paolo_novy Přidat reklamu

Téma: kterou mašinu vybrat?
Zdravo,

jistě už se tohoto tématu tady probralo ale jsem nerozhodný.přidáte mi sem nějaké zkušenosti jak kladné tak i záporné,mnohokrát děkuji

Naposledy editováno 01.01.2013 19:36:19
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 19:33 | Nahoru | #1
mam tušení že DL a KLV je to samé

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 19:37 | Nahoru | #2
wáca> no vypadá docela podobně

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 19:38 | Nahoru | #3

wáca píše: mam tušení že DL a KLV je to samé

Něco na tom bude

kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 19:39 | Nahoru | #4
DL a KLV se tu nedávno probíralo byl to tehdy jen takový úlet pro obě značky.Jinak z toho to výběru bych asi bral DL.Honda prý docela bumbá,KLV jich není moc a naopak těch DL bude na výběr ažaž a případně i přístup ND.Ale zkušenost nemám

kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 19:45 | Nahoru | #5
tak dobrá, Kawa a Suzu je totéž, tak už jen teda SUZU vs.Honda ale toho jsem tu včera pročítal mraky.. tak ani nevim co mi tu kdo poradí, spíše se mi líbí Varadero ale Suzuki děla i 650 ne že bych snad chtěl 650 ale třeba když bude dobrý kus..

kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 19:51 | Nahoru | #6
Rychle a stručně : Suzuki DL 1000 V-Strom

kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 19:56 | Nahoru | #7
No nebudu sa moc rezepisovat,je tu teho celkem dost.Mám malého smrčka a je dost gut .jedna z mála věcí co mna trochu štvů je iterval oleja ikdyž menší přetažení neni problem.Dřív sa mě zdál Varan hodně velký ale myslím že sů srovatelné.650de je fajn ale záleží jaký výkon od toho čekáš.

kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 21:36 | Nahoru | #8
Asi nejvic ti rekne tohle: Varan je o 40kg tezsi! Oproti Stromu je to daleko mohutnejsi cestovneji ladenejsi motorka. Strom bude obratnejsi, sportovnejsi, s kratsimi intervaly a horsi ochranou proti vetru.

1 reakcí na tento příspěvek kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 22:55 | Nahoru | #9
Zahrň do výběru ETV 1000. A pokud se na výše zmíněných projedeš, koupíš ETV 1000

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

1.1.2013 v 22:59 | Nahoru | #10

Piwell píše: Zahrň do výběru ETV 1000. A pokud se na výše zmíněných projedeš, koupíš ETV 1000



Zase ETV 1000 je nejproblemovejsi (volnobezka, elektrika...)

1 reakcí na tento příspěvek kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 10:32 | Nahoru | #11
Já být tebou zahrnu Stromka 650 do výběru sám mám druhé Varadero,ale kdybych nebyl hromotluk a nejezdil s plnou tonáží a hodně přes koupil bych právě Stromka 650 a to z toho důvodu že oproti Varaderu nic nepapá,je pravda že první Varan karburátorový papal,teď mám stříkačku a je to poznat,jak v jízdě tak spotřebě,loni dovolená s plnou přestonáží a spotřeba okolo 6litrů a to nijak nešetřím,dá se jezdit i za míň,ale toho já nikdy nedosáhnu.
Aprilia ETV 1000 Caponord to byla taky jedna po kterých sem koukal,je pěkná,ale jak jsem přišel za mechanikem s tím že si ji koupím tak řekl ať si najdu jiného mechanika takže jsem koupil opět Varadero.
Varader je díky dovozcům u nás plno,samo nic nenajeto a nikdy bouchlé atd.,takže je třeba dávat bacha na to co koupíš,jinak s díly na Varana není problém a zas tak drahé nejsou,navíc motor je držák a bez problému,karburátor se mi zdál větší než stříkačka,ale to je možná jen můj dojem,i přesto je to motorka jak má být,velká mohutná a těžká,ale po rozjezdu je supr.
Taky záleží na co motorku chceš,pokud ji dobře zvládneš můžeš i do lehkého a experti i do těžkého terénu,vše záleží na tom jak ji budeš zvládat,ale to je u všech motorek.
Suzuki DL 1000 brzy po uvedení na trh skončila a 650 se vyrábí pořád.
Ještě máš na výběr mnoho jiných Yamaha TDM,XTZ 660,Honda Africa Twin jedna z nejlépe ovladatelných motorek,aspoň pro mne,ale jak říkám nejlépe si každou vyzkoušet ohmatat,zkušební jízda 10-20 Km ti stejně nic nedá a mnoho z toho nepoznáš a proto je lepší vzít někoho kdo tomu rozumí.

1 reakcí na tento příspěvek kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 10:50 | Nahoru | #12
Varan je tezka a nudna motorka, nejak me ta jizda na ni nebavila, proste bez emoci jela.

Strom 650 zase nejede vubec, ten vykon tam proste chybi. Bohuzel.

takze volba je jasna Strom 1000

1 reakcí na tento příspěvek kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 11:44 | Nahoru | #13
ja sem mel stroma 650 s ladakem a KN,jizda parada a ze by to nejelo teda nevim,dvojku pouze plynem na zadni a jezdil pres 2kila,co mu chybelo do vykonu litroveho tak dohnal ovladatelnosti a zral malo na nadrz klidne pres 600km,jezdil jsem s kamosem co mel litroveho a po pujceni sem usoudil ze 650 je o dost lepsi zabavnesji a hravejsi

Naposledy editováno 02.01.2013 11:45:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 12:15 | Nahoru | #14

foxdive píše: ja sem mel stroma 650 s ladakem a KN,jizda parada a ze by to nejelo teda nevim,dvojku pouze plynem na zadni a jezdil pres 2kila,co mu chybelo do vykonu litroveho tak dohnal ovladatelnosti a zral malo na nadrz klidne pres 600km,jezdil jsem s kamosem co mel litroveho a po pujceni sem usoudil ze 650 je o dost lepsi zabavnesji a hravejsi



Klidne pres 600km na nadrz bych nepsal, to by byla spotreba pod 3,5/100km, to bys musel jet totalne jak s hnojem a s ladakem a filtrem nevim zda i potom by to bylo vubec mozne. Ja bezne tankoval tak po 350km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 12:47 | Nahoru | #15
SirIndy> mas recht melo tam byt pres 500,jezdil jsem pod 4litry fakt nekecam,na nadrz sem dal myslim 550+- kdyz se jezdilo tak kolem kilca zadna divocina,pres 6litru to ale nikdy neslo-mysleno v prumeru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 13:00 | Nahoru | #16

foxdive píše: SirIndy> mas recht melo tam byt pres 500,jezdil jsem pod 4litry fakt nekecam,na nadrz sem dal myslim 550+- kdyz se jezdilo tak kolem kilca zadna divocina,pres 6litru to ale nikdy neslo-mysleno v prumeru



Pri rychlejsi jizde ale jde spotreba rapidne nahoru. Pri vytocenem motoru ve vyssich rychlostech mi zral vic jak VTR 1000F co mam ted, ktere nemusi na dosazeni stejne rychlosti tolik tocit. Celkove diky nizkym rychlostem prumerna spotreba V-Strom 6/100km, VTR 7/100km.

2 reakcí na tento příspěvek kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 13:47 | Nahoru | #17
Ja nevim, no.... na malym stromu jsem najel cca 500km po Rhodosu ve dvou a ze by to byl nejakej sportovec to fakt ne, spotreba sice kolem 5l, ale stejne.... maximalce 200 neverim, to by muselo byt z kopce protoze tady tomu co jsme meli pujceneho dosel dech ve 160
Prekvapilo me na nem to, ze ve vedru - 46stupnu na semaforech byla porad teplota v normalu beze zmeny.

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:13 | Nahoru | #18
KubaLC8> asi nejaky dojebany kus,pres 160 me jezdil transalp650 a to byla mrdka nejvetsi,na stromu tam bylo 180 hodne rychle pak uz se torosku tahlo ale slo to na 210 dle tacho i na rovice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:13 | Nahoru | #19

KubaLC8 píše: Ja nevim, no.... na malym stromu jsem najel cca 500km po Rhodosu ve dvou a ze by to byl nejakej sportovec to fakt ne, spotreba sice kolem 5l, ale stejne.... maximalce 200 neverim, to by muselo byt z kopce protoze tady tomu co jsme meli pujceneho dosel dech ve 160
Prekvapilo me na nem to, ze ve vedru - 46stupnu na semaforech byla porad teplota v normalu beze zmeny.



Od roku 2007 je u V-Stromu elektronicky omezen vykon na sesty prevodovy stupen, prave aby na tom neslo litat tech 200. A taky motor je celkove uskrcen kvuli nizsim emisim a ma horsi prubeh vykonu. Moje 2006 fakt tech tachometrovych 200 jela a az tak do 170 zrychlovala solidne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:17 | Nahoru | #20
SirIndy> sak rikam pres 6 sem nikdy nesel a kdyz jel do kila tak pod 4,vtr co sem mel tak zralo kolem 8-10 a tak litr oleje na stromu sem se povozil lip jak na vtr u ktereho me zklamal podvozek jinak v poho motka

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:19 | Nahoru | #21
SirIndy> kurna skoro stejny odpovedi ja mel 04ku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:27 | Nahoru | #22

foxdive píše: SirIndy> sak rikam pres 6 sem nikdy nesel a kdyz jel do kila tak pod 4,vtr co sem mel tak zralo kolem 8-10 a tak litr oleje na stromu sem se povozil lip jak na vtr u ktereho me zklamal podvozek jinak v poho motka



Litr oleje? To muselo byt dobre vylitane... A podle 10/100km i mit rozstelovane karbce. Ja si naopak VTR skvele uzivam a kdyz jsem sedl zpet na Stroma tak jsem se totalne nudil. Podvozek je horsi, to je pravda, predek mekkej a zadek prepruzenej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:47 | Nahoru | #23
SirIndy> nalitano 60tis,litr asi nebral ale tak kolem pul litra jo,ale svezeni na tom bylo pekny-takovy hodne rychly clovek si na tom neuvedomoval za jede rychle to treba na honde cbr1000 uz 2kila pripadaly ze jedes rychle na vtr 240 a porad me to pocitove prislo napohodu pak do zatacky a ten predek te vytrestal-ten byl fakt spatny i po pokusu o napravu ted uz jezdim jenom ostry enduro na cestu uz nepachnu

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:57 | Nahoru | #24
Cami> No to s ETV je fakt - je to ital a málokomu se do toho chce lézt. Jinak třeba Varadero je proti ETV opravdu pekáč na entou. Jinak caponordí nemoci jsou - plastový rychlospojky na benzín (ale zdaleka nejen caponordí), spékající se konektor od altíku, občas prdnou oka na rámu v místě, kde je přišroubovanej podsedlovej rám (když se šroub přetáhne nebo je motorka hodně přetížená). Některý modely měly problémy s problikávající kontrolkou EFI, i když podle diagnostiky bylo vše OK. Mě zase někdy problikávala kontrolka stojánku. O silných stránkách caponorda se tu toho dá najít mraky. Sám jsem ho měl, v prdeli je to s dílama. Znám hodně lidí, co capouše maj nebo měli. 3 z nich mi řekli, že lepší motorku ještě neměli. A jeden jí má od roku 2002 do současnosti, najeto kolem 90 000 km bez vážnějších problémů.

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 14:59 | Nahoru | #25

foxdive píše: SirIndy> nalitano 60tis,litr asi nebral ale tak kolem pul litra jo,ale svezeni na tom bylo pekny-takovy hodne rychly clovek si na tom neuvedomoval za jede rychle to treba na honde cbr1000 uz 2kila pripadaly ze jedes rychle na vtr 240 a porad me to pocitove prislo napohodu pak do zatacky a ten predek te vytrestal-ten byl fakt spatny i po pokusu o napravu ted uz jezdim jenom ostry enduro na cestu uz nepachnu



Muj ma na tachaci 60, realne tipuju pres 100 a kolik bere oleje se vubec nemuzu dobrat, vzdycky nic nic a pak najednou koukam ze chybi. Mozna to nepresne merim a prelejvam, ale prumerne to vyjde tak na 2-3dcl na 1000km. Divny, ve 240 se mi to snazi utrhnout hlavu Vetsinou jezdim tak do 180, v takovych rychlostech je mnohem pohodlnejsi nez V-Strom. Ze by me predek vylozene vytrestal se mi jeste nestalo, je pravda ze jezdim spise pomalejsi zatacky, ale v klidu az na stupacku...

kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 15:00 | Nahoru | #26
Dneska nevim, co bych si z revíru litrovejch cendur vybral, a to jsem nad tim kolikrát přemejšlel ... ale z hlediska četnosti a z hlediska ND by to možná vyhrál japonec, i když se mi vlastně žádnej z nich ani nijak nelíbí ...

kterou mašinu vybrat?

2.1.2013 v 18:54 | Nahoru | #27
za me ETV

kterou mašinu vybrat?

4.1.2013 v 17:46 | Nahoru | #28
díky všem za příspěvky..

(reakce na) kterou mašinu vybrat?

10.1.2013 v 03:39 | Nahoru | #29

KubaLC8 píše: Varan je tezka a nudna motorka, nejak me ta jizda na ni nebavila, proste bez emoci jela.

Strom 650 zase nejede vubec, ten vykon tam proste chybi. Bohuzel.

takze volba je jasna Strom 1000



Co je pro jednoho nuda, tam si druhej cvrká do kalhot. Varan je Varan a díky Bohu za to.. Je to parník co Tě schová před větrem, deštěm a chladem. Jelikož jezdíme ve dvou, tak si ho ani já ani moje žena nemůžem vynachválit. A že umí potahat, je to dvou hrnek!
Ten Stromek je pěkná motorka, ovšem je to 650 a jízda ve dvou s plnou polní to je holt v horách cejtit..
Strom v litru nevím. Četl jsem o problémech a celkově se jim více povedla 650. To vychází z testů..

PS:píšu to k Tobě KuboLC8, ale reaguju i na dotaz...

kterou mašinu vybrat?

18.2.2013 v 13:21 | Nahoru | #30
Varan
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom Patton 11 12.10.2024 v 11:36 Patton
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom alpik-62 9 30.9.2024 v 17:09 alpik-62
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom Niki76 17 24.9.2024 v 19:53 Niki76
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero Patton 8 30.8.2024 v 14:05 Gahan37
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero Epidem 3 17.8.2024 v 20:31 Rubini


TOPlist