paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr dvouválce
Zdravím, potřeboval bych pomoct při výběru mašiny. Hledám dvouválec na kterým ujedu v kuse 150km a po sesednutí nezůstanu v předklonu a s odumřelýma rukama, ale zase nechcu vyloženej cesťák. Po zúžení výběru jsem došel na tyto kousky:
SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?

Výběr dvouválce

11.10.2012 v 15:41 | Nahoru | #151
SV

Výběr dvouválce

11.10.2012 v 17:03 | Nahoru | #152
Za mě 749, aspoň pořádnej kousek

Výběr dvouválce

11.10.2012 v 18:46 | Nahoru | #153
Všichni jste vedle jedině KTM

Výběr dvouválce

11.10.2012 v 19:15 | Nahoru | #154
Čus nečet jsem cele vlakno tak snad to tu nikdo nepsal. myslim že jsi zapoměl na dost duležiteho adepta co Honda VTR 1000F Firestorm?????

2 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

11.10.2012 v 19:56 | Nahoru | #155
Charizma není o výkonu... to by mohl vědět i glorifikovaný moderátor.

(reakce na) Výběr dvouválce

11.10.2012 v 20:18 | Nahoru | #156
italšrot> No a vidíš,neví

Výběr dvouválce

11.10.2012 v 20:25 | Nahoru | #157
Ja snad tvrdil ze jo? Ja se jen pozastavoval nad tim ze charisma neni design, kdyz se tu nekdo tvaril ze malej monster ma stejny charisma jako velkej kvuli tomu ze stejne vypada.

A btw on zadnej dvovalec neni o vykonu, ale troufam si rict ze charisma zrovna japonsky v2 nepostradaj... Samo nemuzem srovnavat japonce z konce devadesatejch s 10xx dukatkama...

Jo a jinak bylo by asi dost divny kdybych vedel vse a nedelal chyby....

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 00:25 | Nahoru | #158

FiZzeR píše: kury72> SV1000 bych se obloukem vyhnul... Nesplňuje EURO 3 Proto ho taky přestali vyrábět


,nemůžu si pomoct,rozesmálo mě to,vzpoměl jsme si díky tomu na zdejší celkem staré vlákno kde se ohledně toho vedla slušná debata

Výběr dvouválce

12.10.2012 v 07:58 | Nahoru | #159
Já jezdil Falco a no problemo. Charakter to mělo a s vybaveností podvozku, antihop, brzdy... to bylo hodně dobré. Při uvedení na trh tomu v Itálii říkali cestovně sportovní moto, ale třeba tvrdost sedla určitě cestovní nebyla . Mi to spíš přišlo jako polokapota RSV. No je to třeba proti gixeru taková velká hroší motorka, ale měla gule to zase jóóó. A designově proti třeba VTR či SV to podle mě mělo rozhodně navrch. Když si jí nový majitel odvážel říkal sem si esi dělám dobře... Někdo tu řešíte spotřebu benzínu, mě spíš srala životnost zadní gumy. Ikdyž mi kámoš říkal co na TDM900 najede na Metz Z8 tak sem nechápal. Asi má jinej styl jízdy . Jinak kdybych teď GSX-Ro měl vyměnit šel bych do posledního V2 Tuona , jinak nová Multina ale těch peněz

Naposledy editováno 12.10.2012 13:02:22

Výběr dvouválce

12.10.2012 v 08:30 | Nahoru | #160
Charakter má každá motorka...

3 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

12.10.2012 v 10:06 | Nahoru | #161
Karf > i ER5ka? nebo Yuki

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 10:14 | Nahoru | #162

t_freedom píše: Karf > i ER5ka? nebo Yuki



Tak clovek ma taky kazdej nejakej charakter...... Ale zas ze ma nekdo charakter se rika kdyz vybocuje z rady....

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 10:28 | Nahoru | #163

FiZzeR píše: kury72> SV1000 bych se obloukem vyhnul... Nesplňuje EURO 3 Proto ho taky přestali vyrábět


Asi to budu muset hodit ze skály,když to nesplńuje Euro3 Ty máš v té hlavě pěkné nasráno

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 10:56 | Nahoru | #164

t_freedom píše: Karf > i ER5ka? nebo Yuki



tak na ER5 mi nesahej rejpale

Naposledy editováno 12.10.2012 10:56:21

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

12.10.2012 v 11:42 | Nahoru | #165
je to hrozně subjektivní...

já už bych se asi k více(neždvou)válcovýmu motoru nevracel... dokonce uvažuju do budoucna o nějakým 4T jednobuchu(nejlépe z dob našich dědů) ...né proto, že by byly lepší, ale pro jejich projev.
Cítím tu kliku co se tam otáčí a každou ránu, kterou to ty písty urychlujou...je to takový "archaický" pocit z dob, kdy mechanika byla slyšet a všechno se to nějak hejbalo a vibrovalo...
Dnešní 4válcový motory jsou dokonalý, maj špičkový litrový výkony a minimální vibrace. Jsou agilní už i ve spodních spektrech otáček a gumový...elektronikou se dá jednoduše smazat hendicap různejch technickejch řešení... jen ten pocit mechaniky a surovosti někam mizí. A bude hůř, příjdou elektromotory - kam se na to hrabe svým výkonem spalovací motor - čistě z hlediska výkonu by každej japonskej protlačovatel toho, že dvouvál nejede, měl chtít elektromotor - max krouťák už od nulovejch otáček a váha motoru na výkon skoro stejná(jen ten zdroj energie zatím váží hodně) ...ale to se vyřeší...

A tak hodně z nás jezdí na různejch rachejtlích, který ostatní nechápou ... někdo kvůli úchylce(jako třeba já) a někdo, že zrovna nemá tolik peněz a štěstí najít tu vysněnou...
Hlavně že se jezdí a neválčí...

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 11:42 | Nahoru | #166

italšrot píše: Charizma není o výkonu... to by mohl vědět i glorifikovaný moderátor.



no vetsinou ne, ale u M696 a M1100 jo....ta 11tka tu motku hodne zmeni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 11:53 | Nahoru | #167
t_freedom> Co to máte za helmy? :) mr. plexisklovič? :))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 12:00 | Nahoru | #168

t_freedom píše: Karf > i ER5ka? nebo Yuki


Jo. Prostě každá motorka je něčím charakteristická, tak má charakter, ne? Nemusí to být nutně rádobyhustájebka garážovaná pravidelně v servisu charakter může být i "nenáročná spolehlivá" nebo tak něco

kury72 píše: Asi to budu muset hodit ze skály,když to nesplńuje Euro3 Ty máš v té hlavě pěkné nasráno


Bejt tebou, už hledám nějakou tu skálu. Absence EURO3 u SV 1000 je velkem problém a rozhodně bych to nebral na lehkou váhu!

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 12:31 | Nahoru | #169
...

Naposledy editováno 12.10.2012 12:34:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 12:33 | Nahoru | #170

Sefo píše: t_freedom> Co to máte za helmy? :) mr. plexisklovič? :))



ty se snad chceš vysmívat naším helmám s homologací CHINA 3 které jsme zadarmo dostal zápůjčou ke skůtru

jenž jsme si půjčili zde
pro naší cestu vnitrozemským Tureckem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 12:42 | Nahoru | #171

karf píše: Bejt tebou, už hledám nějakou tu skálu. Absence EURO3 u SV 1000 je velkem problém a rozhodně bych to nebral na lehkou váhu!



Kuryho bych nechal, euro neeuro zkurvený, jeho SV patří mezi nejlepší kusy v čr a ví o čem mluví.
na zdraví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 13:00 | Nahoru | #172

karf píše: Bejt tebou, už hledám nějakou tu skálu. Absence EURO3 u SV 1000 je velkem problém a rozhodně bych to nebral na lehkou váhu!


Druhej,co má v hlavě nasráno

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 13:05 | Nahoru | #173

kawazx10r píše: Kuryho bych nechal, euro neeuro zkurvený, jeho SV patří mezi nejlepší kusy v čr a ví o čem mluví.
na zdraví


Tak tak,ta moje nepadla ani ze stojanu a už čtvrtou sezónu co ji mám, šlape jak švejcary

Výběr dvouválce

12.10.2012 v 13:14 | Nahoru | #174
Freedom: tak to ja bych klidně na čtyřválec přešel. Na elektriku se taky těším,u RC modelu sem přešel na elektro a je to úplne někde jinde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 13:14 | Nahoru | #175

kury72 píše: Druhej,co má v hlavě nasráno


Pročti si tohle téma:
SV1000 a EURO3
myslím, že tam k téhle problematice najdeš veškeré potřebné DŮLEŽITÉ informace a pak pochopíš, že to, na čem jezdíš, opravdu nesplňuje EURO3

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 13:27 | Nahoru | #176
karf> vždy když myju svojí lehce očouzenou SPZku díky nadopovaný testastrettě bez katíku, hrozně mě tahle problematika emisních norem tíží na duši...

Assassin> ...ale vždyť můžeš...co ti brání(já o sobě vím, že jsem konzerva,nejen v motorkách). Je to přeci každýho věc...ja chci aby to podemnou trochu "žilo" ...ač jsem třeba mrdal, chci si připadat jako Agostini ...ohledně efektivity a parametrů, elektro vede(to jsem napsal, jednoduchost, poruchovost...)...nojo, ale čísla nejsou všechno.

Naposledy editováno 12.10.2012 13:27:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 13:45 | Nahoru | #177

karf píše: Pročti si tohle téma:
SV1000 a EURO3
myslím, že tam k téhle problematice najdeš veškeré potřebné DŮLEŽITÉ informace a pak pochopíš, že to, na čem jezdíš, opravdu nesplňuje EURO3


Strašně mě to trhá žíly .A jen tak ,aby řeč nestála,tvoje motka má taky motor z SV1000
Seš taky v prdeli

(reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 14:02 | Nahoru | #178
kury72> šau už se taky nevyrábí

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

12.10.2012 v 14:36 | Nahoru | #179
Mate si koupit SV650 misto SV1000......jeste se vyrabi -> musi tedy splnovat EURO3 -> zakonite tedy to musi byt lepsi motorka Jasne jak facka, tady neni o cem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

12.10.2012 v 15:15 | Nahoru | #180

mufman píše: Mate si koupit SV650 misto SV1000......jeste se vyrabi -> musi tedy splnovat EURO3 -> zakonite tedy to musi byt lepsi motorka Jasne jak facka, tady neni o cem



už si zkoušel zahradní sud napustit kanilou ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST digison 37 1.5.2024 v 22:03 digison
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Přední spínač brzdového světla Ducati ST3 jirka_st3 9 6.9.2023 v 17:11 Romulus.


TOPlist