Díky
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T
EDIT:dopl. info
Naposledy editováno 02.01.2013 23:12:21
2 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T
Jak je to pak s cenou plánovanýho servisu 2T/4T? Vychází to stejně, když se nic neposere nebo má 4T dražší i běžnej spotřebák?
Jsem v tom fakt lama - ale taky uvažuju o nějakým blátostroji. Zatím u mě vede 4T 450 enduro s možností nahodit motárdový kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
v4o píše: S endurem se na benzinku nejezdí, tankuješ doma z kanystru
To je hrozna otrava, jezdit porad s kanystrama pro benzin...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
SirIndy píše: To je hrozna otrava, jezdit porad s kanystrama pro benzin...
To třeba jo ale když tě chytí PČR tak jim vysvětluj co děláš s krosem na silnici
Joraell píše: pokud tankujes primo do nadrze tak jednoduse hodis olej treba na 5l benzinu a frknes do nadrze 5l benzinu ne ? :) Jakypak srani :)
Von to asi myslel tak, že chce brát plnou a neví, kolik se mu tam vejde. Evidentně nikdy neměl fichtla
IMHO není nutný lit nejdřív olej. Klidně jsem lil olej až do skoro plné nádrže - akorát jsem pak s motorkou trochu zakejval a bylo. Projedeš pár hrbů a je to promíchaný dokonale
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Joraell píše: pokud tankujes primo do nadrze tak jednoduse hodis olej treba na 5l benzinu a frknes do nadrze 5l benzinu ne ? :) Jakypak srani :)
No ale ja chci natankovat doplna, jinak tam musim za chvili znova. Ale asi by to slo, dat nejdriv olej, 5l benzinu, dalsi olej, 2l benzinu, dalsi olej, 1l benzinu...
Biker_Bobr píše: To třeba jo ale když tě chytí PČR tak jim vysvětluj co děláš s krosem na silnici
Pri prijezdu koukam zda nekde nejsou a jsem pripravenej nekam ujet, kdyby prijeli behem tankovani tak mam asi problem Asi bych tvrdil, ze je to sice moje motorka, ale prijel na ni nekdo jiny
SirIndy píše: No ale ja chci natankovat doplna, jinak tam musim za chvili znova. Ale asi by to slo, dat nejdriv olej, 5l benzinu, dalsi olej, 2l benzinu, dalsi olej, 1l benzinu...
Hele na enduru stejne uplne doplna netankujes :)) a i kdyby tak odhadnout se to da celkem v pohode a to ze tam bude o deci vic nebo min benzinu je uplne sumak :)
3 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T
1.Spotřeba-o tu se neboj po dvou dobách tě píst na této motorce posune o kilometr dál a tak tady máme nejůspornější motor vůbec.Navíc je jedno jestli je před tebou kopec nebo rokle.
2.Výkon-toho je v základu akurát a pokud by ti ještě chyběl tak lze updradem samozřejmě pomoci ještě do plusu,odměnou ti budou starty mezi těmi amatéry na roštu a akcelerace při tvé potřebě vždy o něco dále než u ostatních.
3.Výdrž-na 100% mohu zodpovědně říci,že tě ta motorka přežije,nedáš ani korunu do servisu,zde ostatní stroje deklasují násobně.
4.Respekt-každý kdo tě na tom uvidí,tak jen smutně poklesne v sedle a bude ti závidět
5.Pořizovací cena-velmi malá a většinou u ní bývá i veškerá výstroj,čili stačí jen objet pár modelů a poptat se na velikosti oblečení a máš k tomu bonus jako hrom.
6.Vlastnost nejdůležitější-tahle motorka ti dokáže ukázat jaký dravec doopravdy jsi.
Tak šup , hledej a neváhej.Mnoho štěstí a zdraví do nového roku a sezóny.
603356596 píše: Všechno co ti tady kluci popsali ignoruj!To pravé a jediné řešení pro tebe je Honda CR 500.To je ta správná volba,protože ty seš přece chlap,který nebude jezdit na nějakých fichtlech.CR 500 ti poskytne spoustu vlastností,které jiné motorky sotva okrajově dostihují:
1.Spotřeba-o tu se neboj po dvou dobách tě píst na této motorce posune o kilometr dál a tak tady máme nejůspornější motor vůbec.Navíc je jedno jestli je před tebou kopec nebo rokle.
2.Výkon-toho je v základu akurát a pokud by ti ještě chyběl tak lze updradem samozřejmě pomoci ještě do plusu,odměnou ti budou starty mezi těmi amatéry na roštu a akcelerace při tvé potřebě vždy o něco dále než u ostatních.
3.Výdrž-na 100% mohu zodpovědně říci,že tě ta motorka přežije,nedáš ani korunu do servisu,zde ostatní stroje deklasují násobně.
4.Respekt-každý kdo tě na tom uvidí,tak jen smutně poklesne v sedle a bude ti závidět
5.Pořizovací cena-velmi malá a většinou u ní bývá i veškerá výstroj,čili stačí jen objet pár modelů a poptat se na velikosti oblečení a máš k tomu bonus jako hrom.
6.Vlastnost nejdůležitější-tahle motorka ti dokáže ukázat jaký dravec doopravdy jsi.
Tak šup , hledej a neváhej.Mnoho štěstí a zdraví do nového roku a sezóny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T nebo 4T
Do CR500 jdu taky, už jsem si i pro jistotu sepsal závět
A k tématu: Já bych šel určitě do 2T, sám jsem ho měl a nemohl jsem si stěžovat. Nechápu, jak někdo může na krosce nebo ostrém enduru řešit spotřebu, ty mašiny jsou dělaný na to, aby vyhrávali závody, ne aby se s nima nějakej Jarda plácal v bahně někde u kravína, takže je asi jasný, že si to něco vezme A ohledně údržby dvoutaktu. Že by to bylo extrémně náročný je taky nesmysl. Stačí pravidelně měnit olej, dodržovat servisní intervaly, kupovat spotřebák a dělat běžnou údržbu Jasně, i 4T má svý výhody, ale když už bych si ho měl koupit, tak jedině novej, protože do nějaký vylítaný 4T mrdky toho narveš ještě tolik, že by tě to ve výsledku vyšlo podobně
Edit: Tohle video mluví za vše
Naposledy editováno 03.01.2013 11:56:12
1 reakcí na tento příspěvek 2T nebo 4T
Jinak k tématu:
Při předpokladu koupě motorky nové/po opravdové GO tak při přetahování serv. inter.:
2T Dřív se pozná že je servisní interval dávno za ním. Menší riziko fatálního poškození motorka přestane většinou startovat nebo jet tak že to člověk nevydrží(platí spíše o 125> )
4T dokáže najet sezonu až dvě bez výměny kompomentů => následná destrukce bývá velice drahá.
=> Olítaný 2T je lepší investice než olítaný 4T