globalmoto_kveten





Téma: Rány jako prase
17.9.2012 v 10:48
Co přesně způsobuje ty rány?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Rány jako prase

17.9.2012 v 10:56 | Nahoru | #1
Podobně i rally auta

Rány jako prase

17.9.2012 v 11:38 | Nahoru | #2
Podle mě dochází k samozápalu nedostatečně shořelého paliva ve výfukovém traktu

Rány jako prase

17.9.2012 v 11:44 | Nahoru | #3
motor běží na omezovač - odpojuje zapalování - směs neshoří ve válci, ale až ve výfuku, kde ji zažehne například rozpálený výfuk, nebo zapálená směs vyfukovaná z dalšího válce.... u toho WRC to je prostý... oni nemaj kloudný tlumiče výfuku a tak tam ty rázy nemá co tlumit..

Rány jako prase

17.9.2012 v 11:53 | Nahoru | #4
Jezděj na metanol od Hegra

1 reakcí na tento příspěvek Rány jako prase

17.9.2012 v 12:04 | Nahoru | #5
při takovejch otáčkách nestíhají zavírat ventily a neshoří všechen benzín. Ten pak vybuchne až ve vejfucku, jak psali kluci třeba od rozpálenýho kolena.

(reakce na) Rány jako prase

17.9.2012 v 13:32 | Nahoru | #6
novej> kdyby nestihaly zavirat ventily u auta, tak by pak motorky vubec nemohly fungovat...

Rány jako prase

17.9.2012 v 13:33 | Nahoru | #7
proč myslíš?

Rány jako prase

17.9.2012 v 13:35 | Nahoru | #8
nestíhaj ventily? kolik to točí? když u motorek zvládají 16 000 ot v pohodě...

Rány jako prase

17.9.2012 v 13:37 | Nahoru | #9
no tak jsou asi jinak stavěný, dvojitý pružiny atp

Naposledy editováno 17.09.2012 13:37:25

Rány jako prase

17.9.2012 v 13:42 | Nahoru | #10
podle mého, pokud bys měl ztráty ventilama, tak by ti ten motor moc nefungoval...

Rány jako prase

17.9.2012 v 13:45 | Nahoru | #11
U motorky praskaj napriklad bawraky s rychlorazenim. Ty fungujou tak ze odpojujou pri razeni zapalovani aby nebyl motor v tahu. Behem toho proleti smes do vyfuku, a pak exploduje v nem ... BUM, BUM, BUM .. neco podobneho to bude i tady u aut.

Nedavno jsme se v Moste stridali s Formuli Renault 3.5, a to byl pri podrazovani rachot

Naposledy editováno 17.09.2012 13:46:04

Rány jako prase

17.9.2012 v 13:45 | Nahoru | #12
ventily stíhaj... ale ve válci ta směs neshoří, protože zapalování nehodí jiskru - funkce omezovače otáček

(reakce na) Rány jako prase

17.9.2012 v 13:52 | Nahoru | #13
KedaR_K> u rally aut by to melo byt zrejme tohle

Rány jako prase

17.9.2012 v 13:53 | Nahoru | #14
rány při plném plynu dělá nespálená směs která hoří ve výfuku a rány, když jde dolů z plynu dělá als

Rány jako prase

17.9.2012 v 15:39 | Nahoru | #15
...

Naposledy editováno 05.07.2016 23:39:02

1 reakcí na tento příspěvek Rány jako prase

17.9.2012 v 19:12 | Nahoru | #16
Mas to rovnou v nazvu.
2step je ridici jednotka s nastavitelnym launch omezovacem pro starty. Je nastaveny tak ze vypina drive zapalovani nez vstriky. Vysledek stejny jako kdyz motorku tocis a prepinas chcipak. Pak to co? Pak to blafne ve vyfuku.
Muj SRAD to taky umel, trochu je to slyset tady:

Rány jako prase

17.9.2012 v 19:20 | Nahoru | #17
tohle zpusobuje hlavne demence majitelu ve videu

Rány jako prase

17.9.2012 v 19:53 | Nahoru | #18
Na srazech běžná věc a ještě soutěží kdo dá větší mrkve. Motor v omezovači bez zátěže mi vždycky rve srdce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rány jako prase

17.9.2012 v 20:43 | Nahoru | #19
Dawe02> A je z nějakého důvodu pro motor lepší odpojovat zapalování dřív než vstřiky? Ten oheň ve výfuku je pro ty jejich turba určitě supr věc...

1 reakcí na tento příspěvek Rány jako prase

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 20:57 | Nahoru | #20
Als - anti lag system, pri brzdeni motorem, pri razeni, to leje benzin skrz motor, ale je odpojene zapalko, je to schvalne aby smes chytla az ve vyfuku a tim drzela roztocene turbo, samo ze tento zbusob roztaceni turba tomu nedela moc dobre, zivotnost dmychadel u aut s als nebude nic moc

Rány jako prase

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 21:54 | Nahoru | #21

(reakce na) Rány jako prase

Skvělá odpověď, děkuji! 17.9.2012 v 22:35 | Nahoru | #22
KedaR_K> nekolik duvodu. Jednak je to jednodussi, potom je nekdy dobre ty vstriky chladit protekajicim palivem a jeho vyparnym teplem, pak u turbomotoru tim zivis turbinu, abys drzel otacky (nic moc pro teploty).

edit: tak pozde, uz to tu mas.

Naposledy editováno 17.09.2012 22:37:33

(reakce na) Rány jako prase

17.9.2012 v 22:43 | Nahoru | #23
assassin, Rampa89, Dawe02. Díky, zase jsem o něco chytřejší

3 reakcí na tento příspěvek Rány jako prase

17.9.2012 v 23:08 | Nahoru | #24
To snad ani není možné že to tak dlouho trvalo než někdo napsal rozumnou odpověď(Assasin). To se tak málo zajímáte o dnešní techniku ? V dnešní době kdy skoro veškeré informace získáte na některém webu snad není jednodušší cesta

(reakce na) Rány jako prase

17.9.2012 v 23:22 | Nahoru | #25
lubon> jen pozor abys na tech webech poznal taky kvalitu tech informaci. Kolikrat se doctes pekne ptakoviny.

Rány jako prase

17.9.2012 v 23:38 | Nahoru | #26
Ale jóó, je fakt že tam dnes píše kdejakej jouda a vydává to za profesorskou práci. Stále platí řídit se vlatním selským rozumem s technickým náhledem na danou věc

2 reakcí na tento příspěvek Rány jako prase

18.9.2012 v 02:20 | Nahoru | #27
Uz je to tu zase
rany jako prase!

(reakce na) Rány jako prase

18.9.2012 v 09:12 | Nahoru | #28
Bubrak ZX10R> Co že? Ranní sraní?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rány jako prase

18.9.2012 v 09:17 | Nahoru | #29

Bubrak ZX10R píše:

Uz je to tu zase
rany jako prase!



ventily zase v prdeli
v Kawasaki to prostě zkurvili



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rány jako prase

18.9.2012 v 13:13 | Nahoru | #30
havrajz> ne kawa je v pohodě to byla jen duchaplná básnička
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist