paolo_novy Přidat reklamu

Téma: V-Strom ci Versys ?
Tak po delsi dobe opet vybiram dalsi motorku. Litat rychle me uz nebavi a ctyrvalec me uz nudi. Pres sezonu toho docela dost najezdim, tak chci neco na cem ujedu spoustu km a bude to zabavna motorka. Uz driv jsem mel 2V a presne tohle chci zpet.

Touto cestou zadam majitele V-Stromu a Versysu at mi napisou svoje zavady, v cem podle nich motorka lepsi nez druha a naopak.

Vzhledove se mi libi vic V-Strom a diky motoru do V si myslim, ze bude i hravejsi. Dalsi plus pro Stroma hraje i vetsi nadrz, nizsi vaha a mensi vyska sedla.

Na Stromu jsem uz jel, hodne me ta jizda oslovila, myslite, ze me ma Versys po Stromu cim prekvapit ?




Diky


Naposledy editováno 26.08.2012 10:25:19

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 17:34 | Nahoru | #31

FiFi. píše: Kup nějakou Hondu



Nasrat!

V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 17:37 | Nahoru | #32
Mě není jasný proč všichni včetně prodejců řadí V-stroma mezi endura. Podle mě je to solidní cestovní mašina. Včetně tvarů, již výše řečeného umístění olej. filtru, chladiče a svodu výfuku. Vzadu 17 palců a ve předu 19palců ráfky. Perfektní ochrana proti větru a solidní posez a pohodlí. Nízká spotřeba, když jí honím a i s batůžkem tak max. 5,6 l. Když se kochám tak zatím nejmíň 4,2 l. Nízká světlost podvozku taky hovoří spíš pro cesták. A polňačku s tím v pohodě na Metzelerkách dám. Není co řešit.

V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 17:42 | Nahoru | #33
Nevím co pořád řešíte že se s Versysem nedá projet terén.Sám jsem bez problémů přejel lesní cesty s kořeny a 17kolo mi vůbec nepřišlo limitující.Své syny jsem povozil bezproblémů na louce za domem.A nějaké ty obrubníky noproblem.Enduro gumy?jasně..je tam blbý rozměr 120/60 a 160/60 ale dají se sehnat hrubší Pirelli Scorpion(jezdil jsem 2sady-nájezd přes 10tis a držej i při ostré jízdě)nebo pak Pirelli MT60,Avon Dystansa atd....pneu se dá sehnat.Strom co jsem v cestopisech četl je podvozkem limitující kdy škrtnul i přes zpomalující práh.Jde o to co více chceš....jestli zábavu,obratnost,universálnost-Versys,nebo spíše v cestovnějším stylu-Vtrom.Samozřejmě věřím že i na Vstomu se dá projet ledasco a jsou to dosti velcí konkurenti.Jinak co tu psal Harry tak ten zvuk od výfuku dělá přepážka.Od Ventilů to není.Ono se to asi počtem km prostě časem projeví.A prosím tedy pisálky kteří na Versysu v terénu ani nejeli tak ať to nekomentují.Už mi to fakt leze krkem když ho přirovnáváte hlavně na silnici Je to o jezdci....toť můj názor

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 18:17 | Nahoru | #34
SirIndy> no diť říkám...je to cenduro

V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 18:25 | Nahoru | #35
Za mě - kupodivu.. Versys...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 18:56 | Nahoru | #36
SirIndy> tak s těma 5mm to v terénu fakt vyhraješ .Váhu si myslím řeší spíš lidi co nejsou celkově moc silní a ovladatelnost na místě je spíš věc techniky jezdce.Je fakt že svod a oil chladiči sou trochu bastl,no ale jezdí s tím víc lidí.Není problem dat kryt motoru ale zas si kousek snížit světlou výšku,no .Kdysi tu byla moc pěkná úprava Stroma nějaký klukem slovenský,drátáky z Tigera tuším,překopané svody a pružení.Hravě pak posere Versysa ale to by se v Suzuce museli chytit za nos.Každé má svoje,mě se Stromek líbí ikdyž ho vidím mezi jinýma mašinama tak si řeknu že je to krasavec

V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 20:24 | Nahoru | #37
Ač Káwu miluji ,s tady té motky dle vzhledu bliju ,něco jako Bénvák každé oko jiné

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 21:27 | Nahoru | #38

Boda píše: SirIndy> tak s těma 5mm to v terénu fakt vyhraješ .Váhu si myslím řeší spíš lidi co nejsou celkově moc silní a ovladatelnost na místě je spíš věc techniky jezdce.Je fakt že svod a oil chladiči sou trochu bastl,no ale jezdí s tím víc lidí.Není problem dat kryt motoru ale zas si kousek snížit světlou výšku,no .Kdysi tu byla moc pěkná úprava Stroma nějaký klukem slovenský,drátáky z Tigera tuším,překopané svody a pružení.Hravě pak posere Versysa ale to by se v Suzuce museli chytit za nos.Každé má svoje,mě se Stromek líbí ikdyž ho vidím mezi jinýma mašinama tak si řeknu že je to krasavec



Asi tak. Já mám 172cm, 80 kilo a sedlám Stelvio co je o 70 kilo těžší než nějakej Vstrom a taky zvládám Jde o to se naučit jezdit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 21:57 | Nahoru | #39

seikos píše: Asi tak. Já mám 172cm, 80 kilo a sedlám Stelvio co je o 70 kilo těžší než nějakej Vstrom a taky zvládám Jde o to se naučit jezdit



Manipulaci na miste rikas umet jezdit? Ja mam kilo 60, takze jak se mi motorka nakloni, tak je konec

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 21:59 | Nahoru | #40
seikos>Máš recht .Ne že bych to uměl,no snažím sa a není to tak zlé a rozhodně lepší než si myslet že "už to umím" a nic mě nemůže překvapit bo to je začátek konca a nejlepší cesta do průseru.Každý stroj který tě doveze tam kam chceš je dobrý stroj .P.S.Na Stelvio sem nedávno narazil v inzeráti,moc pěkné a s kardanem .No až jednou budu bohatý,kdo ví přeju hodně pohodových km všem!

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 22:04 | Nahoru | #41
SirIndy>No musíš vědět co si můžeš dovolit(jak velký náklon apd.)Říkal mě borec zážitek ze "školy pro Stromkaře"přišel malý stréček,si říkali co tam jako bude dělat,prohodil pár slov,nakopl Stroma zařadil kvalt a po puštěný spojky sa po rozjetí vyhoupl do sedla.Jak indiáni na koňa za jízdy .No a jak s ním prý balancoval a vodil si ho na místě.Je to technikou,stejně jako všo,jen ji zvládnou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 22:09 | Nahoru | #42

SirIndy píše: Manipulaci na miste rikas umet jezdit? Ja mam kilo 60, takze jak se mi motorka nakloni, tak je konec



Základ je motorku na místě nenaklánět. Když chceš někde machrovat, nkláněj si ji klidně až na kapoty

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

26.8.2012 v 22:34 | Nahoru | #43

seikos píše: Základ je motorku na místě nenaklánět. Když chceš někde machrovat, nkláněj si ji klidně až na kapoty



Ono jaksi kdyz je clovek ve svahu a doslapne z vysokeho sedla kratkou nohou, motorka se nakloni sama Ale abych nepusobil ze s tim mlatim kazdy den - za tri roky jezdeni a pres 30000km na velkych motorkach se mi to stalo dvakrat.

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom ci Versys ?

27.8.2012 v 09:55 | Nahoru | #44
hele jestli mas 170 tak stejne ani z jedny poradne nedostanes.
strom ma sirsi sedlo takze u nej este trochu hur.
jinak obojim projedes v jednom na co si troufnes a zaroven jakmile oboji nalozis a das spolujezdce tak neprojedes nic krom polnacky nerozbity.
pokud jezdis ve dvouch s kuframa tak na verse se kurevsky ale kurevsky blbe leze spolujezdcoj.

V-Strom ci Versys ?

27.8.2012 v 11:25 | Nahoru | #45
No mně se líbí oboje toužil jsem po Versysovi a skončil na Stromu Obě mají své pro a proti.... ideální je fakt vyzkoušet a pak se rozhodnout Jinak mám 172cm a krátké nohy výška obou je zhruba stejná a pokud se jedná o váhu taky,jen Strom vypadá mohutněji a je pohodlnější pro jízdu s baťůžkem

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom ci Versys ?

27.8.2012 v 11:36 | Nahoru | #46
Versys má lepší podvozek, nevím za kolik jezdí V-strom, ale SV650 stabilně bere o litr víc jak ER6 při stejné jízdě... takže myslím, že i Versys bude ekonomičtější ale jinak vyber co se líbí tobě
edit: ale musí říct, že u ER6 začínám pozorovat úbytky oleje

Naposledy editováno 27.08.2012 11:36:47

V-Strom ci Versys ?

27.8.2012 v 11:46 | Nahoru | #47
Jj....ER6N od 3,8l po 4,95 Strom 4,12 po 5,65l zatím

V-Strom ci Versys ?

27.8.2012 v 13:13 | Nahoru | #48
Když jsem vybíral motorku, rozhodoval jsem se v poslední fázi také mezi Versysem a V-stromem, nakonec to bylo velmi jednoduché a rychlé. Proti V-stromu nic nemám, ale na chuť jsem mu nepřišel... Podvozek i motor mi přijde lepší u Versyse, nastavitelný podvozek krásně žehlí nerovnosti, u motoru lepší pružné zrychlení, i pocitově je tam větší chuť jít za plynem, spotřeba u mě v průměru cca 5,2 l/100km. Olej nežere. Svou roli hrál i design - když jsem poprvé viděl Versyse na fotkách, zděsil jsem se, ale naživo se mi líbí mnohem víc než V-strom, ten mi přijde takový nudný. V-stroma bych volil (snad) jen na delší cestování ve dvou, i ochrana před větrem a deštěm je u něj o cosi lepší... Ale jestli měříš 170 cm, tak nevím - já mám 175 cm a není to úplně ideální, stojím cca na 1/3 chodidel a v ose nohou mi trochu zavazí stupačky.

Ještě trochu z jiného soudku, dnes jsem se byl ve Zlíně podívat na velkého Versyse a byl to teda hnus, velebnosti - nevím, kdo to za ty prachy (a přitom ta motorka na pohled moc hodnotně nevypadá) bude kupovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

27.8.2012 v 15:28 | Nahoru | #49

evil_oko píše: hele jestli mas 170 tak stejne ani z jedny poradne nedostanes.
strom ma sirsi sedlo takze u nej este trochu hur.
jinak obojim projedes v jednom na co si troufnes a zaroven jakmile oboji nalozis a das spolujezdce tak neprojedes nic krom polnacky nerozbity.
pokud jezdis ve dvouch s kuframa tak na verse se kurevsky ale kurevsky blbe leze spolujezdcoj.



No se svyma 170ti cm jsem z V-Stroma dosahl dobre, snad jeste lip jak ze Zeda. A bylo to origo sedlo, tak nevim. Kazdopadne tohodle se nejak nebojim, i jedna noha staci.

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

27.8.2012 v 20:08 | Nahoru | #50
[quote=Hygienik]Versys má lepší podvozek, nevím za kolik jezdí V-strom...

Moje 07 ve dvou průměr 4.5L

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

28.8.2012 v 10:09 | Nahoru | #51
aklenot> hele taky stoupam na jednu tak me to neprijde ale spousta lidi si mysli ze musi nutne stat na obou..
jen me este napada je dobry dat na verse motechackej ram ochranej. moc to nerusi a kdyz s tim placnes tak pomaha vic nez dost..

Naposledy editováno 28.08.2012 11:48:50

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

28.8.2012 v 14:55 | Nahoru | #52
evil_oko> Tak tohle jsem planoval i na Zeda a i na dalsi stroj bych to chtel S tim se pocita

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom ci Versys ?

28.8.2012 v 22:26 | Nahoru | #53
Co je pravdy na tom, že na Versys nejde namontovat centrální stojan?

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

28.8.2012 v 22:47 | Nahoru | #54
Nechuťák>
To pravda je ..... zavází mu lauf

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

29.8.2012 v 06:21 | Nahoru | #55

Nechuťák píše: Co je pravdy na tom, že na Versys nejde namontovat centrální stojan?



Bohužel je to tak.. Centrál na něj kvůli výfuku opravdu nejde. Nicméně od doby, co na něm mám akrapa si hraju s myšlenkou, tam ten centrál nějak napasovat...

Na druhou stranu jedinej okamžik, kdy bych ho uvítal je při mazání řetězu někde na cestách. jinak není ani zapotřebí..

Naposledy editováno 29.08.2012 06:22:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom ci Versys ?

29.8.2012 v 10:54 | Nahoru | #56
Slam> No já mám právě malýho kluka a ten jak vidí motorku, tak na ní leze... A bez centrálu bych měl docela strach, aby ho nepřimáčkla. Je to sice jenom taková kosmetická blbost, ale pro mě třeba taky dost důležitá. Jinak řeším na příští sezonu ten samej problém... V-Strom x Versys a nebo starší Varadero

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom ci Versys ?

29.8.2012 v 11:01 | Nahoru | #57
hele ja bych versyse nekupoval.hovno to zere nejede to kontrolovat se to musi az po 12000 to je desna doba to te vubec nenuti si ji vsimnout za sezonu.navic je to osklivy fakt bych to nechtel.jo a nikdo ho nema to je taky minus

Naposledy editováno 29.08.2012 11:06:09

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

29.8.2012 v 11:28 | Nahoru | #58
evil_oko>

(reakce na) V-Strom ci Versys ?

29.8.2012 v 11:34 | Nahoru | #59
Nechuťák> Když se mi chce a vím, že motorka bude pár dní stát, dávám v garáži zadek do stojanu, otázka cca 10-ti vteřin. Na něm mažu nebo čistím řetěz - dlouhé štreky, abych musel mazat mimo garáž, jezdím minimálně. Na hlavní stojan si ani nevzpomenu, tudíž se bez něj bez problémů obejdu...

Naposledy editováno 29.08.2012 11:35:17

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom ci Versys ?

29.8.2012 v 11:49 | Nahoru | #60
To já na Stromovi hl.stojan mám a pořád zvažuji zda ho nesundat,protože snižuje dost světlou výšku......už jsem si 2x škrtnul při přejezdu obrubníku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 108 Dnes v 11:37 Kubák
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 1.6.2024 v 09:46 rogyze
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 5 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf


TOPlist