paolo_novy Přidat reklamu

Téma: nepříjemný přechod zátahu
14.7.2012 v 22:14
Zdar všichni,řeším problém na mé H6 2004 kde se začíná projevovat nepříjemný jev.Při úplném povolení plynu a následném přidání motorka nepříjemně cukne.Jako když je vůle v lanku,nebo vytažený řetěz.Vše OK.I gumové uložení rozety je OK.Nejsem si jistý zda je problém v karbecech,nebo kde.Pokud plynem otáčím ,,pomaloučku" tak je to OK,ale při běžné jízdě je problém.Třeba s jednou rukou na řídítku je to fakt hnus.
Prosím nepište blbosti.Díky všem

1 reakcí na tento příspěvek nepříjemný přechod zátahu

14.7.2012 v 22:37 | Nahoru | #1
Asi vše OK nebude. Projeď palivovou soustavu a sání vzduchu. A pokud se nepletu, je to stříkačka, takže bych mrkl i na jednotku.

(reakce na) nepříjemný přechod zátahu

14.7.2012 v 22:46 | Nahoru | #2
noxi> Tak to se pleteš ,stříkačka to určitě není.

nepříjemný přechod zátahu

14.7.2012 v 23:14 | Nahoru | #3
byly někdy seřizované karbecy? Synchronizace?

1 reakcí na tento příspěvek nepříjemný přechod zátahu

14.7.2012 v 23:46 | Nahoru | #4
A jak moc za to zatáhneš? Když přecházíš z uplně zavřeného plynu tak musíš pomalu, od kliky až po zadní kolo je spousta vůlí tak se ten přechod do záběru holt projeví.

(reakce na) nepříjemný přechod zátahu

15.7.2012 v 08:39 | Nahoru | #5

Eddie666 píše: A jak moc za to zatáhneš? Když přecházíš z uplně zavřeného plynu tak musíš pomalu, od kliky až po zadní kolo je spousta vůlí tak se ten přechod do záběru holt projeví.


Asi nemáš představu, o čem balu 23 píše. Já tu představu mám, protože mi Kawa dělá zřejmě to samý . Je to jednobuch a jsem docela bezradný. Natož to hledat na 4válci. Prostě přidáš plyn, jako když chceš normálně rychle akcelerovat, nic se v tu chvíli neděje a trvá to třeba sekundu a motor chytne jako dělová koule a bez jakýkoliv plynulosti motorka vystřelí. Na silnici je to hodně nepříjemný, ale mě to v terénu stálo už hodně pádů a odhození, pokud ten moment zrychlení nechytnu spojkou.
Karburaci jsem zkountroloval, vyčistil, prošel vše 2x, svíci jsem vyměnil, vyzkoušel 3 druhy benzínu a bez efektu. Napadá mě zkontrolovat výfukovou soustavu, jestli tam není nějaká netěsnost, protože to může dělat taky bordel.

nepříjemný přechod zátahu

15.7.2012 v 12:01 | Nahoru | #6
nevim jak na motorce..s tim sem se nesetkal ,ale u auta sem mel podobnej problem a bylo to tim ,ze na skrtici klapce byla nanesena vrstva mazlaveho srace a to prilepilo klapku k okraji a pri seslapnuti plynu bylo potreba seslapnout vic.
U motorky bych to ocekaval taky a to tak ,ze klapky v karburatorech budou take spinave, normalne vezmes za plyn a uz by se to pomaloucku otviralo ,ale kdyz se to prilepi tak musis vzit vic a v momente kdy dojde k odlepeni tak uz je to zase moc otevrene.
Zkus se podivat jak ti to chodi a jestli to nemas spinavy, popripade jestli se nejaka klapka nezasekava o stenu.

nepříjemný přechod zátahu

15.7.2012 v 17:44 | Nahoru | #7
Mě to dělá taky ale vysledoval jsem,že někdy víc a někdy míň. Neměl jsem na plynu žádnou vůli,tak jsem ji na lanku nastavil a bylo to lepší,ale nebylo to pořad ono., Při přezouvání pneu jsem říkal servisákoj( v HONDĚ ) ať se mi mrkne na uložení rozety.Říkal je vše OK ,ale řetšz i když vypadá ještě dobře,tak je nerovnoměrně vytahanej a tím se vysvětluje ,proč to někdy udělá a někdy ne. Zkus přeměřit pár článků na různých místech.

1 reakcí na tento příspěvek nepříjemný přechod zátahu

16.7.2012 v 10:38 | Nahoru | #8
Díky za všechny názory.Je to samozdřejmě karbec.Já ji mám asi půl roku,jediné co jsem dělal byl olej a filtr.Jinak se to děje jen z úplně uzavřeného plynu.Možná je to normální. Při jízdě pod plynem je to OK.Možná ty přilepené klapky.Kdy a kdo dělal synchronizaci karbeců??Netuším. Začnu asi kontrolou palivovky.
(Sem tam mi dojde benál,přepnu res jedu ke stojanu a dotankuji 5l do plné??)
Svíce -nevím.H6 chytá pěkně,zima teplo.Ono to H bylo v novotě přiškrcené,asi 3 roky života.Pak to někdo předemnou otevřel.No zkusím se mrknout na čistotu karbeců.Pohledám manuál,jak se k nim dostat.Pár vláken jsem tady o tom četl a bylo toho dost.Zejména přístup ke svíčkám.Já totiž dělám hlavně do anglických BSA a to max do roku 1930 a to je pánové úplně jiná práce Za další nápady budu rád.Díky všem

Naposledy editováno 16.07.2012 10:42:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nepříjemný přechod zátahu

16.7.2012 v 15:06 | Nahoru | #9

balu-23 píše: Ono to H bylo v novotě přiškrcené,asi 3 roky života.Pak to někdo předemnou otevřel.



Tak to bych ještě zkontroloval, jestli to bylo odškrceno odborně. U mého vytáhli jen kroužky ze sacích hrdel ale jehly ponechali, tudíž to mělo hodně chudou směs a ten projev motoru byl taky trochu ucukanější než po navrácení do optimálního stavu.

(reakce na) nepříjemný přechod zátahu

16.7.2012 v 21:51 | Nahoru | #10

Eddie666 píše: Tak to bych ještě zkontroloval, jestli to bylo odškrceno odborně. U mého vytáhli jen kroužky ze sacích hrdel ale jehly ponechali, tudíž to mělo hodně chudou směs a ten projev motoru byl taky trochu ucukanější než po navrácení do optimálního stavu.


Tak to budu muset nechat udělat v servisu. Tady asi motocentrum Pavelka Olomouc??
Jinak jsem dnes na tom zamakal. Výsledek bych řeka tak o 50% lepší.Sundal jsem nádrž,vypláchl,vyčistil sítko a kohout.Byl tam bordel do půlky sítka.Odkryl první karbec,sundal podivnou membránu..a klapka chodila hezky.Tedy jedna.Profoukl jsem vzducháč,ten vypadá zánovní.Řetěz změřen,je OK.Vše naházel zpět.V manuálu jsem zjistil,že volnoběh za tepla je idealní tak 1200 ot.Je to fakt?To jsem seřídil a myslím,že to se projevilo nejvíc.Bylo tam tak těsně pod 1000.A když pak rychle otočíš rukojeť tak cítíš lehké poddušení a pak frr nahoru.S 1200 to to nedělá.Projel jsem to a řekl bych lepší.Dá se s tím dojezdit sezona.Pak určitě svíce.Ty nevím,jak tam dlouho makají.Jak přestane chcát tak to prubnu hlouběji.
Všem moc díky,vlákno nechám běžet,myslím že se tu dá ještě ledaco pořešit.Já se ozvu koncem týdne.
Jo a nakonec. Ze spodu nádrže je nějaký snímač se dvěma dráty.Předpokládám snímač množství paliva?Každopádně,když jsem nasadil nádrž propojil konektor a protočil motor,tak kontrolka nedostatku paliva nesvítí Je to na novou diskuzi?

to je motor

Naposledy editováno 16.07.2012 21:52:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 9 Včera v 16:00 Mufiozo
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist