globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: smrt motoru
27.10.2012 v 23:31
tak si čtu, že zase někdo stočil o pár km... nechápu, neřeším... stočení 10 - 50 tis je podle mě úpně jedno... když to udělá jeden člověk, né 5 za sebou... ale... komu z vás tu umřela motorka na moc km.... a spíš, komu už to nějak nešlo řešit... ani výměnou pístů, koužků, gufer, koleček převodovky.... nebo na co umře motorka mimo motoru?

a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.

podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...

pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště

moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...

staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....

Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

30.10.2012 v 19:51 | Nahoru | #151
další taková cestovní moto z roku 87 a 29 000km :)

(reakce na) smrt motoru

30.10.2012 v 19:56 | Nahoru | #152

dubaduba píše: další taková cestovní moto z roku 87 a 29 000km :)

No jo no, tady těžko říct, po kolikáté tam těch 29000 je. A navíc prodejce uvádí ten nájezd v km, přitom je v mílích.

smrt motoru

30.10.2012 v 20:15 | Nahoru | #153
ja mam 70 000km a bral bych 10km, chápeš? nebo ti ještě nedošlo?

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

30.10.2012 v 21:45 | Nahoru | #154
tady je jeden velice živej motor

(reakce na) smrt motoru

30.10.2012 v 22:37 | Nahoru | #155
Raptík> boží cesťák asi pořídím na litra i boční kufry

smrt motoru

30.10.2012 v 23:14 | Nahoru | #156
Mám 05 najeto asi 40,5kkm takže u nas už naprosto neprodejný. Ale jako můj nájezd se rapidně rok co rok snižuje. Prvni sezonu to bylo neco kolem 7tisic druhou uz asi 4 ted mozna neco pres 2.

smrt motoru

31.10.2012 v 00:51 | Nahoru | #157
Mám Bleka 98,na tachu 69tis.Za 3 sezony jsem najel 14 tis,na víc není čas.Letos jsem najel 4tis.V 62 tisících jsem nechával dělat rozvody a kontrolu ventilů.Rozvody jsou opět slyšet v rozmezí 3-4.5 tis. otáčkami.Musim to nechat zase zkontrolovat,asi to odnesl napínák,ten měněný nebyl,bylo mi řečeno,že "tlačí" ještě dobře.Ještě je slyšet spojkový koš(po zmačknutí spojky rachot přestane).

smrt motoru

31.10.2012 v 00:58 | Nahoru | #158
Myslim si,že dost na prdel dostávají třeba motory na spanilkách,hlavně vzducháče u čoprů.Dost se postává na místě a dost se ty motory hřejou.Já osobně tyto jízdy nejezdím,vlasně ani na samotné srazy.

smrt motoru

31.10.2012 v 12:39 | Nahoru | #159
To já kroutím nějakejch 50 000km na R6tce a že by to bylo znát na výkonu apod. bych neřek ale kdo ví kolik tisíc km to má nahrkáno Na jaře budu dělat servis,tak jsem zvědavej co mě čeká

1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru

31.10.2012 v 17:12 | Nahoru | #160
Momentálně mam na svém BMW 70 000km a myslím si,že ten motor není ještě ani zajetý

smrt motoru

31.10.2012 v 17:22 | Nahoru | #161
Tak ja koupil pred 7 lety novy skutr Yamaha Majesty 400 1V a ke dnesnimu dni, mam najeto skoro 117 000km. Provadim jen pravidelny servis a vymeny spotrebniho materialu. Za sedm let provozu, byly tyto zavady 1. spuchrela podtlakova membraba u vstriku (55t km), 2. nefunkcni snimac rychlosti (55t km), 3. netesne gufero na klikove hrideli (60t km), 4. spatne lozisko v zadni prevodovce (105t km). Jinak skutr jezdi porad stejne, olej nezere a funguje. Spokojenost.

Naposledy editováno 31.10.2012 17:23:36

smrt motoru

31.10.2012 v 20:12 | Nahoru | #162
Já natočil na čínskym 140cc pitbikovym motoru Lifan přes 260 mth, jízda jen v terénu. Chodí jak hodiny a nebere olej. Teď odpočívá v krabici, protože ho nahradil silnější agregát

(reakce na) smrt motoru

31.10.2012 v 21:05 | Nahoru | #163

V.e.n.c.a__zr7s píše: Momentálně mam na svém BMW 70 000km a myslím si,že ten motor není ještě ani zajetý

Tak tak, zvolna se blížíš k ideálnímu zajetí

smrt motoru

1.11.2012 v 17:42 | Nahoru | #164
Virago XV-1100 / r.v.1994/ jsem kupoval od prvního majitele /koupeno v CZ / na podzim r. 2005 a mělo na tachu cca 47000 km... Cestou mi vypadl bowden s náhonem tachometru.., tak jsem si řekl, že si s tím asi někdo musel trochu hrát /stáčet/, ale neřešil jsem to. Teď mám najeto cca 80 tis., olej nežere skoro vůbec a jinak jsem nechal časem vyměnit těsnící kroužky v před. vidlicích a ložisko hlavy řízení.. Takže jsem s ní nakonec spokojenej a asi už mi zůstane napořád.., je to prostě asi taková srdcová záležitost, ikdyž v dnešní době už trochu retro....

smrt motoru

2.11.2012 v 13:04 | Nahoru | #165
Ja mel na GSXR 750W rv. 92 najeto pes 150 tis. Ted mam motor GSXR 1100 resp 1216cm3 a ten je 8 tis po kompletni GO vc. pistu,lozisek atd... tak dalsich 100 tis by mmohl najezdit
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist