...já 23, ale poslední dvě kola sem se fest trápil-:)))
...sem myslel, že máš 3kilo KTM a tak sem Tě tam neviděl, ale maníka s 200EXC jsem tam potkal...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
Jel tam akorát kámoš co spolu brousíme po závodech (vyhrál celkově) ale já to zkusím až příště. Prý byla hodně pěkná trať
takže až příští rok !
a gratuluju k přežití :)
p.s. třístovku už nemám, jen dvě dvoustovky
ale po 4T stejně ještě pošilhávám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
...a prodřel sem si gumou vejFUCK-:)...
...příští rok chci jet celej seriál tak se snad budeme pravidelně potkávat...
...odkud vlastně jsi??? a nepustil bys nějaké info jak trenovat fyzičku aby to bylo lepší??? sice si asi nemusím moc stěžovat, ale přes zimu chci ještě hodně zlepšit a cvičit a cvičit a cvičit...
...chystáme se s PLDR přáteli do Volar na prodloužený víkend a pak na týden i do Itálie (myslím, že do Livorna) na pořádný zimn trening...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
za Prahu to mám nechutně daleko
ale zase kousek na slovensko *yes*
a na trénik fyzičky se mě radši neptej, s mýma radama bys to daleko nedotáh ;)
taky přemýším co vlastně budu jezdit příští rok, ale asi od každého něco - Slovensko, český přebor a i ty offroady, podle toho jak vyjdou termíny
to Livorno je předpokládám s lyžema, že
my jedem na lyže do Madessima,
ale loni na podzim jsme byli s motorkama v Sestriére a to byl nářez. Nejvíc co jsme vyjeli bylo 3100 m vysoko a všude úžasné terény
1 reakcí na tento příspěvek Vano666...
čus berry
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
nevím přesně jak je to po stránce legislativy ale snad nějak napůl - ani povolené, ani zakázané, prostě nějak se to tam toleruje. Asi je dobré nedělat moc velký bordel v obydlených oblastech. Jezdili jsme sami, bez průvodce
Jen vyjímečně jsme potkali někoho komu jsme se moc nelíbili
jako velehory je to samozřejmě občas trochu surové, hodně kamení ale úseky jedinečné jezdecky i na koukání (já bych se pěšky do těch výšek nikdy nevyštrachal) nekonečné výjezdy, hřebenovky, občas trochu sněhu ale jen úplně nahoře
potkali jsme tam i další skupiny motorkářů ale moc jich nebylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
http://www.ktmadvent...Calendar.6698.0.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
1) prsa: kliky nebo bench press
2) záda: přítahy na hrazdě nebo přítahy činky v předklonu
3) ramena: přítahy činky k bradě nebo zvedání činky od ramen nad hlavu
4) nohy: dřep nebo leg-press
5) triceps: uzký bench press nebo kliky na bradlech
6) biceps: bicepsový zdvihy podhmat i nadhmat
7) břicho: sed-leh, sklapovačky
8) předloktí: navíjení závaží, cviky s osou činky
Z těhle 8 svalovejch skupin si udělej kolečko, a každou skupinu procvič asi 4 - 5 kolečkama, ze začátku stačí míň, aby ses uplně nezrakvil. Závaží zvol takový, aby jsi byl schopnej udělat tak 8 - 10 opakování (sed-leh samozřejmě víc, podle toho jak na tom jsi). Míň opakování je spíš na sílu a na objem svalů, víc na vytrvalost. Těch 8 - 10 je tak asi optimální pro potřeby krosení.
Hlavně ale vydržet aspoň ty tři měsíce, jinak to je na prd. Chce to ale cvičit s někým, kdo ti řekne co a jak: dýchání, správný provedení cviku atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
Vana666 píše: sqwer>
p.s. třístovku už nemám, jen dvě dvoustovky
ale po 4T stejně ještě pošilhávám
Prosímtě mužeš porovnat tu 200 verzus 300.Zvláště pruběh výkonu.Díkes
1 reakcí na tento příspěvek Vano666...
1 reakcí na tento příspěvek Vano666...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
je velký rozdíl mezi oběma motorkama, nejen v průběhu výkonu ale v celkovém chování každá má svoje výhody a nevýhody, nedokázal bych říct která z nich je lepší
200: konečně už KTM dává do příbalu výfuk, který jede (ty dřívější byly úplně na ho-- a muselo se kupovat FMF). Krátké kvalty - už jednička je kraťoučká, ale třeba na kličkování mezi stromy úplně super. Kvalty jsou krásně naskládané za sebou, na šestku to jede krátkodobě tak 130-140 (14/45). Musíš ale furt dávat pozor co tam zrovna máš. Motor samotný docela spodek má (na svůj objem), vytáčí se plynule ale při ostřejší jízdě se spojkovat musí ve vinklech a občas i na rovině. Výhodou je že tahá krásně plynule - super na blátě nebo na sněhu, netrhá se. Báječné i v prudkých sjezdech v lese a v lese vůbec. Lehkostí vyvolává pocit že jedeš na koloběžce. Nehřeje se, prakticky nikdy ti nevyvaří a můžeš s ní jet i extrémy
300: na první pohled výkonnější, ale v praxi není rychlejší (s výjimkou maxima cca 160km/h 14/49) Citelná díra mezi jedničkou a dvojkou, na závodech celkem nevadí ale při výletech v prudkých výjezdech je často jednička málo a dvojka moc. I jednička je dost rychlá, kličkovat se musí se spojkou. Spojkovat se musí i za jízdy ve vinklech (skoro jak na té 200), jízda je pak plynulejší. Vespod ovšem táhne citelně víc, vlastně v celém rozsahu celkem nekompromisně. Taky se ale na hladkém povrchu výrazně víc trhá a v prudkých lesních sjezdech mívám pocit že letím na divokém praseti, asi jako 4T. Oproti 200 působí trochu pahýloidním dojmem, taky lehounce víc vibruje v řídítkách. Ráda ve výjezdech vaří, jako 4T. Fantatsticky chytá na první našlápnutí (obě co jsem měl) A žere o poznání míň oproti dvoustovce, cca -20-30% !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
200 je odvozená ze 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
Prave ze 250/300 ma kvalty perfektne navazujici...... jednicku pouzivam skoro malokdy spis jen kdyz se rozjizdim v kopci...... nediv se ze tam nastane skok mezi 1-2 kdyz jedes prevod 14/49 .... jednou jsem zkusil 13/50 a motorka ztrati spodek a nejde na tom jet plynule....Za tu dobu co mam KTM jsem zjistil ze ideal je 13/51 eventuelne 13/50 ale 14 kolecko je na tuto moto celkem nesmysl..... (mluvim o mem stylu jizdy a jak to sedlo me)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
samozrejme ze tam melo byt ............. jednou jsem zkusil 14/50 a motorka ztrati spodek.... :shy:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
pokud s tim budes jezdit po D1 tak ne :P ani na motardy by to nebyla spatna volba.....
jak rikam mam vyzkouseno vice prvodu a nejlepsi je 13/50 nebo 13/51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
a to klidně v prudkém vinklu nechám trojku a máznu spojku
s třinátckou je to ucukanější, pětka se hodně točí (třeba při enduru).
Jedničku taky používám jen na kličkování nebo rozjezd v kopci, to je jasné
ale že tam je mezi jedničkou a dvojkou díra na tom trvám, každý šestikvalt je v tomhle ohledu výrazně lepší
13 z kolečko taky víc namáhá řetěz
o.rudolf: nejsem si jistý jestli se na třístovce vůbec 15 z. kolečko vejde pod vypínání spojky, spíše si myslím že 14 je maximum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
ale celkem si je pochvalují
normálně bych o něm taky vážně uvažoval nebýt mrzutosti s mou trialkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vano666...
Raději jsem to pak dal dalším klukům co se tím živí ale ti se zdráhali v takovém stavu na opravách vůbec pokračovat, že to mám radši hodit do kontejneru a koupit si novou motorku
Nakonec jsem se teda domluvil s Bimbem že ji navrátí bývalou krásu, slíbil že ji spraví napořádek. Tak doufám že už bude zanedlouho konečně šlapat, akorát mám studený pot na čele co to ještě bude stát.
Pro info, motorka má najeto 140 km (ne tisíců, jen km), cca 7 hodin provozu !!
a už jsem do ní vrazil přes dvacet tisíc