paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Něco o této motorce
29.10.2012 v 21:46
Zdravím,
nedávno jsem si přivezl RSo 2006 a nevím o něm vše potřebné, proto bych rád, kdyby jste mi o něm něco málo poradili. Chtěl bych se zeptat co raději lijete, jestli Castrol TTS;Power racing , nebo Motul 710 do motoru. Kolik motorka při otevření na nějkaých 20+ kW při průměrné rychlosti 80-100km/h si tak může vzát, asi to bude okolo těch 5-6litrů/100km né ? Dále bych se chtěl zeptat kolik si myslíte, že by motor mohl vydržet, má najeto nějakých 22 700km o dřívějších majitelech přesně nevím co lili apd., ale tuhle motorku chci brát vážně a nešetřit na všem co se dá. Četl jsem, že když bych to nevytáčel do maximálních rychlostí, správně zahříval před jízdou, lil kvalitní olej a pečlivě se o ni staral, že by mi mohla vydržet i těch 28 000 bez GO ? Ještě bych se chtěl zeptat po kolika tisících Km provádíte výměnu pístních kroužků,pístu - sadu, popř. dalších oprav. Prostě kdybych to měl dát dohromady, rád bych od Vás dostal nějaké informace, před tím na co si dávat pozor, než něco rozdělám a další věci. Děkuji.

Něco o této motorce

29.10.2012 v 22:12 | Nahoru | #1
Asi nejlíp TADY

2 reakcí na tento příspěvek Něco o této motorce

29.10.2012 v 23:17 | Nahoru | #2
motorka?? dit to je jen 125...

(reakce na) Něco o této motorce

30.10.2012 v 01:53 | Nahoru | #3
PájaViků> aby ta aprilka nesla lepsie jak ta tvoja starucka gpztka...

Něco o této motorce

30.10.2012 v 09:41 | Nahoru | #4
Zdar jak pes Ty něco málo bych ti říct mohl, motorka při stylu jízdy 80-120 ( pod přívěru) bude žrát 4 litry na 100 km, když to sem tam vytočíš do maxima při předjětí a tak tak se dostaneš na 4,5 . Ja lil olej od Shellu ( VSX 2T ) a motorka měla najetých 27 000 km a šla do světa, byl to první píst. Motorku jsem zahříval pravidelně, za studena nehonil, z kopce jsem nebrzdil motorem a občas motor pře spojku protočil, ( pokud máš oilmaster doporučuju dělat abys nezadřel) takže nebrzdit motorem. Motorka je to super bohužel jak jsem ji kdysi kupoval všecí na internetu psali 8-10 litru na 100 km a podobné chujoviny. ( většinou to psali majitele 4T 125 nvm proč?... ) koupil jsem jí a spotřeba absolutně v pohodě max 7 litrů ale za 6L už je vcelku palba Kdyžtak se ptej pomůže to třeba i ostatním

1 reakcí na tento příspěvek Něco o této motorce

30.10.2012 v 14:13 | Nahoru | #5
je jedno kterej z tech dvou,kterej budeš mít výhodněji ber..5-6litru to tak sedí(jenom tak pro zajímavost, když jsem byl na okruhu tak jsem měl průměrnou spotřebu přes deset litrů ale tam to vedeš jen v omezovači)..a ta výdrž se těžko odhaduje, záleží na materiálu, na tom jak se k tomu kdo choval..jestli nechceš mít starosti a máš dost peněz, udělej GO a budeš jezdit pár let v pohodě..jinak jak píšeš, zahřívej před jízdou,čisti občas přívěru a oilmastra a budeš lítat jak zběsilej ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco o této motorce

30.10.2012 v 14:41 | Nahoru | #6
PájaViků> by ses divil jak dokážou lidi na starých rskách s 15ti koníkama vyškolit borce s 100psi víc. já mět 60kg a 160cm tak jdu do 250rs nebo do nějakého takového chuja a školím

Něco o této motorce

30.10.2012 v 16:21 | Nahoru | #7
Mám 2007 a mám najeto skoro 29000km a zatím jezdím což se divím, protože nikdy nebyl dělanej motor ještě a dovezl jsem to v docela žalostným stavu. Nebyla nejspíš nikdy umývaná a nikdy se na ní nic nečistilo, takže se o ní předchozí majitel asi moc nestaral..já se k ní chovám co nejlíp to jde a zatím jezdím takže asi takhle. Nalívám do ní Repsol Moto Competicion, prej nezasírá tolik přívěru karbonem a jsem s ním spokojenej

Něco o této motorce

30.10.2012 v 16:30 | Nahoru | #8
Děkuji za nějaké informace, no jen tak pro zajímavost.. mám asi nějakých 85kg a 185-188cm, ale i tak se na motorce necítím nějak stísněn a nemám potřebu hned přemýšlet o silnější. Jinak jsem koupil svůj první olej Castrol Power Racing 1 ( načervenalý a byl napsaný v návodu k obsluze motocyklu ) a uvidím jak pojede - mechanik mi o oleji řekl, že prý karbonizuje motor, tak jsem se hned začal zajímat o Motul 710/510, ale myslím si, že když to budu střídat, tak si nic nestane ( snad ). Ještě bych měl otázku ohledně zazimování - myslím, že když jsem si koupil udržovací baterku a občas to přez zimu v garáži zapnu, tak by to mohlo stačit ne?

1 reakcí na tento příspěvek Něco o této motorce

30.10.2012 v 17:29 | Nahoru | #9
Tak ono je lepčí se stejnak přívěru naučit čistit a když to umíš a chytneš to do ruky ( na podruhé a víc) tak je to otázka 15 minut a jezdíš zase tisice km bez problémů Nevím ted přesně články jsou tu na motorkařích ohledně zazimování spousty a určitě bys našel co s baterkou, já osobně ji vytahnu, dám si ji do pokoje a jednou max dvakrat přes zimu ji nabiju Tak nějak je to i napsané že by to mělo být

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco o této motorce

30.10.2012 v 18:47 | Nahoru | #10
Mechanik mal pravdu Castrol Motul to su oleje čo karbonizujú.Ja lejem iba ipone plna syntetika a včera som rozobral vyfuk pekne čistý ani kúsok karbónu a to som najazdil 10 000 kilakov a pozeral som piest je ako nový.A k tej spotrebe že 10 litrov čo blaznite ja jazdim ako blázon a nedostal som sa cez 6 litrov.A to mám arrow výfuk 160 trysku v karburatore open filter ide ako blazon druhe rs ani mita sa nechytaju a minule sa nechytala ani nowa ninja 250.

Něco o této motorce

30.10.2012 v 19:12 | Nahoru | #11
Asi bych oleje neměnil hele. Kupoval bych nějakej fakt dobrej, ověřenej a nemotal pořád nějaký jiný prej to taky není dobrý, ale je to asi každýho věc.

Něco o této motorce

30.10.2012 v 21:26 | Nahoru | #12
No, ze začátku asi vyzkouším aspoň ze 3 - 4 druhy olejů a uvidím, který mi padne do oka. Mechanik lil stále Motul 710, takže asi na tom něco bude :) . Jinak pro přezimování baterky, motorku bych měl v garáži, kde nemrzne a určitě tam méně jak +5°C nebude. Netopí se tam, ale zima velká není i teplota ne a vlhkost již vůbec ne. Takže snad bude mé 1 přezimování v pohodě

Něco o této motorce

1.11.2012 v 06:24 | Nahoru | #13
Já ti jako oleje doporučim: Repsol Moto Racing 2T, Motorex RACING POWER 2T, Motorex Racing GP 2T Race. Tyhlecty oleje používam já do nsr a pohoda.

Něco o této motorce

1.11.2012 v 18:46 | Nahoru | #14
Olej bych tak neřešil, ber cokoliv plně syntetickýho co u tebe mají. Já osobně Repsol Competicion, spokojenost naprostá. Píst se dělá co 15tis km, generálka když se ti to prostě rozletí :D Třeba já generálku dělám zrovna teď.

Něco o této motorce

1.11.2012 v 20:31 | Nahoru | #15
Díky za info... no když se mi rozletí nerad bych pak místo investice 4000 měl zbytečnou investici 12 ooo

(reakce na) Něco o této motorce

7.11.2012 v 12:29 | Nahoru | #16

A.n.d.r.y píše: je jedno kterej z tech dvou,kterej budeš mít výhodněji ber..5-6litru to tak sedí(jenom tak pro zajímavost, když jsem byl na okruhu tak jsem měl průměrnou spotřebu přes deset litrů ale tam to vedeš jen v omezovači)..a ta výdrž se těžko odhaduje, záleží na materiálu, na tom jak se k tomu kdo choval..jestli nechceš mít starosti a máš dost peněz, udělej GO a budeš jezdit pár let v pohodě..jinak jak píšeš, zahřívej před jízdou,čisti občas přívěru a oilmastra a budeš lítat jak zběsilej ;)



tak to teda nevim co mas v motoru aale me spčko na draze vezme tak 8 , jinak omezovač na rs ? seš si jistej ?

(reakce na) Něco o této motorce

7.11.2012 v 12:30 | Nahoru | #17

janek_from_napa píše: PájaViků> by ses divil jak dokážou lidi na starých rskách s 15ti koníkama vyškolit borce s 100psi víc. já mět 60kg a 160cm tak jdu do 250rs nebo do nějakého takového chuja a školím



svata pravda je to nekdy lehce komicke , jednou jsem byl na slovakiaringu na konec sezony z agenturou zadna klada se nejla a ja byl jedina 125 a za mnou bylo 20 lidi se 600 a 1000 a to každy tvrdi že slovač je trat o motoru

(reakce na) Něco o této motorce

7.11.2012 v 12:32 | Nahoru | #18

wikyxxx píše: Mechanik mal pravdu Castrol Motul to su oleje čo karbonizujú.Ja lejem iba ipone plna syntetika a včera som rozobral vyfuk pekne čistý ani kúsok karbónu a to som najazdil 10 000 kilakov a pozeral som piest je ako nový.A k tej spotrebe že 10 litrov čo blaznite ja jazdim ako blázon a nedostal som sa cez 6 litrov.A to mám arrow výfuk 160 trysku v karburatore open filter ide ako blazon druhe rs ani mita sa nechytaju a minule sa nechytala ani nowa ninja 250.



jj ta spotřeba by u standardu sedela !! pokud nekomu zere 10 litru doporučil bych zkontrolovat jestli neni praskla hadicka od benzinu

Naposledy editováno 07.11.2012 12:32:45

Něco o této motorce

7.11.2012 v 12:36 | Nahoru | #19
jinak pokud by mel nekdo zajem mam jete ojnice 2 kusy kazda ma najete asi 6 zavodu
vetsinou trening 20 plus 20 min warmup a zavod, vule v normě pro provoz na silnici a nejake gumy pireli sc1 diablo supercorsa 150 (zadky)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2893 31.5.2024 v 21:41 Bakoun
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist