globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?
4.9.2012 v 22:20
Ahoj, mel bych dotaz k otackam na volnobeh u ER-5. Kdyz dam sitic, nastartuju tak jsou otacky tak 4-5 tisic. Po vypnuti sytice se otacky pohybuji okolo 1000-1500. Ale jakmile poradne zahreju motor jizdou, tak mam otacky na volnobeh okolo 2500 za minutu.

Je to normalni? Nekdo mi rikal ze je to moc vysoko.

Diky za rady, bakua

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

4.9.2012 v 22:32 | Nahoru | #1
prisava vzduch nejspis.. prdly priruby sani?

a ne neni to normalni

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

4.9.2012 v 23:21 | Nahoru | #2
A nemuzou to byt i spatne sestelovane karbce? Pocitam ze prirubu sani asi jen tak okem bez rozebirani masiny nezkontroluju :)

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

4.9.2012 v 23:27 | Nahoru | #3
špatně seštelované sotva, to by ti vylítlo hned (na karburátoru lze seřizovat volnoběžné otáčky). Klasickej případ přisávání vzduchu. Už jernom to kolísání otáček po vypnutí sytiče je divný. Se studeným motorem mám 800 otáček, pak to pomalu roste, až se to ustálý na 1100-1200 (přeci ejn ptáčkoměr neukazuje přesně vlivem vibrací). Můžeš se pokusit snížit volnoběžné otáčky co to udělá, jen si pamatuj jak si s tím hnul.
S rozebráním mašiny máš pravdu jen částečně. Stačí sundat nádrž a jseš tam.

1 reakcí na tento příspěvek je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

4.9.2012 v 23:37 | Nahoru | #4
Já mám KLE500 a to je myslim stejnej motor a mám to podobně. Na volnoběh mám cca 1500 a když jí v létě zahřeju tak mi začnou vylejzat k 2500. Když jsem se s ní jednou ztratil v bývalym vojenskym újezdu, kde byl hroznej terén a já v něm tak hodinku bloudil, tak mi větrák na chladiči šel nonstop a otáčky vylezly až k 3500.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 05:54 | Nahoru | #5

Gargantua píše: Já mám KLE500 a to je myslim stejnej motor a mám to podobně. Na volnoběh mám cca 1500 a když jí v létě zahřeju tak mi začnou vylejzat k 2500. Když jsem se s ní jednou ztratil v bývalym vojenskym újezdu, kde byl hroznej terén a já v něm tak hodinku bloudil, tak mi větrák na chladiči šel nonstop a otáčky vylezly až k 3500.



V tom případě je na mašině něco špatně, taky ti to někde přisává vzduch, díky tomu můžeš mít i slušně chudou směr, díky čemuž se motor taky víc hřeje. Aby se ti jednou nepovedlo podpálit píst a vylágrovat ventily!!! Motor má za jejkoliv podmínek (pokud teda není studenej) držet téměř konstatní volnoběh, max +/- 100 otáček!!!

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 09:09 | Nahoru | #6
Tak jsem volal chlapkovi od ktereho mam masinu (kupoval jsem ji pred mesicem) a rikal ze na boku je kolecko kterym jde volnobeh jeste sestelovat za tepla. Tak to dneska zkusim :)

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 09:12 | Nahoru | #7
Jojo, budeš to muset seřídit tím kolečkem. Sice nevím, jak to, že najednou ti to tak vylezlo, ale je to ta nejlevněnší oprava...

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 09:36 | Nahoru | #8
no jestli to pak bude chcipat za studena bez sytice, tak mas stejne problem... chudou smesi si to dokurvis..

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 09:39 | Nahoru | #9
Měl jsem to samý u ZR7 a kolečko to vyřešilo... stačilo to nechat ohřát, nastavit na těch 1100 a bylo po problému... Zatim problém žádnej

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 09:41 | Nahoru | #10
To jsem rad :) akorat prave kdyz uz to ma tedka za studena tisic tak snad mi to nebude chcipat. Uvidim dneska a pak se pochlubim :)

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 09:53 | Nahoru | #11
zkontroluj a nebo nech zkontrolovat ty priruby... pokud potlacis priznaky, tak to nic nevyresi...

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 10:01 | Nahoru | #12
Prasklý příruby se dají poznat tak že na ně stříkáš jakejkoliv pičifuk. Když přisávají tak motor mění zvuk.

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 11:19 | Nahoru | #13
příruby zkontroluješ jednoduše... vezmeš nějakej hořlavej sprej a začneš s ním stříkat na příruby... pokud se zvednou otáčky, tak je to jasný

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 11:30 | Nahoru | #14
Rozhodně to v pořádku není!
Udělej toto před každou projížďkou, nastav plnej sytič a nastartuj, nech otáčky vyjet nahoru a pomalu začni ubírat až do momentu kdy to tolik neřve (cca 1/2 sytiče) a nech to chvilku být(asi minutu) a zase začni ubírat a měl by ses dostat na volnoběžné otáčky tj 1150-1200 ot./min. a nasedni a vyraz to projet musíš najet aspoň 10km někde zastav a koukni kolik máš v ten okamžik otáček na neutrál a když je to pod a nebo nad 1150-1200 nastav pomalým točením toho kolečka u karburátorů a někam zase popojeď někam dál třeba 3-5 km zastav koukni na volnoběh a došteluj když to bude lítat hore dole nebo se to držet moc vysoko máš problém jinde - třeba falešný vzduch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 12:12 | Nahoru | #15

Hofner píše: V tom případě je na mašině něco špatně, taky ti to někde přisává vzduch, díky tomu můžeš mít i slušně chudou směr, díky čemuž se motor taky víc hřeje. Aby se ti jednou nepovedlo podpálit píst a vylágrovat ventily!!! Motor má za jejkoliv podmínek (pokud teda není studenej) držet téměř konstatní volnoběh, max +/- 100 otáček!!!



I když mi to dělá jen při jízdě v terénu? Když jedu po silnici třeba 50 km v kuse, tak se otáčky drží pořád stejně, akorát po jízdě v terénu se takhle zvednou.

je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 12:29 | Nahoru | #16
Taky to můžou bejt příliš malý vůle na ventilech.

(reakce na) je vporadku mit 2500 otacek na volnobeh?

5.9.2012 v 16:02 | Nahoru | #17

Gargantua píše: I když mi to dělá jen při jízdě v terénu? Když jedu po silnici třeba 50 km v kuse, tak se otáčky drží pořád stejně, akorát po jízdě v terénu se takhle zvednou.



Holt se ti při jízdě terénem zahřeje motor dostatečně na to, aby se roztáhl kov tak, že to začne netěsnostma přisávat, jinak přeci není normální, že by motor neudržel (i když je sebevíc rozhicovanej) volnoběh!!

Naposledy editováno 05.09.2012 16:29:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist