globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: perfektní dokument pro baworské karbanátky!
 
6.1.2013 v 10:25
Po dlouhém googlování jsem našel tenhle opravdu záživný amatérský dokument,tak kdo má čas u toho sedět.Doporučuju!v HD!
Předchozí
1 2
Následující

3 reakcí na tento příspěvek perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 10:36 | Nahoru | #1
Pekny videjko - po jezdeni na Japonskejch omylech ( berte to z nadsazkou vzdycky mi to vsude dovezlo ) jsem taky poridil Bawo a verim ze uz nic jineho sedlat nebudu (kdo to nezkusil tak asi nepochopi)

Naposledy editováno 06.01.2013 10:37:06

1 reakcí na tento příspěvek perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 10:39 | Nahoru | #2
co se to tam prihodilo na ty lavce?
jinak jsem to jenom prolitnul a krajina pekna

(reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 12:03 | Nahoru | #3

Fananek-Jarda píše: jsem taky poridil Bawo a verim ze uz nic jineho sedlat nebudu (kdo to nezkusil tak asi nepochopi)


Taky jsem si to přesně tak říkal - těsně před pořízením boxera, pak samozřejmě i po jeho pořízení, celý první rok, celý druhý rok, a ještě i chvíli třetím rokem... a pak nakonec šlo Báwo z domu a místo čtvrttunovýho stroje jsem pořídil o půlku lehčí a dvojnásobně hravější motorky.

Ale už jsem poučenej, a přestože si myslím, že to, co mám teď, je pro mne to (zatím) nejlepší, už neříkám, že je na sto procent jistý, že UŽ NIKDY NIC JINÝHO...

Naposledy editováno 06.01.2013 12:06:14

(reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 12:14 | Nahoru | #4
 

WHTRDR píše: co se to tam prihodilo na ty lavce?


Ta velká a těžká 1150 GS Adventúra (doufám, že se v identifikaci nepletu - neviděl jsem to video v HD rozlišení a soudím proto např. i podle jejího sedla) při couvání sjela zase zpátky a položila se ze svahu vlevo od cesty... jak se to tomu už zřejmě unavenému jezdci nečekaně rozjelo dozadu, když asi brzdil jenom přední brzdou (nohy maje dole na zemi).
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 12:16 | Nahoru | #5

Fananek-Jarda píše: Pekny videjko - po jezdeni na Japonskejch omylech ( berte to z nadsazkou vzdycky mi to vsude dovezlo ) jsem taky poridil Bawo a verim ze uz nic jineho sedlat nebudu (kdo to nezkusil tak asi nepochopi)



Já jsem vyzkoušel BMW 2x a to 650 Dakar a 1200 GS a děkuji již více nemusím. Jak říká jeden známý cestovatel - naprosto bezpohlavní motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 12:18 | Nahoru | #6

Fananek-Jarda píše: Pekny videjko - po jezdeni na Japonskejch omylech ( berte to z nadsazkou vzdycky mi to vsude dovezlo ) jsem taky poridil Bawo a verim ze uz nic jineho sedlat nebudu (kdo to nezkusil tak asi nepochopi)



Ewen McŘehoř to taky zkusil a proto mu na Sibiři na GS 1150 praskl rám , jj ...na cestu dobrý, do terénu ne...

Video moc pěkné, ale - 80% z těch off pasáží bych dal i já na svém starém silničním cesťáku (klidně i na Cafíčku) a v některých těch off pasážích ty GS měly celkem problém...taky by se tam nemuseli tak moc válet, chvílemi mi to připomínalo Long Way to South s McŘehořem, ti se tam taky pořád váleli

Na Afriku a Biga ty GSa mít nikdy nebudou...

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 12:34 | Nahoru | #7
Video fakt pěkný, je vidět jak se s tim místama dost perou

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 12:37 | Nahoru | #8
hezké koukal jsem sice jen asi 5 minut ale i tak se me to libi

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 12:39 | Nahoru | #9
Hezky sestřihaný a udělaný .. jen nechápu,jak může na dovolený měnit zadní destičk .. ??
Asi zanedbaná příprava

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 13:05 | Nahoru | #10
tak ten terén je o jezdci z 50 procent a těžká a naložená gs se tam už moc nehodí tady to byl si myslím pro tu motorku už strop...já bych jí tak netýral!

(reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 13:20 | Nahoru | #11
PEPAFJR> sice nemám GS ale R ,ale oproti kawě je to zábavná motorka.Bezpohlavní motorky jsou spíš japonské mixery...
Jinak hezké video.Na Col du Galibier jsem byl minulý rok a je tam opravdu nádherně.

Naposledy editováno 06.01.2013 13:21:34

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 13:24 | Nahoru | #12
Je to o jezdci, protože až ten udělá z motorky neovladatelnou těžkou krávu tím jak na ni navěsí všelijaké krabice.
Jinak bych boxera BMW přirovnal k retardovanému hrochovi, než se rozhejbe tak to trvá ale jakmile je v tempu převálcuje vše co mu stojí v cestě. Co jsem kolikrát zažil tak nejčasteji kolegu cestovatele.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 17:38 | Nahoru | #13

2stroke píše: Ewen McŘehoř to taky zkusil a proto mu na Sibiři na GS 1150 praskl rám , jj ...na cestu dobrý, do terénu ne...

Video moc pěkné, ale - 80% z těch off pasáží bych dal i já na svém starém silničním cesťáku (klidně i na Cafíčku) a v některých těch off pasážích ty GS měly celkem problém...taky by se tam nemuseli tak moc válet, chvílemi mi to připomínalo Long Way to South s McŘehořem, ti se tam taky pořád váleli

Na Afriku a Biga ty GSa mít nikdy nebudou...



jééé, tady je zase chytrejch...
To je jako jsem onekdy slýchával, že "co ty projedeš na TDM, to já projedu na R1" Samý kecy.

McGregorovi praskl rám proto, že sebou vezl 100 kilo nákladu. Zkus s takhle těžkou motorkou projet alespoň to co ti dva ve výše uvedeném videu a pak něco říkej o offroadu na "kafíčku"

(reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 18:55 | Nahoru | #14
Tak tak, presne jak pise seikos!!, kazdej chytrej jak radio, ale v reale by mel pekne sevrenou pr++l.Ja pred nima smekam klobouk dolu, jednak co projeli a i za zpracovane video.Galiber jsem jel v loni sice jen po asfaltech a je tam fakt nadherne!!!!

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 19:01 | Nahoru | #15
Nádhera... úplně chlapům závidím!!

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 19:20 | Nahoru | #16
Palec nahoru chlapi, ale příště jste poučeni, že toho zažijete dost a dost, takže netřeba s sebou tahat spotřební díly a pak je před kamerou měnit uprostřed cesty...i bez téhle Holywoood vložky je to video dost dobrý, jen tak dál.

(reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 19:21 | Nahoru | #17
seikos> Ale běž prosím tě, ti dva jeli vesměs po šotolinových cestách, to zvládneš klidně i na čopru...jak jsem psal, 80 % těch jejich offroad vložek bych projel i na svém starém čtvrtunovém cesťáku...záměrně nebudu psát, že by to zvládl každý, protože tomu tak není, ale každopádně by to bez větších problémů zvládlo hodně jezdců ...

K McGregorovi a GS se dál vyjadřovat nebudu, nechtěl bych zde rozpoutat nějakou "krvelačnou" diskusi. Já na to svůj názor mám, ale ten si nechám pro sebe

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 19:30 | Nahoru | #18
na kolik financí výjde takovejhle "výlet" ? Jen tak orientačně

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 20:26 | Nahoru | #19
Tož mě sa to také páčí .Hned bych si to dal s nima ale to budu eště pár roků muset jezdit a aji tak,dělali třebas chyby ale dojeli a únava je sviňa!Takže smekám.Je fakt že měli sponzory atd ale aji ve dvuch jaké si natočili záběry a jak je to zpracované je dooooost dobré!

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 22:10 | Nahoru | #20
Ze začátku, když jsem viděl tu stopáž, tak jsem myslel, že to jen tak proklikám, ale skouknul jsem to bez dechu a mrknutí oka celý . Před klukama smekám, asi bych si netroufl na tak těžký motorce, možná na XT a ještě s průvodcem . A jako bonbónek skvělá hudba .

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

6.1.2013 v 22:58 | Nahoru | #21
musím taky pochválit fakt dobrý

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

7.1.2013 v 10:55 | Nahoru | #22
ty píčo, tý kráso, doprdele to je studený

Mi to připomíná když jsme ve Slovinsku lezli do Soči ...

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

14.1.2013 v 22:06 | Nahoru | #23
super video, shlédl jsem to jedním dechem. Chce to koule s naloženýma motkama takový offíky . Hlavně v poslední třetině videa, ty úzký cesty a ten sráz, no........klobou dolu

jen tak dál

perfektní dokument pro baworské karbanátky!

15.1.2013 v 01:38 | Nahoru | #24
Budu muset taky bramboru pořídit

1 reakcí na tento příspěvek perfektní dokument pro baworské karbanátky!

15.1.2013 v 09:01 | Nahoru | #25
Tak kdo někdy jel off s 300kg těžkýma mastodontama tak asi ví o čem to je a proč to dělá. Za mě to video je perfektní a vůbec mi nevadí že tam měnil destičky v půli cestě - sám jsem to taky tak jednou dělal a nejen to... Jinak toto video byl první takový počin autora - rozhodně chci aby udělal další.

2STROKE - ukaž nám tedy tvůj 80% offroad s "caffíčkem nebo na čtvrt tunovém starém cesťáku" na videu ať můžeme porovnat jestli se tam válíš míň nebo víc než oni. Vony totiž kecy relativně nic nestojej a tak se může s nima rozhazovat, oproti tomu jet s moto na dovolenou a udělat z toho povedené video, které se líbí většině lidí peníze stojí...

Je asi jasný, že big a africa projedou se svýmy předpoklady (jiný kola, jiná váha, jiné odpružení, atd.) daleko těžší terén, ale taky daleko dříve na to dojedou - BMW GS je expedičně - cestovní motorka a ne offroadový profesor - oproti tomu motor boxer najede 500.000mil bez problémů a koncepce bmw je jednoduchá tak že servis ve finále zvládne každej mechoš kdekoliv na světě (pokud se bavíme o boxerech vzducháčích)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

15.1.2013 v 22:07 | Nahoru | #26

petr_guss píše:
Je asi jasný, že big a africa projedou se svýmy předpoklady (jiný kola, jiná váha, jiné odpružení, atd.) daleko těžší terén, ale taky daleko dříve na to dojedou - BMW GS je expedičně - cestovní motorka a ne offroadový profesor - oproti tomu motor boxer najede 500.000mil bez problémů a koncepce bmw je jednoduchá tak že servis ve finále zvládne každej mechoš kdekoliv na světě (pokud se bavíme o boxerech vzducháčích)...



Zeptej se Naprcse,jestli mu potentočkované BMW ve světě opravili.. Moje GS se taky vezlo na korbě dodávky z důvodu neopravitelnosti v místě....(obdobná závada jako u něj)Je sice fajn,že motor jako takový je díky chlazení vzduchem relativně jednoduchý,ale největší zdroj problémů u BMW je převodovka a kardan.Pokud se něco vysere,je to z 90% tam.
...a pak to stojí ranec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

16.1.2013 v 07:27 | Nahoru | #27
restore> Jasně kamarýde, ale pokud se něco posere tam tak je to z 99,99% zanedbaná údržba majitele (nebo předchozího majitele) a prvotním problémem je vždy nevčasná výměna ložisek, gufer, oleje, pravidelná kontrola atd. (samozřejmě nebavím se o 1. dodávané převodovce M94 na 1100GS kde se mohla převodovka poškodit díky poddimenzovaným ložiskům cca okolo 50-60t.km u někoho se to projevilo u někoho ne). Je jasný, že 200.000km nenajedeš bez údržby a kontroly jednotlivých komponentů v servisních intervalech (od toho má každá motorka servisní knížku a veškerý úkony co se mají kdy dělat jsou v ní uvedený).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

16.1.2013 v 15:28 | Nahoru | #28

petr_guss píše: restore> Jasně kamarýde, ale pokud se něco posere tam tak je to z 99,99% zanedbaná údržba majitele (nebo předchozího majitele) a prvotním problémem je vždy nevčasná výměna ložisek, gufer, oleje, pravidelná kontrola atd. (samozřejmě nebavím se o 1. dodávané převodovce M94 na 1100GS kde se mohla převodovka poškodit díky poddimenzovaným ložiskům cca okolo 50-60t.km u někoho se to projevilo u někoho ne). Je jasný, že 200.000km nenajedeš bez údržby a kontroly jednotlivých komponentů v servisních intervalech (od toho má každá motorka servisní knížku a veškerý úkony co se mají kdy dělat jsou v ní uvedený).



.ale kde že.Mojí motorce se VŽDY dostávalo pravidelného servisu.Ani omylem to nebyl zanedbaný servis.Chcíplý Hall snímač těžko přisoudit špatnému sevisu,zvlášť když se podělal při najetých cca 40tis km.Jedna z "nejdražších " proruch se udála 1500km po kontrole v servisu.S jinou poruchou si nevěděl rady ani BMW servis a odstranili ji až u Bosche .Motorku jsem kupoval zánovní ze Švýcarska.
Prostě to bylo furt něco-podobné jako v tom videu výše,kde hlásí že mu nejde otáčkoměr.Po třech letech mi došla trpělivost a šla z baráku.
Na druhou stranu,kamarádova F650 Dakar šlapala jako hodinky, i když dostávala neskutečnou čočku v terénu.Holt asi lepší/promyšlenější konstrukce.
Když bych hodnotil jen jízdní vlastnosti velkého BMW GS,tak vyseknu poklonu chování podvozku na silnici.Opravdu vynikající.Brzdy výborné,pohodlí slušné.Ale když se mám vyjádřit k praktickým vlastnostem,jako spolehlivost,úrověň BMW servisů (i když už je to prý lepší),tak to bohužel na pochvalu nebude.Nedá se svítit.
jako srovnání bych použil zkušenost s mojí ex Hondou NTV650 REVERE.Taky kardan ,taky letmáč.Pokud si dobře vzpomínám,při koupi bylo na budíku něco kolem 30tis km,při prodeji necelých 110tis.Za celou dobu se nepokazila ani žárovka Koupil ji známý a prodával ji minulý rok s najetýma skoro 200 000km.I on jezdil bez poruch.Tuhle bych s čistým svědomím označil jako opravdu spolehlivou motorku.
Takže asi tak...

Naposledy editováno 16.01.2013 15:30:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

16.1.2013 v 19:15 | Nahoru | #29
restore> Hall aby odešel při 40t. si mi fakt nezdá, protože standartně, než se hall rozsype, jsou stovky tisíc km - nebyly jen v háji kabely na hallu (zpuchřelé a popraskané?) (oprava za pět korun na koleni s pájkou - nedávno jsem řešil na kamarádově 1150 - jo je pravda že to neopravíš jako originál, protože to bys musel mít stíněnej kábl - ten nevozím, ale když budu třeba v Rumunsku je mi fučák, že v autech budu rušit signál rádií a v domech okolo kterých projíždím neuvidí nic v televizi a až přijedu domu tak se to opraví stíněným kabelem aby té mojí nestávaly vlasy na hlavě až bude koukat na Ordinaci)? Nevím co myslíš jednou z nejdražších poruch a jinou poruchou, ale docela by mě zajímalo oč šlo (klidně mi napiš PM - můžem o tom pokecat) a co ti v servisu fakt kontrolovali, mimochodem servisů jsou tisíce, ale dobrých servisů je jak šafránu (já chodím jen k osvědčeným kamarádům) a to platí i o autech a vlastně o veškeré technice. Chápu potom, to že jsi motorku prodal dál, proč ne, taky bych byl naštvanej, ale třeba já ani majitel přede mnou jsme s ní závadu na odtah neměli, pravidelně vše kontroluji a vedu si o tom přesné záznamy stejně jako předchozí majitel (tloušťka spojk. lamely, kontrola řemene, vůlí v kardanu prostě víc než v servisní knížce) pak víš kdy co měnit a nebo jakou závadu očekávat. Stejně tak to dělá spousta mých známých a vlastně neznám nikoho kdo by s 11x0gs přijel zpět z dovolené odtahovkou (mimo bouraček). Neříkam, že se to neporouchává nikdy a je to nejspolehlivější motorka na světě, ale říkám, že díky jednoduchosti koncepce (je to vlastně jen skládačka)je její servis oproti standardním motocyklovým koncepcím o dost ulehčený, vše je perfektně přístupné a relativně robustní a rozhodně bych neřekl, že servis a udržba BMW je drahý (nebo dražší než u jiných). Prostě na mě tyhle stroje jako jediné na světě působí tak, že vždy tě dovezou domu - něco jako když pojedeš na fichtlu do Chorvatska a v batohu si povezeš náhradní motor S jinými motorkami jsem takový pocit neměl. Ale jak jsem psal, neberu ti tvůj názor, nicméně kdyby to asi byla pravda tak jak to píšeš, nebude to oblíbená motorka mezi velkou škálou různých lidí (od mladých po staré, od svátečních řidičů po největší cestovatele světa, po od enduristů po kocháče)...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) perfektní dokument pro baworské karbanátky!

16.1.2013 v 21:07 | Nahoru | #30
petr_guss> Ok přesunem to do PM,ať se to tu nezasírá.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist