Kámoši,co mají diesely,vlastně i mojí známí mechanici a prodejci v bazarech,říkají.Jedině nafta v TDÍčku.Jede to,člověk se sveze a ještě je spotřeba do pěti litrů.Kroutící moment,snadné předjíždění,atd....
Když ale přijedem k tchánovi.Tak jakmile mu řeknu,že by jsme chtěli naftu.Ba co víc 1,9 - 2,0.Tak on div že nedostane infarkt.Že prý se nedoplatím až příjdou drahé opravy.Že diesel není na krátké vzdálenosti.Špatné zimní starty,drahý servis,netopí to...Podle něj by nám stačila tak 1,4 max 1,6 ale v benzínu.Levnější náhradní díly a servis.Spotřeba sice vyšší,ale když člověk nemá těžkou nohu.Tak je taky na přijatelné úrovni.No vždycky mě nalomí a jsem na rozpacích.Ono těch peněz taky není a dát třeba 20 tisíc za turbo ....
Ano,jezdíme na krátké vzdálenosti.Denně 7 km a zpátky do města,tak jednou týdně 20 tam a zpátky.Sem tam větší výlet plus jednou ročně k moři.Jenže právě když už teda někam jedu.Tak bych rád dvě věci.Příznivá spotřeba právě třeba do těch 5-ti litrů při klidné jízdě.
A poslední věc.Bohužel je ve mě trochu toho ego maséra.Takže občas bych si rád,stejně jako na motocyklu "zapředjížděl"...Furt uhýbat ke krajnici a tahat se za kamiony v kopcích mě pěkně štve...
Má to nějaké řešení????
Ještě doplním chtěli by jsme koupit jetý auto tak max do 100 - 170 tisíc.Víc fakt nedáme.Takže vyššímu nájezdu kilometrů se nevyhnem
Naposledy editováno 24.12.2012 23:13:46
Rampa89 píše: No teď co je horší, ale tak u té dvojkové to je zase vlivem hmotnosti... jen mě tak napadá, že koncern snad nikdy neuměl atmosféricky plněný zážehový motory, tak jako japoncům nikdy nešly vznětový.
proto to srovnávám s dvojkovou...v jedničce by ta šestnáctka tý naftě ujela...A s druhou částí souhlas - neumí možná FSI trochu na atm jede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
..a osobně už bych to zažít nechtěl..jako tu jízdu,která byla trápení!
Naposledy editováno 26.12.2012 17:33:50
Známý měl (možná dodnes má) MB240D (kastle hranaté piano) a jednou mu za jízdy praskl kulový čep na LP kole. Povedlo se mu ukočírovat auto na krajnici, zastavit a jelikož prozíravě i takové díly v kufru měl, tak auto vyheveroval, kuláč během chvíle vyměnil a jel dál.
Ovšem toto už je na zcela jinou diskusi, akorát plevelíme vlákno.
Jo prestavba me stala 36tis, dnes uz se da sehnat levnejc. PS vratilo se mi to uz daaaaaaaavno
Naposledy editováno 26.12.2012 18:00:51
2 reakcí na tento příspěvek Benzin nebo diesel
Já teď koupil bmw 330d, těch 390Nm je sen, spotřeba 6,5. Je to síla, ale za ten strašák co se může vysrat to pro tvůj nájezd nemá smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
Rampa89 píše: No teď co je horší, ale tak u té dvojkové to je zase vlivem hmotnosti... jen mě tak napadá, že koncern snad nikdy neuměl atmosféricky plněný zážehový motory, tak jako japoncům nikdy nešly vznětový.
Přesně tak! koncernový benzíňáky žádná sláva,Kokta I(i II),GIV..špatný výběr,zastaralý motory,jen 1,8T se fakt povedl.A dnes to není lepší.Ale hodně lidí ani neví co mají pod kapotou,a hlavně že to jede.(nebo je to Škodovka)
Naposledy editováno 26.12.2012 20:23:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
PajaZR píše: Přesně tak! koncernový benzíňáky žádná sláva,Kokta I(i II),GIV..špatný výběr,zastaralý motory,jen 1,8T se fakt povedl.A dnes to není lepší.Ale hodně lidí ani neví co mají pod kapotou,a hlavně že to jede.(nebo je to Škodovka)
2.8, 3.2, 4.2 ve VW a Audi nemaji problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
1098S píše: 2.8, 3.2, 4.2 ve VW a Audi nemaji problem
To je možný ale do obsahu 2.0 stály vždy za prd (kromě 1,8T) stačí se podívat na motorizace Octy I nebo GIV/Bora.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
Rampa89 píše: 1098S> No je fakt, že VR6 byly alespoň koncepčně zajímavé motory. Na druhou stranu mě vždy fascinovalo, jak lidi nějak neviděly nedotáčivost způsobenou těmi těžkými motory v menších autech, nebo i spojení "sportovních aut" a vznětových motorů, v obou koncern vynikal. Jinak jsem to ale myslel víc jak psal PajaZR, to co jmenuješ nejsou zrovna motory für volks.
.....jaký typ auta VR 6 jsi vlastnil a kolk km s tímto najel?
3 reakcí na tento příspěvek Benzin nebo diesel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
1 reakcí na tento příspěvek Benzin nebo diesel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
_monty píše: Slusnej najezd..
Stejný podpisy v servisce člověk najde skoro všude až se to zdá neuvěřitelný.The_Kučí píše: zkus si to s 1.0 to poznáš teprve adrenalin
Tojo ale Octavia I 1.6 kombík váží hnusných 1367kg + cca 100 kg nádrže CNG já 80kg. Kolik pak váží tvoje 1.0?? Nicméně takové auto by nemělo vyjíždět za značku konec města/obce
Mildas77 píše: Stejný podpisy v servisce člověk najde skoro všude až se to zdá neuvěřitelný.
Máš pravdu.. Když koukám v inzerátu na fotky servisní knížky toho Nissana,tak auto bylo servisováno postupně nejméně ve třech různých originálních servisech Nissan.Podle razítek Kunovice,Zlín,Napajedla...Každý tedy v jiném městě a až na pár vyjímek ji podepisoval jeden a ten samý člověk ????
PajaZR píše: To je možný ale do obsahu 2.0 stály vždy za prd (kromě 1,8T) stačí se podívat na motorizace Octy I nebo GIV/Bora.
Já měl po dědovi benzínovou 1.8i v toledu cca 64kw a za celou dobu dědovo a mého provozu (124000km pak šel do šrotu kvůli zrezlé kasli) motor běžel jak švýcary , spotřeba do 6,5-7l dle pp a když člověk umí jezdit 6l nebyl problém. Bezúdržbovej motor se spotřebou skoronaftaku kterej celkem i jel... ale pohotovostní hmotnost 1050kg....
1 reakcí na tento příspěvek Benzin nebo diesel
Proč a kdy lidi většinou prodávaj auta?
1.Protože se to začíná sypat a čekají drahé investice.?
2.Protože jsou samaritáni a do auta investovali velké částky těsně před prodejem aby nový majitel byl spokojen?
ted si projdi fora a zjisti si servisní náklady nafta/benzín. a vrat se k mojí otázce.
Dále se zamysli jaký typ člověka většinou koupí tédéíčko. Je to člověk velmi chudý, člověk který nemá peníze na 7L/100km a šetří kde se dá, na palivu ale hlavně na servisu. Každej ti na otázku proč tdi odpoví protože jede za 5, tzn ,že je to člověk krátkozrakej a vidí jen palivo a když příde na servis tak škudlí a ojebává nebo ho prodá .
Za mě kup malej benzín jako mulu, pokud se rád svezeš tak velkej a LPG.
Keci že s malým benzínem se budeš táhnout mezi kamionama mluví ti co bud v ničem nejeli a nebo neumí jezdit. Já ted občas projíždim ford fiesta MY 2005 1.4 cca 65kw a jede to pěkně, musíš si jít pro otáčky a musíš umět jezdit což asi většina rovinkáří z dýzl pumpe neumí. ale mrtvice to určitě neni. Hlavně je to o stylu ježdění, pokud umíš jezdit úsporně(zásady úsporné jízdy) a budeš tu každodenní cestu do práce jezdit třeba 70km/h do pohody a nikam nespěchat tak mi neřikej že tě moderní 1,8 , 2 l benzín sežere za živa.
pokud jezdíš 2 a 3ky mezi vesnicema můžeš jezdit v klidu a do práce dorazíš o 3 minuty pozdějš ale o 2l menší spotřebou než když to budeš honit.
8 litrů benzínu to jest 9-10 LPG to jest....
9x17= 153-170kč/100km ,lpg
5x34= 170kč/100km ,tdi
Výhody LPG
Žádný turbo, vstřiky,dvouhmota, váha vzduchu, erg, čerpadla , studený topení ,zimní starty, smrad, špinavej kufr, vibrace, aditiva v zimě, těžší motor ničí více gumy a přední nápravu, nedotáčivost,
nemáš při každym tankování špinavou ,mastnou a smradlavou ruku.
Nevýhody LPG
Výdrž bomby 10 let pak povinně vyměnit.
Poplatky na stk kvůli lpg
Náhradní kolo v kufru nebo vyřešit nějakou sadou na opravu nebo runflat gumy (kombík je velkej)
Zákaz vjezdu do podzemních garáží (jak často to využíváš)
Naposledy editováno 27.12.2012 19:52:06
Povinná výbava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzin nebo diesel
,,,ty jo!??