globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jakou mašinu koupit?
Ahoj,chystám se koupit novou mašinu buď Hondu CBR 929RR,Yamahu R1 od r.v.2003 a nebo Suzuki GSX-R 1000 r.v. od 2003,dosud jsem měl Yamahu R6 r.v.2000 a s tou jsem byl nešťastnej,hned jak jsem jí koupil tak cca po 500km. mi praskla vložka válce a bylo po motoru,když jsem sehnal jiný motor tak mi po čase začali vyskakovat rychlosti,tak jsem jí raději prodal.Tak proto se teď nejdřív poradím se skušenýma kteří vědí co na kterých motorkch odchází a na co bych si měl dávat pozor při vybírání z těchdle motorek děkuji všem za rady :)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 09:50 | Nahoru | #31
JiříII.> určitě nejsem tak dobrej abych poznal rozdíl,ale má otázka směřovala spíš na lidi kteří tydle mašiny mají a můžou mi poradit co se na který sere,abych se vyhnul koupi nějaké jebky, jak jsem to psal v úvodu!

jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 09:57 | Nahoru | #32
Kup GSX-R 1000 K3/K4 zválcuje konkurenci z těch let jak nic, opravdu výborný bike

jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 10:15 | Nahoru | #33
K4 je z nich nejsilnější, ale nejlepší ovladatelnost a brzdy má 929. Měl jsem ji dost dlouho a je to perfektní motorka, jediná vada jsou dlouhé převody, takže vyměnit řeť. kolečko a pak se zvedá na 2 plynem na zadní .

1 reakcí na tento příspěvek jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 12:55 | Nahoru | #34
Jestli chceš tak nejlepší volba by byla asi yamaha R1 od.rv 2004 ale drží se dost s penězma vysoko ....super vzhled což K4 moc nemá....Sice K4 má silnější spodek ale R1 zas vršek...ale zas podvozek má prej lepší R1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 13:07 | Nahoru | #35
tigerbou> Ci chleba jis, toho pisen zpivej Ale vazne, za me GSXR, protože reci o vrsku 04 R1 jsou mimo. Dokonce jede hur, nez K1 ( samozrejme obe motorky serie, jakmile jsem zmenil u R1 prevod, uz jela lepe, ale ne o moc ). A R1 ma tragickej zadni tlumic, měli jsme ho po repasi u Halbicha, nastavil jsem ho podle doporuceni, pak to i zmenil a stále se to v Moste houpalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 13:17 | Nahoru | #36
meerecheck> No já nevím ale všichni co jezděj okruh a měli tyto dvě motorky tak podvozek jednoznačně R1 vždy lepší

(reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 13:36 | Nahoru | #37
tigerbou> Ja to taky necekal :) Pod 46 s tim v Moste proste neslo ( na druhé R1 s Ohlins ten stejny pilot da 42 ). Dokonce K1 umi 44 ... Je to samozrejme i o rukách, jen mam zkušenost, ze R1 není takovy zazrak, nehlede na divne tupy rizeni u R1, to mi nesedlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 14:27 | Nahoru | #38
meerecheck> ahoj děkuji moc za tvůj názor,po všech odpovědí co jsem tu měl sem se rozhodl na 90% pro GSX-R,chtěl bych se tě zeptat měl si s GSX-R nějaké potíže co se týče poruch?koukal jsem se ti na profil a vidím že jsi oddanej SUZUKI ,dle tvých fotek usuzuji že jezdíš hodně často na okruhu,takže motorka dostává pořádný záhul,tak proto by mě zajímalo jestli se na tom něco sere nebo né?měl jsem yamahu R6 a odradilo mně kupovat R1 když jsem si zažil ty problémy s R6 děkuji.

jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 15:56 | Nahoru | #39
Rozhodně ne R1 03, mje dosti technicky pozadu oproti konkurenci, gixér k3(či k5/6 záleží na finančních nárocích) nebo R1 od 04 je moje rada

(reakce na) jakou mašinu koupit?

Skvělá odpověď, děkuji! 5.1.2013 v 16:42 | Nahoru | #40
maiky1384> Moje moto ma najeto 71 tis. km. Zatím jsou 2x delane predni vidlice, vymenena cela spojka ( pruziny, lamely, plechy ), po letošní sezone to vidim na lozisko rizeni. 1 - 2x do roka zazlobi senzor sekundarnich klapek a nejde nastarovat, po vypnuti a zapnuti klicku bez problemu, jsem liny to zatím vytkouset a seridit. U K3 se stavalo, ze proste chcipla za jizdy. Docela otravne. Stacilo presne serizeni senzoru a bylo. Jina K4 za jizdy zhebla a nic. Spatny senzor otáček. Nicmene dostal to pak ruky fachman, který neutahl setrvak a tu skodu si asi umis představit. Po oprave tyden jezdila a zase nesla nastartovat, spatne cidlo stojanku. Obcas se u nekterych kusu stane, ze nedobiji, vymena regulatoru je pak nutna, ale menil jsem to na jednom gsxr z roku 1998, od te doby nic. Tim se závadami asi u 12 gsxr ( K1-K8 ), co mi prosly rukama, koncim. Vesmes "voloviny". Samozrejme si uvedom, ze jsou to uz stary "kramy" a pac je in radit bez spojky, zamecky a vůbec cely radici mechanismus podle toho vypada. Ale stále prevodovka gsxr vydrzi nejvic ze všech sportu. Další nerest je mechanicka hlucnost. Muze se taky ozyvat cvakani, to uz je napinak rozvodaku na vymenu. No a co musim priznat, R1 vazne brzdi o moc lepe, da se to trosku kompenzovat slusnymi destičkami, pak uz jsem problém nemel, musíš pocitat s postupnym brzdnym účinkem, ale kolik zmacknes, tolik mas. Spotreba oleje i 2dcl na 1000 je ok, resp. by mela zmizet po vemene gufer ventilu, ale jakmile to bere vic, nebo stále kouri, motor to ma za sebou, stalo se mi to u 750, zrejme byvala zavodnicka, pripravena na vola, jako jsem byl ja.

jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 17:25 | Nahoru | #41
Jak píše Findy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 21:32 | Nahoru | #42

Danielos píše: 929 není ucukaná vůbec. Design je za zenitem u všech sportů z toho roku.


Ucukaná je-kamarád ji dost dlouho vlastnil a měl ji v super seriovém stavu-v nízkých cukala-prostě ji pořád musel držet v záběru-v ustálené rychlosti se nedalo. Tohle je moje i jeho zkušenost. Oficiální testy různých periodik tohle tenkrát, když vyjela, tvrdily taky a kritizovaly ucukanost stříkačky 929 a její hrubé reakce. 954 tuhle kritiku už neměla. S tím vzhledem jsem to myslel tak, že z těch tří výše jmenovaných 929 vypadá nejzastaraleji.

(reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 22:47 | Nahoru | #43

Danielos píše: Nejel jsi nevíš.

Fároš 2008 už jede fajn. Ale ta změna převodového poměru u starších ročníků dělá strašně hodně, mají zbytečně dlouhé kvalty, proto se zdá že nejede. Vím, že motorově oproti ostatním blejdy nemají tolik výkonu, ale vždy to je dokonale sladěný stroj, tak že není motor rychlejší než brzdy a podvozek..



ale jel, neboj. myslel jsem to tak, že ve srovnávání ZX10R proti Fárošovi , stejné ročníky, byla Kawa vždy dravější a zábavnější. neříkám ale, že novější Fároše nejedou. Jen ta Kawa jede lépe no

(reakce na) jakou mašinu koupit?

5.1.2013 v 22:49 | Nahoru | #44

Boss.trx850 píše: Ucukaná je-kamarád ji dost dlouho vlastnil a měl ji v super seriovém stavu-v nízkých cukala-prostě ji pořád musel držet v záběru-v ustálené rychlosti se nedalo. Tohle je moje i jeho zkušenost. Oficiální testy různých periodik tohle tenkrát, když vyjela, tvrdily taky a kritizovaly ucukanost stříkačky 929 a její hrubé reakce. 954 tuhle kritiku už neměla. S tím vzhledem jsem to myslel tak, že z těch tří výše jmenovaných 929 vypadá nejzastaraleji.



mě 929 prostě nudila no, když jsem jezdi s partou , K1 litr,Zx10R 04, R1 , často jsem viděl velkej rozdíl a držel jsem ji u huby jak to šlo. zase se mi ale za celou dobu nic nezkurvilo a byla totálně nenáročná. o tom to ale prioritně nebylo,že ..

(reakce na) jakou mašinu koupit?

6.1.2013 v 09:31 | Nahoru | #45

Boss.trx850 píše: Ucukaná je-kamarád ji dost dlouho vlastnil a měl ji v super seriovém stavu-v nízkých cukala-prostě ji pořád musel držet v záběru-v ustálené rychlosti se nedalo. Tohle je moje i jeho zkušenost. Oficiální testy různých periodik tohle tenkrát, když vyjela, tvrdily taky a kritizovaly ucukanost stříkačky 929 a její hrubé reakce. 954 tuhle kritiku už neměla. S tím vzhledem jsem to myslel tak, že z těch tří výše jmenovaných 929 vypadá nejzastaraleji.



Já vlastnil 2 929 a jednu jezdil kámošovou a necukala žádná, tož tak nevím Vím, že se to o ni někde psalo, že cuká, ale fakt to nechápu. Možná bylo něco špatně.

(reakce na) jakou mašinu koupit?

6.1.2013 v 12:16 | Nahoru | #46

marekparek píše: když už je tu ten bubrak ...a ostatní

vysvětlí mi někdo ...Rozdil GSXR K4 ...někdo píše 121KW a druhej zase 130kw ...jak tomu rozumět...

pomalu vybírám a co mě padá do oka je tedy ZX10R(04/05) nebo vyzkoušet tu K4 / K5 ...

ale ať koukám jak koukám každej píše výkon podle plotu jak se zdá ....

osvětlí mi to někdo? .... chci něco za rozumnou cenu a co udělá diskoteku...1000RR sem měl tak něco jiného ... k R1 mě to táhne až od roku 04 (podsedlák) ale zdá se že majtelé stále nechápou že ceny už sou jinde



Není to náhodou tím, že má v TP 121KW a v náporu tuším 129Kw? Jinak s Kawou chybu neuděláš, já jsem nadšen, jen tam dám převod do větší síly a bude

1 reakcí na tento příspěvek jakou mašinu koupit?

6.1.2013 v 18:49 | Nahoru | #47
No, kdo jel někdy na sportovním véčku v litru asi ví co je to ucukanost. 929ka nevím ,ale 954ka má do 3tis otáček takovej mdlej projev a divnou odezvu. Je to tím, že je zavřená přívěra.Jde to krásně cítit i slyšet, když se ty 3tis překročí, motorka jemně cukne, dostane chuť k životu a zvuk zhrubne. Při konstatní, třeba 50ce, na minimum plynu si v nízkejch opravdu sem tam pocukne, ale to si myslím, je všude u starejch jednoklapek +/- stejný.(ve vyšších konstantích otáčkách už absolutně no problemo) A co se týče převodovek, je to tak, jak již někdo zmínil, pokud se k tomu někdo chová jako prase, nevydrží to dlouhodobě žádná.

(reakce na) jakou mašinu koupit?

6.1.2013 v 20:02 | Nahoru | #48

..Roko.. píše: A co se týče převodovek, je to tak, jak již někdo zmínil, pokud se k tomu někdo chová jako prase, nevydrží to dlouhodobě žádná.

Ver mi ze kamarad dal ty mtorce mnohem vic nez potrebovala, jezdil plynule, ne po zadnim, zadna cukatura a tu motorku si vazne udrzoval. Je to proste vada ty motorky. Prevodovka je poddimenzovana a hrozi ze to na ni umre. Neni to jedinej faros kterej umrel na prevodovce.

jakou mašinu koupit?

6.1.2013 v 20:13 | Nahoru | #49
proste neco je slabina u jednoho modelu a neco jinyho zas u jinyho modelu

moje ZX vite ze ma 80tis, prevodovka slape jak svycarsky hodinky, to samy spojka, a jezdim po zadnim, radim bez spojky (ne vzdy, ale casto, na dromu a sprintech vzdy), jezdena na okruhu, sprinty (i 20 jizd za sebou na testech, tam dostava spojka nejvic zabrat)

takze muzu rict, ze ZX10R 04 ma bezproblemovou spojku a prevodovku, ale to se neda rict o jinych modelech, o kterych je proste znamy, ze jim spojka odchazi brzo (treba R1 04+) nebo prevodovka (CBR 954) nebo vlozky valcu (R6) apod. , ZX ma naprd brzdy a odesla mi hlava motoru (coz muze byt z ruznych duvodu a nevim o dalsim pripadu), ale taky mam najeto tolik co maloktera jina, takze hlava muze odejit spouste dalsim motorkam pri podobnym najezdu a zachazeni (i v zime v soli). prvni serie mely taky chybny model alternatoru, ktery odejde pri 30tis, jsou to znamy slabiny proste.

Naposledy editováno 06.01.2013 20:14:59

jakou mašinu koupit?

6.1.2013 v 20:32 | Nahoru | #50
Je pravda, že 954ka má třeba oproti Hornetu co mám, takže starej Céberáckej motor, převodovku horší. Na tý 6ce to je sametová jemnost, dokonalá přesnost a nikdy za 40tis km mi nevylítl nebo jsem nedořadil kvalt a to ,že se s Hornetem sem tam absolutně neseru.( že je to naháč neznamená, že musí bejt lenivej ) Kdežto s 954kou když se řadí moc zhurta ve vysokejch otáčkáč, už jsem párkrát nedořadil resp. spadnul falešnej neutrál. Ale na dromu jsem zase problém s řazením neměl a tam jsem krasojízdu nejel. Na VTR SP byla zase převodovka dost tvrdá a muselo se řadit fakt silou, ale jinak naprosto OK. A to o pár SPčkách ,kde se odešly převodovky vím.
Holt je stejně zajímavý, jak to všechno testujou, počítaj atd... a pak se vyklubou úplný konstrukční blbosti. A je pravdou, že snad každej model, jakýhokoli výrobce na něco trpí.

jakou mašinu koupit?

7.1.2013 v 00:19 | Nahoru | #51
Za mě jednoznačně suza

jakou mašinu koupit?

7.1.2013 v 21:19 | Nahoru | #52
GSXR

jakou mašinu koupit?

8.1.2013 v 07:39 | Nahoru | #53
tak za mě to vypada na to že teda vytasím víc a pujdu bud do K6-K7
nebo cbr 06-07 ....

jakou mašinu koupit?

8.1.2013 v 09:27 | Nahoru | #54
Přesně tak...přidej 20-30 tis. což už není tolik a budeš mít o generaci (o dvě) novější motorku. 929 samozřejmě stačí, ale je to v podstatě veterán. Zlomovej moment v konstrukci superbiků (litrovek) byl v roce 2004 (u suzuki 2003) a vybíral bych z CBR 1000 RR, R1 (pokud máš aspoň trochu důvěry ještě), ZX-10RR (nejsportovnější, nejzávodnější image...) nebo Gixxer K5 a novější. Já to taky před pár lety řešil..a nakonec jsem přidal a vzal nejnovější technologii...žijem jen jednou...a řešit furt servis u nějakýho vraku za to nestojí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 4 Dnes v 15:06 TomasRA
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35792 Dnes v 07:00 Animals21
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap


TOPlist