Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jinak 1, 2, 3 jdou všechny do 12tis otáček. ten zbytek už nevim..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
usuzuji na nacatou kliku. co by tak baj vocko stala oprava? podle toho se rozhodnu jestli poleti ze skaly nebo zainvestuju.
Dik moc
Jaw
Dělená sportovní mají parametry zhruba a=640, b=90, c=140. Kdybych si vybíral vcelku tak volím něco jako tyhle turistické nebo superbike ale určitě to chce oměřit a zkusit nebo nejlépe naživo.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
S to tvojó soucítím - v švajcu sem vybral prdelou obrubník, naštěstí dost pobraly chrániče, škody žádné na první pohled viditelné... a za dva týdny jak se to vše slilo tak koukám co mě bolí pod kolenem a tam flek na půl stehna
Co balaton, pobrané krámy pro dva, boční tašky? Co se osvědčilo cestou nebo naopak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
vlezli jsem se celkem v pohode na ty dve noci, dokonce jsme vzali aj 6plechovek piva ale v brasnach jsme nenechavali nic tezkeho, vsechno tezke slo do tankvaku(brasny nejsou extra pevne a po rozsireni a nacpani se celkem prohybaly)
asi v pulce mezi Gyorem a Vespremem(82 silnice) jsou nadherne zatacky, takove mensi buchlaky, ale fakt pekne, akorat tam nesmis chytnout kamion, protoze je tam jenom jeden pruh
pouzival jsem jen mapu co jsem si vytisknul a nebo jsem mohl pouzit mobil s gps, ale s tou nejde jet-max prohlednout kdyz se stoji. Lepsi by byla klasicka navigace. 2x jsme si trochu zajeli, ale jak jsme jeli pres budapest, tak jsme vlakove nadrazi v pohode nasli jenom podle mapy- je to prdel se orientovat v tech jejich znackach aj nektere mega kruhace maji dobre silene
[img]
tak budiky uz slepuju...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Jste dobří že jste to dávali podle mapy, sice silnice mají pěkné, ale podle toho značení by se mi asi nechtělo teda Si to jezdím podle navigace v tankvaku nanabíječce, není na čumení furt - jen se mrknu před křižovatkou nebo za kolik km je změna a pak se zabývám, jinak jedu implicitní směr, tak se to dá. Ale jak zasvítí sluníčko je to holt nouzovka.
Kam jste nacpali stan a spacáky, do těch brašen? Obdivuju teda tu tvou já mám spotřebu topcase, tankvak a občas i válec jen na své krámy
Ja jsem vytisknul celkem detailni mapu, tak se to celkem dalo, ale musel jsem stridat papiry ale do GPS taky casem zainvestuju jak budou prachy...
Spacaky a stan jsme netahly, to uz by jsme se nevlezli Co jsem cetl, tak to stanovani je tam skoro stejne drahe jak nekde na private(450kc/noc/osoba-cekal jsem levnejsi) a hlavne jsem si mohl schovat moto na dvur, zeprej tam dost kradou cikani. Mne stacila jedna brasna, druha brasna a tankvak byla pro moju, naradi, apod. Jelikoz jsme netahli ty spacaky a stan, tak jsem se celkem slusne vlezli a zbylo misto aj na 6piv
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Problem GS500E>Jestli ti to dělá něco jako jako "DING DING DING KLANK KLANK DING DING!!!! a po naklonění přestane. Tak něco takového mě to dělá než se motor pořádně prohřeje. Tipuju to na axiální vůli vačky mám ji velkou. První věc co udělěj tak vyndej napínák rozvoďáku a zkontroluj jestli není zatuhlý nebo tak...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Zjistil jsem v Sosnové dvě nepříjemné věci - první je, že central fakt škrtá fest, v náklonu je ještě hooodně rezerva a gumy by též daly, ale stojan se chytá už na obě strany což je dost nepříjemné A druhá, že ten klip co drží dole na palcu spojkové lanko je fakt buď zprdele nebo mám problém ještě i jinde - za dvě sezony prdlé znova
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Každopádně to chce zkusit, při sprintech jsem řadil aby se ještě pohodlně dalo zvládat jak řadit tak držet kolo na zemi dvojku zhruba v sedmi tisících a trojku v osmi, takže tam je jak vidím ještě hodně velká rezerva.
Graf bych také někdy mohl vytáhnout a naskenovat jak dopadlo po ladění, ale ten průběh je dost obdobný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 4 | Dnes v 15:00 sseba1 |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |