2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
AdosR píše: Taky si říkám že to nebyla Fobia HTP. To není možný totiž. Beztak Rs ale na zadních dveřích nalepky htp. Ale dávat tam nálepky aby se to nekrado? Každej trochu znalec pozná že je to Rs ikdyž má vzadu nálepky Htp. Co se týče hádek v2 vs 4v tak prostě každýmu sedí něco jinýho. Já měl R1 a starou ninju, projel jsem Vtr sp-1 a rsv atd a ted se vracím k 600ccm abych si užil srandu a hrál si z mašinou a ne ona se mnou, a pak mě někde vyjebala do kopřiv.
Přesně tak!V2 je pro chlapáky Ty čtyřválcový šestky jsou jak šidítka pro náctiletý holky Ale i ta tě může vyjebat do kopřiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Creck píše: italšrot> Jak jsi zacal psat o tom navratu na sestku tak jsem se normalne lekl ze ten magor co denno denne jezdi po meste od rondlu k merkuru full gas na te zluto-cerne gsxr jsi ty
Zas takový magor nejsem ale už jsem o něm slyšel. Kdopak se přizná nebo napráská?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
kury72 píše: Přesně tak!V2 je pro chlapáky Ty čtyřválcový šestky jsou jak šidítka pro náctiletý holky Ale i ta tě může vyjebat do kopřiv
........... a zapoměl jsi dodat, že ta šestka pro holky tvoji motorku pro chlapy pojezdí jak v zatáčkách ta na rovinkách.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: ........... a zapoměl jsi dodat, že ta šestka pro holky tvoji motorku pro chlapy pojezdí jak v zatáčkách ta na rovinkách.
To je dobrej argument,jako od kluka z první třídy héééč já mám rychlejší autíčko Každej má svoje,ale řadovej čtyřvál a navíc v šestce,na mě opravdu působí jako šidítko pro náctiletý holky a není to vůbec o rychlosti,to si asi nepochopil.Jak už tady někdo psal,pro mě je to taky bezcharakterní elektromotor Kvality V2 jsou někde jinde je to bajk, na kterým nemusím jet dvěstě a přesto se tlemím do přílby a vo tom to je nééé
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Franta. píše: Co se divis, 4 kola jsou rychlejsi :) Treba v Brne dostane nejrychlejsi MotoGP od auta pres 20 s na kolo. Ale to nevadi, motorky maj jiny vyhody - nic neuvezes, zmoknes, zmrznes, upeces se, lehnes na sterku, proste ty emoce :)
DOBRÝ
2 reakcí na tento příspěvek dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
kury72 píše: To je dobrej argument,jako od kluka z první třídy héééč já mám rychlejší autíčko Každej má svoje,ale řadovej čtyřvál a navíc v šestce,na mě opravdu působí jako šidítko pro náctiletý holky a není to vůbec o rychlosti,to si asi nepochopil.Jak už tady někdo psal,pro mě je to taky bezcharakterní elektromotor Kvality V2 jsou někde jinde je to bajk, na kterým nemusím jet dvěstě a přesto se tlemím do přílby a vo tom to je nééé
Prosím tě o jakém kvalitním V2 tady píšeš... o SV? Prober se z té diskotéky! Motorově slabounká, brzdy nahovno a do zatáček aby jsi ji cpal heverem, tak co ty tu meleš za hovna!? Ostrá sportovní čtyřválcová šestka na tebe působí jako šidítko pro holky a sám jezdíš rozpočtové SV! Tak co chceš srovnávat? Špičku mezi sportovníma šestkama nebo nejhorší velký twin co kdy slezl z výrobní linky! Ty seš fakt tvrďák co má motorku pro chlapy, že? Já litrové twiny měl a jezdil, vím kde jsou silné a kde stojí za prd. Ale to je řeč o Ducati, RSV nebo SP, ale tím výčet špičkových velkých V2 končí. To TL je oproti SV aspoň opravdu motorka pro chlapy.
Naposledy editováno 05.08.2012 19:21:43
pylot píše: A neni to krasnej pocit stacit na vydechlym polomotoru nekomu s modernim litrovym superbikem? me to dycky potesi.
Nevím o čem mluvíš! Naopak tady týpek přiznal, že SV nemá ani na třívalcovou Fabii HTP.
Naposledy editováno 05.08.2012 19:02:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: Prosím tě o jakém kvalitním V2 tady píšeš... o SV? Prober se z té diskotéky! Motorově slabounká, brzdy nahovno a do zatáček aby jsi ji cpal heverem, tak co ty tu meleš za hovna!? Ostrá sportovní čtyřválcová šestka na tebe působí jako šidítko pro holky a sám jezdíš rozpočtové SV! Tak co chceš srovnávat? Špičku mezi sportovníma šestkama nebo nejhorší velký twin co kdy slezl z výrobní linky! Ty seš fakt tvrďák co má motorku pro chlapy, že? Já litrové twiny měl a jezdil, vím kde jsou silné a kde stojí za prd. Ale to je řeč o Ducati, RSV nebo SP, ale tím výčet špičkových velkých V2 končí. To TL je oproti SV aspoň opravdu motorka pro chlapy.
Ty si to RSV prodal,tak asi moc chlap nebudeš co? Říkat o motorce,která má krouťák 102 v 7200otáček, že je motorově slabounká je bomba už to nehul Sjeť si kolejničku a jeď se projet na té své superhusté šestce s megakrouťákem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
kury72 píše: Ty si to RSV prodal,tak asi moc chlap nebudeš co? Říkat o motorce,která má krouťák 102 v 7200otáček, že je motorově slabounká je bomba už to nehul Sjeť si kolejničku a jeď se projet na té své superhusté šestce s megakrouťákem
Proč jsem prodal RSV tě nemusí zajímat. SV je opravdu velmi slabý V2 (tuším, že slabší je jen VTR) To, že má krouťák 102 je možné, ale ten musí jít ruku v ruce s výkonem. Je líná, stará, rozpočtová a například starší TLR/S je proti ní pěkně nasraný V2. Hold jsi sáhl po tom na co máš. Přeji ti hezký zbytek sezóny a neber tady všechno tak vážně.
Naposledy editováno 05.08.2012 21:37:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: Proč jsem prodal RSV tě nemusí zajímat. SV je opravdu velmi slabý V2 (tuším, že slabší je jen VTR) To, že má krouťák 102 je možné, ale ten musí jít ruku v ruce s výkonem. Je líná, stará, rozpočtová a například starší TLR/S je proti ní pěkně nasraný V2. Hold jsi sáhl po tom na co máš. Přeji ti hezký zbytek sezóny a neber tady všechno tak vážně.
Já to vážně vůbec neberu Koupil jsem si to co se mi líbí,kdybych koupil třeba i novou šestku,byli by to pro mě vyhozený prachy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: Proč jsem prodal RSV tě nemusí zajímat. SV je opravdu velmi slabý V2 (tuším, že slabší je jen VTR) To, že má krouťák 102 je možné, ale ten musí jít ruku v ruce s výkonem. Je líná, stará, rozpočtová a například starší TLR/S je proti ní pěkně nasraný V2. Hold jsi sáhl po tom na co máš. Přeji ti hezký zbytek sezóny a neber tady všechno tak vážně.
s šestikilem bude rychlá zhruba stejně, jasně že gsxr má lepší podvozek kterej se ale projeví jenom na okruhu.
Nicméně je to tak že když má něco 120 a 125 koní, jede to skoro stejně.
e: jinak já proti šestkám nic nemám, naopak si myslím že by mě bavila třeba R6, ale nezkoušel jsem
Naposledy editováno 05.08.2012 21:50:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Stev píše: s šestikilem bude rychlá zhruba stejně, jasně že gsxr má lepší podvozek kterej se ale projeví jenom na okruhu.
Nicméně je to tak že když má něco 120 a 125 koní, jede to skoro stejně.
e: jinak já proti šestkám nic nemám, naopak si myslím že by mě bavila třeba R6, ale nezkoušel jsem
Tady nesouhlasím. GSX-R má nejen lepší podvozek, ale i brzdy a motor. Sice nemá silný spodek, ale to lehce kompenzuješ vyššími otáčkami. Výkon 95kw je znát, tam kde SV1000 končí GSX-R dostává kopanec. Na RSV jsme jezdil na krouťák, to bylo kolem 7500 tis. ale i tak mi prostě šestky ujížděli. Před zatáčkou se na mně nalepili a na výjezdu se přeze mně přesypali. Nebyla šance se jich držet, letí jak splašené a myslím, že jim ani nevadilo, že na ně hulákám, že nemají charizma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: Tady nesouhlasím. GSX-R má nejen lepší podvozek, ale i brzdy a motor. Sice nemá silný spodek, ale to lehce kompenzuješ vyššími otáčkami. Výkon 95kw je znát, tam kde SV1000 končí GSX-R dostává kopanec. Na RSV jsme jezdil na krouťák, to bylo kolem 7500 tis. ale i tak mi prostě šestky ujížděli. Před zatáčkou se na mně nalepili a na výjezdu se přeze mně přesypali. Nebyla šance se jich držet, letí jak splašené a myslím, že jim ani nevadilo, že na ně hulákám, že nemají charizma.
To je právé ono. V běžným provozu využiju mnohem víc sílu V2 než po otáčkách prahnoucí šestku U V2 je právě bomba jezdit na krouťák Menší objem se dá sice kompenzovat otáčkama,ale už to je něco jinýho,než když to jde pěkně od spodu. U šestky a navíc SS se nedá o nějakým krouťáku vůbec mluvit,ten tam prostě není a nikdy nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
Naposledy editováno 06.08.2012 08:38:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: Tady nesouhlasím. GSX-R má nejen lepší podvozek, ale i brzdy a motor. Sice nemá silný spodek, ale to lehce kompenzuješ vyššími otáčkami. Výkon 95kw je znát, tam kde SV1000 končí GSX-R dostává kopanec. Na RSV jsme jezdil na krouťák, to bylo kolem 7500 tis. ale i tak mi prostě šestky ujížděli. Před zatáčkou se na mně nalepili a na výjezdu se přeze mně přesypali. Nebyla šance se jich držet, letí jak splašené a myslím, že jim ani nevadilo, že na ně hulákám, že nemají charizma.
to je ale lepším výjezdem, na šestce je to prostě jednodušší trefit abys byl rychlej, třeba na dálnici byste si moc ujíždět neměli. To je moje zkušenost.
Stev píše: to je ale lepším výjezdem, na šestce je to prostě jednodušší trefit abys byl rychlej, třeba na dálnici byste si moc ujíždět neměli. To je moje zkušenost.
Tachometrovejch jsem jel 265km/h,ty novější šestky jedou tak kolem 270,ale to je úplně jedno,jestli jede 260 nebo290,aspoń pro mě v běžným provozu.Na okruh nejezdím a 95% km který najedu kolem komína je stejně tak do 180 a do této rychlosti je právě největší síla V2 žádný velký točení a je to tam,však to dobře znáš VTRko máš v krásným stavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dnes jsem dospel k sokujicimu odhaleni
italšrot píše: kury72> No vidíš... kdyby jsi hned jako první příspěvek napsal, že šestka nemá spodek tak jsme si mohli odustit ty spory. Jasně, že namá spodek tak jako V2 zase vršek a proto každý jezdí to co mu vyhovuje. Mně sportovní jízda a tak rád točím, ale jen když chci aby jela jak splašená. Na běžnou jízdu -třeba abych spráskal nějaký ten V2- ji nějak extra točit nemusím. (několikrát vyzkoušené, jezdím s klukama co sedlají převážně V2 a měl jsem v garáží současně V2 i Ř4) Jinak koukám, že jsi od Olomouce. Jezdíme se vyblbnout do Šternberku na Ecce Homo, můžeme se domluvit a porovnat časy. Myslím, že budeš překvapený. Na RSV jsem se času na K7 ani nepřiblížil. Ale to není přeměřování péra, jen takový hec.
Ecce Homo jsem rád,když projedu autem,když kolem mě lítaj ti bezmozci přes plnou čáru Jinak vteřinky jsem honil tak před dvaceti rokama,dnes když mám rodinu,tak jezdím tak abych se vždycky vrátil Ale stejně mě zaráží,že si tady asi jedinej,co šel z litra na šestku to je dost divný.Hodně lidí to dělá právě naopak,protože je přestane bavit to pořád točit do bezvědomí,aby to jelo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co dělat s podložkou u vypustaku [1, 2] Suzuki SV 650S | Dandos489 | 34 | 30.10.2024 v 11:59 Popcom |
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |