globalmoto_kveten





Téma: Vano666...
 
18.11.2007 v 12:57
...byl si v Podbořenach a jak jsi dopadl???

...já 23, ale poslední dvě kola sem se fest trápil-:)))

...sem myslel, že máš 3kilo KTM a tak sem Tě tam neviděl, ale maníka s 200EXC jsem tam potkal...
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

18.11.2007 v 16:08 | Nahoru | #1
sqwer> nebyl, cestu jsem zrušil. Měl jsem původně vézt loď do prahy na servis a chtěl to spojit se závoděním. Ale v tomhle počasí se akce s lodí odvolala a tím pádem jsem vynechal i ty podbořany, protže se mi fakt nechtělo jet 900 km jen kvůli hodině a půl závodění.
Jel tam akorát kámoš co spolu brousíme po závodech (vyhrál celkově) ale já to zkusím až příště. Prý byla hodně pěkná trať

takže až příští rok !
a gratuluju k přežití :)

p.s. třístovku už nemám, jen dvě dvoustovky
ale po 4T stejně ještě pošilhávám

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

18.11.2007 v 16:35 | Nahoru | #2
Vana666> trať byla na mne moc náročn, ale přežil sem-:)... Zadní gumu sem měl sjetou a vzhledemk tomu, že v ní mám musy sem nechtěl ani řešt přezouvání-:)...

...a prodřel sem si gumou vejFUCK-:)...

...příští rok chci jet celej seriál tak se snad budeme pravidelně potkávat...

...odkud vlastně jsi??? a nepustil bys nějaké info jak trenovat fyzičku aby to bylo lepší??? sice si asi nemusím moc stěžovat, ale přes zimu chci ještě hodně zlepšit a cvičit a cvičit a cvičit...

...chystáme se s PLDR přáteli do Volar na prodloužený víkend a pak na týden i do Itálie (myslím, že do Livorna) na pořádný zimn trening...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

18.11.2007 v 17:09 | Nahoru | #3
sqwer> Frýdek-Místek
za Prahu to mám nechutně daleko
ale zase kousek na slovensko *yes*

a na trénik fyzičky se mě radši neptej, s mýma radama bys to daleko nedotáh ;)

taky přemýším co vlastně budu jezdit příští rok, ale asi od každého něco - Slovensko, český přebor a i ty offroady, podle toho jak vyjdou termíny

to Livorno je předpokládám s lyžema, že
my jedem na lyže do Madessima,
ale loni na podzim jsme byli s motorkama v Sestriére a to byl nářez. Nejvíc co jsme vyjeli bylo 3100 m vysoko a všude úžasné terény

(reakce na) Vano666...

18.11.2007 v 19:20 | Nahoru | #4
strejda sqwer>mas tuseni, jak se jezdi ve Volarech? By me zajimalo, jak se to tam da poresit na endurech...tak dej vedet :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Vano666...

18.11.2007 v 21:17 | Nahoru | #5
Pro Sqwera: Čtu, že chceš začít s nějakým fyzickým tréninkem, tak to asi po mailu nevyřešíš, stejně se musíš dát dokupy s někým, kdo ti poradí a ukáže co a jak. Osobně bych ti doporučil tzv. kruhový trénink. Je to metoda jak pro začátečníky, tak i pokročilý, muže to přizpůsobit každý pro sebe (jaký partie potřebuješ posílit co nejvíc, jestli spíš sílu, vytrvalost, rychlost atd). Výsledky, když budeš cvičit2x až 3x týdně cca hodinu, tak budou znát už asi po třech měsících. Chce to ale někoho, aby ti ukázal co a jak, jestli s tím nemáš zkušenosti, budeš se mordovat nanic.
čus berry

(reakce na) Vano666...

18.11.2007 v 22:30 | Nahoru | #6
berrycozapomnělheslo>Ten tvuj kruhovy trening mě zajima. Tež bych měl poladit vytrvalost hlavně teda :rolleyes:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

18.11.2007 v 23:37 | Nahoru | #7
Vana666> Mne zase zajímá to Sestriére. Tam se smí jezdit? Byli jste tam sami nebo s nějakým místním průvodcem? Jsem tady zakládal i téma o možnostech ježdění v zahraničí, ale nikdo tam toho moc nenapsal. :(

(reakce na) Vano666...

19.11.2007 v 07:42 | Nahoru | #8
Jira> kluci tam jezdí pravidelně každý rok, já se zúčastnil zatím jen té loňské výpravy
nevím přesně jak je to po stránce legislativy ale snad nějak napůl - ani povolené, ani zakázané, prostě nějak se to tam toleruje. Asi je dobré nedělat moc velký bordel v obydlených oblastech. Jezdili jsme sami, bez průvodce
Jen vyjímečně jsme potkali někoho komu jsme se moc nelíbili

jako velehory je to samozřejmě občas trochu surové, hodně kamení ale úseky jedinečné jezdecky i na koukání (já bych se pěšky do těch výšek nikdy nevyštrachal) nekonečné výjezdy, hřebenovky, občas trochu sněhu ale jen úplně nahoře
potkali jsme tam i další skupiny motorkářů ale moc jich nebylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

19.11.2007 v 09:26 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

19.11.2007 v 10:03 | Nahoru | #10
620SC>Jasně! :) Mně je spíš bližší kooupit si mapu a prozkoumávat. Na "zájezdy" moc nejsem ale třeba Sardinie od KTM adventure tours se mi líbí a stejně tak všechny francouzské výlety a třeba i Berlín (Adventure land).

Vano666...

19.11.2007 v 10:09 | Nahoru | #11
Fitipaldi: mrkni se na net, třeba na http://www.kulturis...Kruhovy-trenink.html to je celkem dobře popsaný. Nevím, jaký zkušenosti s kondičním tréninkem máš, pokud vůbec žádný, tak stejně radši cvič s někým, kdo už ví aspoň trochu co a jak, aby se spíš nezničil. Jak už jsem psal, tek kruháč je v podstatě pro každýho, a co se týče začátečníků, tak má asi nejlepší účinnost. V podstatě se dá říct, že za ty tři měsíce při dvou tréninkách týdně už sám pocítíš zlepšení. Dá se cvičit jak v posilovně, tak i doma, což sice není tak motivující jako v nějakým fitku, ale zase nemusích nic platit za vstupy, cvičíš, kdy tě napadne atd. jestli bys chtěl cvičit jako doplněk ke krosení, tak by to cvičení doma v pohodě stačilo, případně nějaký jednoduchý zařízení (hrazda, bradla, činka). Nejlepší jsou cviky, tzv, komplexní, který zapojujou a rozvíjej víc svalovejch skupin naráz. Hodně lidí přijde do posilovny, vrhne se na stroje, který sice pěkně vypadaj, ale jsou už hodně specifický, zatěžujou jen určitý svaly (peck-deck, scottova lavice na biceps apod.) To je celkem na prd pro začátečníka, spíš dobrý pro lidi, který už chtěj nějaký namakaný svaly propracovat do detailu. Takže já bych asi doporučil následující cviky pro ten kruháč:
1) prsa: kliky nebo bench press
2) záda: přítahy na hrazdě nebo přítahy činky v předklonu
3) ramena: přítahy činky k bradě nebo zvedání činky od ramen nad hlavu
4) nohy: dřep nebo leg-press
5) triceps: uzký bench press nebo kliky na bradlech
6) biceps: bicepsový zdvihy podhmat i nadhmat
7) břicho: sed-leh, sklapovačky
8) předloktí: navíjení závaží, cviky s osou činky

Z těhle 8 svalovejch skupin si udělej kolečko, a každou skupinu procvič asi 4 - 5 kolečkama, ze začátku stačí míň, aby ses uplně nezrakvil. Závaží zvol takový, aby jsi byl schopnej udělat tak 8 - 10 opakování (sed-leh samozřejmě víc, podle toho jak na tom jsi). Míň opakování je spíš na sílu a na objem svalů, víc na vytrvalost. Těch 8 - 10 je tak asi optimální pro potřeby krosení.
Hlavně ale vydržet aspoň ty tři měsíce, jinak to je na prd. Chce to ale cvičit s někým, kdo ti řekne co a jak: dýchání, správný provedení cviku atd.

(reakce na) Vano666...

19.11.2007 v 10:31 | Nahoru | #12
Jira> Já tam spíš brousím a hledám odvahu se zapsat do kempu pro začátečníky. :D Nebo stačí jen jezdit a jezdit a jezdit? Většinou jezdím sám a je to dost o držku! Teď jsem se o víkendu poprvé nechal ukecat a vyjel s klukama co jezdí dlouho a hleděl jsem! :marod: Lesní cesta pod sněhem a oni tam valili jak v létě, já jsem měl depku, když jsem viděl ty jamy a klády, rozhazovalo mě to (vyloženě jsem bojoval). Asi jsu moc opatrný. :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

20.11.2007 v 23:43 | Nahoru | #13

Vana666 píše: sqwer>

p.s. třístovku už nemám, jen dvě dvoustovky
ale po 4T stejně ještě pošilhávám


Prosímtě mužeš porovnat tu 200 verzus 300.Zvláště pruběh výkonu.Díkes

1 reakcí na tento příspěvek Vano666...

21.11.2007 v 05:13 | Nahoru | #14
zdar kuci,mam na vas prozbicku :shy: chtel bych taky zacit zavodit.muzete mi pomoc?.jaka je treba licence,kde zacit jak to funguje atd.mozna i nejaky odkazy.ja sice zavodim ale v jinym state a ted se hodlam vratit a vubec nevim jak to doma chodi.jezdim enduro a chtel bych pokracovat,a to hned uz z jara.kdy a kde sou prvni zavody?vim ze to je trochu FT ale :rolleyes: nevim kam se obratit a na net toik casu nemam.dekuju *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Vano666...

21.11.2007 v 05:22 | Nahoru | #15
sqwer>Zarec,vykašli se na to u pšonku a zacni vyucovat cross

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 08:15 | Nahoru | #16
Antigos>>
je velký rozdíl mezi oběma motorkama, nejen v průběhu výkonu ale v celkovém chování každá má svoje výhody a nevýhody, nedokázal bych říct která z nich je lepší

200: konečně už KTM dává do příbalu výfuk, který jede (ty dřívější byly úplně na ho-- a muselo se kupovat FMF). Krátké kvalty - už jednička je kraťoučká, ale třeba na kličkování mezi stromy úplně super. Kvalty jsou krásně naskládané za sebou, na šestku to jede krátkodobě tak 130-140 (14/45). Musíš ale furt dávat pozor co tam zrovna máš. Motor samotný docela spodek má (na svůj objem), vytáčí se plynule ale při ostřejší jízdě se spojkovat musí ve vinklech a občas i na rovině. Výhodou je že tahá krásně plynule - super na blátě nebo na sněhu, netrhá se. Báječné i v prudkých sjezdech v lese a v lese vůbec. Lehkostí vyvolává pocit že jedeš na koloběžce. Nehřeje se, prakticky nikdy ti nevyvaří a můžeš s ní jet i extrémy

300: na první pohled výkonnější, ale v praxi není rychlejší (s výjimkou maxima cca 160km/h 14/49) Citelná díra mezi jedničkou a dvojkou, na závodech celkem nevadí ale při výletech v prudkých výjezdech je často jednička málo a dvojka moc. I jednička je dost rychlá, kličkovat se musí se spojkou. Spojkovat se musí i za jízdy ve vinklech (skoro jak na té 200), jízda je pak plynulejší. Vespod ovšem táhne citelně víc, vlastně v celém rozsahu celkem nekompromisně. Taky se ale na hladkém povrchu výrazně víc trhá a v prudkých lesních sjezdech mívám pocit že letím na divokém praseti, asi jako 4T. Oproti 200 působí trochu pahýloidním dojmem, taky lehounce víc vibruje v řídítkách. Ráda ve výjezdech vaří, jako 4T. Fantatsticky chytá na první našlápnutí (obě co jsem měl) A žere o poznání míň oproti dvoustovce, cca -20-30% !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 10:09 | Nahoru | #17
Vana666>Díky.skvělá věcná informace :) díky.Nevíš 250 je stavěná na dvoustovce nebo je to jiná motorka ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 10:43 | Nahoru | #18
Antigos> 250 je stejná jako třístovka
200 je odvozená ze 125

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 10:54 | Nahoru | #19
Vana666>

Prave ze 250/300 ma kvalty perfektne navazujici...... jednicku pouzivam skoro malokdy spis jen kdyz se rozjizdim v kopci...... nediv se ze tam nastane skok mezi 1-2 kdyz jedes prevod 14/49 .... jednou jsem zkusil 13/50 a motorka ztrati spodek a nejde na tom jet plynule....Za tu dobu co mam KTM jsem zjistil ze ideal je 13/51 eventuelne 13/50 ale 14 kolecko je na tuto moto celkem nesmysl..... (mluvim o mem stylu jizdy a jak to sedlo me)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 10:55 | Nahoru | #20
:D kurna sem se zamotal nak.
samozrejme ze tam melo byt ............. jednou jsem zkusil 14/50 a motorka ztrati spodek.... :shy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 10:57 | Nahoru | #21
Lenny58>15 ve predu je asi nesmysl co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 11:06 | Nahoru | #22
o.rudolf>
pokud s tim budes jezdit po D1 tak ne :P ani na motardy by to nebyla spatna volba.....
jak rikam mam vyzkouseno vice prvodu a nejlepsi je 13/50 nebo 13/51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 11:38 | Nahoru | #23
Lenny58> převod pasuje každému jiný, já radši delší kvalty a případně máznout spojku, jede se mi líp a motorka je plynulejší takže těch 14/49 nebo max 14/50
a to klidně v prudkém vinklu nechám trojku a máznu spojku

s třinátckou je to ucukanější, pětka se hodně točí (třeba při enduru).
Jedničku taky používám jen na kličkování nebo rozjezd v kopci, to je jasné
ale že tam je mezi jedničkou a dvojkou díra na tom trvám, každý šestikvalt je v tomhle ohledu výrazně lepší
13 z kolečko taky víc namáhá řetěz

o.rudolf: nejsem si jistý jestli se na třístovce vůbec 15 z. kolečko vejde pod vypínání spojky, spíše si myslím že 14 je maximum

(reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 11:41 | Nahoru | #24
jezdim 13/49-51

(reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 12:28 | Nahoru | #25
Vana666>

jj kazdemu vyhovuje neco jineho......

kdyz jsem se ale svezl na 6- kvaltu 300 bylo to pro me skoro jako navrat na 125 a to me dost odradilo..... fut radit do zblbnuti :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 14:29 | Nahoru | #26
Vana666> neměl jsi možnost srovnat KTMky s GasGas 200-300 ccm ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 15:52 | Nahoru | #27
PetrAT> i když gazíky hodně kluků v okolí má, nám pocit že jsem na žádném ještě nejel. Tak to při nejbližší příležitosti napravím a podám zprávu

ale celkem si je pochvalují
normálně bych o něm taky vážně uvažoval nebýt mrzutosti s mou trialkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 15:54 | Nahoru | #28
Vana666> To te tu trialku jeste nebyl nikdo schopny dat dohromady?

(reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 16:16 | Nahoru | #29
o.rudolf> všechny opravy mi zezačátku dělal jeden letošní nejmenovaný mistr slovenska E2 countrycross, (dělá servis gazíků v Púchově) a když to řeknu slušně, tak se mu opravy nepovedly a došlo k poškození dalších dílů. Když to řeknu méně slušně tak dokurv.l .co se dalo.
Raději jsem to pak dal dalším klukům co se tím živí ale ti se zdráhali v takovém stavu na opravách vůbec pokračovat, že to mám radši hodit do kontejneru a koupit si novou motorku

Nakonec jsem se teda domluvil s Bimbem že ji navrátí bývalou krásu, slíbil že ji spraví napořádek. Tak doufám že už bude zanedlouho konečně šlapat, akorát mám studený pot na čele co to ještě bude stát.

Pro info, motorka má najeto 140 km (ne tisíců, jen km), cca 7 hodin provozu !!
a už jsem do ní vrazil přes dvacet tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...

21.11.2007 v 17:43 | Nahoru | #30
PAN PELLY> ty blboune, Tě zmetaxuju, že si na blajda nesedněš do léta-:)))
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist