ucet nikdo neresi,proste zaplat :thmubup:
Kseft je to nakonec dobrej,taky zacnu psat do faktur kraviny a jenom tomu kdo se ozve a bude nadavat,milostive udelam spravnou cenu :D
1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile
1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile
T-mobile ma jen vylepsene praktiky byvaleho Paegasu, to byla taky kapitola sama o sobe. Ale jsou i jine - napr. UPC (vc. byvaleho Karnevalu - diky bohu sem se jich pred lety zbavil), ČP (anemamtovodčeskýpyčo), ČT (dan z TV pro kazdeho kdo ma pripojku el. proudu), ale naprosto tomu dominuje CEZ - ne jenom pro neustale narustajici ceny, ktere nam sdeli vysmaty generalni reditel, ale temi libovymi vanocnimi cistkami. Loni koncem roku si nejakym (nechapu jakym) nedopatrenim nestrhli z inkasa mesicni platbu. I nelenili a sup ihned odpojili v baraku proud v ramci akce "Ciste draty". A bez proudu co Halik??
No sme v prdeli Halik! Nejel kotel, nejela cisticka, lednicka, ryby v akvarku lapaly po dechu...v baraku kosa jako prase a teplou vodu dela kotel, takze ranni otuzovani prohloubilo nenavist. Po zaplaceni "nedoplatku" primo na prepazce jim trvalo 24h nez hnuli prdeli a jeste si nauctovali pripojovaci poplatek, zmrdi zkurveni zasrani...fuj :puke:
Dal bych mohl pokracovat jeste pres "sklady na penize", co se tvari jako Banky, ale seru na to a jdu spat. Nak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
Přidám ještě historku, jak Paegas přišel na to, že se dá SMSkou na dálku do mobilů zasílat menu a asi rok po zavedení WAPu nahrál na horkou klávesu (stačilo, aby se mobil v kapse odemkl a pak si "sám stiskl" to největší tlačítko) připojení k WAP. A stovky lítaly - nešlo to řešit jinak než změnou mobilu nebo požadavkem, ať na dané kartě vypnou WAP. (Když sis to přenastavil na mobilu, za chvíli jsi tam tu WAP volbu měl zpátky.)
Ale Telecom se tvaril ze je vsechno v poradku. Aby se netvaril, kdyz jel fifty fifty s provozovatelem sluzby. Nak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
Ja se z toho asi zblaznim, ted sem kouknul na ucet a mam tam jednak to ze sem zaplatil 226+150 pokuty prevodem ale zaroven ze si to strhli inkasem podruhy. Kurna to nemuzou napsat, ze to nemam platit, ze si to strhnou, nebo nemuzou predtim napsat, ze se to nestrhlo kvuli nejakym duvodum aniz bych si musel zacit myslet, ze uz to inkasem nestrhavaj, kdyz sem tu smlouvu zrusil (totiz napsali, ze 'dosud neobdrzeli platbu') ?????
:puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
V minulosti to bylo obráceně - tj. co bylo nestandardní, to bylo v "levnější" tarifikaci a operátoři od toho velmi rychle přešli, protože je lidi snadno doslova ojebávali...
Takže spíš bych to nazval pozor na novou Operu
Jinak u T-Mobile fakt nepracuju, ale vím, že tohle se občas stane (já takhle dostal od Eurotelu 60tis., který jsem uhradil, a pak mi je vrátili zpět).
1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile
kamošovi před 2 roky když chtěl zrušit paušál poslali 7 tisíc za volání.. nakonec to dopadlo tak že prý když u nich zůstane tak mu to odpustí :lol: .. můj bratr rušil paušál 1,5 roku *yes* a zaplatil několik tisíc na paušálech za odpojené telefoní číslo.. vždycky se vše vyřešilo, na pobočce mu řekli že mu tedy ruší smlouvu na čež za 3 měsíce buch další složenka, letěl opět na pobočku kde se s ním odmítli bavit dokud nezaplatí, až zaplatil tak mu to zas jako že zrušili a buch po 3 měsících další složenka... podotýkám 1,5 roku zrušená karta.. Tmobile vřele doporučuju *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
A platí to nejen pro T-Mobile. Po zrušení jednoho čísla u O2 mi ho fakturovali ještě několik měsíců. Měl jsem tam i ostatní služby, takže mi řekli, že pokud nezaplatím, odpojí mi ostatní služby. Takže jsem každý měsíc zaplatil plus podal žádost o reklamaci. Nakonec jsem zjisil, že chybu dělala pobočka, kde jsem se snažil vše řešit. A i když jsem měl písemné zrušení z pobočky, tak něco podělali - reklamační oddělení to pak bezproblémově vyřešilo...
1 reakcí na tento příspěvek Lidi pozor na T-Mobile
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
No tak na co potom ty pobočky jsou?? na co mají u takové firmy zaměstnance?? mají tam pěknej bordel to určitě a jejich zaměstnanci dělají akorát blbej dojem to jo, to se jim daří.
Klidně sem můžu napsat jméno toho člověka kterýmu poslali fakturu na 7 tisíc které neprovolal , pač jeho účet byl 400 měsíčně.. s tím že mu to odpustí když nebude rušit paušál ale zůstane u nich, to už nemá se zaměstnancema nic společnýho.
To je stejný jako známá si koupila auto v AAA a za týden urazila zrcátko a ejhle vevnitř v zrcátku byli náhradní klíčky.. v tomhle stádě se děje hodně podivných věcí ale lidi sou slepý a čumí jen na novu a všemu co je v reklamě se prostě věří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
ALE - pokud si přečteš pořádně obchodní podmínky, tak můžeš požádat o prodloužní data splatnosti po dobu vyřešení reklamace (alespoň v té době to tak měl Eurotel). Nedělají to automaticky, ale pokud o to zažádáš, udělat to musí. Pokud ale máš inkaso, tak máš smůlu :(
Pokud byla reklamace uznána, tak v případě, kdy jsi nežádal o prodloužení, tak penále vypočítávají jen ze skutečně dlužné částky (tedy skutečné výše účtu). A navíc je možné požádat o prominutí tohoto penále z důvodu reklamačního řízení, ještě jsem neslyšel o nikom, komu by v tomhle nevyšli vstříc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lidi pozor na T-Mobile
tak ti klidne muzu dat kamarade svoje cislo, protoze ja sem resil uplne to samy... mel sem fakturu na 14 000,- a druhej mesic 12 000,- a nezaplatil sem ani jednu .... bylo by to na dlouho to sem psat... ale klidne ti to callnu nebo ekdy vecer, az bude cas napisu... ale ja to neplatil... jenze zalezi na tom, jak to cele probihalo... objednani sluzby atd... nejprve mi rekli ze too mam zaplatit a ze mi to bude refundovano... na to sem jim rekl at zapomenou ze jim neverim a ze nemeli pravo mi takto uctovat a prisaham boh, ze sem do toho telefonu rval jak kun a za 10 minut mi prisla sms ze to platit nemusis a poslali mi novou castku k uhrade ktera byla uz samozrejme normalni... :thmubup:
Lepší přibližení mě nenapadá. Pro reklamační oddělení to jsou věci, kdy vědí, jak je řešit, oproti tomu na prodejně kolikrát vidí problém poprvé v životě a podle toho s tím jednají...
Ale taky jsem sám napoprvé naletěl a zařizoval reklamaci přes prodejnu. Paní na infolince mi řekla, že pokud mám poblíž značkovou prodejnu, ať si zajdu tam, že na to mají extra formulář, poradí mi s přesnou formulací, aby se problém tak dlouho neřešil atd.
Přišel jsem na prodejnu, popsal jsem problém a paní vytáhla čistý papír A4 a začala na něj rukou psát moje jméno a popisovat problém. Tak jsem ji zastavil, že mi na infolince řekli, že to má být na formulář. Paní řekla, že to nevěděla a za chvíli se vrátila s kolegyní hledat formulář. Dohodli se spolu, že ideální bude formulář "Žádost o změnu", kde jako obsah žádosti bude uvedena reklamace. Popis problému byl dle mého značně kostrbatý, ale obsahově odpovídal reklamaci. Nu což, říkal jsem si, že sám pořádně nevím, co má a nemá být uvedeno, tak jsem to podepsal a OK. Později jsem se dozvěděl, že se celá reklamace táhla právě tak dlouho kvůli tomuhle špatně vyplněnému formuláři a kdybych sám obsahově sepsal reklamaci, jak mi radili na infolince, tak bylo vše OK.