Téma: Lidi pozor na T-Mobile
 
26.11.2007 v 21:21
Ahoj lidi musim vam napsat neverili by jste co se mi dneska prihodilo :puke: Jsem v praci a najednou mi pipne smska tak si rikam jeeeee copak mi ta moje prdelka asi pise otevru zpravu a tam sms od centra 4603 T-mobile prikaz k uhrade za pouzivani sluzeb vystaven na 23 262Kč zustal jsem stat omracenej jak dite pred prazdnym vanocnim stromkem zamlzilo se mi oko a v kreci jsem zacal vytacet cislo na operatora ten mi potvrdil moje harakiry ze ta suma souhlasi nicmene ji posila na rozbor k analitikum ktery se mi ozvou do 10dní.. po teto informaci se mi po tele rozlila bezmoc a zoufalost nad nesmyslnou castkou ktera mela byt za pripojeni na internet v mobilu na kterej platim pausal neco kolem 100Kc to plati pouze za predpokladu ze pouzivate web an wolk, nebo Mini operu,. coz pouzivam a coz jsem taky operatorovi rekl,.. nicmene jsem hned po praci rychlosti bomby na Hyrošimu vletel do T_mobile centra na narodni tride kde mi podal jeden z cejchovanych poradcu a prave ruky Dalajlami od T.mobilu informaci ze je to tim ze jsem se na internet pripojoval prez mini operu a ze ofiko se smi pouzivat jen Web an Wolk,.. odkazal me jako horkej brambor do zakaznickeho centra na Roztyli kde po dlouhem rozboru a telefonatu k samotnemu Matrixovi zjistili ze chyba je patrne na T-Mobilu a to takova ze mnou pouzivana mini opera je nejnovejsi verzi kterou jeste nemaji zavedenou v sistemu a tudis doslo k zauctovani sluzeb jakozto prez jinej prohlizec jeste mi maji zavolat analitici a potvrdit tuto informaci ze castka 23 262Kč je opravdu nesmyslna a nebude mi uctovana,... zatim na toto potvrzeni cekam,.. Proto chci apelovat na vsechny kdoz maji pripojeni na internet v mobilu a nahrali si novejsi verzi nez Opera Mini 3. a maji zvyseny poplatek za sluzby GPRS WAP at se obrati se stiznosti na T-Mobile chyba je nejspis u nich,.. Zatim jsem asi prvni kym se zabivaji ale chybu by meli uznat vsem a ne jenom tem kteří se ozvou jako ja,... Protoze pracuji v Ceske Televizi zvazuji podat navrh a podnet na reportaz o tomto problemu,. Myslim ze takto financne postizenych lidi bude v ČR asi hodne protoze nova verze prohlizece Miniopery je na netu volne ke stazeni,..
Předchozí
1 2
Následující

Lidi pozor na T-Mobile

26.11.2007 v 21:25 | Nahoru | #1
MAZECCCCCCCCCCC ..................... Díky za info...nemám T-mobile, ale je to od Tebe hezký, že varuješ *yes*

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

26.11.2007 v 21:28 | Nahoru | #2
A.Kassl>Budou vánoce.... tak potřebujou na dárky.... :lol:

Lidi pozor na T-Mobile

26.11.2007 v 21:42 | Nahoru | #3
Dam vedet jestli se mi ozvou a uznaj chybu,. :| Jdu do hajan a necham si zdat o darkach mejte se a dobrou... :)

Lidi pozor na T-Mobile

26.11.2007 v 21:49 | Nahoru | #4
no jo někdo si chce nahrabat kapsy,měli by platit oni,za ty jejich podvody

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

26.11.2007 v 22:58 | Nahoru | #5
A.Kassl>jasny,mam ten samej pausal,ted mam ucet 3300,- pouzivam ciste operu od T-debile.... ted mi volal nejakej machr jestli si u nich nechci prodlouzit smlouvu,ptal jsem se ho jak je to s tema datama,prej to vi,ze je v tom bordel,ze to technici resi
ucet nikdo neresi,proste zaplat :thmubup:

Kseft je to nakonec dobrej,taky zacnu psat do faktur kraviny a jenom tomu kdo se ozve a bude nadavat,milostive udelam spravnou cenu :D

Lidi pozor na T-Mobile

26.11.2007 v 23:03 | Nahoru | #6
eurotel rulezzz.. a mobil co umi volat a posilat sms... cim vice to ma funkci, tim vetsi pravdepodobnost, ze se to rozbije *yes* :lol: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile

26.11.2007 v 23:10 | Nahoru | #7
T-mobile me dozral uz pred casem, nikdy uz od nej nic nechci. *no* Ted mi opet nauctovali pokutu za nezaplaceni castky, kterou si meli strhnout inkasem (penize tam sou). Na jare to same, poslali mi nejprve, ze mam zaplatit asi 226kc (je to jen pausal, nikdo to uz nepouziva, musel sem nechat dobehnout 2 roky), druhy den mi prijde dopis, ze je to zaplacene, za mesic mi poslou, ze to zaplaceno nebylo a ze mi pricitaji pokutu 150kc a rusi sluzby, pak sem zasel zaplatit tu pokutu a ptal sem se jestli je to vsechno co jim dluzim a pry jo a pak mi jeste za asi 14 dni prisla dalsi pokuta 1000,- kc jakoby 2. pokuta za nezaplaceni te prvni castky, fakt sem se cejtil uz jak debil. *no* *no*

1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile

27.11.2007 v 00:04 | Nahoru | #8
Velke spolecnosti proste vyuzivaji toho, ze se lidi nebudou branit soudni cestou. A kdyz uz, tak jenom v nepatrnem poctu. Takze na tom vzdycky vydelaji. Stovecka sem, stovecka tamhle a ejhle vedeni spolecnosti ma na vanocni bonusy :D a kdo to zaplatil? No prece tupi zakaznici ;)

T-mobile ma jen vylepsene praktiky byvaleho Paegasu, to byla taky kapitola sama o sobe. Ale jsou i jine - napr. UPC (vc. byvaleho Karnevalu - diky bohu sem se jich pred lety zbavil), ČP (anemamtovodčeskýpyčo), ČT (dan z TV pro kazdeho kdo ma pripojku el. proudu), ale naprosto tomu dominuje CEZ - ne jenom pro neustale narustajici ceny, ktere nam sdeli vysmaty generalni reditel, ale temi libovymi vanocnimi cistkami. Loni koncem roku si nejakym (nechapu jakym) nedopatrenim nestrhli z inkasa mesicni platbu. I nelenili a sup ihned odpojili v baraku proud v ramci akce "Ciste draty". A bez proudu co Halik??
No sme v prdeli Halik! Nejel kotel, nejela cisticka, lednicka, ryby v akvarku lapaly po dechu...v baraku kosa jako prase a teplou vodu dela kotel, takze ranni otuzovani prohloubilo nenavist. Po zaplaceni "nedoplatku" primo na prepazce jim trvalo 24h nez hnuli prdeli a jeste si nauctovali pripojovaci poplatek, zmrdi zkurveni zasrani...fuj :puke:

Dal bych mohl pokracovat jeste pres "sklady na penize", co se tvari jako Banky, ale seru na to a jdu spat. Nak

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

27.11.2007 v 03:57 | Nahoru | #9
A.Kassl>
To jsou ty vase vecne novinky a technika a internety!

http://gabina.kvalitne.cz/prohib.jpg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

27.11.2007 v 06:10 | Nahoru | #10
Nak>Super popis, přesně tak.
Přidám ještě historku, jak Paegas přišel na to, že se dá SMSkou na dálku do mobilů zasílat menu a asi rok po zavedení WAPu nahrál na horkou klávesu (stačilo, aby se mobil v kapse odemkl a pak si "sám stiskl" to největší tlačítko) připojení k WAP. A stovky lítaly - nešlo to řešit jinak než změnou mobilu nebo požadavkem, ať na dané kartě vypnou WAP. (Když sis to přenastavil na mobilu, za chvíli jsi tam tu WAP volbu měl zpátky.)

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

27.11.2007 v 06:36 | Nahoru | #11
rrrsss>no a to muzeme vzpomenout byvaly Telecom (Telefonica O2) a jeho dialery se zlutymi linkami :D taky me to poznamenamelo. Chyt sem dialera, a za 30minut surfovani modemem me to stalo 1800 ;)

Ale Telecom se tvaril ze je vsechno v poradku. Aby se netvaril, kdyz jel fifty fifty s provozovatelem sluzby. Nak

Lidi pozor na T-Mobile

27.11.2007 v 09:01 | Nahoru | #12
A.Kassl> nechapu, ze zalezi v cem surfujes. jednou platim za data a pres co mi do mobilu dolezou muze byt kazdymu sumak *no*

Lidi pozor na T-Mobile

27.11.2007 v 09:22 | Nahoru | #13
Kdysi jsem se dostal u "T" až k panu řiditeli. To ještě byli byli ve Vokovicích. Řval sem na ně "Kurva řeknete mi konečně kde má tenhle bordel řiditele, jestli mi zkusíte říct že nemá čas nebo je na jednání tak dám do nosu vám!!!" Pak se mnou chodili po celém baráku dva maníci z ochranky. :lol: Trvalo to potom ještě stejně tři dni než to vyřešili, ale začalo se něco dít. Ale před tím se neměli 14 dni vůbec k ničemu. Jen mě posílali z kanclu do kanclu. Seděl sem pořád v nejakejch kamrdlíkách a čekal. Na co nevím, tak sem se jednou zvedl a šel zpět do recepce, co bylo dál už jsem napsal nahoře. :) Jak to vyřešily tak sem do měsíce zrušil smlouvu. Teď jsem u Vody, ale nedělám si iluze že by to bylo lepší kdyby nastal problém.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 04:19 | Nahoru | #14
Bubrak ZX10R>>
Ja se z toho asi zblaznim, ted sem kouknul na ucet a mam tam jednak to ze sem zaplatil 226+150 pokuty prevodem ale zaroven ze si to strhli inkasem podruhy. Kurna to nemuzou napsat, ze to nemam platit, ze si to strhnou, nebo nemuzou predtim napsat, ze se to nestrhlo kvuli nejakym duvodum aniz bych si musel zacit myslet, ze uz to inkasem nestrhavaj, kdyz sem tu smlouvu zrusil (totiz napsali, ze 'dosud neobdrzeli platbu') ?????

:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 10:41 | Nahoru | #15
Bubrak ZX10R>Tak ted schvalne nikomu z tmobile nepis,nevolej,jestli se sami ozvou ze tam maji preplatek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 10:49 | Nahoru | #16
Bubrak ZX10R>Bude ti odečteno od příští faktury...

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 10:54 | Nahoru | #17
A.Kassl>Na tom není nic divného. Bohužel to není úplně chyba T-Mobile. Opera si něco nastaví "nestandardně" a bohužel je na operátorovi, aby to po nich opravoval

V minulosti to bylo obráceně - tj. co bylo nestandardní, to bylo v "levnější" tarifikaci a operátoři od toho velmi rychle přešli, protože je lidi snadno doslova ojebávali...

Takže spíš bych to nazval pozor na novou Operu
Jinak u T-Mobile fakt nepracuju, ale vím, že tohle se občas stane (já takhle dostal od Eurotelu 60tis., který jsem uhradil, a pak mi je vrátili zpět).

1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 11:45 | Nahoru | #18
ne nejsi první kým se zabívají :lol: ..
kamošovi před 2 roky když chtěl zrušit paušál poslali 7 tisíc za volání.. nakonec to dopadlo tak že prý když u nich zůstane tak mu to odpustí :lol: .. můj bratr rušil paušál 1,5 roku *yes* a zaplatil několik tisíc na paušálech za odpojené telefoní číslo.. vždycky se vše vyřešilo, na pobočce mu řekli že mu tedy ruší smlouvu na čež za 3 měsíce buch další složenka, letěl opět na pobočku kde se s ním odmítli bavit dokud nezaplatí, až zaplatil tak mu to zas jako že zrušili a buch po 3 měsících další složenka... podotýkám 1,5 roku zrušená karta.. Tmobile vřele doporučuju *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 11:59 | Nahoru | #19
Jurawood>Já jsem s T-Mobile řešil zrušení dvouleté smlouvy asi po dvou měsících bez "storna" za předčasné ukončení. <strong>Když má člověk problém s financema, nechce to žádné obchodníky, žádné pobočky, ale obrátit se přímo na reklamační oddělení</strong> - to funguje opravdu uspokojivě a co od nich dostatneš písemně, to platí... Už jsem zažil, že i obchodníci i pobočky používali špatné postupy, které ani správně nebyly možné a klidně to i podepisovali...

A platí to nejen pro T-Mobile. Po zrušení jednoho čísla u O2 mi ho fakturovali ještě několik měsíců. Měl jsem tam i ostatní služby, takže mi řekli, že pokud nezaplatím, odpojí mi ostatní služby. Takže jsem každý měsíc zaplatil plus podal žádost o reklamaci. Nakonec jsem zjisil, že chybu dělala pobočka, kde jsem se snažil vše řešit. A i když jsem měl písemné zrušení z pobočky, tak něco podělali - reklamační oddělení to pak bezproblémově vyřešilo...

1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 11:59 | Nahoru | #20
...jo je to bordel.... presne jak rika pani pohlova:) ja bych ty internety zrusil... vono to stejne jednou bude tak slozity ze az se to podela tak to nikdo neda do kupy:) zlata mechanika:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 12:03 | Nahoru | #21
kalda: no jo funguje to treba tak ze kdyz se to zjisti tak ti to vrati... ale musis to predem zaplatit jinak naskakuji pokuty atd, pak taky hrozi exekuce atd. pritom ses treba v pravu ty.... a jen nemas v tu chvili dost penez na to zaplatiti jejich neopravnenej pozadavek... a ono kdyz uz naky deseti tisice strasi ne na tvym ucte ale na cizim 3mesice.... tak uz to je taky rozdil... a nakonec vyhoda pro toho kdo ty penize mel... ikdyz je pak vratil.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 12:10 | Nahoru | #22
kalda>
No tak na co potom ty pobočky jsou?? na co mají u takové firmy zaměstnance?? mají tam pěknej bordel to určitě a jejich zaměstnanci dělají akorát blbej dojem to jo, to se jim daří.
Klidně sem můžu napsat jméno toho člověka kterýmu poslali fakturu na 7 tisíc které neprovolal , pač jeho účet byl 400 měsíčně.. s tím že mu to odpustí když nebude rušit paušál ale zůstane u nich, to už nemá se zaměstnancema nic společnýho.
To je stejný jako známá si koupila auto v AAA a za týden urazila zrcátko a ejhle vevnitř v zrcátku byli náhradní klíčky.. v tomhle stádě se děje hodně podivných věcí ale lidi sou slepý a čumí jen na novu a všemu co je v reklamě se prostě věří

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 12:11 | Nahoru | #23
assassin>Ano, to já moc dobře vím a pokud bys četl celou diskusi, tak bys viděl, že já jsem takhle platil cca 60tis...

ALE - pokud si přečteš pořádně obchodní podmínky, tak můžeš požádat o prodloužní data splatnosti po dobu vyřešení reklamace (alespoň v té době to tak měl Eurotel). Nedělají to automaticky, ale pokud o to zažádáš, udělat to musí. Pokud ale máš inkaso, tak máš smůlu :(

Pokud byla reklamace uznána, tak v případě, kdy jsi nežádal o prodloužení, tak penále vypočítávají jen ze skutečně dlužné částky (tedy skutečné výše účtu). A navíc je možné požádat o prominutí tohoto penále z důvodu reklamačního řízení, ještě jsem neslyšel o nikom, komu by v tomhle nevyšli vstříc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 12:16 | Nahoru | #24
Jurawood> to s tím zrcátkem slýchám tak často, že jsem to začal považovat za urban legend :cool:

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 12:19 | Nahoru | #25
pRst> na každým šprochu pravdy trochu :lol:

Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 12:22 | Nahoru | #26
taky mam momentalne s t-mobile problemy, protoze mi nauctovali sluzbu, kterou sem si vubec neobjednal. nejedna se sice o tisice ale co na tom sejde o kolik se vlastne jedna, je to proste jejich chyba. kdyz sem se ozval tak mi rekli, ze mi to zahrnou v dalsi fakture do slevy a i se tak stalo, tak jsem doufal, ze uz bude vse v pohode a ted znova na tu fakturu koukam asi po tydnu a ty zmr.. mi tu fakturu zmenili a razem uz tam ta sleva neni. no proste kur.. kdyz se clovek neozve tak by ho oskubali co to jde :puke:

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 12:23 | Nahoru | #27
A.Kassl>>
tak ti klidne muzu dat kamarade svoje cislo, protoze ja sem resil uplne to samy... mel sem fakturu na 14 000,- a druhej mesic 12 000,- a nezaplatil sem ani jednu .... bylo by to na dlouho to sem psat... ale klidne ti to callnu nebo ekdy vecer, az bude cas napisu... ale ja to neplatil... jenze zalezi na tom, jak to cele probihalo... objednani sluzby atd... nejprve mi rekli ze too mam zaplatit a ze mi to bude refundovano... na to sem jim rekl at zapomenou ze jim neverim a ze nemeli pravo mi takto uctovat a prisaham boh, ze sem do toho telefonu rval jak kun a za 10 minut mi prisla sms ze to platit nemusis a poslali mi novou castku k uhrade ktera byla uz samozrejme normalni... :thmubup:

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 13:24 | Nahoru | #28
Jurawood>Já bych to spíš než "pobočky" nazval jako <i>prodejny</i>. To je vystihuje lépe. A jestli vidíš občas nějaké reklamy, tak Ti bijou do hlavy, že máš jít ke specialistovi. A na prodejně jsou specilisté na prodej :D
Lepší přibližení mě nenapadá. Pro reklamační oddělení to jsou věci, kdy vědí, jak je řešit, oproti tomu na prodejně kolikrát vidí problém poprvé v životě a podle toho s tím jednají...

Ale taky jsem sám napoprvé naletěl a zařizoval reklamaci přes prodejnu. Paní na infolince mi řekla, že pokud mám poblíž značkovou prodejnu, ať si zajdu tam, že na to mají extra formulář, poradí mi s přesnou formulací, aby se problém tak dlouho neřešil atd.
Přišel jsem na prodejnu, popsal jsem problém a paní vytáhla čistý papír A4 a začala na něj rukou psát moje jméno a popisovat problém. Tak jsem ji zastavil, že mi na infolince řekli, že to má být na formulář. Paní řekla, že to nevěděla a za chvíli se vrátila s kolegyní hledat formulář. Dohodli se spolu, že ideální bude formulář "Žádost o změnu", kde jako obsah žádosti bude uvedena reklamace. Popis problému byl dle mého značně kostrbatý, ale obsahově odpovídal reklamaci. Nu což, říkal jsem si, že sám pořádně nevím, co má a nemá být uvedeno, tak jsem to podepsal a OK. Později jsem se dozvěděl, že se celá reklamace táhla právě tak dlouho kvůli tomuhle špatně vyplněnému formuláři a kdybych sám obsahově sepsal reklamaci, jak mi radili na infolince, tak bylo vše OK.

(reakce na) Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 13:37 | Nahoru | #29
A.Kassl>Tak tohle se mi taky stalo, Tmobile mi už asi 6 měsíců učtoval každej měsíc tak 1000-2000,- za gprs, tak sem tam volal minulej týden a řčekl sem jim že si toho nejsem vědom a oni že to musím zaplatit, ale že mi můžou připojení na internet z mobilu bloknout, tak sem to nechal bloknout a jen sem zvědavej co mi dojde příští měsí.

1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile

30.11.2007 v 17:13 | Nahoru | #30
Ahoj lidi tak koukam ze v tom opravdu nejsem sam jeste se mi nikdo telefonicky neozval resej to od pondeli a maj na to 11dni ted uz teda jen 7. Jsem zvedav ale pokud mi to stornujou tech nervu come to stalo kord ted pred vanocema ach jo to by jeden blil navic ma ted bracha narozky a ja mu bohuzel nemuzu ani koupit darek nez T_mobile rozhodne o verdiktu,.. Rad bych aby se k tomu vyjadril nejakej pravnik jestli nahodou neporusujou nejaky zakon,. A pokud dojde k tomuto financnimu poskozeni ze strany T.mobilu nejsem si jist jestli by nekdo mohl uplatnovat narok na finacni odskodneni za spusobene skody,.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist