Z lidského a obchodního hlediska - takovýhle reklamace se řeší ve prospěch zákazníka, takže se o peníze neboj. Ale požadovat na nich odškodné - to je dost směšné, protože Ty jsi porušil podmínky (byť nevědomě a nezáměrně) a ještě bys chtěl odškodné :lol:
Jinak tím "porušil podmínky" samozřejmě doslova nemyslím porušení podmínek, ale v podstatě oni Ti to naúčtovali dle odpovídajícího tarifu, Ty jsi to k paušálnímu WAPu použil "neutorizovanou technologií", která se Ti tedy promítne do platby jako internet.
Za další - děkuj pružnosti T-Mobile, že to je tak rychlé...
Když jsem řešil reklamaci u Eurotelu - tak na vyřešení reklamace mají 30 dní, na vrácení peněz 30 dní a byl jsem rád, že jsem peníze viděl cca po měsíci a půl...
Další moje reklamace (v té době již O2) trvala dokonce v řádech měsíců. Dostal jsem špatnou fakturu a podal reklamaci. Od té doby běžela 30ti denní lhůta. Ale mezitím přišla nová faktura se stejnou chybou, takže se pro stejnou chybu reklamace přidružila k té původní a běžela nová 30ti denní lhůta na obojí. No a takhle mi mezitím přišlo ještě pár faktur :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
Z jaky faktury? To je za vypovedni mesic. Dalsi faktura uz PEVNE DOUFAM, nebude.