paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vtr 1000 firestorm
29.9.2012 v 10:12
Ahoj prodávám svého fzs 600, chci si pořídit místo toho asi nejspíš gsxr 750, byl jsem ted v Mostu a docela mě to vzalo tak bych tam chtěl jezdit třeba 4x-5x do roka + 6x do roka Sosnová u fazera když jsem jel zatáčku na koleno okolo 130-140 už byly pocitovat že je to měkký a není to na tokovou jízdu stavěnou. Projel jsem se na sradovi a ten sportovní posez je pro mě mnohem příjemnější než na cestáku. Akorát fazer se nějak vůbec nechce prodat a vůbec nikdo se ještě neozval. Těd mi přišla nabídka jestli bych to nevyměnil za firestorma? O V2 jsem přemýšlel taky jel jsem na ducati a guzzi, líbilo se mi to moc, hlavně zátah ve středním pásmu. Ale co čtu o VTR tak to žere i trávu okolo, podvozek taky nevím jestli bude vhodný do Mostu a kolik by byl lepší než na fzs? Na okruhu bych spotřebu neřešil i když třeba ted s fzs jsem měl asi 7.6 a víc to nejde, což je příjemný. Známy co má zx9r 2001 tak s ní jezdí po silnici ještě za méně než já s fzs když jedem stejnou rychlosti. A co jsem koukal se ta ninja taky prodává za pěkný ceny. Co si myslíte o té výměně za vtr? Nejvíc mě teda láka gsxr 750 ale třeba i o té ninje přemýšlím spíš se trochu bojím toho výkonu a objemu a na hobby ježdění na okruhu asi bude lepší na začátek menší kubatura.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 10:18 | Nahoru | #1
Vtr ve vyšších otáčkách už táhne málo,šetku musíš točit jak debil aby to jelo.Každopádně nějakou devítku nebo litra A na dnešní poměry 150koní je do autoškoly,tak se toho neboj

Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 10:28 | Nahoru | #2
A nejlepší na těch starých křápech je že když to položíš,tak za pár šupů to opravíš Nebo za pár šušnů kopíš druhou a tu svoji si necháš na náhradní díly

Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 10:46 | Nahoru | #3
Debilovina že to žere rvu kolem silnice - normální jizdou se do 7l vlezeš jak nic!A kecům že to pod 10 nejde něveř. VTR má základu slabší předek, zadek není nic extra,ale dá se na tom svézt pěkně, případně se to dá poladit.

Pokud ale chceš lítat na okruhu, VTR-F není zrovna ideální volbou. To spíš to GSX-R = lepší podvozek, motorově pila

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 11:38 | Nahoru | #4
Je to jen a jen o nastavení podvozku, který má VTR štelovatelný a umu jezdce. Znám lidi, kteří s ním jezdí i na okruh a to se sériovým odpružením a nic nenamítají, ale jasně Ti musím na druhou stranu říct, že na to si kup supersporta. VTRf je spíš na to cestování.
Co se týče spotřeby, tak báje o 12ti litrech spotřeby atd. jsou mimo, jelikož normálně seřízená motorka jezdí kolem 7 až 9, ale samozřejmě podle stylu jízdy. VTR zrovna není synonymum úspory, ale nechá se s ním jezdit normálním tempem kolem 6ti L.
Na druhou stranu já mám VTR přes 5 let a takhle já si představuju maximálně spolehlivou motorku. Je to držák, u kterého, když se dodržují základní servisní úkony a nesere se na to, tak je to velice spolehlivý stroj.

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 11:39 | Nahoru | #5
Na okruhu je ideální SS šestka. VTR má údajně vyšší spotřebu, ale spíš než na nějaké testy bych dal na jeho majitele. Když fest taháš vezma si hodně každá motorka. Pokud se ti na V2 líbilo šel bych do ní. Je celkem hodná a z Hondy je to asi nejzábavnější motorka. Ono ty V2 nejedou oproti Ř4 žádnej, ale je s nima celkem sranda a nenuděj, hlavně díky takovému nevychovanému charakteru. Výkonově bude asi tak jako tvůj fazer, ale naděláš s ním hodně parády. Štastnou ruku při výběru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 11:48 | Nahoru | #6
Coolasice> Jo já jsem na té kawe jel asi 100 km z Dubé do Prahy, do 9000 je to poměrně hodný, ale ten podvozek a pocit z jízdy je úplně jinde než na fazeru, z motoru fazera je cítit že je hodný a pomalu reaguje na plyn, ta kawa to byl úplně jiný svět, možná mě tím ten fazer už někdy i nudí že už vím co od toho očekávat a nějak už to ve mě nebudí takový respekt jako když jsem na to sednul poprvé

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 11:50 | Nahoru | #7
Majk-fox> Ono asi každá japonská motorka pokud se s ní dobře zachází a děla se údržba včas tak je to víceméně držák. Já na fzs taky jenom leju benzín a zatím kromě spojkového lanka které musím vyměnit žádný problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 12:00 | Nahoru | #8
italšrot> No proto se mi líbí to 750, to bude super i na okruhu jak je to točivý a v provozu to odspoda pojede lépe než šestka tak to bude příjemnější na občasný ježdění na silnici, ještě tam můžu dát o zub menší pastorek dopředu a to bude taky něco jiného (fzs to hrozně pomohlo), co jsem jel na 750 SRAD tak fazer jede do 9000 stejně další + 750 je že je to lehoučký oproti těm litrům z roku okolo 2000. Těžký to rozhodování,asi bude záležet nejvíce na tom co seženu v lepším stavu. To VTR ale asi odpadá 7L při pomalé jízdě není málo, to i auta dnes žerou méně, v tom má asi r4 výhodu, jak říkam ta kawa jezdí bez problému za 5l,když se jede podle předpisu. Já už cestáka nechci, na silnici mě to moc nebaví, většinou po ní jedu jenom abych se dostal na okruh . Ta kawa na dnešní poměry asi taky není kdoví jaky supersport ale oproti vtr to asi bude jinde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 12:04 | Nahoru | #9
Alexandr> Přesně z tohoto důvodu jsem prodal sveho Bandita 600. Připadal mi nudný, věděl jsem co od něj čekat, byl spolehlivy a vyspytatelný. Poté jsem koupil GSXR 1000, která má více než 2x více koní, a zjistil jsem že jsem nešel správnou cestou. PRvních 2tis. km jsem byl naprosto odvařený jaky to má vykon, reaguje to kdykoliv si jen pomyslím, podvozek pracuje naprosto dokonale i na zvlněné cestě jedu palbu a ono to sedí, protože to prostě umí. Brzdy taky fungují, na poměry tohoto ročníku velice solidně. ALE... Ten výkon 160hp není na běžné silnice to pravé ořechové, je to zbytečně silné, a moje ego nesnese, abych jezdil na motorce kterou nejsem schopný dotahnout na její limit. GSXR K1 je legenda, je to perfektní mašina, ale pro lidi, kteří vi co chcou, a jsou schpní takovou mašinu využít. Já to nejsem, a nechci ty limity hledat na silnici, abych náhodou nepotkal nějakou tatrovku nebo duchodce. Prostě mi supersport nepřirost k srdci. Takže prodávám SS a jdu do něčeho pomalejšiho, bezpečnějšího, a nejspíš to bude motardovina DR-Z 400.. Toť muj příběh :D

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 12:23 | Nahoru | #10
Pavčo.> Abych náhodou nedopadnul stejně , proto se spíš přikláním k gsxr 750, to aspon po silnici nepojede odspoda tak zběsilé, ale na druhou stranu to má podobný výkon jak ta kawa. gsxr asi 140 a kawa 145. Nevím no možná by bylo naopak příjemnější na té 9tce že má krouták a nemusí se to pořád točit aby se člověk svezl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 12:24 | Nahoru | #11
Pavčo.> krásný příběh



(reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 12:27 | Nahoru | #12
kawazx10r> hahaha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 13:44 | Nahoru | #13

Alexandr píše: italšrot> No proto se mi líbí to 750, to bude super i na okruhu jak je to točivý a v provozu to odspoda pojede lépe než šestka tak to bude příjemnější na občasný ježdění na silnici, ještě tam můžu dát o zub menší pastorek dopředu a to bude taky něco jiného (fzs to hrozně pomohlo), co jsem jel na 750 SRAD tak fazer jede do 9000 stejně další + 750 je že je to lehoučký oproti těm litrům z roku okolo 2000. Těžký to rozhodování,asi bude záležet nejvíce na tom co seženu v lepším stavu. To VTR ale asi odpadá 7L při pomalé jízdě není málo, to i auta dnes žerou méně, v tom má asi r4 výhodu, jak říkam ta kawa jezdí bez problému za 5l,když se jede podle předpisu. Já už cestáka nechci, na silnici mě to moc nebaví, většinou po ní jedu jenom abych se dostal na okruh . Ta kawa na dnešní poměry asi taky není kdoví jaky supersport ale oproti vtr to asi bude jinde.



Tak jestli sis to četl celé, tak za 6 a asi i míň se s tím dá obstojně cestovat. Ale to Ty vlastně nechceš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 14:13 | Nahoru | #14
Majk-fox> Tak neříkám že bych to někdy nechtěl zkusit, ale většinou využívám motorku jako dopravní prostředek, takže město 40%, do školy přes Městský okruh a okresky 40% zbytek ve volným času jedu si zajezdit do Sosnový nebo Mostu, jezdím převážně krátký vzdálenosti. Jak si vede VTR v jízdě přes Město? Ne že bych tam moc časta, nejezdím přímo pře zácpy, ale třeba když někam za něčím potřebuji tak sednu na moto. S fazerem v kombinované spotřebě se dostanu na 5.8L, což předpokládám bude +- se všemi R4 stejné jak s 750 tak 900.

Naposledy editováno 29.09.2012 14:17:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 14:45 | Nahoru | #15

Alexandr píše: Majk-fox> Tak neříkám že bych to někdy nechtěl zkusit, ale většinou využívám motorku jako dopravní prostředek, takže město 40%, do školy přes Městský okruh a okresky 40% zbytek ve volným času jedu si zajezdit do Sosnový nebo Mostu, jezdím převážně krátký vzdálenosti. Jak si vede VTR v jízdě přes Město? Ne že bych tam moc časta, nejezdím přímo pře zácpy, ale třeba když někam za něčím potřebuji tak sednu na moto. S fazerem v kombinované spotřebě se dostanu na 5.8L, což předpokládám bude +- se všemi R4 stejné jak s 750 tak 900.



Mesto je slabina VTR protoze se do rychlosti 50km/h nedokaze samo uchladit a je tam porad 105 stupnu a bezi vetrak a peces se. (v zime vyhoda ) Sosnovou i Most by obcas urcite zvladlo, ale nejvic se hodi presne na to na co je urceno - sportovne-cestovni styl jizdy. V Alpach nebyl problem 650km za den bez vyuziti hlavnich tahu, cela trasa zatackama Spotreba od 6,5l do 7,5l pri rovinkach vetsinou do 150, dalnice do 200, zatacky nejak takhle:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 14:56 | Nahoru | #16
SirIndy> Jo ten V2 je lákavý akorát ta spotřeba odrazuje, přes město co čtu u lidi v registraci tak 8-9 L , a v Sosnový a V mostě kde to držím furt v červeným na fazeru tak to asi bude taky za 10 a více, ale to by nějak nevadilo. Když se firestorm porovná s litrovým SV co je lepší motorka? (Výkon, podvozek, brzdy, spotřeba)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 15:12 | Nahoru | #17

Alexandr píše: SirIndy> Jo ten V2 je lákavý akorát ta spotřeba odrazuje, přes město co čtu u lidi v registraci tak 8-9 L , a v Sosnový a V mostě kde to držím furt v červeným na fazeru tak to asi bude taky za 10 a více, ale to by nějak nevadilo. Když se firestorm porovná s litrovým SV co je lepší motorka? (Výkon, podvozek, brzdy, spotřeba)



SV ma vetsi max vykon, VTR ma lepsi vykonovou krivku v nizsich a strednich otackach + podle me takovou syrovejsi reakci na plyn diky karburatorum.

Na sportovani asi bude lepsi SV, VTR je spis takova poctiveji udelana motorka ze stare skoly (uvedena 97 vs 2003 u SV), taky je pohodlnejsi, vhodnejsi pro mensi postavy, ma lepsi ochranu jezdce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 16:27 | Nahoru | #18
SirIndy> No já když jsem se byl podívat na SRADA 750 tak jsem se s majitelem bavil a říkal že měl před tím sv 1000. výkonově bylo samozřejmě sv někde jinde ve spodních a středních otáčkách ale podvozek prý na sv oproti sradovi bída, takže jestli má vtr ještě horší než sv tak to oproti fzs nebude žádná výhra. Asi to omezením na gsxr 750 nebo zx9r. Ta kawa se mi líbí že taková mohutná a pohodlná,bude taky dobře použitelná jak na okruh tak na běžný ježdění.

Naposledy editováno 29.09.2012 16:27:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 17:06 | Nahoru | #19

Alexandr píše: SirIndy> No já když jsem se byl podívat na SRADA 750 tak jsem se s majitelem bavil a říkal že měl před tím sv 1000. výkonově bylo samozřejmě sv někde jinde ve spodních a středních otáčkách ale podvozek prý na sv oproti sradovi bída, takže jestli má vtr ještě horší než sv tak to oproti fzs nebude žádná výhra. Asi to omezením na gsxr 750 nebo zx9r. Ta kawa se mi líbí že taková mohutná a pohodlná,bude taky dobře použitelná jak na okruh tak na běžný ježdění.



O podvozku nerikam ze ma horsi, ten jsem nemel na SV cas poradne otestovat. Pokud bys chtel opravdu sportovni podvozek, musel bys sahnout po jinem VTR, SP1 nebo SP2 Nebo potom italky, RSV 1000 nebo nejaka Ducati...

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 17:29 | Nahoru | #20
SirIndy> No to mě štve že když chce člověk V2 ale s trochu lepším podvozkem tak u Japonců toho na výběr moc není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 18:21 | Nahoru | #21
Alexandr> Vím, že benál stojí co stojí, ale řeši furt dokola jestli 5,8l nebo 6,2l mi přijde out. Pokud se obáváš, že ti to po městě vezme 8l a na okruhu 10 tak to si raději nech fazera. VTR je litrový dvouválec to je si třeba uvědomit. S SV 1000 jsou zhruba srovnatelné, ale dle mně je VTR přece jen jako celek lepší motorka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 19:07 | Nahoru | #22
italšrot> Okruh řešit nebudu, tam je mi to fuk, ale tak máš pravdu, ale na druhou stranu když jsou motorky který žerou méně a taky to už jede, tak prostě srovnám a vybíram. Třeba moster s2r už není tak nenažraný ale už jsou to jiný peníze. Ted koukám že ho přímo máš tak to mi to můžeš říct přesně , kdyby to byly tak malý rozdíly co píšeš tak neřeším, ale třeba 3-4 litry to už není tak málo. No každý to vidí jinak.

Naposledy editováno 29.09.2012 19:11:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 19:18 | Nahoru | #23

Alexandr píše: italšrot> Okruh řešit nebudu, tam je mi to fuk, ale tak máš pravdu, ale na druhou stranu když jsou motorky který žerou méně a taky to už jede, tak prostě srovnám a vybíram. Třeba moster s2r už není tak nenažraný ale už jsou to jiný peníze. Ted koukám že ho přímo máš tak to mi to můžeš říct přesně , kdyby to byly tak malý rozdíly co píšeš tak neřeším, ale třeba 3-4 litry to už není tak málo. No každý to vidí jinak.


Jasně, nemáme všichni stejné kritéria při výběru motorky. Ty rozdíly byly samozřejmně jen ilustrační.

Naposledy editováno 29.09.2012 20:02:03

2 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 19:20 | Nahoru | #24
Tak já taky něco přidám Výhoda 4V je to že se dá roztočit až do neznáma,ale s menší spotřebou počítej možná tak s obsahem kolem těch 600ccm.Pokud chceš jezdit okruhy tak tam asi spotřeba nehraje roli jestli 4V nebo 2V.Já měl sezonu gsxr1000 02 a spotřebu jsem měl od 7- nevím jestli chceš 750 tak proč ne,ale dle mého názoru si vezme určo víc než 600.U těhle SS stím prostě musíš počítat že se budeš pohybovat kolem 7 a více litrů.Teď v polovině sezony jsem vyměnil Versyse (žral 4,5-5,5) za VTR a když mě to chytne tak mám hubu od ucha k uchu Taky jsem se bál závratné spotřeby jak se kde píše a tvrdí,ale svižnou jízdou se pohybuji něco kolem 7 a kdybych se kochal tak věřím že půjde i na 6,možná i méně.Mám 184cm a poskládám se na ní v pohodě a ani po celodenním ježdění mě nebolí tělo jako např z gsxr.Což netvrdím že Gčko je špatná volba.Už teď se mi po něm stýská.VTR můžu nazvat-hodně muziky za málo peněz.Pohodlná,bezva krouťák co tě dovede zarazit do sedla,začínám mít rád zvuk 2V a to mám serii Spotřeba?řekl bych srvnatelné s 4V ve stejném obsahu.Kámoš má třeba Blada954 a pomalu po 8nejde i normal jízdou.Jsou to prostě litry.Nějak jsem se rozepsal...toť můj názor..prostě 2V bych se vůbec nebál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 19:22 | Nahoru | #25
jj S2R průměr 5,5l na 100KM.

Naposledy editováno 29.09.2012 20:02:41

Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 19:46 | Nahoru | #26
Hoj, tak třeba já můžu podvozek na VTR jen chválit. Na normální popojíždění kolem komína bez problémů a i třeba na okruhu v Brně bez jakéhokoliv zaváhání. Nutno dodat, že to vše až po nastavení povozku dle manuálu + nová sada pneu = luxus. Bez nadsázky.

A spotřeba? Normální jízdou tak kolem 7 L/100km, kochačkou se dá dostat ještě níž.
V Brně si veme samozřejmě víc, ale to každá.

Spíš je otázka, jestli tě ten V2 bude bavit, protože kdyby ne, tak budeš to VTR prodávat asi stejně dlouho, jako toho fazera. Motorek je na trhu v pysk, každý chce hned slevu a ceny jsou už tak dost nízko...

Já se rozhodl VTR si nechat, nemá smysl to prodávat. Akorát bych na tom ztratil, na motorce, o které vím, co v ní mám.
Možná jendou koupím SP1, SP2, nebo 916. Ale to je zase jiná písnička...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 19:53 | Nahoru | #27
Alexandr> SV v litru kochačka do 150km/h spotřeba 6.5litru.Mám origo laufy.Je to blábol,že V2 bere víc jak čtyřvál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 19:58 | Nahoru | #28

honza511 píše: Tak já taky něco přidám Výhoda 4V je to že se dá roztočit až do neznáma,ale s menší spotřebou počítej možná tak s obsahem kolem těch 600ccm.Pokud chceš jezdit okruhy tak tam asi spotřeba nehraje roli jestli 4V nebo 2V.Já měl sezonu gsxr1000 02 a spotřebu jsem měl od 7- nevím jestli chceš 750 tak proč ne,ale dle mého názoru si vezme určo víc než 600.U těhle SS stím prostě musíš počítat že se budeš pohybovat kolem 7 a více litrů.Teď v polovině sezony jsem vyměnil Versyse (žral 4,5-5,5) za VTR a když mě to chytne tak mám hubu od ucha k uchu Taky jsem se bál závratné spotřeby jak se kde píše a tvrdí,ale svižnou jízdou se pohybuji něco kolem 7 a kdybych se kochal tak věřím že půjde i na 6,možná i méně.Mám 184cm a poskládám se na ní v pohodě a ani po celodenním ježdění mě nebolí tělo jako např z gsxr.Což netvrdím že Gčko je špatná volba.Už teď se mi po něm stýská.VTR můžu nazvat-hodně muziky za málo peněz.Pohodlná,bezva krouťák co tě dovede zarazit do sedla,začínám mít rád zvuk 2V a to mám serii Spotřeba?řekl bych srvnatelné s 4V ve stejném obsahu.Kámoš má třeba Blada954 a pomalu po 8nejde i normal jízdou.Jsou to prostě litry.Nějak jsem se rozepsal...toť můj názor..prostě 2V bych se vůbec nebál


Souhlas,u SV platí taky za málo peněz hodně muziky.

(reakce na) Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 20:29 | Nahoru | #29

kury72 píše: Souhlas,u SV platí taky za málo peněz hodně muziky.



To u VTR plati dvojnasob (staci se podivat na ty ceny).

1 reakcí na tento příspěvek Vtr 1000 firestorm

29.9.2012 v 21:25 | Nahoru | #30
Sérivovej podvozek v dobrym stavu na okruh stačí, ale motorka jako taková je pomalejší a samozřejmě nestíhá 4V litrům, nicméně svezení je pěkný, má pěknou světlost v náklonu a rozhodně jezdce nelimituje v rozvíjení umu

Spotřeba 7-8.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist