paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
4.8.2012 v 23:20
ze u eSVa tam ty koniky proste chybi! dnes statovka, mirny stoupani s dvema pruhy smer hore. jedu si cca tech 160-170km/h a co si budeme nalhavat tady uz to zrychleni neni zrovna dvakrat svetovy a co nevidim... zleva me bere za***na fabka ta klasicka stara trivalcova jebka no ja myslel ze me vomejou mozna kdybych za to jeste vic vzal tak by tam za par dni byly ty dve kila ale nechal sem to plavat ale dnes neusnu
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 10:18 | Nahoru | #91

kury72 píše: Ecce Homo jsem rád,když projedu autem,když kolem mě lítaj ti bezmozci přes plnou čáru Jinak vteřinky jsem honil tak před dvaceti rokama,dnes když mám rodinu,tak jezdím tak abych se vždycky vrátil Ale stejně mě zaráží,že si tady asi jedinej,co šel z litra na šestku to je dost divný.Hodně lidí to dělá právě naopak,protože je přestane bavit to pořád točit do bezvědomí,aby to jelo


Hrozně se pleteš... já šel ze šestky na devítku a pak na litra. Postupně nahoru abych zjistil co mi sedí nejvíc.
Lidi jdou objemem nahoru, že je nebaví točit? Ty wole to je kravina.
Skoro každý máme rodinu -to není argument, ty sis spíš tady honil tričko a přitom ani netušíš co je jak dobrá nebo rychlá motorka, že? Hodně sis četl o brutálním V2 a přitom už to 10 let neplatí. Měl jsem tě prokouknout hned. Končím touto debatou, hodně řečí a stáhlý zadek.

Naposledy editováno 06.08.2012 11:42:50

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 10:32 | Nahoru | #92

Stev píše: to je ale lepším výjezdem, na šestce je to prostě jednodušší trefit abys byl rychlej, třeba na dálnici byste si moc ujíždět neměli. To je moje zkušenost.


Na dálnici moc nejezdím, okresky jsou to co mám rád. Na dálnici je to o držku. Ta šestka je rychlá i díky tomu, že je snadno ovladatelná a má slušný výkon. Ten V2 byl jak buvol a i ten zvuk traktůrek mně později štval. Takové prdítko... jak ho nazvala kámoška.

Naposledy editováno 06.08.2012 11:41:46

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 12:38 | Nahoru | #93

italšrot píše: Hrozně se pleteš... já šel ze šestky na devítku a pak na litra. Postupně nahoru abych zjistil co mi sedí nejvíc.
Lidi jdou objemem nahoru, že je nebaví točit? Ty wole to je kravina.
Skoro každý máme rodinu -to není argument, ty sis spíš tady honil tričko a přitom ani netušíš co je jak dobrá nebo rychlá motorka, že? Hodně sis četl o brutálním V2 a přitom už to 10 let neplatí. Měl jsem tě prokouknout hned. Končím touto debatou, hodně řečí a stáhlý zadek.


Fakt neznám nikoho,kdo by šel z devítky na litra a nakonec skončil na šestkovým elektromotoru Ty seš asi vyjímečnej Projdi si motodatabáze a každej kdo šel ze šestky vejš,tak píše proto,že už ho přestalo bavit do nekonečna točit.Ale budiž,ty si vyjímka.Jinak před tebou smekám,když si mě tak rychle prokoukl.Ty jsi asi psychiatr že? Já jsem o brutálním V2 nic nečet,prostě jsem se svez a zjistil jsem,že je to moje krevní skupina A že netuším,co je jak dobrá motorka,jak píšeš?Já mám za 25 let na motorkách najeto kolem 150tisíc km,na různejch objemech,tak když dovolíš tak o motorkách už něco vím,ale asi nejsem takovej borec jako ty Zdar psychiatře

2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 12:46 | Nahoru | #94
Mě teda V2 nenadchlo jel sem na sv 650 a pak na krásným TLR,ale po usednutí opět na 4V mě bavilo víc holt každýmu sedne něco jinýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 12:58 | Nahoru | #95

Packyn píše: Mě teda V2 nenadchlo jel sem na sv 650 a pak na krásným TLR,ale po usednutí opět na 4V mě bavilo víc holt každýmu sedne něco jinýho

Svet je hezci kdyz mame kazdej jinej vkus.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 13:02 | Nahoru | #96

Packyn píše: Mě teda V2 nenadchlo jel sem na sv 650 a pak na krásným TLR,ale po usednutí opět na 4V mě bavilo víc holt každýmu sedne něco jinýho


Přeně tak to je. Mně jen baví jak zarytí dvouválisti (zvlášť ti na cestovních V2) si myslí jaký mají zabijácký, brutální bike a nakonec se tady po dvou dnech dočteš, že jsou rádi když se svými litry stíhají šestku. Znám kluky co na starých SP1 pojezdí všechny ty překoňované čtyřválcové litry a na šestce si vylámou zuby. Je to totiž hlavně o tom kdo jak umí -hlavně v zatáčkách- než jaký má kdo krouťák.

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 13:04 | Nahoru | #97

pylot píše: Svet je hezci kdyz mame kazdej jinej vkus.


Ty máš dobrej vkus pylote Ta RSV je vážně moc pěkná a dobrá motoka.

dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 13:12 | Nahoru | #98
Vaše problémy bych chtěl mít ale nemam, protože mam litra pyčo

1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 13:37 | Nahoru | #99
To jsou tady hlody. No a co, že litrovej V2 pojezdí 600 R4? Tady snad jde o vlastní požitek z jízdy a emoce, ne o čas, ne? Italšrote, všichni nepotřebují ke štěstí honit desetinky a ego.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 13:44 | Nahoru | #100

Fidži.FZS píše: To jsou tady hlody. No a co, že litrovej V2 pojezdí 600 R4? Tady snad jde o vlastní požitek z jízdy a emoce, ne o čas, ne? Italšrote, všichni nepotřebují ke štěstí honit desetinky a ego.


Já mu to tady vysvětluju dva dny a ty to řekneš jednou větou

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 13:48 | Nahoru | #101
italšrot> Abájovi to teď moc nejde,možná bys mohl nastoupit místo něho,když seš takovej hustokrutej závodník

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 14:30 | Nahoru | #102

kury72 píše: Já mu to tady vysvětluju dva dny a ty to řekneš jednou větou



Tak na tomto fóru se dva dny bavím já . Asi střelím litrovej dvouvál a půjdu do hustokrutý zaprcatělý šestky. Sice jsem tomu po 20 letech a 100tis. km nedospěl, ale budu fakt všude king s kolenem na zemi, a to i na místě

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 16:02 | Nahoru | #103

Macek NX píše: Tak na tomto fóru se dva dny bavím já . Asi střelím litrovej dvouvál a půjdu do hustokrutý zaprcatělý šestky. Sice jsem tomu po 20 letech a 100tis. km nedospěl, ale budu fakt všude king s kolenem na zemi, a to i na místě


Čau,prodej to Koukám,že už to máš šest let a pořád tě to baví na tom jezdit?Dyť to nejede,jak tady jeden pořád tvrdí Kup tu zaprcatělou šestku,ta tě bude bavit až do smrti

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

6.8.2012 v 17:49 | Nahoru | #104
italšrot> jasně no známej mě furt taky jak ten sport musí bejt neohrabanej ve městě jak je jeho sv mrštný a že to letí no a když sme vyjeli tak v první zatáčce sem mu zamával a o jízdě ve měste ani nemluvě.Je to co jak komu vyhovuje mě 2V nějak nenadchlo

2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

8.8.2012 v 13:58 | Nahoru | #105
jeste kdyz uz jsme u te debaty kolem V2 muzete mi rict zda a jaky je rozdil mezi V90 a V60? rekneme ze mam dva stejny motory se stejnym objemem ale jeden 90 a druhej 60 bude nejaky rozdil ve vykonu prubehu kroutaku apod?

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

8.8.2012 v 14:03 | Nahoru | #106
Hejdzzzuk> co teprve když tyhle hosdposký teorie nabourají další dva parametry - vrtání a zdvih

1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

15.8.2012 v 23:10 | Nahoru | #107
v60 by měla být víc otáčková, jinak zdvih vs vrtání tak od zdvihu se odvíjí krouťák je to alchymie

1 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

18.8.2012 v 12:11 | Nahoru | #108
Tak prodal jste už někdo ty ničemné dvouvály? Okusil jste někdo tu lineární křivku? Héééén, héééééén

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

18.8.2012 v 12:25 | Nahoru | #109

Macek NX píše: Tak prodal jste už někdo ty ničemné dvouvály? Okusil jste někdo tu lineární křivku? Héééén, héééééén

Prodal jsem SV 650 S, zkusil jsem CBR 954 RR a koupil jsem RSV 1000 Mille

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

18.8.2012 v 12:28 | Nahoru | #110

pylot píše: Prodal jsem SV 650 S, zkusil jsem CBR 954 RR a koupil jsem RSV 1000 Mille



Tak to máš blbý, že to nejde lineárně, ale zato, to jde kurevsky za plynem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

18.8.2012 v 12:53 | Nahoru | #111

Dave3991 píše: v60 by měla být víc otáčková, jinak zdvih vs vrtání tak od zdvihu se odvíjí krouťák je to alchymie



Zdvih ovlivnuje spise v jakych otackach vykon a kroutak nastupuje. Osobne preferuju vyssi zdvih, at se to nemusi tolik tocit.

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

18.8.2012 v 14:12 | Nahoru | #112
SirIndy> presne tak..ale je zajimave jak nove diesly osobaky porad se zdvih porad zmensuje a vrtani zvetsuje. ty nove 1.6ky vw renault a 2litry treba toyota uz jsou ctvercove stejny jak zdvih tak vrtani jak benzinak a jak to pak se toci jak benzin.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

18.8.2012 v 14:29 | Nahoru | #113

Hejdzzzuk píše: jeste kdyz uz jsme u te debaty kolem V2 muzete mi rict zda a jaky je rozdil mezi V90 a V60? rekneme ze mam dva stejny motory se stejnym objemem ale jeden 90 a druhej 60 bude nejaky rozdil ve vykonu prubehu kroutaku apod?



Já můžu srovnat pouze TLR90° a RSV Mille 00 a RSV Factory 04 a SP2...TLR má vyrovnanější chod, nevibruje tolik a není tak hladový po otáčkách, podobně jako SP, ale motor TLR mi přišel proti Hondě o něco výbušnější...RSV Mille proti TLR, cholerickej motor jak sviň, furt chce točit, ve městě bída, losuješ kvalty jak "bába Tutovka" na jedna to přetáčíš, na dvě aby se na tom dalo jet bez protestů motoru už jsi moc rychlej(kolony, zácpy atd...) a navíc vjezd do města trestá, že tě uvaří zaživa, topí jak satanáš pod kotlem...RSV Factory 04, v sérii nudná skoro jak 4R, jede pěkně, rychle, ale nemá kulky, po otevření jednotky a laufů už je to to pravý ořechový, je nevrlá, nasraná, hlasitá jak starší Mille, ale jede o dost víc O podvozcích se nebavím, tady vede Factory 04 s Mille 00 pak SP2 a na konci je TLR, který opravdu musíš krotit do zatáček a je proti ostatním podvozkům tak o 50% horší, ale o to víc zábavnější...Závěr V90° vyrovnanější chod motoru-menší vibrace, V60°cholerickej nervák vyžadující vyšší otáčky, větší vibrátor

(reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni

18.8.2012 v 21:44 | Nahoru | #114
dewwil> Krasny porovnani
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co dělat s podložkou u vypustaku [1, 2] Suzuki SV 650S Dandos489 34 30.10.2024 v 11:59 Popcom
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S Dandos489 10 19.8.2024 v 20:23 ALFA70
Kapotáž Suzuki SV 650S Lála_ 2 31.7.2024 v 17:42 Lála_
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S johny6nine 7 29.6.2024 v 12:29 ja1
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1

TOPlist