globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak kterou motorku ? :D
Zdravím milý motorkáři, termín koupě nové motorky se blíží, a stále se rozhoduji mezi ZEDEM, SVčkem 650 nebo 1000, Banditem a GSRem

Kdo jsem ?
21lety typek, co ma 15000 km na GS,a 100 000 v aute, ktereho pomalu ale jiste prestava bavit i pres to, ze je otevrene a motorove v dobrem stavu Jezdim prevazne kolem komina, do prace, na mistni kopce se odreagovat, ale jednou mesicne nepohrdnu delsi trasou nad 400km denne sam nebo s pritelkyni. Mam rad nahace, polokapotu nechcu, SS taky ne.

Co hledam ?

Nahace, ktery me dokaze pobavit agresivnejsim takovym tim raubirskym projevem, neco co dokaze pozlobit, neco co neni uplne citelny....timto se dost odklanim od Bandita. Na pohodlnosti ani tak nezalezi, ale hledam proste nahace na kterym se na jezdit trosku rychleji, a hlavne sportovneji ! hledam proste nahace na radeni kolem komina, pripadne casem na okruh...

Muj nazor ! :D

Kawa ZED : nejhezci vzhled, dobra povest, povest zlobidla trosku ma, 4V ktery jede pekne, silnejsi sestka, pohodli ujde, pro batuzek je to celkem peklo.

Suzuki GSR : pekny nahac, dobry motor´, ale prijde me takovy nudny, a nemam rad vyfuky pod sedlem

Bandit : nudarina pro stary fotry :D bez urazky, nevim Bandit je klasika ale proste jako motocykl me moc nenadchnul, jezdi jich moc... treba me to nekdo vymluvi

SV 650 : dvouvalec, krasny zvuk, s par upravama i prekrasny vzhled, super projev dvouvalce, jede odspodu, ale tady mam strach ze 53 KW bude proste malo rozdil oproti GS...

SV 1000 : peklo......univerzalni motka na prohaneni SS, na jizdu po zadku a na cestovani se starou ...avsak vyzaduje dost zkusenosti, citlive zachazeni s plynem, stavi se to na prdel jak prase atd atd. :D ale je to nadherna, klasicka, a zlobiva motorka

ROZPOCET MAX 80 TISIC !!!!!

Pripojuji anketu a cekam odpovedi majitelu co ktera motorka umi a co ne

Na doplnujici otazky rad odpovim

Diky Vasil


Naposledy editováno 25.07.2012 09:38:43
Anketa: Tak kterou, být v mé kůži a mít moje požadavky ?
BANDIT 600
4%
6
GSR 600
3%
5
SV 650
8%
12
SV 1000
38%
55
ZED 750
47%
68

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 19:20 | Nahoru | #61
A co FZ6 Fazer, ten se ti nelíbí?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 20:00 | Nahoru | #62
Fikus> FZR 6 jsem jel a prilis me to neoslovilo, ja nakonec hupsnu po hlave do toho litra asi, 650 je malo, proste ten zlobivejsi projev dvouvalce ktery jede odspodu je pro me mnohem atraktivnejsi ZEDA 750 uz ma kazdej dacan

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 21:08 | Nahoru | #63
Vasil.D> souhlas

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 22:00 | Nahoru | #64
SV 1000. Zdravý respekt a půjde to. Tady je odkaz na jednoho nadšence co má SV ,nechá se tam dost vyčíst. http://www.walk77.com/index.html

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 22:00 | Nahoru | #65
Vlákno jsem nečetl, ALE pokud hledáš, jak řikáš něco zlobivýho okolo komína a aby to byl naháč, tak se někdy někde svez na SuperDukovi. Výkonově i objemem je na tom stejně jako SV, ale jinak je to jiná liga, taky jsem si SV chtěl koupit, ale prostě mě nechytla, žadná divočina to bohužel neni (majitelé prominou). Samozřejmě ti ho nevnucuju, ale pokud bys měl možnost, tak si ho vyzkoušej...

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 22:08 | Nahoru | #66
Falco bych ani neřekl že je hodnější než RSV. Na papíru snad, ale v realu je to tvrdý jadrný talián. S čipem Arrow z RSV i pěkně uhánělo. Ale není to naháč. Někde sem četl že Falco protože má vzadu 180/55 je v zatáčkách živější na zatáčení. S třeba Streetfighterem nebo 10/1198 bych ho ale s tou tvrdostí úplně nesrovnával, to už je zase jiný V2 level. Svezl sem se na starším SV650 a bylo to takové měkoučké pod prdelí a nemělo to ty koule. Můžeš jí dát nažrat- pojede to svižně a nepůjde ti na nižší kvalty tak po krku jako litr. Litrové SV může být fajn a bude tě dlouho bavit, než budeš chtít popojít zase někam dál. Nahatý litrový Raptor se mi taky svého času líbil. Brzdy, brembo, italdesign, obrácené vidle jestli se nepletu... Strašně se mi líbily origo výfuky a nechápal sem nikdy (ani teď) tu polokapot verzi s ufo přídí. PROČ...?

Edit: trošku sem to rozvedl

Naposledy editováno 25.07.2012 22:53:01

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 22:18 | Nahoru | #67
Co treba FZ6, jinak s GSR je fajnova motorka, hodne podobna jizdne ty FZ6 a novejsimu hornetovi. Treba SV jsem mel pred FZ a nebyla to spatna moto, ale na sportovnejsi jizdu to taky nebylo, ve finale je volba jen a jen na tobe, doporucuju, jak uz zde bylo napsano, co nejvic toho vyzkouset a sam poznas, co se zalibi a co ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 23:00 | Nahoru | #68
2-hrnek> Super, tak když mu ho seženeš za těch jeho 8O kolíků, tak bude určo nadšenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 23:01 | Nahoru | #69

KawaSV píše: OK, dejme tomu, že souhlas.Mimo to, že litrovej 2V je v nízkých otáčkách bída. Jels na nějakým?
Akorát mně vysvětli, kde a jak využíváš vysoký otáčky 4V na silnici?
Na maximálku na rovince? V zatáčkách ti jsou maximální otáčku ku houvnu, tam využiješ potenciál 2V. Pokud si ovšem nepotřebuješ mastit ego na maximálce.



Čus,
samozřejmě že jel, třeba konkrétně SV (Nkový). prostě ten motor nejen, že v nízkejch nejede, ale ty otáčky se mu vysloveně nelíběj. 2V má oproti 4V (obojí v litru, ne SS) rozhodně užší spektrum využitelných toček. A co je dobrý v zatáčkách a není ať si posoudí každej sám, samozřejmě že zatáčka jde projet v jakejkoli otáčkách.... Já ale rozhodně nechci rozpoutat válku 2V/4V. Moje příští moto bude asi 2V - ale ne proto, že víc jede, protože víc prostě nejede. Ale ten dunivej zvuk mi ježí chlupy na zádech, chci se s tim trošku prát a hlavně zkusit něco jinýho - tak proto.
Sem jsem psal jen proto, aby tazatel nebyl z 2V zklamanej, ono to fakt neviňátka nežere.

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 08:08 | Nahoru | #70
Dave81> vsak taky jsem psal ze se mi libi zvuk, a celkove ten projev, ten kroutak maji pekny v relativne nizkych otackach, a ja nepotrebuju litat pres 200 :) jasny chce to projet, projedu si SV a ZEDA a uvidime navic si myslim ze na moje pouziti co jsem psal na zacatku bude 2V a celkove to SV pouzitelnejsi....ZED ma taky charakter, kazda motka ho svym zpusobem ma to je jasny

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 09:08 | Nahoru | #71
Zdar, řešil jsem něco podobnýho, sice jinou kategorii, ale stejný dilema 4V nebo 2V. V zásadě mášli rád vytáčení motoru a hodně řazení tak 4V = malej Z. Pokud ti sedí charakteristika 2V pak SV1000, bez urážky SV650 nejede natož ve dvou.

Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 09:22 | Nahoru | #72
Normálně vem litra!Šestpade by ti nejspíš brzo připadala slabá. Jak psal někdo z kluků - Ten objem shazuje projev toho dvouválcovýho motoru. Ten litr bude prostě lepší.Jinak já šel na VTR z 350 jawy(v deníku) a žiju, takže tak. Když budeš jezdit s rozumem, tak se to dá...

Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 10:08 | Nahoru | #73
Taky sem řešil tento neřešitelný problém sedlal sem CBF500 a přemýšlel co dál, rozhodoval sem se mezi FZ6N, Hornetem, GSR600 atd., ale pak sem uviděl Zeda a bylo to, ale nejlepší je osedlat si je, projet si je, posedět na nich a porovnávat, nakonec zjistíš co ti nejvíc pasuje k duši, jinak za mě Zed v zelené

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 10:43 | Nahoru | #74
Jedině Z750, mám ji a spokojenost

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 16:21 | Nahoru | #75

strakon píše: 2-hrnek> Super, tak když mu ho seženeš za těch jeho 8O kolíků, tak bude určo nadšenej



Ooou, rozpočet jsem přehlídl...

2 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 19:40 | Nahoru | #76
Jestli chceš V2 v litru tak určitě ne SV Mezi těmi to litry je nejhorší a oproti TL to ztratilo i brutalitu. Těžká rozpočtovka. Za mně určitě Z 750. Agresivní desing, výborný motor, horší brzdy.

Naposledy editováno 26.07.2012 19:41:14

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 19:52 | Nahoru | #77
italšrot > zeda uz jsem pomalu vyloucil, ma ho kazdej dvacetiletej dacan jako bez urazky projedu si nekde v bazaru SV a uvidim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 19:52 | Nahoru | #78

italšrot píše: Jestli chceš V2 v litru tak určitě ne SV Mezi těmi to litry je nejhorší a oproti TL to ztratilo i brutalitu. Těžká rozpočtovka. Za mně určitě Z 750. Agresivní desing, výborný motor, horší brzdy.



Ale zase je diky tomu spolehlivejsi. TLka se tusim chytaly na klice?

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 19:57 | Nahoru | #79
SirIndy> TL se mi stejne nelibi, a itala nechcu to SV je snad jedinej 2V kterej se mi libi snad vsim, ale jest ejsem ho neprojel ba me zklame posedem, prubehem a co ja vim, ale znate to, 21letej dacan po GS bude hotovej z cehokoliv co pojede vic... proto taky pisu sem, protoze me by v podstate nadchla kazda motek co tady mam ve vyberu ale kluci 2V je 2V

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 20:13 | Nahoru | #80

Mišák-HK píše: ...... V zásadě mášli rád vytáčení motoru a hodně řazení tak 4V = malej Z.


Tak to máš trochu splantané. Právě na V2 řadíš častěji než na Ř4. Ten jede jako elektromotor.
Jinak k těm otáčkám.... je to relativní. Měl jsem RSV a nejlíp to jelo kolem 9 tis. měl jsem Fireblade a tam zase 10tis. Rozdíl cca tisíc otáček. Opravdu se ten Ř4 musíš móóc točit. Jiný je to třeba u mojí šestkové K7. Ale to je čistokrevný supersport a tam jsou ty otáčky prostě třeba. Nijak mně to neunavuje, neobtěžuje ani to nemá žádné vedlejší účinky tak co furt nebaví mně točit a pod. Tohle jsou motorky né auta, vysoké otáčky prostě k tomu patří. Taky jsem podlehl fámám a démonizaci dvouválce a výsledek? Dole to nejelo líp než čtyřválcový litr a nahoře už vůbec ne. Třepalo se to jak drahej ratlík, zvuk traktorovitý a celkový dojem obrovské zklamaní. Ne z V2 jako takového, ale z těch keců, které mně navnadili. A co z toho pramení? Jak už tady někdo psal... je to individuální a není žádné měřítko co je lepší. Jde jen o pocity kupujícího.
A kupovat nebo nekupovat motorku proto, že ji má kdejaký dacan? No to už ani nekomentuji.

Naposledy editováno 26.07.2012 20:18:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 20:18 | Nahoru | #81
italšrot> to jsem samozrejme nemyslel zcela vazne ja si proste myslim ze ten 2V je vice o tech emocich, a pokud musis radit casteji tak tim lip ono je to co kus to jiny nazor, a proto si to osaham a uvidim

Naposledy editováno 26.07.2012 20:19:51

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 20:20 | Nahoru | #82

Vasil.D píše: italšrot> to jsem samozrejme nemyslel zcela vazne ja si proste myslim ze ten 2V je vice o tech nemocich, a pokud musis radit casteji tak tim lip ono je to co kus to jiny nazor, a proto si to osaham a uvidim


To souhlasím... V2 je opravdu hodně o emocích. Je asi i zábavnější, ale já potřebuji ke spokojené jízdě víc.

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 21:24 | Nahoru | #83
Vasil.D> Z těch motorek co píšeš tak SV1000. Pokud to máš v hlavje srovnaný tak není problém, pokud né asi by si špatně dopadl už na Gs500. Všechny ostatní motrky co máš ve výběru by tě asi brzo omrzely

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 21:35 | Nahoru | #84

Lucek píše: Jedině Z750, mám ji a spokojenost



Naprosty souhlas,sice pro batuzek nic moc..ale kolem komina ideal..

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 22:47 | Nahoru | #85

Tak kterou motorku ? :D

26.7.2012 v 22:50 | Nahoru | #86
jo ted koukam na tvuj rozpočet to asi na novejšího Zeda nebude...to potom bych bral spíš to SV 1000 a nebo rovnou Z1000 (r.03-06) za ty penize taky seženeš

Tak kterou motorku ? :D

27.7.2012 v 06:26 | Nahoru | #87
Souhlasím s Michalllem, řešil jsem naprosto stejný problém jako Ty a první volba pandla na XJR 1300. Perfektní cesťák pro dva, ale za chvíli naprostá nuda. Musel jsem řešit druhou motorku a rozhodnutí padlo na Corsaro 1200. Jestli můžu radit, ber SV 1000.U slabší Ti bude za chvíli chybět výkon a ty emoce u velkých dvouválů jsou k nezaplacení. Můžeš ho využít když si chceš zařádit, ale nemusíš když nechceš. Důležitý je, že ten potenciál máš pod sedlem k dispozici. Něco jsi najezdil zjevně bez problémů, takže mozek na svém místě a nějaké zkušenosti taky Tak šťastnou ruku!

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

27.7.2012 v 07:43 | Nahoru | #88
BornToRide> mno prave ze na novyho nebude, a ty starsi modely se mi zas tak moc nelibi...jakoze bude necelych 100tis, ale 20 jeste nova vybava at nejezdim jak vetešák

a myslim ze ty ZEDY za 70 tis jsou celkem strepy.....mno jeste uvidim

Tak kterou motorku ? :D

27.7.2012 v 15:26 | Nahoru | #89
Italšrot Ti to mapsal hezky. Já jen dodám, že je přesně a pouze jen na Tobě co Ti bude sedět. Měl jsem V2ku ,která je daleko dál než SV litr snad po všech směrech a prostě mě to nebavilo. Dvě sezóny a nechytlo mě to. Kdysi super zvuk mi připadal po čase jako pořád stejné prdění, jak když sedíš na hajzlu, motor jel od 5-7tis otáček a že se vůbec něco děje jsem poznal jen podle tachometru. Co mě u SP tak dlouho drželo, byla jeho vyjímečnost a naprosto precizní podvozek.Ta motorka je skvělá, ale já pochopil, že nějsem dvouválcovej typ člověka. Jen jsem sednul na litrovej 4vál a to ještě jeden z těch nejmíň vzteklejch a jsem spokojen na maximum. Po roce jsem neměl chvilku, kdybych byl zklamanej, na SP to byl každej druhej kilometr. Mě prostě V2 nic neříká, nudí a možná to bylo taky proto, že je lepší nejdřív jezdit 4Ř a pak teprve sednout na V2 a možná ještě lepší nenechat se navnazovat řečma o koulích a brutálním krouťáku a projevu, protože pak budeš zklamanej, jak kolem tebe litají 6tistovky a dávají tě na rovince a výjezdu na motor
Závěrem jen dodám, že 954ka jde na prdel power whellee od 5tis otáček, to jen aby jsi věděl, jak 4hrnky v litru nemaj spodek-střed

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

27.7.2012 v 18:57 | Nahoru | #90
vzhledem k tomu že s ním sám jezdím tak bych ti přál litrový SV, otázkou ovšem je, ať už dáš na radu kohokoli z diskutujících, jestli je taková motka momentálně na trhu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist