Jo, a chci něco staršího, tak do 80 tis.
Díky za názory a rady
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
Mlhos píše: báwo 1100gs -jediná volba
Ano, to je výborný motocyklSantana>A chceš jezdit jen po asfaltu? Nebo občas i mimo? Oba stroje z výběru jsou fajn, pokud jen na silnici asi bych upřednostnil TDM. Jestli to nebude vysoký musíš zkusit osobně, každej má jinak dlouhý nohy, ale bude to na hraně.
Naposledy editováno 30.01.2013 17:57:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
kokoška. píše: Sem taky pro GSko bo co ALP?
Offtopic: přeloženo do "moravštiny" to nedává smysl: "Sem taky pro GSko protože co ALP?". "Bo" pochází z Ostravska, proto, prosím, používejte toto slovo správně.
K vláknu: GS, Alpík, Afrika, V-Strom, Versys - pro Tvé potřeby vše vhodné a dostatečné.
P.S.: nejsem rýpalista.
Santana píše: Sema> No, onehdá na Šumavě jsme si zkracovali cestu lesem a věru, se skútrem to byla prča. Takže, semtam i do lehčího terénu.
Lehčí terén typu polní a lesní cesta zvládne oboje. Na Stroma se dají sehnat i hrubé nebo univerzální gumy. Někdo navrhoval Alpa, ale tady bych byl opatrný, ten nemá koní na rozdávání.1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
keto píše: Kup si aprilii manu 850GT,v jejím případě se řazení bát nemusíš a toho stromka to zmákne taky
při rozpočtu osmdesát vočí no nevím,nevím.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
XTeZeto píše: při rozpočtu osmdesát vočí no nevím,nevím.
Pravda,ale zase může prodat nexuse a doložit,protože s tou manou může jezdit po městě jako se skůtrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
A rozhodovat se mezi těmito dvěmi, tak na V-stroma úplně zapomenu. Jediná výhoda V-stroma je lepší ochrana před větrem, jinak jsou všechny karty na straně TDM. A TDM rozhodně neomrzí tak rychle jako omrzí V-strom.
Co se týče ucukanosti TDM900 pod 4000 otáček, není to tak úplně pravda. Ona stačí jen banální úprava airboxu (vytažení a zaslepení jedné hadičky, která tam je kvůli nějakým emisím) a pak se dá s TDM900 jezdit docela pohodlně i na hranici 3000 otáček
Naposledy editováno 30.01.2013 19:23:13
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na dlouhé cesty
to vychází blbě jenom v porovnání s TDM, nebo obecně?
To TDM bude jistě super, ale pokud trváš na podmínce neřazení, tak bych zvážil nějaký větší čtyřválec naháč nebo polokapotu, třeba bandita 1200, ať už S nebo nahou verzi...podvozek jistě nějakou polňačku snese.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku na dlouhé cesty
callowsick píše: Seikos: malej Strom vyhrál (myslím, že dokonce 2x) Alpen Master...to se mi nechce věřit,že by byl tak špatnej...
to vychází blbě jenom v porovnání s TDM, nebo obecně?
Jojo, to je taky zásadní argument všech V-stromáků, po mnoho let. Že je V-strom super mašina, když 2x vyhrál Alpen Masters a porazil i 1200GS.
Není špatnej, jen je prostě nudnej k uzývání.
Strom 650 vs. TDM - chtělo by to zkusit se na obou projet, nejlépe po sobě a serpentyny, jestli není velký rozdíl v ovladelnosti.
Strom 650 vs. BMW 1100GS - tady ten rozdíl v zatáčkách bude myslím větší
Chtělo by to ale aby jsi se na těch motorkách svezl a uvidíš.
Řazení bych asi neřešil.... jestli na jedné člověk na nějakém úseků přeřadí 10x a na druhé 8x, tak to myslím není zas takový rozdíl.
Když je řeč o Alpách, např. výjezd na Stelvio ze severu, tak jsem ty serpentyny jel zatáčky za 2, rovinky za 3 a tak furt dokola a myslím si, že bych takto jel na všech podlitrových mašinách (opravte mě někdo, jestli se pletu).