globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tak kterou motorku ? :D
Zdravím milý motorkáři, termín koupě nové motorky se blíží, a stále se rozhoduji mezi ZEDEM, SVčkem 650 nebo 1000, Banditem a GSRem

Kdo jsem ?
21lety typek, co ma 15000 km na GS,a 100 000 v aute, ktereho pomalu ale jiste prestava bavit i pres to, ze je otevrene a motorove v dobrem stavu Jezdim prevazne kolem komina, do prace, na mistni kopce se odreagovat, ale jednou mesicne nepohrdnu delsi trasou nad 400km denne sam nebo s pritelkyni. Mam rad nahace, polokapotu nechcu, SS taky ne.

Co hledam ?

Nahace, ktery me dokaze pobavit agresivnejsim takovym tim raubirskym projevem, neco co dokaze pozlobit, neco co neni uplne citelny....timto se dost odklanim od Bandita. Na pohodlnosti ani tak nezalezi, ale hledam proste nahace na kterym se na jezdit trosku rychleji, a hlavne sportovneji ! hledam proste nahace na radeni kolem komina, pripadne casem na okruh...

Muj nazor ! :D

Kawa ZED : nejhezci vzhled, dobra povest, povest zlobidla trosku ma, 4V ktery jede pekne, silnejsi sestka, pohodli ujde, pro batuzek je to celkem peklo.

Suzuki GSR : pekny nahac, dobry motor´, ale prijde me takovy nudny, a nemam rad vyfuky pod sedlem

Bandit : nudarina pro stary fotry :D bez urazky, nevim Bandit je klasika ale proste jako motocykl me moc nenadchnul, jezdi jich moc... treba me to nekdo vymluvi

SV 650 : dvouvalec, krasny zvuk, s par upravama i prekrasny vzhled, super projev dvouvalce, jede odspodu, ale tady mam strach ze 53 KW bude proste malo rozdil oproti GS...

SV 1000 : peklo......univerzalni motka na prohaneni SS, na jizdu po zadku a na cestovani se starou ...avsak vyzaduje dost zkusenosti, citlive zachazeni s plynem, stavi se to na prdel jak prase atd atd. :D ale je to nadherna, klasicka, a zlobiva motorka

ROZPOCET MAX 80 TISIC !!!!!

Pripojuji anketu a cekam odpovedi majitelu co ktera motorka umi a co ne

Na doplnujici otazky rad odpovim

Diky Vasil


Naposledy editováno 25.07.2012 09:38:43
Anketa: Tak kterou, být v mé kůži a mít moje požadavky ?
BANDIT 600
4%
6
GSR 600
3%
5
SV 650
8%
12
SV 1000
38%
55
ZED 750
47%
68

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 11:42 | Nahoru | #31

KawaSV píše: Za mě rozhodně SV litr, 650 je pro holki.
Použiju tvoji citaci:
SV 1000 : peklo......univerzalni motka na prohaneni SS, na jizdu po zadku a na cestovani se starou ...avsak vyzaduje dost zkusenosti, citlive zachazeni s plynem, stavi se to na prdel jak prase atd atd. :D ale je to nadherna, klasicka, a zlobiva motorka.

Přddpokládám, že to jsi někde četl. Nicméně SV sedlám asi 7. rokem a na prdel se to nestaví ani při necitlivým zacházením s plynem.
S 2V si užiješ více srandy,jak s 2V. Zátah, výkon na litru je pro ježdění po kvalitních silnicích v ČR dostačující. Brzdy v provozu taky OK. 650 neber, tomu se moc nece jet.
Kdybys chtěl další info ohledně SV, tak se ptej.



K tomu staveni na prdel pri necitlivym plynu - mne se to na VTR nechtene povedlo vzdy v takove situaci, ze jsem bud chtel rychle stihnout projet krizovatku, nez prijede auto po hlavni nebo se pripojil z vedlejsi a chtel se rychle rozjet, aby nemuselo prijizdejici auto brzdit. Vzal jsem za to na jednicku moc a predek se prizvedl, po ubrani si v klidu sedl a jelo se dal... Uvidim, co to bude delat, az to zprevoduju vic do akcelerace

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 11:43 | Nahoru | #32
KawaSV> ano samozrejme ze jsem to vicemene vycetl na 650 jsem sedel a co jsem hledal tak jsou rozmerove skoro stejny, takze ten posez me stopro vyhovoval

Ja si proste myslim ze 650 SV by oproti GS 500 nebyl zas takovej skok, je tam rozdil nejakych 20-25kw, ale nemohu soudit, jelikoz jsem na tom nejel... a jde prave o to, ze druhou motorku nechcu zase za rok za dva prodavat, ale poradne si ji vymazlit a treba 5 let jezdit 80tis je prece jenom vetsi investice nez 25 za GS

Ten 2V je proste zlobivejsi, ma zabavnejsi charakter jede odspodu, coz by asi me jako kominarovi vyhovovalo vic...nemam zapotrebi tocit do 14tisic a jezdit pres 200, mam rad na motorkach to zrychleni a kroutak, ne max rychlost A ten zvuk...no kluci ja myslim ze je rozhodnuto

Naposledy editováno 25.07.2012 11:45:56

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 11:48 | Nahoru | #33
Vasil.D> No tááák, když můžem, pomůžem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 11:50 | Nahoru | #34
Vasil.D> tak jediná rada je: vem prachy, vytipuj inzeráty a vyzkoušej to. jinak budeš tlachat u PC a číst, jak ti každá lama něco radí. každej má jinej názor, zkušenosti. vybíráš pro sebe, tak to prostě testni. pokud nemáš v kebuli nasráno, tak ten litr ustojíš a bude tě bavit déle, jak dejme tomu to 650.
krouťák ten 2V má...a ten zvuk, jo ten za to taky stojí

SirIndy>VTR je o něčem jiném, jak SV.VTR je jedovatější.

Naposledy editováno 25.07.2012 11:51:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 11:59 | Nahoru | #35

KawaSV píše: Vasil.D> tak jediná rada je: vem prachy, vytipuj inzeráty a vyzkoušej to. jinak budeš tlachat u PC a číst, jak ti každá lama něco radí. každej má jinej názor, zkušenosti. vybíráš pro sebe, tak to prostě testni. pokud nemáš v kebuli nasráno, tak ten litr ustojíš a bude tě bavit déle, jak dejme tomu to 650.
krouťák ten 2V má...a ten zvuk, jo ten za to taky stojí

SirIndy>VTR je o něčem jiném, jak SV.VTR je jedovatější.



VTR 1000 Firestorm? Maximalnim vykonem je slabsi nez SV, jak je na tom vykonova krivka nevim, mozna ma vetsi silu v nizsich otackach a trochu jadrnejsi reakci na plyn diky karburatorum...

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:04 | Nahoru | #36
Mno ono budu kupovat az v zari, ale vybirat muzu pomalu uz ted...tech litru moc na netu neni no...obzvlast pres leto

2 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:12 | Nahoru | #37
Hele svez se a uvidíš, v bazaru ti oproti záloze tu možnost daj. Já kdysi slýchával mýty a odvouválech zabijákách a nakonec jsem byl zklamanej. Zvuk maj hezčí, vypadaj, že i líp jedou, ale všechny měřitelný hodnoty jsou horší, vten "fun factor" je jen pocitovej. Ve srovnání s 4V: Nízký otáčky - oba bída, střední otáčky - 4V(litr) začíná jet, nadechuje se, 2V zatáhne a umře, vysoký ot.: 4V - konečně pořádná hitparády, 2V - dávno po smrti.

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:22 | Nahoru | #38

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:27 | Nahoru | #39
Dave81> Mně zase právě to na dvouválu bere, nebaví mě závodit, jezdím jen pro svůj pocit a v tom případě mi dává 2V víc a to jsem jezdil i na čtyřválcích Je teda fakt, že by mi u Raptora takovejch 20 poníků navíc nevadilo

Naposledy editováno 25.07.2012 12:29:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:29 | Nahoru | #40
strakon> tak to sry, ale za takovej bastl bych 80 nedal...mam radsi orginaly s nejakymi padaky, led blinkry, stitkem atd. ...proti gustu zadny disputat..

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:32 | Nahoru | #41
Vasil.D> Jasnačka, je to jen Tvůj boj

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:52 | Nahoru | #42
Suzuki GSR600. Mám ji tř sezóny, odjeto celkem přes 10 000km a nemůžu ji vynachválit. Je fakt, že zvuk je na hovno, ale motor a podvozek super

Naposledy editováno 25.07.2012 12:53:42

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 12:53 | Nahoru | #43
Myslím že na SV1000 si rychle zvykneš a s tím stavěním na zadek to nevím no v seriovém stavu. Motor je bez chyby trochu mi tam schází "agresivita" proti Tlku . Co jsem koukal, tak výběr bych neřekl, že je špatný a je to za málo penez hodně muziky . Nejel jsem na Zedu, ale kdybych šel do Ztka tak jednině litr!

Naposledy editováno 25.07.2012 12:54:02

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 13:04 | Nahoru | #44

Dave81 píše: Ve srovnání s 4V: Nízký otáčky - oba bída, střední otáčky - 4V(litr) začíná jet, nadechuje se, 2V zatáhne a umře, vysoký ot.: 4V - konečně pořádná hitparády, 2V - dávno po smrti.


OK, dejme tomu, že souhlas.Mimo to, že litrovej 2V je v nízkých otáčkách bída. Jels na nějakým?
Akorát mně vysvětli, kde a jak využíváš vysoký otáčky 4V na silnici?
Na maximálku na rovince? V zatáčkách ti jsou maximální otáčku ku houvnu, tam využiješ potenciál 2V. Pokud si ovšem nepotřebuješ mastit ego na maximálce.
SirIndy> SV je díky řj uhlazenější oproti karbcům jak u VTR, tak i už zmíněného TL. Výkonově a papírově to může vypadat jinak, v reálu ta řj je prostě pomalejší v reakci na plyn. Za karbec zatáhneš, dá se jít na zadní. U řj už to moc nende.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 13:04 | Nahoru | #45
MSCH> ja teda moc SV1000N nenasel :) polokapotku prave nechcu tipmoto a motorkari jsou skoro prazdni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 13:20 | Nahoru | #46

KawaSV píše: OK, dejme tomu, že souhlas.Mimo to, že litrovej 2V je v nízkých otáčkách bída. Jels na nějakým?
Akorát mně vysvětli, kde a jak využíváš vysoký otáčky 4V na silnici?
Na maximálku na rovince? V zatáčkách ti jsou maximální otáčku ku houvnu, tam využiješ potenciál 2V. Pokud si ovšem nepotřebuješ mastit ego na maximálce.
SirIndy> SV je díky řj uhlazenější oproti karbcům jak u VTR, tak i už zmíněného TL. Výkonově a papírově to může vypadat jinak, v reálu ta řj je prostě pomalejší v reakci na plyn. Za karbec zatáhneš, dá se jít na zadní. U řj už to moc nende.



TL je taky strikacka A pritom se rika, ze je ostrejsi, nez VTR (i kdyz treba TLkar Assassin to vyvraci). Myslim, ze oproti SV ma TL hlavne odlisnej vrsek motoru (ostrejsi vacky).

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 13:21 | Nahoru | #47

Vasil.D píše: MSCH> ja teda moc SV1000N nenasel :) polokapotku prave nechcu tipmoto a motorkari jsou skoro prazdni



Aha, no myslel jsem Kapoty, ale Nka taky byly na pozdim, co kámoš vybíral ale hold přes léto asi ne

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 13:26 | Nahoru | #48

SirIndy píše: TL je taky strikacka A pritom se rika, ze je ostrejsi, nez VTR (i kdyz treba TLkar Assassin to vyvraci). Myslim, ze oproti SV ma TL hlavne odlisnej vrsek motoru (ostrejsi vacky).



Nevím jestli je to vačkama, ale u TL je průběh výkonu v 7tis oproti Sv docela kopanec. Testovaný SVčko je z roku 05 polokapoty a nemělo by být uškrcený. Vše taky záleží na stavu motoru, ale je to motorka s 17tis. km, což se o mé nedá říct

Naposledy editováno 25.07.2012 13:26:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 13:39 | Nahoru | #49

SirIndy píše: TL je taky strikacka A pritom se rika, ze je ostrejsi, nez VTR (i kdyz treba TLkar Assassin to vyvraci). Myslim, ze oproti SV ma TL hlavne odlisnej vrsek motoru (ostrejsi vacky).


Sry, tak to se omlouvám za mistifikundaci. Necu mu tady zasírat vlákno debatou, která ho nezajímá.
Ale shrnul bych to tak, že z výběru SV x TL x VTR je prostě SV "nejhodnější".
Souhlas?
Nece ani TeLe, ani VTR....SV jsem mu doporučil, tak uvidíme, co si přikupí.

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 13:54 | Nahoru | #50

KawaSV píše: Sry, tak to se omlouvám za mistifikundaci. Necu mu tady zasírat vlákno debatou, která ho nezajímá.
Ale shrnul bych to tak, že z výběru SV x TL x VTR je prostě SV "nejhodnější".
Souhlas?
Nece ani TeLe, ani VTR....SV jsem mu doporučil, tak uvidíme, co si přikupí.



Jo souhlas. A celkove tyhle tri jsou jeste s SL 1000 Falco z litrovejch V2 ty "hodne", o stupen vyssi level je TL 1000 R, VTR 1000 SP a RSV 1000 R.

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 14:04 | Nahoru | #51
za mě GSR 600 (mám na ni cca 25 000km) výhoda je že jsou to vlastně "2 in 1"

1. vezmeš mladou a jedete na vejlet spotřeba v pohodě 5/100 (i 4 jdou ), klidná komfortní jízda, když potřebuješ výkon tam je, pohodlí je dobrý

2. překročíš 10 000 ot./min a dostaví se "turbo efekt" je to úplně jiná motorka s kterou se dá fakt prasit a zatáčky dobře řezat

ale jak tu píše už hodně lidí vyzkoušej si je a pak uvidíš, koukni třeba na půjčovny motorek nebo třeba do autoškol a koupit si kondyční jízdu (sice to není ideál a povezeš pupkatýho dědka za sebou, ale pořád lepší než drátem do oka)

E: kdyby tak nesprasili vzhledově GSR 750 tak by to byla paráda

Naposledy editováno 25.07.2012 14:05:50

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 14:08 | Nahoru | #52
Za me z750 je to opravdu universal muzes na tom blbnout a nebo jet dlouhou streku. Sv650 super hracka na zatacky ale jinak ji proste chybi vykon. Sv 1000 je prijemna masina a po prechodu z gs ti to bude pripadat jako peklo ale kdyz na to sednu z ninji tak mi to prijde jako dost hodna masina.? Jinak zed a sv oboje mam slaby brzdy akort u sv si muzes dost pomoct motorem pri brzdeni tot muj nazor.

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 14:22 | Nahoru | #53
No já snad jen k SV650, dělal jsem autoškolu na Nku a můžu srovnávat s GS. Ten rozdíl ve výkonu tam je, ale žádný terno to není, největší rozdíl je spíš v průběhu výkonu, GS musíš točit, zatímco SV "táhne" víc v nižších a středních (pod 3 tisíce to cukalo ale víc jak GS) ale pak najednou konec. Mě se dřív SV líbilo a krom italských alternativ (Ducati, Moto Guzzi) to byl jeden z adeptů na další stroj, co mě ale šíleně zklamalo byl dojem ze zpracování, který mi příjde lepší i u toho GS (po faceliftu). To Nko mi taky nesedlo ergonomií, možná jsem byl jenom moc zvyklej na GS, ale to bylo proti tomu fakt cesťovní a přitom se traduje, jak je malé.

V základě ale moc dobře nerozumím těmto tématům, nejenom tomu tvému. Prodej GS, vem peníze, dej zálohu prodávajícmu a projeď ty tvé vybrané stroje, uvidíš sám, co ti sedne a nebudeš tu ztrácet čas v tuně názorů, někdy okořeněných JPP. Ostatně nejsem první, kdo to tu píše.

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 14:40 | Nahoru | #54
SV1000 bych si nechal schválit od baťůžka, ten můj 2x nadšenej není

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 14:54 | Nahoru | #55
Na SV 1000 hodně příspěvků a pod většinu se podepíšu předcházející je pravdivý(baťůžek).Pocitově(zvuk projev motoru a vzhled)výborný. Po 100km už se jí bát nemusíš,nejede to ,abys měl mít strach(to co mám já jede uplně stejně a to sem starej dědek)

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 15:03 | Nahoru | #56
nudny? pokad si to vysperkujes, nudna neni.. je to peknej a celkem novodobe sladenej nahac.. jediny minus je takovej divne masivni zadek.. ale zas o to vic pohodli pro jezdce i spolujezdce

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 17:02 | Nahoru | #57
Z 750 v černý barvě

1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 18:04 | Nahoru | #58

SV 1000 : peklo......univerzalni motka na prohaneni SS, najizdu po zadku ...



tak na to prej prave bacha nebo co...staci trochu prohlidnout forum

a jinak, necet sem to cely, ale nekdo tu psal ze z sv1000 by nemel kam dal jit? Ja myslim ze este naky schody v kategorii "naked" z sv1000 jsou. Konkretne dvouval - tuono treba, mozna i superduke by mohl bejt zlobivejsi. A 4V - fz1 nebo triple - triumph. A z tech uplnejch extreem nahacu - brutale, SF, tuono V4 ...ale to uz je zas jinej level no

Naposledy editováno 25.07.2012 18:06:56

Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 18:31 | Nahoru | #59
Rozhodně se neboj litrovýho SVčka, to je jediná mašina, která by mě z těhle zajímala.
Všichni furt melou, že dvouválce sou zlý , trošku zlejší sou, ale jenom když chceš, dá se s něma jezdit i úplně jemě!!!
Sám musíš vědět jestli chceš něco zábavně zlobivýho, nebo ne

(reakce na) Tak kterou motorku ? :D

25.7.2012 v 18:43 | Nahoru | #60

dejf. píše: tak na to prej prave bacha nebo co...staci trochu prohlidnout forum

a jinak, necet sem to cely, ale nekdo tu psal ze z sv1000 by nemel kam dal jit? Ja myslim ze este naky schody v kategorii "naked" z sv1000 jsou. Konkretne dvouval - tuono treba, mozna i superduke by mohl bejt zlobivejsi. A 4V - fz1 nebo triple - triumph. A z tech uplnejch extreem nahacu - brutale, SF, tuono V4 ...ale to uz je zas jinej level no



Jj, SVcka a TLka na dlouhe jezdeni po zadnim nejsou, pridrou se. Jak je na tom VTR nevim, tyhle veci me neberou. Na jezdeni po zadnim se doporucuje RSV/Falco/Tuono, ty maj mazani udelany tak, ze prej nic nehrozi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist