2 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri
do pr... proč maj všichni pocit, že motorka s 100tis je posmrti!!!
HornisGSX píše: jede to? nedělá to pazvuky? tak dělej jen běžnou udržbu dle manuálu...
do pr... proč maj všichni pocit, že motorka s 100tis je posmrti!!!
Tohle taky nechápu.Nedávno jsem někde viděl inzerát na prodej xjr 1300 a ten měl namotáno něco kolem 230 000 :) to byl alespoň srdcař :) to nebylo jak tady u nás v republice na 30 let starý motorce najeto poctivých 23 000km :)
1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri
2 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri
kokoška. píše: Tatik ma na BMW K 750 RT najeto 106 000mil!!!!A motor prede jak hodinky
Igor brezovar dal na BMWčku 1100 220 000 km kolem světa to rozhodně pořád po asfaltkách nejezdil. (jistě si spousta z vás dokáže představit, co udělá s motorem dlouhý rochnění se na rozbahněný cestě), navíc ta mašina byla věčně přetěžovaná a jezdí na ní snad pořád, možná že už má víc jak 220 000, to je tři roky starej údaj.1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri
Nevymejšlej - jezdi - užívej si
1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri
1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri
Zippich-slovníček
Co se ůdržby týče, dle manuálu a montážní příručky. Jo, krom běžných věcí, dělám po 50 000 km, nebo 6 let provozu, repasi brzdových komponentů.
Pokud se ůdržba nefláká a dodržuje vše, tak stroj vydrží mnoho stovek ticíc km. Jak tu už bylo zmíněno, dělá se repase. Popř. generální oprava, po které je stroj opět nový. (Nesmí se to ale odfláknout).
Mike70 píše: Nejěvětší problém starších motorek v ČR je to, že skoro nikdo nedělá údržbu dle servisního manuálu; tj. např. každých 12000 km dotažení ložisek řízení, každá dva roky výměnu brzdovky a oleje v tlumičích, jednou za tři roky výměnu chladící kapaliny atd. Každej jen napíše, že motorka je bezúdržbová , což spíš znamená neudržovaná
O tom pravidelnem dotahovani lozisek krku rizeni slysim poprve, ja myslel ze se proste musi vymenit? Ted me to ceka, moto ma najeto 60000km + co kdo stocil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 100 000 na tachometri
jinak dobrej článek
1 reakcí na tento příspěvek 100 000 na tachometri
Repase v mém případě vyjde na asi 100 kč (nová těsnění) Jde o rozebrání jednotlivých komponent, vyčištění a kontrola poškození. Nasazení nových těsnění a prachovek.
Časově trvá asi 1-2 hodiny dle stavu a bordelu (většinou zvenku). Dělal jsem ji nedávno a součásti byly jako nové, jen bylo potřeba trochu vyčistit zevnitř. V tomto případě jsem to připojil k výměně brzdového kotouče. Dostalo to na prdel během expedice (2000 km) přes Alpy.
Už jsem se dostal o 0,5 mm pod limit tl. kotouče.
SirIndy> Dotahovat krk řízení (ložiska, misky), je dost důležitý a životnost prodlužující úkon. S vůlí se to vymlátí velmi brzy (je to hodně zatěžované) a hodně.
Bohužel mnoho základních servisních úkonů (viz výše), není v moderních příručkách vůbec uvedeno. Je tam jen napsáno "nechat provést údržbu v odborném servisu" a tak vlastně běžnému uživateli zatajeno. Samosebou z toho servis vaří. A majitel pláče, protože platí mnoho za nové díly, i když ty stávající jdou ještě použít (dotahnout, repasovat) Ale to není tak finančně zajímavé, že?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |