paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 100 000 na tachometri
26.8.2012 v 22:41
nazdarek mam skoro 100 000 na tachaci vie niekto ako s takym motorom zaobchadzat? aky servis ci nove vecido motora treba ?

2 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri

26.8.2012 v 22:43 | Nahoru | #1
jede to? nedělá to pazvuky? tak dělej jen běžnou udržbu dle manuálu...

do pr... proč maj všichni pocit, že motorka s 100tis je posmrti!!!

(reakce na) 100 000 na tachometri

26.8.2012 v 22:48 | Nahoru | #2
HornisGSX> Taky to nechápu Když udržovaný motor najede v klidu 300tis km

To je asi nějaká nemoc..

(reakce na) 100 000 na tachometri

26.8.2012 v 22:48 | Nahoru | #3

HornisGSX píše: jede to? nedělá to pazvuky? tak dělej jen běžnou udržbu dle manuálu...

do pr... proč maj všichni pocit, že motorka s 100tis je posmrti!!!



Tohle taky nechápu.Nedávno jsem někde viděl inzerát na prodej xjr 1300 a ten měl namotáno něco kolem 230 000 :) to byl alespoň srdcař :) to nebylo jak tady u nás v republice na 30 let starý motorce najeto poctivých 23 000km :)

100 000 na tachometri

26.8.2012 v 22:54 | Nahoru | #4
Je to furt dokola, jako třeba v TOMTO tématu a miliónech jiných.......

Proč by se mělo ve 100tis km. dělat něco spešl? Normálně klasickej servis a jede se dál....

100 000 na tachometri

26.8.2012 v 22:58 | Nahoru | #5
jooo.. protože lidi jsou blbý a prostě to nekoupěj.. tak jsou pak zase lidi, který to musej stočit

100 000 na tachometri

26.8.2012 v 22:58 | Nahoru | #6
záleží co za motorku, ale možná se mu na tacháči objeví 0000km takže bude mít novou motorku a neví jak jí zajíždět

Naposledy editováno 27.08.2012 09:49:36

100 000 na tachometri

26.8.2012 v 23:11 | Nahoru | #7
Jak píšou ostatní. Dost záleží jak se k tomu kdo chová a jak motorka jezdí. Motor, co jezdí hodně dlouhý trasy v ne moc vysokejch otáčkách má jistě šanci se dožít vysokého věku (nájedu kilometrů) i na malé kubatuře. A i když to začně dělat divný zvuky, vždycky se to rozebrat a zgenerálkovat. Dělat na 4t generálku není sice tak běžný jako u 2t, ae jde to. Průser je jedině když üž jsou vyběhaný ventily, ale dneks a je na všechno takovejch dílů, že se vymění hlava a jezdí se dál, ne? opravit se dá skoro všechno, nebo koupit novej díl...

100 000 na tachometri

26.8.2012 v 23:19 | Nahoru | #8
100000km tolik? To už je skoro po smrti radši to prodej...

1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri

26.8.2012 v 23:39 | Nahoru | #9
Tatik ma na BMW K 750 RT najeto 106 000mil!!!!A motor prede jak hodinky

2 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri

26.8.2012 v 23:51 | Nahoru | #10
Při 100 001,7km ti to bouchne pod prdelí, tak to radši hned prodej

(reakce na) 100 000 na tachometri

26.8.2012 v 23:56 | Nahoru | #11

LovoXXX píše: Při 100 001,7km ti to bouchne pod prdelí, tak to radši hned prodej

(reakce na) 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 00:07 | Nahoru | #12

LovoXXX píše: Při 100 001,7km ti to bouchne pod prdelí, tak to radši hned prodej



Nene ještě to musí stočit na 35 000 a až pak to bude u nás prodejný

(reakce na) 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 00:18 | Nahoru | #13

kokoška. píše: Tatik ma na BMW K 750 RT najeto 106 000mil!!!!A motor prede jak hodinky

Igor brezovar dal na BMWčku 1100 220 000 km kolem světa to rozhodně pořád po asfaltkách nejezdil. (jistě si spousta z vás dokáže představit, co udělá s motorem dlouhý rochnění se na rozbahněný cestě), navíc ta mašina byla věčně přetěžovaná a jezdí na ní snad pořád, možná že už má víc jak 220 000, to je tři roky starej údaj.

100 000 na tachometri

27.8.2012 v 05:56 | Nahoru | #14
Většina údržby se se na motorech nemění bez ohledu na počet km.Pokud se ti chce,můžeš udělat preventivní rozborku a prohlédnout stav motoru zevnitř,nicméně pokud se z něj nelinou žádné škaredé zvuky nebo třeba nežere příliš oleje tak bych to neřešil...

1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 06:57 | Nahoru | #15
na mý TDM mám zrovna 70 000km - a šlape jako hodinky. Kluci z webu mají i přes těch 100tis - a opět bez problémů.
Nevymejšlej - jezdi - užívej si

100 000 na tachometri

27.8.2012 v 07:15 | Nahoru | #16
v klidu pokračuj dál :) já mám jen 83,5t km a jezdím vesele dále :)

100 000 na tachometri

27.8.2012 v 08:38 | Nahoru | #17
no mam XJ 28 let stary a 321000 a jede v pohode. bych rek lip nez novejsi Diversion. Km jsou jen voditko nato aby jsme vedeli jestli to je stoceny...

100 000 na tachometri

27.8.2012 v 09:56 | Nahoru | #18
snehulia - dělat z lidí blbce je takový zdejší folklór, i když se najdou i tací, kteří bez ironických poznámek odpoví na otázku. Těm je třeba poděkovat, ostatních si nevšímat. Howgh

1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 10:02 | Nahoru | #19
Nejěvětší problém starších motorek v ČR je to, že skoro nikdo nedělá údržbu dle servisního manuálu; tj. např. každých 12000 km dotažení ložisek řízení, každá dva roky výměnu brzdovky a oleje v tlumičích, jednou za tři roky výměnu chladící kapaliny atd. Každej jen napíše, že motorka je bezúdržbová , což spíš znamená neudržovaná

1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 11:25 | Nahoru | #20
Tady Vám přidám Zippichův (z Jawamanie) slovníček čtenáře motoburzy,to aby jste si správně přeložili, co je to v inzerátu vlastně napsáno:
Zippich-slovníček

Co se ůdržby týče, dle manuálu a montážní příručky. Jo, krom běžných věcí, dělám po 50 000 km, nebo 6 let provozu, repasi brzdových komponentů.

Pokud se ůdržba nefláká a dodržuje vše, tak stroj vydrží mnoho stovek ticíc km. Jak tu už bylo zmíněno, dělá se repase. Popř. generální oprava, po které je stroj opět nový. (Nesmí se to ale odfláknout).

(reakce na) 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 11:46 | Nahoru | #21

Mike70 píše: Nejěvětší problém starších motorek v ČR je to, že skoro nikdo nedělá údržbu dle servisního manuálu; tj. např. každých 12000 km dotažení ložisek řízení, každá dva roky výměnu brzdovky a oleje v tlumičích, jednou za tři roky výměnu chladící kapaliny atd. Každej jen napíše, že motorka je bezúdržbová , což spíš znamená neudržovaná



O tom pravidelnem dotahovani lozisek krku rizeni slysim poprve, ja myslel ze se proste musi vymenit? Ted me to ceka, moto ma najeto 60000km + co kdo stocil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 11:54 | Nahoru | #22
tomaso58> nevím proč repasovat co šest let... každej podzim si dám kontrolu pucing a výměnu kapaliny... hadice už samozřejmě mám panceřové!

jinak dobrej článek

1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 12:20 | Nahoru | #23
jedine co motorka ma za problem je niaky divny chod pri 4000 otackach celkom neviem co to je ale asi nieco v motory...... je to ako ked retaz preskakuje po zodratom koliesku. ....

(reakce na) 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 12:35 | Nahoru | #24
snehulia> podívej se v jakém stavu máš napínák a kdy si měl měněný rozvod...

(reakce na) 100 000 na tachometri

27.8.2012 v 13:01 | Nahoru | #25
HornisGSX> Brzdy považuji za dost důležité a proto sleduji jejich stav. Mimoto, je to předepsané v montážní příručce. Jako i několik dalších úkonů, které prodlouží životnost stroje i jeho součástí.
Repase v mém případě vyjde na asi 100 kč (nová těsnění) Jde o rozebrání jednotlivých komponent, vyčištění a kontrola poškození. Nasazení nových těsnění a prachovek.
Časově trvá asi 1-2 hodiny dle stavu a bordelu (většinou zvenku). Dělal jsem ji nedávno a součásti byly jako nové, jen bylo potřeba trochu vyčistit zevnitř. V tomto případě jsem to připojil k výměně brzdového kotouče. Dostalo to na prdel během expedice (2000 km) přes Alpy.
Už jsem se dostal o 0,5 mm pod limit tl. kotouče.

SirIndy> Dotahovat krk řízení (ložiska, misky), je dost důležitý a životnost prodlužující úkon. S vůlí se to vymlátí velmi brzy (je to hodně zatěžované) a hodně.

Bohužel mnoho základních servisních úkonů (viz výše), není v moderních příručkách vůbec uvedeno. Je tam jen napsáno "nechat provést údržbu v odborném servisu" a tak vlastně běžnému uživateli zatajeno. Samosebou z toho servis vaří. A majitel pláče, protože platí mnoho za nové díly, i když ty stávající jdou ještě použít (dotahnout, repasovat) Ale to není tak finančně zajímavé, že?

100 000 na tachometri

27.8.2012 v 21:03 | Nahoru | #26
na motorky niesom niaky expert ale toto je divne...... to je ta plastova kolajnicka opreta o retaz? no motor este nebol otvoreny......a niako sa mi do toho ripat nechce. .

(reakce na) 100 000 na tachometri

31.8.2012 v 09:51 | Nahoru | #27
Begy> Mám naprosto shodnej názor. Mám najeto 37 tis. Motorka je z roku 85 původem Canada. Podle slov servisáků má natočeno zcela jistě přez 1OO. Takže minimum je těch 137. Jezdím 8tis měsíčně a moto krom běžné údržby po mě nechce nic. A je to taky Yamaha FZ 750. Hodně podobná mašina. Pokud nejsi šťoura a leštič, jezdi a jezdi. Motorka není výkladní skříň ( i když pro někoho ano). Není nad to se projet a vyčistit si při tom hlavu. Kdybych se ale při jízdě měl bát, že se něco stane motoru, asi bych si to nevychutnal. Servis ano, zbytečné rozborky ne (toho si někteří z nás užili na vojně dost a dost). Přeju všem hodně krásných a šťastných kilometrů. Sony
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist