výbavy. A rok 2006 a původ ČR se servisní knížkou.
Do 80 tis. třeba tuhle
Naposledy editováno 30.01.2013 22:47:28
Stromka mám jako první motku po x letech. Jsem z něj nadšený, splnil to, co jsem od něj coby (znovu)začátečník očekával. Jak psal Seikos - nezáludný, spolehlivý, ideální na start a zřejmě klidně i po něm. Ale po dvou letech jsem se přistihl při myšlence, že je už asi čas na změnu - trochu jsem si ujasnil, co se mi na motorce vlastně líbí, co čekám, co mne baví a co už asi ne... To čeká nejspíš každého, a je dobré o tom dopředu vědět. Takže jsem začal koukat po nějakém "víc" cesťáku s většíma koulema, to když si budu chtít i zablbnout.
Takže za mne - ačkoliv jinak jsem nadšeným propagátorem V-Stromu - by to byla asi taky TDM... Dneska už trochu oldschoolová, ale fungující a spolehlivá věc, která asi tak rychle neomrzí.
Good luck
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
ufafil píše: Jestli na to mas 80k tak si kup Cagivu Navigatora a jeste ti zbyde na vybavu nebo obleceni. Nebo Hondu Varadero, taky perfektni cestak.
Jako sorry, ale nechceš Navigatora doporučovat jako motorku v podstatě pro začátečníka?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
tikan píše: Cestovat se dá na čemkoli musí ti to sednout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
tikan píše: Sema> na dovolenou s kamarádama a je jedno na čem jedeš
Na dovolenou s kamarádama jezdím a není to jedno. Postupně se všichni scházíme u jednoho typu motorek a tím jsou cestovní endura.2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
Argument, že nejsi motorkář když neřadíš je kosočtvercovina na entou jestlipak ti kámoš tiše nezávidí pohodlíčko
Jinak GS by byla zřejmě nejideálnější volba. Má táto mašina vůbec konkurenta?
Reski píše: když vidím to krásně velké sedlo na tvé Gileře... nechtěl bys raději výkonnější skůtr?
Argument, že nejsi motorkář když neřadíš je kosočtvercovina na entou jestlipak ti kámoš tiše nezávidí pohodlíčko
Jinak GS by byla zřejmě nejideálnější volba. Má táto mašina vůbec konkurenta?
Nee, GS nemá konkurenta. Je to nejlepší bezkonkurenční motorka na světě.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
Naposledy editováno 31.01.2013 20:58:59
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
Ale souhlasím i s BMW a V stromem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
ThomsonMotorson píše: -demon666-> sem se lekl, že to někdo nenapíše Jednoznačně s Tebou souhlasím, už jen proto, že ho mám taky a nemůžu si ho vynachválit. Stromka bych nebral, Brambůrka je o vyšších cenách a dnes už se dá říct, že je to "povinná" výbava PRAVÉHO cestovatele. S čímž nesouhlasím a beru to za přehnaně reklamní Varan je jednoznačně tank co můžeš naložit až metr vysoko a ani to nepoznáš..
Já ho mám dva roky než jsem ho koupil tak jsem měl v merku V stroma, GS a Varana. Vyhrál Varan bo GS - trochu jinde finančně a V strom se mi tak nelíbí....