http://style.hnonlin...ovenska-pokrsti-fico
http://www.auto.cz/r...oni-7-l-100-km-71323
Naposledy editováno 09.01.2013 17:45:55
1 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
Říká vám něco Mullerův režim?
Protože taky miluji auta s pohonem na správné nápravě, kouknu se klukum co mají nissany na web.
Mají tam o těchto motorech malou diskuzi.
Tady
Naposledy editováno 09.01.2013 18:01:02
1 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
A nebo může být vše jinak.
Jak jsem někde četl, tak je už vymyšlen stroj času. Ale ropné společnosti blokují jeho prodej, protože by si lidé jezdili do minulosti pro levný benzín
1 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
za 80 rokov sa v motoroch nic nevymeslelo, menia sa iba materialy
pred 20 rokmi sme vsetci svietili doma so 100W ziarovkami ktore maju ucinost pod 10%, dnes mame usporne ziarovky respektive LEDky a kazdemu to pride normalne.
pred 10rokmi sme mali monochromaticke nokie 3310 a tesili sa ake su super, malicke.... co nosime po kapsach teraz?
motory ako take uz velmi dlho neponukaju nic nove, uz by bolo na case aby sa to zmenilo.
ten kto nepozna Dicka Kvetnanskeho http://firmy.etrend...e-za-tri-tyzdne.html
Naposledy editováno 10.01.2013 12:51:54
2 reakcí na tento příspěvek Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
Naposledy editováno 11.01.2013 11:30:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Revoluční slovenský motor: 800 koní a 7 l na 100 km
A v prvním odkazu jsem zahlédl odstavec, kde pokud "fajně gómu řeč teho kmeňa", tak v něm zaznělo, že "palivo je vstřikováno v menším množství, ale ve vyšší koncentraci". Zřejmě panáčci zapommněli na rozsah zápalnosti směsi. A že se spalování odehrává při "výrazně nižších teplotách"... pokud je mi známo, tak plamen má nějakou teplotu hoření a pokud hořlavá látka nemá zápalnou teplotu, tak prostě hořet nebude. To je další bod, proč mi to celé přijde jako nesmysl.
Krom toho v diskusi pod jedním z těch článků nejednou zaznělo, že dost možná jde jen o oblbování lidí člověky, kteří se prostě "umějí prodat", asi jako Horst Fuchs dokáže člověka přesvědčit, že i listem haj*lpapíru jde překrojit tvrdý chleba a je schopen přesvědčit, že je ivotně nezbytné si od něj koupit za 50000,- hrnec nachlup stejný jako ten, co seženu za 70,- v nějakém supermarketu.
Pokud se v něčem pletu, nechť mne "znalci" opraví, ale jnak můj selský rozum a znalosti fyziky jasně říkají, že takový princip fungování motoru jest zhola nemožný. Nehledě na to, že jak jest uvedeno, že je tak možno snadno upravit jakýkoli motor, tak pokud by motor, který má normálně (příklad) 220k/300Nm, měl najednou dávat 800k a krouťák přes 1000Nm, tak jak by to bez razantní přestavby vydržela konstrukce motoru? Už jsem viděl několik roztrhaných karterů, přelámaných ojnic a klik v důsledku bezmyšlenkovitého zvyšování komprese a přeplňování a to procentuelně vzato ani zdaleka nešlo o takový nárůst.