Dale co mi neni moc jasny tak sem videl i XX krouzek sada byla drazsi, ale opravdu nevim zda to vydrzi o tolik vic aby se tech 1000kc vyplatilo.
Dalsi vec co mi neni jasny ze delaji i zlaty retezy barva me nelaka, ale kdyz sou drazsi tak sou asi i z lepsiho materialu nebo to je jen tou barvou ?
Pak je tu dalsi vec jak vybrat vyrobce a jake mate zkusenosti DID ČZ RK Regina. Origo tam byla myslim Regina a 20000km je slusnej vykon.
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz XXkrouzek a zlata barva
Když se o tu řetězovku budeš dobře starat, řekněme jednou za 1000 KM pořádně vyčistit a jednou za 500 km mazat tak si myslím, že musí vydržet i víc jak 20 tKM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz XXkrouzek a zlata barva
Legolend píše: Mám od DID tuším X kroužek a v pohodě
Když se o tu řetězovku budeš dobře starat, řekněme jednou za 1000 KM pořádně vyčistit a jednou za 500 km mazat tak si myslím, že musí vydržet i víc jak 20 tKM
jj....já na ní mám najeto 27500 a je v hajzlu jen proto že jsem kokot
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz XXkrouzek a zlata barva
Legolend> taky to není taková pravda,jak mi psal z motoretezy.cz: Jeli dva jeden se staral,čistil mazal a druhej na to sral a řetěz vydrželi uplně stejně.
Já čistím a mažu cca jdnou za 1000km (petrolej jak doporučuje DID + chain lube) a nebo když zmoknu a pohoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz XXkrouzek a zlata barva
Jak mazat nemazat uz toho bylo dost. Ono je to ve vysledku celkem jedno jen clovek nesmi bejt uplnej dobytek.
tady ten XX
nejvyšší řada DID, o 10% větší odolnost proti opotřebení než předchozí řada ZVM2. Řetězy s X® těsnícími kroužky určené pro vysokovýkonné sportovní a sportovněcestovní motocykly. Jejich výrazně delší životnost jsme sami ověřili i při našich testech. Řada 520 ZVMX je oblíbená a vyzkoušená pro konverzi motocyklů tříby SBK (R1, GSXR1000,...) na šířku 520 pro závodní účely.
tady gold
- D.I.D. 520ATV - zlatý řetěz DID pro ATV s těsnícím "X" kroužkem určený pro ATV, ale pro svou životnost často používaný pro hobby off-road motocykly, kde nevadí o cca 10% vyšší hmotnost. Použití: ATV, hobby off-road do 750cm3
a tady obyc
vylepšený základní těsněný DID řetěz s těsnícím "X" kroužkem, pokračovatel oblíbeného řetězu DID 520VX s posílenou odolností proti opotřebení a o 24% vyšší pevností v tahu (36,5kN)
Použití: silnice do 650cm3/ max. 750cm3 , offroad do 550cm3 / max. 650cm3
zajima me celkem rozdil treba v zivotnosti, ale uz sem nasel alespon neco
Naposledy editováno 27.08.2012 17:02:50
rodrigo píše: trins> Řetězovka by měla vydržet i přes 30tis km,co jsi dělal?
nedávno jsem to umyl jakousi sračkou,která vykurvila pár těsnících kroužků...dokud jsem jezdil,tak to bylo v pohodě,ale pak jsem to po dešti odstavil a zapomněl namazat...no a pár článků zarezlo ...........já vím.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz XXkrouzek a zlata barva
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz XXkrouzek a zlata barva
rodrigo píše: trins> Řetězovka by měla vydržet i přes 30tis km,co jsi dělal?
to se takhle vubec říct nedá, na kawe sem měli řetězovku ve 24 a byla na odpis (kupoval sem s 12 ) ve 44 byla už pomalu taky zralá na výměnu, je to o stylu jízdy atd :) někomu vydrží 40 nekomu ani ne 10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz XXkrouzek a zlata barva
Mazání a čištění:
Promažte řetěz každých 1000 km nebo častěji,
jestliže řetěz vypadá suchý.
Řetěz sekundárního převodu tohoto motocyklu je
vybaven malými O-kroužky mezi jednotlivými
články. Tyto O-kroužky udržují olej uvnitř řetězu
a prodlužují jeho životnost.
O-kroužky v tomto řetězu se mohou poškodit
čištěním párou, vysokotlakým proudem vody
a určitými rozpouštědly. Čistěte boční povrch řetězu
suchým hadříkem. Nepoužívejte kartáč na pryžové
O-kroužky. Poškodilo by je to. Otřete do sucha
a promažte pouze převodovým olejem SAE 80 nebo
90. Běžná maziva na řetěz mohou obsahovat
rozpouštědla, která by mohla poškodit pryžové
O-kroužky.
SAE 80 90 jsou prevodovy oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz XXkrouzek a zlata barva
vůbec netuším jaký olej do toho dávám. dodává se k tomu origo, první byl zelený, tak sem koupil zase zelený. flaška stojí 300 kč a vydrží minimálně 20 tis km. kdysi dávno tu někdo psal, že ten scottoiler prodlouží životnost řetězu o 70%. měl to na banditu 12 a mám pocit, že jezdil celkem pilu. klidně si troufnu říct, že to vydrží víc, než 70% navíc... hlavně když beru, že strašně moc lidem ten řetěz umře do 25 tis.. ale kdo chce kam.. snažím se poradit.
jo, motorka je od toho jak hovado, ale to mi nevadí.
edit: jinak sprejem sem samo mazal taky, ale nebaví mě se s tím srát a ještě za to vyhazovat prachy, když to nemá efekt. jaký je to řetěz a jak se s tím jezdí nemá vliv. mám to na GSXR 1000, kluci tím olejem mazali Bigy, a typuju, že Horneta 9 a Inazuju 12, co si teď koupili tím budou mazat taky.
Naposledy editováno 27.08.2012 19:06:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz XXkrouzek a zlata barva
Diky za radu