1 reakcí na tento příspěvek jakou mašinu koupit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou mašinu koupit?
Danielos píše: 929 není ucukaná vůbec. Design je za zenitem u všech sportů z toho roku.
Ucukaná je-kamarád ji dost dlouho vlastnil a měl ji v super seriovém stavu-v nízkých cukala-prostě ji pořád musel držet v záběru-v ustálené rychlosti se nedalo. Tohle je moje i jeho zkušenost. Oficiální testy různých periodik tohle tenkrát, když vyjela, tvrdily taky a kritizovaly ucukanost stříkačky 929 a její hrubé reakce. 954 tuhle kritiku už neměla. S tím vzhledem jsem to myslel tak, že z těch tří výše jmenovaných 929 vypadá nejzastaraleji.
Danielos píše: Nejel jsi nevíš.
Fároš 2008 už jede fajn. Ale ta změna převodového poměru u starších ročníků dělá strašně hodně, mají zbytečně dlouhé kvalty, proto se zdá že nejede. Vím, že motorově oproti ostatním blejdy nemají tolik výkonu, ale vždy to je dokonale sladěný stroj, tak že není motor rychlejší než brzdy a podvozek..
ale jel, neboj. myslel jsem to tak, že ve srovnávání ZX10R proti Fárošovi , stejné ročníky, byla Kawa vždy dravější a zábavnější. neříkám ale, že novější Fároše nejedou. Jen ta Kawa jede lépe no
Boss.trx850 píše: Ucukaná je-kamarád ji dost dlouho vlastnil a měl ji v super seriovém stavu-v nízkých cukala-prostě ji pořád musel držet v záběru-v ustálené rychlosti se nedalo. Tohle je moje i jeho zkušenost. Oficiální testy různých periodik tohle tenkrát, když vyjela, tvrdily taky a kritizovaly ucukanost stříkačky 929 a její hrubé reakce. 954 tuhle kritiku už neměla. S tím vzhledem jsem to myslel tak, že z těch tří výše jmenovaných 929 vypadá nejzastaraleji.
mě 929 prostě nudila no, když jsem jezdi s partou , K1 litr,Zx10R 04, R1 , často jsem viděl velkej rozdíl a držel jsem ji u huby jak to šlo. zase se mi ale za celou dobu nic nezkurvilo a byla totálně nenáročná. o tom to ale prioritně nebylo,že ..
Boss.trx850 píše: Ucukaná je-kamarád ji dost dlouho vlastnil a měl ji v super seriovém stavu-v nízkých cukala-prostě ji pořád musel držet v záběru-v ustálené rychlosti se nedalo. Tohle je moje i jeho zkušenost. Oficiální testy různých periodik tohle tenkrát, když vyjela, tvrdily taky a kritizovaly ucukanost stříkačky 929 a její hrubé reakce. 954 tuhle kritiku už neměla. S tím vzhledem jsem to myslel tak, že z těch tří výše jmenovaných 929 vypadá nejzastaraleji.
Já vlastnil 2 929 a jednu jezdil kámošovou a necukala žádná, tož tak nevím Vím, že se to o ni někde psalo, že cuká, ale fakt to nechápu. Možná bylo něco špatně.
marekparek píše: když už je tu ten bubrak ...a ostatní
vysvětlí mi někdo ...Rozdil GSXR K4 ...někdo píše 121KW a druhej zase 130kw ...jak tomu rozumět...
pomalu vybírám a co mě padá do oka je tedy ZX10R(04/05) nebo vyzkoušet tu K4 / K5 ...
ale ať koukám jak koukám každej píše výkon podle plotu jak se zdá ....
osvětlí mi to někdo? .... chci něco za rozumnou cenu a co udělá diskoteku...1000RR sem měl tak něco jiného ... k R1 mě to táhne až od roku 04 (podsedlák) ale zdá se že majtelé stále nechápou že ceny už sou jinde
Není to náhodou tím, že má v TP 121KW a v náporu tuším 129Kw? Jinak s Kawou chybu neuděláš, já jsem nadšen, jen tam dám převod do větší síly a bude
1 reakcí na tento příspěvek jakou mašinu koupit?
..Roko.. píše: A co se týče převodovek, je to tak, jak již někdo zmínil, pokud se k tomu někdo chová jako prase, nevydrží to dlouhodobě žádná.
Ver mi ze kamarad dal ty mtorce mnohem vic nez potrebovala, jezdil plynule, ne po zadnim, zadna cukatura a tu motorku si vazne udrzoval. Je to proste vada ty motorky. Prevodovka je poddimenzovana a hrozi ze to na ni umre. Neni to jedinej faros kterej umrel na prevodovce.moje ZX vite ze ma 80tis, prevodovka slape jak svycarsky hodinky, to samy spojka, a jezdim po zadnim, radim bez spojky (ne vzdy, ale casto, na dromu a sprintech vzdy), jezdena na okruhu, sprinty (i 20 jizd za sebou na testech, tam dostava spojka nejvic zabrat)
takze muzu rict, ze ZX10R 04 ma bezproblemovou spojku a prevodovku, ale to se neda rict o jinych modelech, o kterych je proste znamy, ze jim spojka odchazi brzo (treba R1 04+) nebo prevodovka (CBR 954) nebo vlozky valcu (R6) apod. , ZX ma naprd brzdy a odesla mi hlava motoru (coz muze byt z ruznych duvodu a nevim o dalsim pripadu), ale taky mam najeto tolik co maloktera jina, takze hlava muze odejit spouste dalsim motorkam pri podobnym najezdu a zachazeni (i v zime v soli). prvni serie mely taky chybny model alternatoru, ktery odejde pri 30tis, jsou to znamy slabiny proste.
Naposledy editováno 06.01.2013 20:14:59
Holt je stejně zajímavý, jak to všechno testujou, počítaj atd... a pak se vyklubou úplný konstrukční blbosti. A je pravdou, že snad každej model, jakýhokoli výrobce na něco trpí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 4 | Dnes v 15:06 TomasRA |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35792 | Dnes v 07:00 Animals21 |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |