Je to normalni? Nekdo mi rikal ze je to moc vysoko.
Diky za rady, bakua
S rozebráním mašiny máš pravdu jen částečně. Stačí sundat nádrž a jseš tam.
1 reakcí na tento příspěvek je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?
Gargantua píše: Já mám KLE500 a to je myslim stejnej motor a mám to podobně. Na volnoběh mám cca 1500 a když jí v létě zahřeju tak mi začnou vylejzat k 2500. Když jsem se s ní jednou ztratil v bývalym vojenskym újezdu, kde byl hroznej terén a já v něm tak hodinku bloudil, tak mi větrák na chladiči šel nonstop a otáčky vylezly až k 3500.
V tom případě je na mašině něco špatně, taky ti to někde přisává vzduch, díky tomu můžeš mít i slušně chudou směr, díky čemuž se motor taky víc hřeje. Aby se ti jednou nepovedlo podpálit píst a vylágrovat ventily!!! Motor má za jejkoliv podmínek (pokud teda není studenej) držet téměř konstatní volnoběh, max +/- 100 otáček!!!
Udělej toto před každou projížďkou, nastav plnej sytič a nastartuj, nech otáčky vyjet nahoru a pomalu začni ubírat až do momentu kdy to tolik neřve (cca 1/2 sytiče) a nech to chvilku být(asi minutu) a zase začni ubírat a měl by ses dostat na volnoběžné otáčky tj 1150-1200 ot./min. a nasedni a vyraz to projet musíš najet aspoň 10km někde zastav a koukni kolik máš v ten okamžik otáček na neutrál a když je to pod a nebo nad 1150-1200 nastav pomalým točením toho kolečka u karburátorů a někam zase popojeď někam dál třeba 3-5 km zastav koukni na volnoběh a došteluj když to bude lítat hore dole nebo se to držet moc vysoko máš problém jinde - třeba falešný vzduch
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?
Hofner píše: V tom případě je na mašině něco špatně, taky ti to někde přisává vzduch, díky tomu můžeš mít i slušně chudou směr, díky čemuž se motor taky víc hřeje. Aby se ti jednou nepovedlo podpálit píst a vylágrovat ventily!!! Motor má za jejkoliv podmínek (pokud teda není studenej) držet téměř konstatní volnoběh, max +/- 100 otáček!!!
I když mi to dělá jen při jízdě v terénu? Když jedu po silnici třeba 50 km v kuse, tak se otáčky drží pořád stejně, akorát po jízdě v terénu se takhle zvednou.
Gargantua píše: I když mi to dělá jen při jízdě v terénu? Když jedu po silnici třeba 50 km v kuse, tak se otáčky drží pořád stejně, akorát po jízdě v terénu se takhle zvednou.
Holt se ti při jízdě terénem zahřeje motor dostatečně na to, aby se roztáhl kov tak, že to začne netěsnostma přisávat, jinak přeci není normální, že by motor neudržel (i když je sebevíc rozhicovanej) volnoběh!!
Naposledy editováno 05.09.2012 16:29:13
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |