Nechci zvetsovat velikost valce, ale vetsi karburator a tryska by mohli pomoci.
Odstranil sem restrikce a mam kompletne ladeny vyfuk od Leo Vince.
Zajima me co se stane, kdyz tam dam vetsi carb (asi tusim) a co musim krom pretryskovani a odladeni udelat pro optimalni prubeh vykonu. Maximalka me nezajima. Taky nevim jestli neni 21mm uz na 50ccm moc velky.
Pro b***ky co neporadi a jenom kafraji a neporadi(jako,ze si mam koupit vetsi motorku apod.). Prosim neprispivejte zde a venujte se jine bohulibe cinnosti.
Přívod vzduchu z filtru má dobře udělaný prachobyčejný Pincek (né Mustang) a nebo Jawa 90.
Tam to "nátrubkovité" kolínko mezi filtrem a ústím karbecu je z takové hmoty, kterou pulzace vzduchu u hrdla nerozkmitají a tvarově je to taky dobře udělané.
Tam se možeš inspirovat...
Od filtru ke vstupnímu hrdlu by se měl průřez plynule zmenšovat, aby tam nevznikly problémy se zúžením průřezu za chodu motoru a materiál by měl být dost tuhý, aby se stěny onoho kolínka nebo trubky nerozkmitaly. To potom může dělat neplechu.
Naposledy editováno 16.11.2012 16:17:19
Uklidňovák je tam jak kráva, to není špatné.
Tam vzadu, po vyjmutí filtru, je "díra" ke karbecu - měla by tam následovat gumová přechodka potřebného tvaru i odpovídajících vlastností (zkus to nafotit z druhé strany).
Předpokládám, že u této značky s několika tituly v MS by to nemuselo být udělané zle...myslím ten tvar i materiál přechodky či spojky filtru a budníku.
Já bych do nechal tak.
Leda bych se pozeptal na jiný materiál (s menším odporem) filtru, ale ten má už teď velkou plochu, takže tam asi nic světoborného nevymyslíš.
Na všemi vychvalovaný přímý filtr bych se vykašlal, tahle filtrační vložka je jednoduchá jak povidlí, je účinná a údržba je taky nenáročná.
HUh tak sem zjistil co je ta vec co de do karbecu ... je to nahrivani karbecu .... wtf???
Naposledy editováno 17.11.2012 22:51:45
1) motor startuje na jedno nakopnuti i kdyz je uplne zmrzlej...drnk a uz to leti
2) tahne to lip odspodu (samozrejme v mezich toho pidihrnku)
3) rve to zase o neco vic
4) coudi to zase o neco vic ( ale to bude i tim, ze pro jistotu trochu primazavam i do nadrze, kdyby oilmaster nestihal)
Vyladil sem jenom otacky volnobehu. Smes v celem rozsahu je podle me jeste moc chuda a budu muset potocit sroubem a posunout jehlu. Posledni krok bude tryska.
Zatim je na tom.
A) 21 mm carb naraku
B) zavodni svicka bosch
C) reed valva od polini - carb fiber se stabilizacni komurkou
Boost bottle je zatim v krabici, protoze se mi nechce vrtat do priruby sani motoru (moc levy ruce) a zaroven pokud napojim na vakuovou hadici klapky paliva (druha moznost instalace), tak nevim jestli mi to nedokurvi sani paliva.
No musim rict, ze filtr sani zatim menit nebudu a ze ten 21kovej carb je maximum co se tam vejde ;) bylo to dost na tesno. Casem dodam fotky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problem s baterkou Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 3 | 15.10.2013 v 09:37 pesastor |
2 taktni zahada Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 21 | 18.5.2013 v 09:30 HiddenSnake |
Predpeti lanka plynu na karburatoru... Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 15 | 23.11.2012 v 19:10 HiddenSnake |
Hlavicky svicek - rozdily Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 12 | 18.11.2012 v 20:00 Dr.fík |
Osetreni vyfuku Derbi X-Race 50SM | HiddenSnake | 2 | 7.11.2012 v 20:49 HiddenSnake |