1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
kury72 píše: Ecce Homo jsem rád,když projedu autem,když kolem mě lítaj ti bezmozci přes plnou čáru Jinak vteřinky jsem honil tak před dvaceti rokama,dnes když mám rodinu,tak jezdím tak abych se vždycky vrátil Ale stejně mě zaráží,že si tady asi jedinej,co šel z litra na šestku to je dost divný.Hodně lidí to dělá právě naopak,protože je přestane bavit to pořád točit do bezvědomí,aby to jelo
Hrozně se pleteš... já šel ze šestky na devítku a pak na litra. Postupně nahoru abych zjistil co mi sedí nejvíc.
Lidi jdou objemem nahoru, že je nebaví točit? Ty wole to je kravina.
Skoro každý máme rodinu -to není argument, ty sis spíš tady honil tričko a přitom ani netušíš co je jak dobrá nebo rychlá motorka, že? Hodně sis četl o brutálním V2 a přitom už to 10 let neplatí. Měl jsem tě prokouknout hned. Končím touto debatou, hodně řečí a stáhlý zadek.
Naposledy editováno 06.08.2012 11:42:50
Stev píše: to je ale lepším výjezdem, na šestce je to prostě jednodušší trefit abys byl rychlej, třeba na dálnici byste si moc ujíždět neměli. To je moje zkušenost.
Na dálnici moc nejezdím, okresky jsou to co mám rád. Na dálnici je to o držku. Ta šestka je rychlá i díky tomu, že je snadno ovladatelná a má slušný výkon. Ten V2 byl jak buvol a i ten zvuk traktůrek mně později štval. Takové prdítko... jak ho nazvala kámoška.
Naposledy editováno 06.08.2012 11:41:46
italšrot píše: Hrozně se pleteš... já šel ze šestky na devítku a pak na litra. Postupně nahoru abych zjistil co mi sedí nejvíc.
Lidi jdou objemem nahoru, že je nebaví točit? Ty wole to je kravina.
Skoro každý máme rodinu -to není argument, ty sis spíš tady honil tričko a přitom ani netušíš co je jak dobrá nebo rychlá motorka, že? Hodně sis četl o brutálním V2 a přitom už to 10 let neplatí. Měl jsem tě prokouknout hned. Končím touto debatou, hodně řečí a stáhlý zadek.
Fakt neznám nikoho,kdo by šel z devítky na litra a nakonec skončil na šestkovým elektromotoru Ty seš asi vyjímečnej Projdi si motodatabáze a každej kdo šel ze šestky vejš,tak píše proto,že už ho přestalo bavit do nekonečna točit.Ale budiž,ty si vyjímka.Jinak před tebou smekám,když si mě tak rychle prokoukl.Ty jsi asi psychiatr že? Já jsem o brutálním V2 nic nečet,prostě jsem se svez a zjistil jsem,že je to moje krevní skupina A že netuším,co je jak dobrá motorka,jak píšeš?Já mám za 25 let na motorkách najeto kolem 150tisíc km,na různejch objemech,tak když dovolíš tak o motorkách už něco vím,ale asi nejsem takovej borec jako ty Zdar psychiatře
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Packyn píše: Mě teda V2 nenadchlo jel sem na sv 650 a pak na krásným TLR,ale po usednutí opět na 4V mě bavilo víc holt každýmu sedne něco jinýho
Svet je hezci kdyz mame kazdej jinej vkus.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Packyn píše: Mě teda V2 nenadchlo jel sem na sv 650 a pak na krásným TLR,ale po usednutí opět na 4V mě bavilo víc holt každýmu sedne něco jinýho
Přeně tak to je. Mně jen baví jak zarytí dvouválisti (zvlášť ti na cestovních V2) si myslí jaký mají zabijácký, brutální bike a nakonec se tady po dvou dnech dočteš, že jsou rádi když se svými litry stíhají šestku. Znám kluky co na starých SP1 pojezdí všechny ty překoňované čtyřválcové litry a na šestce si vylámou zuby. Je to totiž hlavně o tom kdo jak umí -hlavně v zatáčkách- než jaký má kdo krouťák.
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Fidži.FZS píše: To jsou tady hlody. No a co, že litrovej V2 pojezdí 600 R4? Tady snad jde o vlastní požitek z jízdy a emoce, ne o čas, ne? Italšrote, všichni nepotřebují ke štěstí honit desetinky a ego.
Já mu to tady vysvětluju dva dny a ty to řekneš jednou větou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
kury72 píše: Já mu to tady vysvětluju dva dny a ty to řekneš jednou větou
Tak na tomto fóru se dva dny bavím já . Asi střelím litrovej dvouvál a půjdu do hustokrutý zaprcatělý šestky. Sice jsem tomu po 20 letech a 100tis. km nedospěl, ale budu fakt všude king s kolenem na zemi, a to i na místě
Macek NX píše: Tak na tomto fóru se dva dny bavím já . Asi střelím litrovej dvouvál a půjdu do hustokrutý zaprcatělý šestky. Sice jsem tomu po 20 letech a 100tis. km nedospěl, ale budu fakt všude king s kolenem na zemi, a to i na místě
Čau,prodej to Koukám,že už to máš šest let a pořád tě to baví na tom jezdit?Dyť to nejede,jak tady jeden pořád tvrdí Kup tu zaprcatělou šestku,ta tě bude bavit až do smrti
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Macek NX píše: Tak prodal jste už někdo ty ničemné dvouvály? Okusil jste někdo tu lineární křivku? Héééén, héééééén
Prodal jsem SV 650 S, zkusil jsem CBR 954 RR a koupil jsem RSV 1000 Mille1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Dave3991 píše: v60 by měla být víc otáčková, jinak zdvih vs vrtání tak od zdvihu se odvíjí krouťák je to alchymie
Zdvih ovlivnuje spise v jakych otackach vykon a kroutak nastupuje. Osobne preferuju vyssi zdvih, at se to nemusi tolik tocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Hejdzzzuk píše: jeste kdyz uz jsme u te debaty kolem V2 muzete mi rict zda a jaky je rozdil mezi V90 a V60? rekneme ze mam dva stejny motory se stejnym objemem ale jeden 90 a druhej 60 bude nejaky rozdil ve vykonu prubehu kroutaku apod?
Já můžu srovnat pouze TLR90° a RSV Mille 00 a RSV Factory 04 a SP2...TLR má vyrovnanější chod, nevibruje tolik a není tak hladový po otáčkách, podobně jako SP, ale motor TLR mi přišel proti Hondě o něco výbušnější...RSV Mille proti TLR, cholerickej motor jak sviň, furt chce točit, ve městě bída, losuješ kvalty jak "bába Tutovka" na jedna to přetáčíš, na dvě aby se na tom dalo jet bez protestů motoru už jsi moc rychlej(kolony, zácpy atd...) a navíc vjezd do města trestá, že tě uvaří zaživa, topí jak satanáš pod kotlem...RSV Factory 04, v sérii nudná skoro jak 4R, jede pěkně, rychle, ale nemá kulky, po otevření jednotky a laufů už je to to pravý ořechový, je nevrlá, nasraná, hlasitá jak starší Mille, ale jede o dost víc O podvozcích se nebavím, tady vede Factory 04 s Mille 00 pak SP2 a na konci je TLR, který opravdu musíš krotit do zatáček a je proti ostatním podvozkům tak o 50% horší, ale o to víc zábavnější...Závěr V90° vyrovnanější chod motoru-menší vibrace, V60°cholerickej nervák vyžadující vyšší otáčky, větší vibrátor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co dělat s podložkou u vypustaku [1, 2] Suzuki SV 650S | Dandos489 | 34 | 30.10.2024 v 11:59 Popcom |
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |