Tak to udělal a aaa si to převzali.. po týdnu se tam zašel podívat a na tachecu 80.000 km
tak se to dělá
assassin>
kazdopadne ja si radeji koupim auto z devadesatejch let co stalo novy pres mega, dneska je za par korun a bude na nem temer vse lepsi nez na tech novejch .... krom ochrany proti korozi a bezpecnosti.. mit lepsi ochranu proti korozi tak s nakym lepsim autem z devadesatejch vydrzim do duchodu:) bezpecnost je taky fakt na kterej vsichni ukazuji..
Souhlas skoro ve všem. K tý korozi. Koukni se na nějaký novější auto opravdu důkladně. Je jedno jaký. Zespod, z motorovýho prostoru, prahy atd. V tomhle moc pravdy nemáš.
1 reakcí na tento příspěvek aaa - opět nezklamali
Po vyguglování tohohle cisla jsem se dozvedel, ze je to zasranej automat(pod záštitou AAA auto ) co zere penize pri zpetnem volani. Jak se má řešit takovýhle problém ?
a) basebollová pálka
b) ocelová tyč
c) molotov koktejl
Už mě fakt sere co si ty kreténi dovolují, to samé je přes email. Máte zkušenosti s těmato otravama ?
ZlomenyUcho píše: Jsou to zmrdi, já teďka taky prodávám auto a ráno mi přišla smska cituji: Dobrý den, na internetu jsem nasla Vas vuz,o který mam zajem. Az budete mit cas, zavolejte mi prosim na cislo 284022054. Dekuji. Petra Hrabcova.
Po vyguglování tohohle cisla jsem se dozvedel, ze je to zasranej automat(pod záštitou AAA auto ) co zere penize pri zpetnem volani. Jak se má řešit takovýhle problém ?
a) basebollová pálka
b) ocelová tyč
c) molotov koktejl
Už mě fakt sere co si ty kreténi dovolují, to samé je přes email. Máte zkušenosti s těmato otravama ?
Nemám s nimi žádné zkušenosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
Deadman píše: Zajímalo by mě, proč auta z 90-tých let olej nežrali a auta po roce 2000 ho už zase žerou? Je to tím, že auta jsou vzhledem k platům v zemi výroby postupně čímdál levnější, takže se šetří na výrobních nákladech, nebo je to něčím jiným?
Litr na tisíc, tolik mi žere jen Dněpr, který nemá žádná gufera na ventilech ani labyrint na oddechu motorové skříně.
Protoze nejaka chytra hlava vymyslela longlajf oleje s intervalem vymeny snad 50 kkm..
2 reakcí na tento příspěvek aaa - opět nezklamali
Jediný štěstí je, že na tohle Mondea moc netrpí. Já měním po 10tis.km a ubyde mi cca dvě deci, takže paráda.
No a kdyby mě to žralo víc, tak s tím stejně asi nebudu nic moc dělat, je to na dlouhý lokte.
Jinak si lidi za to, že nakoupěj v AAA můžou sami, nemám jinou omluvu. Já bych tam nekoupil ani píchlý kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
Macek NX píše: No nevím Assasine, ale mě by spotřeba i litr oleje na tisíc přinejmeším srala. Protože jsou to za prvé zbytečné náklady navíc a zbytečná starost. Je teda fakt, že se spotřebou litr na tisíc tě pošle škoda do háje, páč je to podle nich normální. A s tím má problém přibližně každej desátej, jak to tak poslouchám.
Jediný štěstí je, že na tohle Mondea moc netrpí. Já měním po 10tis.km a ubyde mi cca dvě deci, takže paráda.
No a kdyby mě to žralo víc, tak s tím stejně asi nebudu nic moc dělat, je to na dlouhý lokte.
Jinak si lidi za to, že nakoupěj v AAA můžou sami, nemám jinou omluvu. Já bych tam nekoupil ani píchlý kolo
Třeba už to assasina sere. 2 roky jsou přece jenom celkem dlouhá doba a člověk se různě vyvíjí a mění názory Ale ať se vyjádři on sám radši
A na tom nic nezmění ani Topolová.
Naposledy editováno 13.10.2012 12:53:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
Macek NX píše: No nevím Assasine, ale mě by spotřeba i litr oleje na tisíc přinejmeším srala. Protože jsou to za prvé zbytečné náklady navíc a zbytečná starost. Je teda fakt, že se spotřebou litr na tisíc tě pošle škoda do háje, páč je to podle nich normální. A s tím má problém přibližně každej desátej, jak to tak poslouchám.
Jediný štěstí je, že na tohle Mondea moc netrpí. Já měním po 10tis.km a ubyde mi cca dvě deci, takže paráda.
No a kdyby mě to žralo víc, tak s tím stejně asi nebudu nic moc dělat, je to na dlouhý lokte.
Jinak si lidi za to, že nakoupěj v AAA můžou sami, nemám jinou omluvu. Já bych tam nekoupil ani píchlý kolo
Co řešíš, vždyť prakticky všechny oktávky jsou v naftě. Každý starší naftový motor žere olej, to je prostě normální...
Nafta patří do kamen
_monty píše: Protoze nejaka chytra hlava vymyslela longlajf oleje s intervalem vymeny snad 50 kkm..
Tak jistě, když s tou spotřebou jen doléváním ten olej "vyměníš" za interval pětkrát, tak pak to nemá být long life... To je dokonce neverending life
Zegga píše: kdo chce hledá způsob, kdo nechce hledá důvod...
Bluedevil Přesně tak, protože uhrajou, ale pár vopruzů s výslechy, vyšetřováním a tak mít budou. Navíc by se ta kauza dala pěkně za tepla medializovat! (pozor, asi ne v Blesku a spol, tam mají celostránkové reklamy, ti do nich kousat nebudou)
až mi toto fakt doslouží a přestanu do toho srát prachy, tak vůbec nevím, co bych koupil asi nějakou 406ku nebo V70 pětiválec TDi, ale kua, volva u nás fakt nejsou nebo mají tak milion... takže asi zase pešek...
no a AAA? kdo chce kam.....
Bludevil píše: Co takhle na ně ze cviku podat trestní oznámení pro podvod? Prostě tam dojít, vyfotit si, být tam s kámošem, ať to má kdo dokázat. A mít k tomu fotku když to vlastnil ještě on, kolik to mělo. Když by to takhle udělalo pár bývalých majitelů, hned se to tam změní.
Ono aby se to dalo provést maximálně úderně a efektivně tak bys musel trochu znát prostředí toho bazaru. Spojit se jak s prodávajícím, tak kupujícím, prostudovat si jejich smlouvy a veškeré podklady. Potom v případě, že nenajdeš žádnou vyloženě beznadějnou obezličku jako generální fuck off v podobě prodávaného bouraného vraku, kde neodpovídá ničemu vůbec nic, jak AAA rádi dávají slepeckým fontem, tak teprve podat oznámení. Ale to už by byl jako bonus podvod dokonaný, narozdíl od pokusu pouhého
_monty píše: Protoze nejaka chytra hlava vymyslela longlajf oleje s intervalem vymeny snad 50 kkm..
To je pravda jen z části a současné motory mají dva problémy.
1. Motor pro longlife olej má jiné honování válců než normální a také TOG čidlo. Další problém je v té době. I klasický olej na 15 tkm trochu ubyde. Většinou méně výrazně a na polovičním nájezdu km to nepoznáš. Další vliv je styl jízdy.
2. Emise CO2. Je snaha snížit spotřebu na minimum a tím pádem i snížit ztráty -tření kroužky/válec. Výsledek je snadnější únik oleje do spalovacího prostoru.
Takže i staré motory co jsou po novu upraveny na longlife nyní trochu trpí na spotřebu oleje i když před pár lety na normální olej spotřebu nevykazovaly.
1 reakcí na tento příspěvek aaa - opět nezklamali
A teraz po pol roku mi prišla SMS, že videli môj inzerát a chcú ho odkúpiť
_Giraffe_ píše: Třeba už to assasina sere. 2 roky jsou přece jenom celkem dlouhá doba a člověk se různě vyvíjí a mění názory Ale ať se vyjádři on sám radši
Stale je mi to fuk, benzin taky musim dolejvat kazdejch 500km, proc bych ob dve tankovani nedolil litr oleje. Navic byla rec o nakym deset let+ starym aute se statisicovym najezdem,to je auto za par supu a da se lecos prehlidnout. U novyho by mi to vadilo vic, ale ja uz si novy auto nekoupim, nelibi se mi jak vypadaj a hlavne jak jsou zkonstruovany...
Navic u aut kde se litr dolejval jednou za tri tisice km sem zas olej nikdy nemenil
Naposledy editováno 14.10.2012 10:38:48
2 reakcí na tento příspěvek aaa - opět nezklamali
Tak říkám borcovi zas se otoč o stočené autonemám zájem tak se na mně ještě obořil že oni nestáčejí že to musel původní majitel a oni si dávájí do smlouvy klauzuli že za stav KM neodpovídají.
To stejné u jednoho prodejce motorek r.v.2001 dovoz itálie první majitel faktury ze servisu,na fotce faktura z roku 2008 najeto 78tis rok 2012 stav tachometru 81tis když jsemse na to zeptal přišla výmluvná odpověd:
to že nechápete určité věci je Vaše věc, vyprošujeme si však hlášky o
přetočených tachometrech a podobná obvinění. Jen pro Vaší informaci, účty od
servisů jsou do 8/2008, kdy měl podle těchto záznamů motocykl najeto 78tkm,
od 4/2009 je již registrován v ČR a zde jej měl jeden majitel, ročník 34,
zápis se servisní knížky (osobně zavedena majitelem v ČR!) z 6/2009 je
79.892km. Dotyčný však zjistil, že v jeho 78 letech je přeci jen motocykl na
něj již příliš těžký, zakoupil tedy od nás CBF1000 (váha242-245Kg) a BMW K 1200 LT (váha 354Kg zpátečka a lepší manipulace) dal na prodej. Toť
vše.
Naposledy editováno 14.10.2012 10:54:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
Cami píše: od 4/2009 je již registrován v ČR a zde jej měl jeden majitel, ročník 34,
zápis se servisní knížky (osobně zavedena majitelem v ČR!)
To je naco dobré "servisní knížka" k vráně čertví jaké minulosti? Přidává to aspoň půl klokana, zvedá machoindex, zvlhnou víc kalhotky baťůžkovi nebo se dá alespoň v nouzi použít místo hajzláku? Nenapadá mě k této idiocii jediný rozumný důvod... To je nějaká nová vojeb finta bazarníků?
1 reakcí na tento příspěvek aaa - opět nezklamali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
And píše: Všichni neustále na AAA nadávají. AAA má rok co rok největší prodeje. Kde je chyba?
v kupujících
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
to že nechápete určité věci je Vaše věc, vyprošujeme si však hlášky o
přetočených tachometrech a podobná obvinění. Jen pro Vaší informaci, účty od
servisů jsou do 8/2008, kdy měl podle těchto záznamů motocykl najeto 78tkm,
od 4/2009 je již registrován v ČR a zde jej měl jeden majitel, ročník 34,
zápis se servisní knížky (osobně zavedena majitelem v ČR!) z 6/2009 je
79.892km. Dotyčný však zjistil, že v jeho 78 letech je přeci jen motocykl na
něj již příliš těžký, zakoupil tedy od nás CBF1000 (váha242-245Kg) a BMW K 1200 LT (váha 354Kg zpátečka a lepší manipulace) dal na prodej. Toť
vše. [/quote] Snažím se přijít na pointu, četl jsem to 4x a né a né na něco přijít, nebo se jedná o to že to má za 4 roky najeto 3000km?
Naposledy editováno 14.10.2012 14:42:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
Katana píše: Snažím se přijít na pointu, četl jsem to 4x a né a né na něco přijít, nebo se jedná o to že to má za 4 roky najeto 3000km?
BMW K 1200 LT:
vypadá na první pohled jako typický zástupce kategorie "leštím v garáži". 3 tisíce za 4 roky Každý cyklista, který jede pro rohlíky a cigarety za roh a zpět, neléce dvakrát tolik za sezonu.
Docela se mi u AAA zamlouvala "doživotní záruka na původ" pokud to je tedy pravda?? Tak v dnešní době,kdy koupit kradené a legalizované auto není vůbec žádný problém.Docela prima věc.Ale to je jenom můj subjektivní názor....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) aaa - opět nezklamali
dj_hroch píše: BMW K 1200 LT:
vypadá na první pohled jako typický zástupce kategorie "leštím v garáži". 3 tisíce za 4 roky Každý cyklista, který jede pro rohlíky a cigarety za roh a zpět, neléce dvakrát tolik za sezonu.
Jenže to taky může být případ kdy má majitel v garáži motorek deset a jezdí jenom na jedný a na této se opravdu sveze jenom vyjímečně.