globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"
24.9.2012 v 10:59
Možná hloupý dotaz, ale dokážete mačkat sériovou spojkovou páčku jen dvěmi prsty?
U FZ6, ale třeba i u jiných.
Buď mám slabé prsty, což si nemyslím, nebo to prostě nejde.
Edit 1:
Pro ty, kteří nečtou diskuzi:
Posunul jsem páčku dovnitř, abych došáhnul prsty na její konec, a seřídil vůli spojky na konci páčky na 10-15 mm.
Už v pohodě SPOJKUJU dvěmi prsty!

Edit 2:
Ještě se tady vytvořila krásná diskuse o řazení s nebo bez meziplynu, s nebo bez vrknutí...
Je to trochu dlouhé a zbytečně vyhrocené, dají se tam najít správné závěry i bludy.
Začátečníkům, co hledají informace o proniknutí do správného řazení, bych čtení diskuze asi raději nedoporučil.
Je to celkově chaotické, určitě se dají najít správnější informace o řazení i jinde.


Uzavřeno 03.10.2012 v 22:17 uživatelem VladaM

Otevřeno 03.10.2012 v 22:17 uživatelem VladaM


Naposledy editováno 03.10.2012 07:57:10
Anketa: Dokážete mačkat spojku dvěmi prsty?
U FZ6... Ano.
9%
22
U FZ6... Ne.
2%
5
U jiné motky... Ano.
74%
191
U jiné motky... Ne.
15%
39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 14:26 | Nahoru | #91

t_freedom píše: tak to tedy fakt nechápu...proboha vždyť to blokuje kolo pokaždý od 3ky dolů...to si jako pomalinku pouštíš spojku a čekáš kdy se roztočí motor?



Třeba jenom neni levej Když jednáš rychle a neřadíš jak s vejtřaskou, tak ani meziplyn potřeba není...

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 14:37 | Nahoru | #92
FiZzeR> jasně, přesně takovou radu jsem potřeboval... všiml sis někdy parametrů vrtání x zvih 998čky? ...kdokoli na to sedl, ihned zablokoval kolo...všech 6lidí kterým jsem to půjčil mi to vraceli s tím, že je to " zasranej blokující krám " ... a Londoner mi tu najednou napíše, že "pohoda" ...

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 14:38 | Nahoru | #93

Londoner píše: Tak ja sem teda mrdal, ponevadz zadnej meziplyn na S4RS nedavam a to ani na okruhu....

jinak ukazovak a prostrednik na spojce a to samy na brzde - tam by teda stacil jeden prst, ale se dvema mam lepsi cit....



Sem uplně stejnej mrdal meziplyn nechápu...Jinak takle mi to naučili před dvěma lety v sosnový a jinak bych už to ani nedělal, spíš nechápu proč sem to dělal jinak dřív

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 14:41 | Nahoru | #94

FiZzeR píše: Třeba jenom neni levej Když jednáš rychle a neřadíš jak s vejtřaskou, tak ani meziplyn potřeba není...



doufám že to říkáš jen ve srandě
protože podřazovat u silných mašin (a to i aut) bez meziplynu je zvěstováním brzského konce.... Pro plynulou jízdu ok, pro výletní bikery ok, ale kdo si chce jízdu užít a být rychlý se bez toho zabije. Chápu ale že ten kdo to nedělá raději zvolí v krizi tu variantu, že tam nechá kvalt co má a raději tu zatáčku probrblá ve dvou tisích rpm

osobně vidím techniku řazení jako mnohem důležitější než techniku držení řídítek.... mimoto, někdo to zmínil, ale musím podotknout, že na motorce se za řídítka netahá, pokud nejde do tuhého, samozřejmě crossaři budou namítat

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 14:53 | Nahoru | #95

Kamy píše: doufám že to říkáš jen ve srandě
protože podřazovat u silných mašin (a to i aut) bez meziplynu je zvěstováním brzského konce.... Pro plynulou jízdu ok, pro výletní bikery ok, ale kdo si chce jízdu užít a být rychlý se bez toho zabije. Chápu ale že ten kdo to nedělá raději zvolí v krizi tu variantu, že tam nechá kvalt co má a raději tu zatáčku probrblá ve dvou tisích rpm

osobně vidím techniku řazení jako mnohem důležitější než techniku držení řídítek.... mimoto, někdo to zmínil, ale musím podotknout, že na motorce se za řídítka netahá, pokud nejde do tuhého, samozřejmě crossaři budou namítat



Nesmíte bejt měkký... Meziplynuju když jezdím kochačku nebo mírně svižně... Když jezdím pilu (resp. snažím se stíhat magory na řaďákách), tak ani nezavírám plyn a na brzdách to kopu dolů. Stačí trošku pracovat se spojkou. Občas hodí zadek šmíra, ale motorka neprotestuje a já nemám problém Jo, a jsem mrdal.

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 15:27 | Nahoru | #96

t_freedom píše: tak to tedy fakt nechápu...proboha vždyť to blokuje kolo pokaždý od 3ky dolů...to si jako pomalinku pouštíš spojku a čekáš kdy se roztočí motor?



no normalne, rozhodnu se brzdit....brzdim a jak klesnou otacky zmacknu spojku, podradim, poustim spojku.....a tak dokola kolo se mi blokuje vyjmecne a kdyz tak je to citelny a bavi me to jak pisu jsem mrdal a mozna to delam blbe, ale v ty rychlosti toho stejne vic nestihnu

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 21:05 | Nahoru | #97
na moji MT obe ruce dvema prsty=hydraulika+nastavitelné páčky. Jen někdy na rozjezd zmačknu celou rukou a potom přehodim dva prsty pod. Hlavně na sprintu a ostrých startech. Jinak samozřejmě řadím nahoru bez a někdy i dolů. Je to o cviku. Prsty mě také bolí když lítám za R1,CBR GSX Ninja. ()) Jo a meziplyn (falešný) dávám. Hlavně kvůli zadnímu kolu a jeho klozání při menších kvaltech.

Naposledy editováno 26.09.2012 21:27:56

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 22:04 | Nahoru | #98
po tom co mě spadla motorka na ruku a mám na ruce trochu zchromlí prsty jsem si spojku předělal na nohu a vpohodě

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 22:36 | Nahoru | #99
Bude to zatuhlé a zaoxidované lanko, u dovozových motorek častý jev , doporučuji sundat prostříknout brzdovkou a pořádně rozhýbat nakonec promazat olejem dokud to nebude chodit krásně lehce.
Pak nasadit zpět a výsledek bude min o 50% lepší.

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 22:38 | Nahoru | #100
já jsem taky mrdal, do ničeho víc jak 2 prsty nezapojuju

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 22:51 | Nahoru | #101

Jurajevic píše: Do teď sem nemíval prsty na páčkách vůbec, ale začínám se to učit. Pro mě neni spojku tak těžky zmáčknout jako spiš jak tady už někdo podotknul mačkám si tim zbyly prsty. Ale je to všechno jen o zvyku, po pár jizdá si na to člověk zvykne. Navic si zvykám mačkat spojku jen kousíček abych si ty zbyly prsty nemačkal. Divili by ste se při jak kraťučkym pohybu spojky se dá řadit kvalt. Spiš mi dělá větši problém držet ruku na brzdě a následně při nějaké situaci zarás zavřit plyn a do toho citlivě brzdit. Myslim že to bude chtit ještě hodně tréninku.


To máme stejnej problém, dělá mi hroznej problém brzdit když například vrknu při podřazení, proto často využívám k tomu zadní brzdu což neni zrovna ideální, brzdu mam hydraulickou takže tam si tolik prsty nezmačknu ale u spojky když zkoušim spojkovat dvouma prstama sivždycky přimačknu prstenicek a malicek

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

26.9.2012 v 23:06 | Nahoru | #102
Vy z toho naděláte vědu, koukněte na Kraťase nebo podobný exoty. Jedním prstem levé ruky spojkujou druhým prstem levé ruky brzdí zadek, na druhé straně jedním prstem pravé ruky houpnou motku do stoppie a jěště si přitom klidně zaštěkaj omezovačem.

To přimačkávání prstů je při přechodu ze 4 na 2 prsty celkem běžný jev a pokud spojková páčka funguje jak má (nemá velkou vůli) tak to časem přejde. Mě to trvalo asi měsíc než jsem si tak nějak zvyknul. Pokud si přimačkáváte prsty protože ta spojka zabírá moc nízko tak zmenšit vůli. Záběr spojky by měl být v horní polovině (spíš 2/3) zdvihu páčky, takže domačkávaní fakt není nutné (krom startu).

Občas žasnu jak obrovské vůle na páčkách mají třeba někteří jezdci co ke mě jezdí na kurzy bezpečné jízdy. Spojka která unáší i když je páčka zamáčknutá až do řidítek a přední brzda měkká jak shnilá hruška Brr na tom se prostě jedzit nedá

Naposledy editováno 26.09.2012 23:13:47

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 05:59 | Nahoru | #103

t_freedom píše: verybusy> nechci to nijak obhajovat, možná je to zapotřebí i pro levou, já jsem nikdy nezaregistroval problém tedy jsem netříbil styl
A jinak...o tom meziplynování...já prostě palcem, prsteníkem a malíkem zas nemám cit na heftu - a fakt musím bejt přesněj...u čtyřválu to není tak markantní, když se netrefíš, já se musím trefovat fakt na knop.



A jak to máš,když je motorka v tahu,pod zadkem ti dusá všech 150 a víc koníků a člověk se v tý chvíli musí těch řidítek chtě nechtě pevně držet?? Pak je prima,že se i při spojčení pořád držíš řidítka,ne???Jasně,dá se to obejít řazením bez spojky,ale k tomu jsem nikdy nepřilnul.Další aspekt je ten,že máš ty prsty na páčkách pořád ve střehu,tudíž jsi s tím řazením nepatrně rychlejší.Jasně že ten plyn máš na dvouválu citlivější,všechno je o zvyku a o dosažení pohody.Jestli ti vyhovuje malík a prsteníček nic proti,chápu to,jen jsem vysvětloval proč i prsty na spojce...

4 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 06:41 | Nahoru | #104
Tfreedom: to by me ty parametry co zpusobuji blokovani kola zajimaly, me se to na tl nikdy nestalo, kdyz nestiham tak radim tak bez meziplynu, navic jak sou daleko kvalty? O 500 otacek? To kdyz si pred zatackou podradim tak mi to z 6500 vylitne na 7000 to mi kolo nezablokuje....to leda fakt na okruhu kdy to sesypes pri prudkym brzdeni o 4 kvalty, ale to zas kdyz jedes ostre tak neni cas na meziplyny a kdo uz je takovej rychlik tak vyuzije antihop, na silnici sem s tim nemel problem u zadneho v2.

Kamy: cece to by me zajimalo jaky auto si mel na mysli kde podrazeni te rozhodi tak ze by ti zo auto utrhlo do smyku.... Ja takhle trham zadek do driftu, ale musim se se dost snazit aby podradl o tolik a spojku opravdu pustil rychle aby to utrhlo zadek, u predokolky mi to prijde uplne mimo, jestli nezataci pri podrazovani nebo az po tom co ji v zatacce nalozis je fuk

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 06:44 | Nahoru | #105
assassin> Ty jseš na ty předokolky přísnej!!!!

2 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 06:46 | Nahoru | #106
Hele za mě...normálně jste mě k tomu dohnali...včera jsem šel a "ač jsem vůbech nechtěl" musel jsem se kvůli vám projet-stálo mě to pětikilo, ale co bych kvůli diskusi neudělal. Takže...jak už tu někdo psal, hodně lidí by se divilo jak málo stačí k vystavení spojky. Ti co tahal za páčku jak za kliku. Prostě přítlačák se jen odlehčuje a kope se tam kvalt - já s tím ani ve výjezdu a kdekoli jinde nemám problém-je to takovej mžik, že si to ani neuvědomím(tím neříkám, že je to bezpečnej návyk-bezpečnější asi bude mít urce pevně na heftech)... jen já buď rozmotám dýl kvalt, když jsem ještě hodně v náklonu a řadím až později ...nebo prostě po spojce hrábnu na 1/3vteřiny(je to jak když vystřelí jazyk žáby ) což mě ještě nikdy nevyvedlo z míry - příklad - řazení v dlouhý levý pod depem v Mostě(ve 190km tak kopu za 6 - pokaždý nohou hrábnu o zem - tam by se hodila obrácená mechanika)
U brzdění a meziplynování (ono není úplně falešný, protože i přes vystavenou spojku se ti přenáší nějakej krouťák) tam mám palec a ukazovák kolem heftu a ostatní prsty na páčce. Funguje to bez problému jak jsem včera ověřil ... ale mám poměrně malej chod páček a dlouhý prsty chmatáka ...

Verybusy> mě tam koníci nedusaj, ale DUCAJ a 150jich tam není ani omylem...tak 140na klice...víc ani Ň holt vydechlá italska jepka...na nic lepšího jsem prostě neměl...

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 06:54 | Nahoru | #107
assassin> u mě je problém to, že jsem se naučil meziplyn dávat neustále...výrazně se tim snižuje potřeba laborovat s puštěním spojky.Tedy spojku pouštím fakt bez mozku(proto se mi stává, že na okruhu občas tancuju, když mi klouzne ruka na heftu). Dovolím si tvrdit, že to co ty popisuješ jako že nemáš čas meziplynovat - stejný čas vynakládáš na citlivé spojčení. Já prostě pálím rovinu a pak kvalt po kvaltu kopu dolů s meziplyny zatímco celou dobu držím mašinu na přední brzdě prstama a jen kontroluju jestli se motor roztáčí po podřazeních a netancuje zadní kolo. Ano antihop by vše vyřešil...ale jsou tu dvě věci "děngy" a opotřebení spojky.
V tom, že nečiním asi úplně zle, mě utvrzuje to že mám stále po 33tkm origo lamely (a mám zvyšovanej výkon s krouťákem)

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 07:10 | Nahoru | #108
t_freedom> Ty Ducající koníci jsou možná trénovanější,tak nezoufej....

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 07:15 | Nahoru | #109
t_freedom> Jinak to řazení v dlouhý levý v Mostě není úplně správnej příklad,tam motorka sice akceleruje,ale jde o vcelku ustálenou rychlost.Spíš by se hodila představa,že máš na výjezdu rozmotanou dvojku,motorka je v plným tahu,pořád ještě trochu v náklonu a chceš dát za tři.Dřív jsem taky řadil celou rukou a mělo to za následek ten,že když byť na chvíli pustíš řidítka,tak se ti můžou rozvibrovat,stačí malá nerovnost.Pokud je držíš celou dobu manévru,tak se tenhle jev výrazně omezí.

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 09:20 | Nahoru | #110
Sakra chlapi, od včerejška (jak se zapojil do diskuze t freedom) to sleduji a čumím jak puk. V podstatě mám asi shodný názor jako verybusy, ale krom toho se to budu snažit podpořit nějakou ,,vědou" (když psal Maty ať v tom vědu nehledáme) .
Nějaká Darwinovská evoluce, nebo jak se to nazývá, nás vybavila třeba poměrně velkou mozkovnou, chodidly pro vzpřímenou chůzi, ale taky rukama, kde první tři prsty mají výrazně lepší motoriku pro citlivou manipulaci s předměty a poslední dva jsou jen takové háky pro přídržování. Si to zkuste, jak budete třeba brát bezmyšlenkovitě pinponkový míček do ruky. Určo ho nebudete hamtat prsteníčkem a malíkem.
Je jasné, že naučit se dá všecko, od té doby co jsem tady někde shlídl borca bez ruky a bez nohy jak to pálí po okruhu v super náklonech se není čemu divit, ale taková běžná přirozenost velí trošku jinak.
Taky jsem šel sednout na moto a zkoušel pro změnu ten T freedom styl, ale asi bych se zabil. Jinak já jezdím taky s ukazovákem a prostředníčkem v pohotovostní poloze na páčce spojky a palcem a zbylými dvěma držím řidítka. V pondělí se mi to na Slovensku zase vyplatilo(záludná nerovnost a kdybych v té době přehmatával celou rukou na spojku, tak mám řidítka vyražené z ruky).

Naposledy editováno 27.09.2012 09:30:25

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 10:09 | Nahoru | #111

...další varianta anebo jenom ukazuje na fotografa fakáče

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 10:10 | Nahoru | #112

assassin píše: Tfreedom: to by me ty parametry co zpusobuji blokovani kola zajimaly, me se to na tl nikdy nestalo, kdyz nestiham tak radim tak bez meziplynu, navic jak sou daleko kvalty? O 500 otacek? To kdyz si pred zatackou podradim tak mi to z 6500 vylitne na 7000 to mi kolo nezablokuje....to leda fakt na okruhu kdy to sesypes pri prudkym brzdeni o 4 kvalty, ale to zas kdyz jedes ostre tak neni cas na meziplyny a kdo uz je takovej rychlik tak vyuzije antihop, na silnici sem s tim nemel problem u zadneho v2.

Kamy: cece to by me zajimalo jaky auto si mel na mysli kde podrazeni te rozhodi tak ze by ti zo auto utrhlo do smyku.... Ja takhle trham zadek do driftu, ale musim se se dost snazit aby podradl o tolik a spojku opravdu pustil rychle aby to utrhlo zadek, u predokolky mi to prijde uplne mimo, jestli nezataci pri podrazovani nebo az po tom co ji v zatacce nalozis je fuk



u mašiny je to jednoduché, to je naprosto snadná matematika- rozdíl otáček který ty napřísno pustíš do řetězu vyvine určitou brzdnou sílu, větší rozdíl větší brzdná síla a pokud ta překoná "sílu" adheze máš jasný blok = smyk, pokud se ti to nestává, jezdíš dobře, ale pokud pomalu pouštíš spojku a nesrovnáváš +- otáčky = brzdíš... a to při závodění přece nechceš za normální jízdy to neřešíš, taky není důvod že (meziplyn se dává hlavně kvůli snadnějšímu chodu převodovky, tak mě to učili i v autoškole, a tak mi to logicky i vyplývá z mého strojního vzdělání , a pak je to pro onu bezpečnost a rychlost, při brždění to může klouzání na spojku být i přínosem, ostatně málokdo dovede točit heftem a zároveň brzdit, jenže situace kdy točíš 6tisíc v zatáčce a chceš podřadit pro to abys těch 11tisíc s maximálním výkonem na předjetí v zatáčce dosáhl dříve, prostě práci s plynem potřebuješ to mi nikdo nevyvrátíte )

U toho auta je to to samé. U předokolky před zatáčkou je to sakra zásadní, neb si zadělat na nedotáčivý smyk hned na vjezdu do zatáčky je docela nepříjemné Btw za normálních okolností se s auty točí od 1800-3000 otáček, tam jsou malé setrvačné rozdíly síly, proto to není třeba řešit, ale když točíš auták kolem 5-7500otáček, poznáš co to dovede udělat... A nedotáčivý smyk je nepřítel č.1 u každé předokolky.... Což ty jako RWD jezdec zajisté neznáš Takže se tvému údivu ani tak nedivím Schválně si to někdy zkus

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 10:23 | Nahoru | #113

assassin píše: Tfreedom: to by me ty parametry co zpusobuji blokovani kola zajimaly, me se to na tl nikdy nestalo, kdyz nestiham tak radim tak bez meziplynu, navic jak sou daleko kvalty? O 500 otacek? To kdyz si pred zatackou podradim tak mi to z 6500 vylitne na 7000 to mi kolo nezablokuje....to leda fakt na okruhu kdy to sesypes pri prudkym brzdeni o 4 kvalty, ale to zas kdyz jedes ostre tak neni cas na meziplyny a kdo uz je takovej rychlik tak vyuzije antihop, na silnici sem s tim nemel problem u zadneho v2.



Já na okruhu normálně meziplyn dávám, stejně jako všude jinde. Ono je tam na všechno víc času než na silnici. Jediný kdy se občas trochu blokne kolo je když řadím na dvojku, a to je na dvou místech. Na konci cílovky kde se blokne když blbě podřadím, a ve vracáku kde je mi to celkem jedno a nedávám na to moc pozor. Ale ve vracáku jde jen o zavlnění, ne o úplný zablokování.

Zkušenosti jsou asi nepřenosný

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 10:37 | Nahoru | #114
Včera jsem to také musel zkusit...u dlouký páčky malíček nedosáhne, prsteník jen tak tak a nemá dost síly....u krátký páčky tam nic není...nedosáhne ani jeden.

Takže, můj závěr je ten, že to pro mě není a dost možná si tady ten pán z
nás dělá srandu

Meziplyn: myslím že pro náš účel falešný stačí a osobně ho dávám rád (když tam omylem narvu za jedna, je mi líto, že jsem ho nedal víc:)

Naposledy editováno 27.09.2012 10:39:23

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 11:12 | Nahoru | #115
Ku.va, meziplyn při podřazování muší bejt. Pamatuju se ešče moc dobře jak mě táta prvně jako děcko učil se škodověnkou a já mudroval: ,,Na co, je tam synchron..." Jak mi jednu liščil a šel jsem od volantu. A u motorek...až budu stíhat Jirku Lorence a mít 6 nebo kolik převodovek za sezónu, tak budu uvažovat či bez toho neporychlit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 12:16 | Nahoru | #116

Kamy píše: jenže situace kdy točíš 6tisíc v zatáčce a chceš podřadit pro to abys těch 11tisíc s maximálním výkonem na předjetí v zatáčce dosáhl dříve



hele to myslis vazne ze jako v zatacce podradis o 3 dolu??

(reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 12:35 | Nahoru | #117

Kamy píše: hele to myslis vazne ze jako v zatacce podradis o 3 dolu??


předpokládám, že myslel do zatáčky ...v zatáčce se snad neřadí ani Kamy

1 reakcí na tento příspěvek Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 12:56 | Nahoru | #118
Já žiju v domnění, že když nebudu vypínat spojku pořádně, tak jí tím kurvím..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 13:13 | Nahoru | #119
Petta> žiješ v zajímavém domnění ... spojce neubližíš...maximálně převodce, když to s tíkm nevymačkávámín přeženeš...

Ty šlapeš v autě všechny kvalty nadoraz ?

Ovládání spojky dvěmi prsty+pokec o "meziplynech"

27.9.2012 v 13:13 | Nahoru | #120
Nemám s tím problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
záběr spojky Yamaha FZ6 N Dymus 8 26.5.2024 v 17:13 kuzmič
nastavení páky řazení - na lepidlo ... Yamaha FZ6 N zero1724 2 23.10.2023 v 08:31 zero1724
Středový stojan na FZ6 Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 N, Yamaha FZ6 Fazer S2,... matesh13 7 9.9.2023 v 21:06 _Michal
Nádrž Yamaha FZ6 N RTSbike 10 30.7.2023 v 08:15 RTSbike
Oprava moto [1, 2] Yamaha FZ6 N RTSbike 52 24.7.2023 v 14:43 smap


TOPlist