Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Proste dole to nejede, uprostred se neco zacne dit a nahore to umre. K cemu to vlastne je? Dvouvalec cloveka nenecha jet pomalu, ale pritom rychle nejede. Jako podle pocitu se zda, buh vi jaka je to raketa, ale skutecnost je jinde. Ale musim uznat, ze zvuk a fun factor to proste ma jedinecny ..
2 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
záleží, co od motorky čekáš. ono ani to gsxr nemá bůhví jaký nástup, ale oproti šestce je to trochu znát. to S4R je zajímavá hračička, ale je to taková primadona, mi příjde. není to moc na každodenní použití. dole to jede líp než ta 750 a ten střed, ten je boží a navíc je z ní cítit ten hlad po otáčkách. pokud nějakou motorku na cestování s dobrým spodkem, podíval bych se po litrovém fazeru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Kubát píše: fejzra jsem bohužel nezkoušel, ale co jsem slyšel, tak to má docela solidní spodek.
záleží, co od motorky čekáš. ono ani to gsxr nemá bůhví jaký nástup, ale oproti šestce je to trochu znát. to S4R je zajímavá hračička, ale je to taková primadona, mi příjde. není to moc na každodenní použití. dole to jede líp než ta 750 a ten střed, ten je boží a navíc je z ní cítit ten hlad po otáčkách. pokud nějakou motorku na cestování s dobrým spodkem, podíval bych se po litrovém fazeru
U litrový GSX-R je trochu znát lepší nástup než u šestky? Tak to se nedá absolutně srovnat člověče! Litrový fazer má žalostný spodek... to mi věř. Když už tak CB 1000R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Naposledy editováno 05.08.2012 20:26:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
http://www.ducati.ms...reetfighter_dyno.jpg
http://images.motorc...llerys/Z1000Dyno.jpg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jinak FZS 1000 Fazer a Tuono jsem mel soubezne 2roky. Takze objektivita zarucena. Na to co tu pises se hodi vic ten 4valec ne dvouval... Vyzkousej ho a uvidis ... Ve srovani je to Tuono lemra lina.
Jinak proc jsem si nechal Tuono je jen ten Fun faktor a ta trocha toho honeni si ega na italce. Prakticnost jde stranou ...
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Koukni na tu srovnavaci tabulku co jsem sem dal. pokud motorka ma ten neuveritelny spodek, tak musim exelovat na pruznem zrychleni. Schvalne proc asi ty dvouvaly nejak nestihaji???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: dakarista> netuším, dal jsem co jsem našel ve 2000 je to asi nepoužitelný a žádný koně tam ještě nejsou asi
presne ... Fazer se z tech otacek sebral a nechal by tuono hned za sebou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: dakarista> No máš pravdu, do 4000 tisíc je to nepoužitelný ( jel jsem jen na ducati gt 1000 a Griso 1200 v8), ale to i svého fzs nedržím méně jak pod 4500 tisíce,ale pak od 4000 tam na tom V2 byl hned plný výkon který se neměnil do 8-9tisic, takže člověk jel rozumnou rychlosti ze zatáčky přidal ono se to hned rozjelo jak lokomotiva. Dnes jsem jel na fzs ve spodních otáčkách je to nuda jak je to líný a zase když chci aby to jelo tak to musím vytočit a držet to ve vršku ale to už jsou rychlosti životu nebezpečné, roztočená dvojka měl jsem tam 140 a už jsem raději brzdil. Na V2 jsem v malých rychlostech přidal plyn hned tam byla ta surová akcelerace, fun faktor byl někde. Jak říkáš, myslíš si jak to jede rychle ale ve skutečnosti jedeš docela pomalu ale zážitek je z toho super a určitě je to na silnici i bezpečnější. Jak ten R4 má oproti V2 takový pozvolný a uhlazený průběh tak si člověk furt myslí že jede pomalu, nebo je to aspoň můj dojem. Ty sis taky z nějakého důvodu pořídil Tuono
To je právě ono,ty moderní R4 mají sice tabulkově silnější spodek než V2 ,ale pocitově je to právě naopak a o to práně jde.Z vlastní zkušenosti,jezdil jsem R1 04 a těch 120 tažnej koní v SV1000S je pro mě mnohem větší zábava,než těch 180 dostihovejch koní v R1
o V2 se sice říká, že jede dole, ale stejně do 4 tis je nepoužitelné, pak naráz vystřelí a zase umře
je pravda, že je rozdíl mezi V2 60° - aprilia a L2 90°, kdy ta 60°je víc točivější, něco jako čtyřvál a L2 tahá opravdu masivně dole a nahoře umírá
nejlepší by bylo si to pěkně ozkoušet a pak se rozhodnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
dakarista píše: italšrot> spis jediny realny nazor. Nechapu jak kazdy muze mlit kraviny typu jak to jede od spoda. Bud nezkusili oboje a je to jen jedna babka povidala. Nebo si musi neco dokazovat.
Proste dole to nejede, uprostred se neco zacne dit a nahore to umre. K cemu to vlastne je? Dvouvalec cloveka nenecha jet pomalu, ale pritom rychle nejede. Jako podle pocitu se zda, buh vi jaka je to raketa, ale skutecnost je jinde. Ale musim uznat, ze zvuk a fun factor to proste ma jedinecny ..
konečně po dlouhé době zase názor, který za něco stojí..Mě přijde, že se prostě spíš dvouválisti mají potřebu pořád vyhraňovat vůči čtyřválistům. Čím to asi bude..Čtyřválista prostě jede, protože mu to jede.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: kury72> jako taky přemýšlím trochu o tom SV. Designově se mi to líbí, v Sku s tou kapotáží to je i funkční, jsem zvyklý na kapotáž a polo kapotáž a nevím jestli by mě čistokrevný naháč po chvíli neštval, ceny jsou na to taky pěkný, na výběr je toho hodně. Jen nevím jak je na tom podvozek oproti fzs, brzdy asi budou o dost horší než moje z R1, ale to by asi šlo dořešit pancířem. Tak ty si jezdil R1, je to o hodně horší ve všem? Ten motor musí být super, jen se bojím té spotřeby. Za kolik se s tím dá jezdit při rozumné jízdě když se jedou střední otáčky?
Čau.Co se týče té R1 04,tak do 6tisíc to fakt nejede,zklamání ale potom to zase jede jako prase!Asi dobrý na okruh,ale pro mě kolem komína moc ne.Brzdy na R1 super,stačí jeden prstík-radiály jsou hold radiály no Pokud se jede na SV kochačka do 6tis.ot.spotřeba je 6.5l na šestej kvalt v 6tisících jedeš nějakej 155km/h-to u šestky neznáš,co? Brzdu je potřeba pořádně zmáčknout,ale ujde to,ono při té kochačce je ani moc nepotřebuješ,odstavíš plyn a krásně brzdí motorem to se mi na V2 líbí asi nejvíc,do toho ještě před zatáčkou podřadím a sem v rauši Tohle bohužel žádnej čtyřvál nedokáže Vidle jsou stavitelný a tlumič řízení je určo dobrej,řidítka se mi nikdy nerozkmitala,což je problém třeba u VTR,kde tlumič řízení v základu není.Jinak ještě k té spotřebě,ikdyž ji dávám k osmi tísícům a dálniční výjezdy kolem 200km/h,vlezu se do 7litrů,což je super,ale mám origo laufy a filtr.S laďákama a KNfiltrem by ta spotřeba byla asi větší.Jezdím ji už čtvrtou sezónu a ikdyž jeto rozpočtová mrtka co nejede,jak říká italšrot tak mě baví víc a víc Chce to si ji zkusit,buď tě chytne jako mě,nebo ji budeš hanit jako italšrot.Mimochodem,šel jsem na SV z bandita 650s.Čau
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: kury72> Díky za odpověd . Jo takhle co píšeš to vůbec nezní špatně. Po silnici jezdím poklidným tempem, plnej jezdím jen Sosnouvou. S fzs mám spotřebu tak okolo 6l. Max co jsem měl bylo 7.4 v Sosnový. Je to určitě zajímavá alternativa k italskému V2. Monster jak M1000 jak s2r 1000 stojí všechno tak nad 100000, sv je dost slušných i za 70000 a zábava to asi bude víceméně stejná. Jestli po této sezoně něco našetřím tak se na nějaký pojedu mrknout. Zkoušel si jak se to chová na okruhu? Sem tam to asi tak vydrží nějaký výlet na okruh bez problému.
Na okruhu jsem to nezkoušel,ale mrkni na SVéčka tady na motorkářích,jsou tam lidi,co na nich jezdí i na okruhy
1 reakcí na tento příspěvek O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
jestli chceš dvouválec, kup si dvouválec, jestli chceš motor a pohodlně cestovat, kup FZS 1000, jestli chceš přemotoravnou obludu, kup si GSXR 1000 K5. napsal bych klidně K1, ale ono to nebrzdí..
na S4R sem jel, jako krásné svezení, úžasný podvozek, ve srovnání s mojou K1 brzdy z jiné planety, úžasná ovladatelnost, ale motor je tak na vyblbnutí se někde okolo komína... uřadíš se k smrti... buď to vůbec nefunguje nebo to dost jede...
Naposledy editováno 06.08.2012 23:16:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |