1 reakcí na tento příspěvek Šílené ceny benzínu v Itálii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šílené ceny benzínu v Itálii
Naposledy editováno 02.09.2012 13:29:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šílené ceny benzínu v Itálii
Fidži.FZS píše: Hofner> Neříkej mi, že ti to žralo o tolik méně, že ti to kompenzovalo 6Kč na litr. To je blbost To bylo spíš pravou rukou a ne benzínem
Taky můžu potvrdit že v anglii mi to žralo míň a to docela značně
1 reakcí na tento příspěvek Šílené ceny benzínu v Itálii
1 reakcí na tento příspěvek Šílené ceny benzínu v Itálii
1 reakcí na tento příspěvek Šílené ceny benzínu v Itálii
Já se snažím tankovat na samoobslužných pumpách - ideálně Carefour apod a tam 1.62 - 1.68E za 95tku
Rozdíly cen ilalie/francie jsem nepozorovak a to jsme dost pendlovali přes hranice.... ono taky bude záležet KDE v italii... stejně jako KDE v rakousku... vetšinou rakušáci měli lepší ceny v prdelkách než na velkých pumpách.
1 reakcí na tento příspěvek Šílené ceny benzínu v Itálii
Letos jsem si po Evropě taky opisoval na každým tankování ujeté km a kolik jsem tankoval, cenu jsem si ani neopisoval - nezajímá mě. Pokud cestuju, tak si snažím užít dané země kde zrovna sem, proto jsou pro mě ceny to poslední.
Naposledy editováno 02.09.2012 17:03:54
na mrtvici. A u nás se dost stává, že Italové a Francouzi odjíždějí od pumpy bez
zaplacení, jak jsem se nedávno dověděl od jedné provozní. Jeden takový Ital
od nás z práce si takhle tankuje svoje Volvo XC, přitom má příjem 250-280 tisíc
v přepočtu na Kč.
Sojky píše: Taky můžu potvrdit že v anglii mi to žralo míň a to docela značně
A nejezdil jsi tam vic podle predpisu nez u nas? Ja mam toto srovnani, ve kterem se styl jizdy v jine zemi nepromitl:
Na CESKY benzin po RAKOUSKU: 220km na 14 litru.
Na RAKOUSKY benzin po RAKOUSKU: 245km na 14 litru.
Bohuzel je to velmi maly vzorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šílené ceny benzínu v Itálii
PS: Pokuď teda nemáš na mysli ceny na dálnicích, těm já se vyhýbám, akorát při zpáteční cestě v Rakousích jsem teď poprvé volil tuto variantu. Ale to jsem vždy z dálnice sjel a hned cena o 20 centů nižší (okolo 1,45 místo 1,65). Takže 5 kč/litr (skoro kilčo na nádrži), což mi za max. 5 minutové zdržení stojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šílené ceny benzínu v Itálii
A loni v Norsku, jednoznačné srovnání: Kámošova Astra v Combajnu, 1,7 diesel (Isuzu motor). Místo standardních 5 či lehce přes 5 litrů jsme tam jezdili za 4,1-4,2, kopec nekopec, auto jelo jak píchlá svině, přejeli jsme na Norskou naftu ještě Švédsko a v Dánsku už museli natankovat tu zk...euronaftu. Konkrétně 7% bionesmyslů. Spotřeba okamžitě zpátky něco přes 5 litrů, auto lenivější. Kámoš se se mnou hodinu nebavil, že jsem natankoval bionaftu a už viděl tragické následky. Až jsem sjel na další dvě benzinky, abych mu ukázal, že všude mají tuto sračku (info o zmíněných 7%-povinnost informovat) a jinou už tady prostě neseženem, tak se uklidnil.
VÍTEJME V EU!!!
Pete Biggy píše: FishX3> Hmm, divné. My jsme byli v červenci a cena ve Francii (1,54-1,65 E) byla podstatně nižší než v Itálii (1,8-1,95 E). Naštěstí jsem v I vůbec nemusel brát, pač jsme to šněrovali po hranici, takže jsem raději vždy nabral buď v CH nebo A. Výjimkou samo bylo bezcelní Livigno, kde jsem bral za nějakých 1,14 E. A co vím, tak teď aktuálně v srpnu ještě vláda ve Francii snížila daňové zatížení, tak mi teda příjde divné, že by se ceny ve F a I měly srovnat, spíše naopak. Co mi ale ve Francii vadilo; že byly oblasti, kde nešel natankovat jiný N95 než s 10% biosraček.
PS: Pokuď teda nemáš na mysli ceny na dálnicích, těm já se vyhýbám, akorát při zpáteční cestě v Rakousích jsem teď poprvé volil tuto variantu. Ale to jsem vždy z dálnice sjel a hned cena o 20 centů nižší (okolo 1,45 místo 1,65). Takže 5 kč/litr (skoro kilčo na nádrži), což mi za max. 5 minutové zdržení stojí
Nene jel jsem alpy do monaka, pak azurovy pobřeží a z Montpellier nahoru Nimes a na sever. Zadna dalnice. levne to bylo u carefouru - ale to jsem psal, jinak E10 je vsude ceny jsou z terminu 11-25.8.2012..faktem je že jsem jel okraj italie (kličkoval jsem po jejich hranicich) . Jinač v livignu teď hodlám strávit týden a jedna z výhod které hodlám využít je denní tankování za "levno" jak benzinu , tak whisky
Naposledy editováno 02.09.2012 21:33:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šílené ceny benzínu v Itálii
Pete Biggy píše: Sojky> Léto 2006: Skotsko, Opel Corsa 1,4 (nějakých 66 KW), totálně naložení ve čtyřech s bágly. Čuměl jsem jak to rvalo, spotřeba dost rozumná, už si přesně nepamatuju, ale vím, že jsem se divil. Srovnání s ČR nemám, ale určitě by to bylo horší.
A loni v Norsku, jednoznačné srovnání: Kámošova Astra v Combajnu, 1,7 diesel (Isuzu motor). Místo standardních 5 či lehce přes 5 litrů jsme tam jezdili za 4,1-4,2, kopec nekopec, auto jelo jak píchlá svině, přejeli jsme na Norskou naftu ještě Švédsko a v Dánsku už museli natankovat tu zk...euronaftu. Konkrétně 7% bionesmyslů. Spotřeba okamžitě zpátky něco přes 5 litrů, auto lenivější. Kámoš se se mnou hodinu nebavil, že jsem natankoval bionaftu a už viděl tragické následky. Až jsem sjel na další dvě benzinky, abych mu ukázal, že všude mají tuto sračku (info o zmíněných 7%-povinnost informovat) a jinou už tady prostě neseženem, tak se uklidnil.
VÍTEJME V EU!!!
Nízká spotřeba v Norsku je podle mě dána tím že jedeš dlouhý trasy, furt kolem 80ti, málo vesnic. Nehledal bych za tím žádnou magii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šílené ceny benzínu v Itálii
Fidži.FZS píše: Hofner> Neříkej mi, že ti to žralo o tolik méně, že ti to kompenzovalo 6Kč na litr. To je blbost To bylo spíš pravou rukou a ne benzínem
3,7 l / 100 km oproti 4,2l/ 100 km myslím kompenzovalo těch 6 kč docela obstojně. Navíc úplně jiný svezení. člověk pořád nemusel brzdit před kdejakou dírou a bordelem na silnici, jelikož tam nic takového nebylo. nechápu, jak dokážou mít tak perfektní silnice. Možná jew to tím, že 1. pracují na silnicích i v noci 2. o víkendech 3. používají kvalitní asfalt a neteče přes opravy někomu do kapsy tolik peněz jako tady v ČR