Vysloužil
jarek38 píše: sportovni autorita,jedna nebo druha,nebo obe v tom nasem bordelu, by mely uz jednoznacne povedet,ze uz je pretridovano,kdo chce jezdit,at si vybere to co se jezdi a ne furt vymyslet pi.....y,jak se to komu zrovna hodi
má pravdu předseda!
krenaszxr píše: Já myslím že se to pohybuje od roku 1990-2002, ale o to nejde, stejne sou to jen spekulace...
...bez urážky..tak zase "staré vrány" a ten kdo nemá možnosti a zkušenosti, pořád něco montovat, je vyřízený!!
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
krenaszxr píše: Panove ja myslím že debata s vama nema smysl a nevim proc sem do toho tady vubec pouštěl.. Jak rikate bez uražky, nema to smysl resit z nekym kdo ma nahled uplne jinej a boji se neco menit.. Jak za komunismu jedem tim vlackem jako vsichni.. Lepsi je jit na pivo
.,,jsem to radši smazal!..diskutovat asi fakt nemá cenu,když někdo moto z roku 1990 považuje za "modní,sportovní a perspektivní" výstřelek! ..jinak je mi to celkem jedno,ale že časem ,a to asi v blízké době,budou vlastně vše "veteráni"....mimo pár šestek a litrů!
Naposledy editováno 20.09.2012 08:58:23
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
Mates-9 píše: Kupte si radeji Gp 125, nebo moto 3 at zachraníte jedinou zavodní třídu ktera se u nas ješte jede. Nebo se na opravdové zavodaky budete chodit koukat jenom do muzea.
proc by kupovali,kdyz potrebuji uplatnit to co uz se vali doma?
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
3 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
speciálně pro asi 5 stálopřispěvatelů:
*údaje z mobile.de
Honda NSR 250 4x 4.750-5.990 EUR
Yamaha TZR 250 13x 999-5.400 EUR
Suzuki RGV 250 16x 1.853-6.780 EUR
Kawasaki KR 250 3x 1.495-3.750 EUR
Honda CBR 400 18x 699-6.950 EUR
Honda VFR 400 18x 900-4.990 EUR
Honda RVF 400 3x 4.490-5.250 EUR
Yamaha FZR 400 13x 900-2.500 EUR
Kawasaki ZXR 400 68x 999-3.990 EUR
Suzuki GSX-R 400 3x 1.290-4.350 EUR
Uvědomte si, že urážíte lidi, kteří tomuto sportu obětují velmi mnoho a nemalé finanční prostředky!
Tak o 250:
Najezdili jsme tisíce kilometrů po celé Evropě, díly nakupujeme a sháníme po celým světě.
Konkrétně já jsem již roky nebyl na žádné dovolené, protože na ni prostě nemám.
Ale mám NSR250 z vrakoviště cca za 200tis. a nemluvím o spotřebě materiálu na každou sezónu. Plus další dvě padly na díly. To jen pro představu. A jsou tu daleko horší případy.
V celým motocyklovým Německu je na prodej 36 dvěstěpadesátek. Vesměs se dnes už jedná o samé sbírkové záležitosti.
A u nás se běžně staví na rošt okolo 40-ti těchto strojů a dostávají pořádnou čočku.
To jsou fakta.
A místo toho, aby jste byli pyšní, čím jsme tu jedineční, tak jen pomlouváte, urážíte a plivete kolem sebe.
Jestli se jedná o 400:
Tak už jich je fyzicky 14, co se chystají v dílnách na závody. A dalších 10 je na seznamu. Informace pro "elitu" ani jedna není z vrakoviště. Druhá informace, že ani takové místo neexistuje. Pokud ano, tak kde? Rád to tam vybílím do své sbírky. Třetí informace (asi pro závistivce), všichni si našli svou motorku, nikdo se na nikom neobohatil.
A jestli se 400 pojedou nebo nepojedou nemá s vámi cenu tady řešit. Myslím, že těch 24 kluků nepotřebuje váš velectěný souhlas.
Kdyby se vše mělo řešit na fórech, tak se nikdy nic nepojede.
Mnoho kuchařů polívku neuvaří.
Někdo by už měl konečně zastupovat určité zájmy a snahy jezdců. Naslouchat jim a tlumočit jejich požadavky.
Nebo někdo takový už je?
Jezdci a okruhy by měli být v určité symbióze.
V-twin:
Fajn, nová třída, proč ne? Stejně, jak jsem ale slyšel poprvé o twinech, tak jsem taky slyšel o 400 spolu s twinama. Mně to přijde logické, proč ne?
1. Mají twiny přilákat více jezdců, nebo nabídnout alternativu levnější třídy?
2. Nesplňují toto i 400? Není to ve finále nejlepší příprava pro silnější kubatůry?
3. Proč je takový zájem o 400? Ještě nevyjeli a už je jich víc než twinů?
4. Proč nemůže mít člověk volbu? Ze dvou výkonově srovnatelných strojů, ale jiné charakteristiky?
5. Neměla být v-twin nová samostatná třída? Nebo mají pomalu zabít mona, tak že budou jezdit společně?
6. Pokud to ale má být samostatná třída a je cca 13 twinů, proč je nedoplnit o 400 do plného roštu?
7. Že se to takto nejezdí v Irsku? Ale jezdilo ne? Bude tady všechno jak v Irsku?
8. Nebo startovní rošt doplní Irové?
9. Je opravdu takový zájem jen o twiny? Kdo se ptal?
10. Proč tady nikdo neposlouchá?
11. Budou schváleny řády pro 400? Tak aby pořadatel měl možnost volby?
12. V případě že nebudou, mohou 400 jet stejně jak twiny letošní zavádějící ročník bez řádů?
13. Kdo rozhoduje? A v čí prospěch?
14. V-twin je dobře? 400 špatně?
15. Má někdo pádné argumenty proč ne 400?
16. Proč čas neukáže? Co je správně a co ne?
17. Ve finále nejsou 400 od základu sportovní motorky a twini cestovní?
Shrnutí:
Dělejte si, co chcete. Jezděte si na čem chcete. Něco dokažte, krom kritizování. Uvědomte si, že nemáte patent na rozum a ne na všechno máte ten správný názor.
A ve finále, proč musíte mít na všechno názor?
Kdo tu rozhoduje, co správné je a co správné není?
Z některých z vás mi není dobře a za některé z vás se stydím.
To je pro změnu můj názor + dalších.
Richard Drešer
Naposledy editováno 01.10.2012 08:13:27
1 reakcí na tento příspěvek SP 400 + supertwins NA czech road racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SP 400 + supertwins NA czech road racing
To se na dovolenou asi hodně dlouho nepodíváš- kolik vyjde taková generálka kliky na SP 400? Asi další levné zavodění co?