paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: ZX10-R vs RS6 ABT
20.1.2013 v 21:44
cas od casu se objevi vice nez dustojny souper...

ZX10-R vs. RS6 ABT

..ani to nevypada ze by zastihnul tu Kawu nepripravenou, nebo ze by se na ty Kawe tahnul jak smrad.. i ty auta se hezky okolo míhaj..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:14 | Nahoru | #151
Lion> hele dycky se lidi bavej v hodnotach tacho a kazdymu je jasny ze to neni realna rychlost, ale nemaj potrebu si to furt navzajem vysvetlovat

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:17 | Nahoru | #152

Lion píše: Scuber_MadJoe> ale to je přece blbost... říct že mám na tachu 300 tak mi auto jede 300... to potom třeba 300 jedou i starší 2V nebo který že to motorce při 260ti ukazuje tacho 300...

prvotní reakce byla že policajtum to jede přes 300... na to Dreamer že 310... oboje je blbost a to že kecá tachometr nelze brát jako že jim to "jede" 300



Řekl bych, že to moc řešíš, každý máme na to jiný úhel pohledu

Jedu v autě, na tachometru 300, vždy a všude řekneš, jel jsem 300, ne, že přijdeš a řekneš, jel jsem s tím dle GPS 283,59, chápeš?
E: A pokud Ty ano, prosím, Tvá věc

Naposledy editováno 22.01.2013 15:18:13

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:17 | Nahoru | #153
dejf.> ja nevim jak lidi, ale ja mam auto zmereny navigaci ale nebudu říkat ze mi auto jede přes 300 když tam mám v reálu třeba 270...

2 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:24 | Nahoru | #154
Scuber:jezdil jsem s aktualnim modelem, nerikam ze nejede 300 ale uz to neni uplne "jako nic" ze by to same dokazal passat moc neverim... Zvlast kdyz sem jezdil i r32...

Ad rychlost, nerikam ze to musi byt gps, ja moc neverim ani tachometrovym 300, natoz pak 310...

U motorek ty tachometrovy udaje jsou ale uplne mimo, ja treba jedu lehce pres 200 kdyz mam na budiku 250

Naposledy editováno 22.01.2013 15:28:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:32 | Nahoru | #155
assassin>

U motorek ty tachometrovy udaje jsou ale uplne mimo, ja treba jedu lehce pres 200 kdyz mam na budiku 250



to asi neni seriovej rpevod co?

Naposledy editováno 22.01.2013 15:32:42

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:40 | Nahoru | #156

dejf. píše: assassin>

to asi neni seriovej rpevod co?



-1/+1. ..plus to o co suzuki keca v serii, coz taky neni malo..... 200ps auto mi po dalnici jede rychlejs a pritom na motorce mi zas tolik lidi neujede... Takze by me zajimalo jak je mozny ze na silnici nepotkavam ty lidi co jezdi 300+

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:47 | Nahoru | #157
pri 250 by to v serii takovejch -20kmh mohlo bejt no.
Jinak k tem novej litrum - rek bych ze nejmin keca bmw. Kdyz pomalu na kazdym videu vsichni radej 6 az pri 299. Tak bawo ma v omezovaci 5ku daleko driv.

Naposledy editováno 22.01.2013 15:48:17

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:48 | Nahoru | #158
Odchylka je u aut určitě menší, než u motorek, alespoň dle mých zkušeností mi to tak vychází

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:49 | Nahoru | #159


na jo holt ty silnější auta jedou...ale myslím, že na té buse to byl machomejt nějaké

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 15:49 | Nahoru | #160

assassin píše: Scuber:jezdil jsem s aktualnim modelem, nerikam ze nejede 300 ale uz to neni uplne "jako nic" ze by to same dokazal passat moc neverim... Zvlast kdyz sem jezdil i r32...

Ad rychlost, nerikam ze to musi byt gps, ja moc neverim ani tachometrovym 300, natoz pak 310...

U motorek ty tachometrovy udaje jsou ale uplne mimo, ja treba jedu lehce pres 200 kdyz mam na budiku 250


Myslíš 991? Nebo starší 997?
Jako nic to určitě nikdy nebude, pořád je to maximálka toho auta cca, je to jiné když chceš zrychlit na 300 v Bugatti a nebo v Porsche. Ale 300 to Porsche dá.

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 16:18 | Nahoru | #161
Scuber_MadJoe> jak ty to mas s tou R6 vlastne?

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 16:25 | Nahoru | #162

Blesk90 píše: Ze zákona je kravina, je to jen z důvodu směrnic, jinak by přece autorizovaný dealer nenabízel veřejně za poplatek odpojení hele tak ona je nějaká ta motorka, myslím že se jmenuje Milenium (byla v Ohnivých kolech) s proudovým motorem, ale nikde není video s top speedem ale věřím, že to je šílený. Jenže to je jen nějaká omezená výroba atkže to asi v Evropě nepotkáš...



S proudovym motorem je Y2K, na netu je s ní videí dost.

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 16:37 | Nahoru | #163

Scuber_MadJoe píše: Myslíš 991? Nebo starší 997?
Jako nic to určitě nikdy nebude, pořád je to maximálka toho auta cca, je to jiné když chceš zrychlit na 300 v Bugatti a nebo v Porsche. Ale 300 to Porsche dá.



Oznaceni modelu nevim, ale je to ta posledni 911 co ma ty zadni svetla uzky ala aston martin. Jj da to, ale tady se rika ze passat v podstate jede lip....

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 16:54 | Nahoru | #164
tu se zase řeší píč..ny

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 17:12 | Nahoru | #165

Bubrak-ZX10R píše: 310 a 300 koni? nemaj to nejak jeste poladeny?



Jak passaty tak octavie mají načipované, proto jsou taky ti sériové oktávie pomalu nejrychlejší auta, která zde potkáš a stíhají klidně BMW, Audi...
Pokud jde o přesně maximálky, ptal jsem se na SVČK před několika měsíci, maximální rychlosti byly u jednotlivých vozů rozdílné, ten nejrychlejší jezdil 310, další měl tuším 280. No, jednoduše jsem se smířil s faktem, že pokud budu mít za zády passat, tak asi moc šancí nemám .

Naposledy editováno 22.01.2013 17:12:32

2 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 17:21 | Nahoru | #166
wow, tak už tady máme Ochcávky s čipem, který stíhají 300ps auta... to jim s tím chipem mění i motor?? a jak se prosím "chipuje" atmosféra?? jen, že jsem tenhle pojem ještě neslyšel, není to myšleno ironicky... 310km/h nevěřím... to musí proměřovat o 10%...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 17:43 | Nahoru | #167
Pedrosso> dá se i atmosféra... u motorky máš např. také race mapu... ale výkon je nula nula prd...

... to nic nemění na tom že mele nesmysly

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 17:46 | Nahoru | #168
CAMARU na rozjezd ujel i ten můj Hovnocuc pak už nééé)

Naposledy editováno 22.01.2013 17:50:36

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 17:55 | Nahoru | #169
Podle me se dycky resila otazka kolik ti to jede podle tachometru.

Policejni passat R36 ty prvni generace ukaze 300 tacho, jestli by dal i vic nevim, rucicka by se mozna jeste i zvedla, kdyby bylo kde zustat stat na plynu. Kolik je to ve skutecnosti se muzeme dohadovat.

Japonsky litry taky jezdej pres 300 tacho, ale vsichni vime, ze jim tachak lze. Kolik je podle GPS treba 311 kmh na R1 07 po prepoctu z otacek (tacho zustane stat na 299) taky tezko rict, ja to treba nevim.

R36 meli policajti trochu poladenej, asi nic zasadniho, ale uplnej standard to nebyl, omezovac rozhodne venku. Rekneme ale ze 340 k to mohlo mit. To je jako zdejsi Supra.. Otazka je, zda auto tachak keca stejne, vic, nebo min nez tachometr na japonsky motorce...vsichni asi zname zvesti o velmi presnem tachometru na RSV, i kdyz me podle indikacnich radaru na silnici neprisel nijak vyrazne odlisne ze by lhal.

Auto s 550 k bude mit asi jeste o trochu vyssi topspeed... cili tam treba bude 3kou zacinat skutecny GPS udaj o rychlosti.

..RS6 znameho ma 830 k a tvrdi ze umi jet 340 kmh... podle vseho by to mohlo bejt skutecna rychlost podle GPS... coz by mozna znamenalo, ze na japonsky motorce by tachometr ukazal i ke 400 kmh...

..Jake z topho plyne pouceni?
Tachometry lzou.
no a? ..vzdycky jsme se pomerovali podle tachometru a drive nic jinyho ani nebylo..

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 18:07 | Nahoru | #170
a pindíky si taky mužete poměřovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 18:17 | Nahoru | #171
Lion> no jasně, pokud udělám komplet svody a vyměním filtr, tak mapu chápu, ale stejně to přidá v podstatě hovno, pár hodně drahých koní... ale aby jel R36 310km/h...

1 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 18:19 | Nahoru | #172
Spijker: to se ovšem dostaneme k tomu, že CBR 900 RR z roku 93 jede 298km/h, jak mi jeden člověk tvrdil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:10 | Nahoru | #173
Pedrosso> dívám se na např. 1.9sdi pouze výměna ŘJ plus 8 kw, 1.4 mpi 9kw... takže to něco udělá, ale skoro nic... ale jde to

na tom R36 je spíš vidět jak tomu kecá to tacho... jeden může být v pohodě na těch 280 a druhej může mít tacho zrovna s deseti procenty

SPIJKER: co jsem četl, tak je to série bez omezovače a všude uvádělí 300 koní... a 40 koní navíc není až tak jednoduchý udělat, abych řekl že nic zásadního... taky by mě zajímalo co je upravený

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #174

Pedrosso píše: Spijker: to se ovšem dostaneme k tomu, že CBR 900 RR z roku 93 jede 298km/h, jak mi jeden člověk tvrdil...



presne tak...

1 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #175
chip u atmosfery, zvlast u nakyho ostryho auta neprida obvykle nic. u atmosfery chipem neni co resit, motor ma naky sani, nakej vyfuk, je nejak zkonstuovanej, na plnej plyn je otevrena klapka a na mnozstvi vzduchu ktery to nabere to dava odpovidajici mnozstvi benzinu, to spravny mnozstvi benzinu je jen jedno, nevidim duvod proc by to z vyroby udelali moc chudy, nebo bohaty - aby to bud moc zralo nebo kurvilo motor... tzn chip na atmosfere k nicemu.

chipum u oktavek neverim, ty auta najezdi mraky km, tovarna by jim na chipovany auta nedala zaruku.

podle me jsou to seriovy auta, u tech passatu leda odblokovanej omezovac.

staci projit zahranicni fora a kouknout se jaky upravy maj lidi na r32 golfech a r36 passatech aby se dostali o 30koni nahoru... nic z toho by tovarna neudelala a nedala na to zaruku.

Lion: ty chippy u atmosfery bych chtel videt odbrzdeny, neverim tomu ani za mak, mozna u toho benzinu zmrsej predstih tak ze to pojede lip na max, ale v urcitejch otackach a hlavne na horsi benzin to bude detonovat a to jak je znamo ma motor moc rad...

Mr.Dreamer: fakt dobry storky, kam na to chodis? on jeste vychazi ctyrlistek?

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:22 | Nahoru | #176
Lion> no voni to ty kosoctverci urednicky nechtej rict jen s tim hrozne nadelaj..

ale nic zasadniho to nebude..urcit ne vetsi ventily vacka apod... a je to atmosfera.. 340 k jsem strelil jen tak od boku aby se nereklo ze jim nepreju.. tomelo bejtve smyslu..jakokdyz hodne tak 340...

Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:31 | Nahoru | #177
BTW divali ste se nekdo na videa na trubce s akceleraci a topspeedama R36? nad 240 uz se tomu sakra nechce... prej 310 na budiku

to ze odpor vzduchu roste se ctvercem rychlosti asi taky nikomu nic nerika, i kdyby ten passat mel o 30-40koni vic nez serie tak to s 280-310 neudela, kdyz tech 300-310 je rozdil mezi 400 a 500ps autem

(reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:32 | Nahoru | #178
assassin> www.cimbu.cz/ tady maj právě dost i atmosfér, v podstatě všechny škodovky počínaje vstřikem, u 1.8Tsi tam ty koně tam dle maximalky změřene navigaci budou... ale turbo je o něčem jiným, jen jsem je dal jako příklad, že si myslím že by kecat nemuseli

... měří dieselpower 1.9sdi tam benzín vůbec není, ale maj tam tu sdi, plus 6 kw i s grafem

kdyz to vemu ciste cislama s továrny a naměřené navigací tak 45 koní (34 kw) udělalo plus 20 kmh...

Naposledy editováno 22.01.2013 19:39:20

1 reakcí na tento příspěvek Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:39 | Nahoru | #179
Lion: no atmosferickej diesel je neco jinyho, tam je dodavka nafty omezena tim aby to nehulilo jak kamna, neco malo navic se da z motoru dostat kdyz tomu naftu pridas...delalo se to i na starejch mechanickejch, ze se "sroubkem" pridalo na cerpadle.... atmosferickej benzin je neco jinyho, tam pridas vic benzinu a jede to hur. da se tam hejbat malinko predstihem, ale urcite to neni pro motor moc bezpecny....

preplnovanej motor a chip je uplne jina liga. ale rozhodne to nedoda tovarna s tim ze by na to dala zaruku, vzdyt ty silnejsi oktavky je problem ubrzdit a udrzet na silnici uz se seriovym vykonem :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: ZX10-R vs RS6 ABT

22.1.2013 v 19:47 | Nahoru | #180
assassin> já jsem zvědavej na nový RSo obecně i na novy 2.0 TSi, cimbu to foukne na cca 200 kw a tdíčko na 185 kw

www.skodaoctavia.cz/magazin/maskovane-rso-chyceno-na-dalnici
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja ab 21 13.10.2024 v 10:25 combust
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja ..Roko.. 58 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja Edye 0 24.9.2024 v 15:43 Edye
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X

TOPlist