3 reakcí na tento příspěvek perfektní dokument pro baworské karbanátky!
Naposledy editováno 06.01.2013 10:37:06
1 reakcí na tento příspěvek perfektní dokument pro baworské karbanátky!
jinak jsem to jenom prolitnul a krajina pekna
Fananek-Jarda píše: jsem taky poridil Bawo a verim ze uz nic jineho sedlat nebudu (kdo to nezkusil tak asi nepochopi)
Taky jsem si to přesně tak říkal - těsně před pořízením boxera, pak samozřejmě i po jeho pořízení, celý první rok, celý druhý rok, a ještě i chvíli třetím rokem... a pak nakonec šlo Báwo z domu a místo čtvrttunovýho stroje jsem pořídil o půlku lehčí a dvojnásobně hravější motorky.
Ale už jsem poučenej, a přestože si myslím, že to, co mám teď, je pro mne to (zatím) nejlepší, už neříkám, že je na sto procent jistý, že UŽ NIKDY NIC JINÝHO...
Naposledy editováno 06.01.2013 12:06:14
WHTRDR píše: co se to tam prihodilo na ty lavce?
Ta velká a těžká 1150 GS Adventúra (doufám, že se v identifikaci nepletu - neviděl jsem to video v HD rozlišení a soudím proto např. i podle jejího sedla) při couvání sjela zase zpátky a položila se ze svahu vlevo od cesty... jak se to tomu už zřejmě unavenému jezdci nečekaně rozjelo dozadu, když asi brzdil jenom přední brzdou (nohy maje dole na zemi).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!
Fananek-Jarda píše: Pekny videjko - po jezdeni na Japonskejch omylech ( berte to z nadsazkou vzdycky mi to vsude dovezlo ) jsem taky poridil Bawo a verim ze uz nic jineho sedlat nebudu (kdo to nezkusil tak asi nepochopi)
Já jsem vyzkoušel BMW 2x a to 650 Dakar a 1200 GS a děkuji již více nemusím. Jak říká jeden známý cestovatel - naprosto bezpohlavní motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!
Fananek-Jarda píše: Pekny videjko - po jezdeni na Japonskejch omylech ( berte to z nadsazkou vzdycky mi to vsude dovezlo ) jsem taky poridil Bawo a verim ze uz nic jineho sedlat nebudu (kdo to nezkusil tak asi nepochopi)
Ewen McŘehoř to taky zkusil a proto mu na Sibiři na GS 1150 praskl rám , jj ...na cestu dobrý, do terénu ne...
Video moc pěkné, ale - 80% z těch off pasáží bych dal i já na svém starém silničním cesťáku (klidně i na Cafíčku) a v některých těch off pasážích ty GS měly celkem problém...taky by se tam nemuseli tak moc válet, chvílemi mi to připomínalo Long Way to South s McŘehořem, ti se tam taky pořád váleli
Na Afriku a Biga ty GSa mít nikdy nebudou...
Jinak hezké video.Na Col du Galibier jsem byl minulý rok a je tam opravdu nádherně.
Naposledy editováno 06.01.2013 13:21:34
Jinak bych boxera BMW přirovnal k retardovanému hrochovi, než se rozhejbe tak to trvá ale jakmile je v tempu převálcuje vše co mu stojí v cestě. Co jsem kolikrát zažil tak nejčasteji kolegu cestovatele.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!
2stroke píše: Ewen McŘehoř to taky zkusil a proto mu na Sibiři na GS 1150 praskl rám , jj ...na cestu dobrý, do terénu ne...
Video moc pěkné, ale - 80% z těch off pasáží bych dal i já na svém starém silničním cesťáku (klidně i na Cafíčku) a v některých těch off pasážích ty GS měly celkem problém...taky by se tam nemuseli tak moc válet, chvílemi mi to připomínalo Long Way to South s McŘehořem, ti se tam taky pořád váleli
Na Afriku a Biga ty GSa mít nikdy nebudou...
jééé, tady je zase chytrejch...
To je jako jsem onekdy slýchával, že "co ty projedeš na TDM, to já projedu na R1" Samý kecy.
McGregorovi praskl rám proto, že sebou vezl 100 kilo nákladu. Zkus s takhle těžkou motorkou projet alespoň to co ti dva ve výše uvedeném videu a pak něco říkej o offroadu na "kafíčku"
K McGregorovi a GS se dál vyjadřovat nebudu, nechtěl bych zde rozpoutat nějakou "krvelačnou" diskusi. Já na to svůj názor mám, ale ten si nechám pro sebe
1 reakcí na tento příspěvek perfektní dokument pro baworské karbanátky!
2STROKE - ukaž nám tedy tvůj 80% offroad s "caffíčkem nebo na čtvrt tunovém starém cesťáku" na videu ať můžeme porovnat jestli se tam válíš míň nebo víc než oni. Vony totiž kecy relativně nic nestojej a tak se může s nima rozhazovat, oproti tomu jet s moto na dovolenou a udělat z toho povedené video, které se líbí většině lidí peníze stojí...
Je asi jasný, že big a africa projedou se svýmy předpoklady (jiný kola, jiná váha, jiné odpružení, atd.) daleko těžší terén, ale taky daleko dříve na to dojedou - BMW GS je expedičně - cestovní motorka a ne offroadový profesor - oproti tomu motor boxer najede 500.000mil bez problémů a koncepce bmw je jednoduchá tak že servis ve finále zvládne každej mechoš kdekoliv na světě (pokud se bavíme o boxerech vzducháčích)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!
petr_guss píše:
Je asi jasný, že big a africa projedou se svýmy předpoklady (jiný kola, jiná váha, jiné odpružení, atd.) daleko těžší terén, ale taky daleko dříve na to dojedou - BMW GS je expedičně - cestovní motorka a ne offroadový profesor - oproti tomu motor boxer najede 500.000mil bez problémů a koncepce bmw je jednoduchá tak že servis ve finále zvládne každej mechoš kdekoliv na světě (pokud se bavíme o boxerech vzducháčích)...
Zeptej se Naprcse,jestli mu potentočkované BMW ve světě opravili.. Moje GS se taky vezlo na korbě dodávky z důvodu neopravitelnosti v místě....(obdobná závada jako u něj)Je sice fajn,že motor jako takový je díky chlazení vzduchem relativně jednoduchý,ale největší zdroj problémů u BMW je převodovka a kardan.Pokud se něco vysere,je to z 90% tam.
...a pak to stojí ranec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!
petr_guss píše: restore> Jasně kamarýde, ale pokud se něco posere tam tak je to z 99,99% zanedbaná údržba majitele (nebo předchozího majitele) a prvotním problémem je vždy nevčasná výměna ložisek, gufer, oleje, pravidelná kontrola atd. (samozřejmě nebavím se o 1. dodávané převodovce M94 na 1100GS kde se mohla převodovka poškodit díky poddimenzovaným ložiskům cca okolo 50-60t.km u někoho se to projevilo u někoho ne). Je jasný, že 200.000km nenajedeš bez údržby a kontroly jednotlivých komponentů v servisních intervalech (od toho má každá motorka servisní knížku a veškerý úkony co se mají kdy dělat jsou v ní uvedený).
.ale kde že.Mojí motorce se VŽDY dostávalo pravidelného servisu.Ani omylem to nebyl zanedbaný servis.Chcíplý Hall snímač těžko přisoudit špatnému sevisu,zvlášť když se podělal při najetých cca 40tis km.Jedna z "nejdražších " proruch se udála 1500km po kontrole v servisu.S jinou poruchou si nevěděl rady ani BMW servis a odstranili ji až u Bosche .Motorku jsem kupoval zánovní ze Švýcarska.
Prostě to bylo furt něco-podobné jako v tom videu výše,kde hlásí že mu nejde otáčkoměr.Po třech letech mi došla trpělivost a šla z baráku.
Na druhou stranu,kamarádova F650 Dakar šlapala jako hodinky, i když dostávala neskutečnou čočku v terénu.Holt asi lepší/promyšlenější konstrukce.
Když bych hodnotil jen jízdní vlastnosti velkého BMW GS,tak vyseknu poklonu chování podvozku na silnici.Opravdu vynikající.Brzdy výborné,pohodlí slušné.Ale když se mám vyjádřit k praktickým vlastnostem,jako spolehlivost,úrověň BMW servisů (i když už je to prý lepší),tak to bohužel na pochvalu nebude.Nedá se svítit.
jako srovnání bych použil zkušenost s mojí ex Hondou NTV650 REVERE.Taky kardan ,taky letmáč.Pokud si dobře vzpomínám,při koupi bylo na budíku něco kolem 30tis km,při prodeji necelých 110tis.Za celou dobu se nepokazila ani žárovka Koupil ji známý a prodával ji minulý rok s najetýma skoro 200 000km.I on jezdil bez poruch.Tuhle bych s čistým svědomím označil jako opravdu spolehlivou motorku.
Takže asi tak...
Naposledy editováno 16.01.2013 15:30:37