paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VTR škube
29.6.2012 v 10:49
Ahoj švagr koupil Hondu VTR 1000F bouračku co dlouho stála,dal to dohromady-všechno je ok až na to že při jízdě ve vysokých otáčkách motor začne dost škubat a vynechávat.
Všechno je do puntíku vyčištěné,svíčky nové,dokonce nová membrána na karbecu a už neví co s tím. máte nějaký nápad?
Předchozí
1 2
Následující

VTR škube

29.6.2012 v 11:03 | Nahoru | #1
Cistili jste nadrz ? Tam obcas plave takovej bordel. ze pri velkym odberu benzinu se to nasosne na ten filtr co je na kohoutu a nedava to tolik co by melo.
Zjistis vcelku jednoduce vupustis kus benzinu do flasky a kouknes co vnem plave. Me nedavno dost desnej sajrajt

1 reakcí na tento příspěvek VTR škube

29.6.2012 v 11:05 | Nahoru | #2
Nastříkat na zeleno a hodit do kopřiv

néé ďělam si prdel..
hele a jakym stylem to škube? buďto by to mohli dělat podtlaky.. nebo jsou někde skríplé hadičky pro odvzdušnění nádrže.. pak by to mohlo dělat čerpadlo, benzínovej filtr, a nebo blbě nastavené hladiny v karvecích...
ale nejdřív skuste vyměnit benzínovej filtr, pak skusit kolik dává čerpadlo, a když to bude ok, tak nechat seřídit podtlaky a karbece...

(reakce na) VTR škube

29.6.2012 v 11:18 | Nahoru | #3
poli46> Ale on píše že mu to škube ve vysokých otáčkách, na to podtlaky nemají vůbec vliv.

VTR škube

29.6.2012 v 11:33 | Nahoru | #4
to bude omezovač

1 reakcí na tento příspěvek VTR škube

29.6.2012 v 11:37 | Nahoru | #5
mischa638: kamarádovy to dělalo staré CBR a právě kuli tomuhle ... říkal jsem více možností. začal bych ale tim nejjednodušim

(reakce na) VTR škube

29.6.2012 v 12:01 | Nahoru | #6
poli46> s tím ostatním souhlasím, ale podtlaky opravdu ne. Vem si co děláš když seřizuješ "podtlaky"? Tak na základě podtlaku v sání, pomocí budíků seřídíš škrtící klapky tak aby chodili stejně. Proto je to synchronizace škrtících klapek laicky řečeno podtlaky. A to ti dělá bordel na volnoběh a v oblasti kdy zvolnoběhu začneš přidávat plyn. Když máš rozhasené podtlaky, každou klapku pootevřenou jinak. Ale pokud pokud přidáš plyn a máš klapky otevřené, tak je ti už jedno jestli je jedno klidně i o milimetr potočená sem druhá zas tam, protože ti směs letí do sacích kanálů už celým průměrem karbecu a ne jen malou škvírkou jak při volnoběhu.

VTR škube

29.6.2012 v 13:16 | Nahoru | #7
Pred dvema dny tu nekdo psal ze mu vynechava VTR ve vysokejch otackach - dostatecne nedotahl svicky na pozadovanej moment.

1 reakcí na tento příspěvek VTR škube

29.6.2012 v 22:23 | Nahoru | #8
Tak mám další doplňující informace :
Na volnoběh sem tam vynechává,při přidání plynu a při rozjezdu se to hádá a sem tam to střelí do sání a až to doskáče do zvýšených otáček tak jede normálně,ale nedosáhne max.ot.
Prostě nejde vytočit na max.
Díky za každou radu

(reakce na) VTR škube

30.6.2012 v 10:51 | Nahoru | #9
WVigo> neskřípnul jsi membránu při skládání karbece? Tam je to hned, a ovládá to pohyb jehly.

VTR škube

30.6.2012 v 11:08 | Nahoru | #10
Další věc je nastavení šroubků volnoběžný směsi, ovlivňuje běh motoru všude. Nejlepší je to podle Idle Drop Procedure popsaný v manuálu, ale na to je potřeba vyrobit, sehnat šroubovák kterej se tam dostane. Můžete zkontrolovat to sestavení karburátorů, a šroubky nastavit na 2.25-2.5 otáčky od zašroubování.

VTR škube

30.6.2012 v 12:56 | Nahoru | #11
Zderec nemůže to být ještě v elektrice ? (indučky ,Potenciometr atd )

Naposledy editováno 02.07.2012 14:49:57

2 reakcí na tento příspěvek VTR škube

12.7.2012 v 22:57 | Nahoru | #12
zdarec mam uplne tren a samy problem. delal to kdyz jsem to koupil, projel jsem celou elektriku. vycistil karbce. vymenil svice, zkontroloval hadicky. vycistil i kohout. a porad nic-stale stejne. kdyz uz jsem si nevedel rady koupil jsem jeste jedny karbce a odvezl to znamemu do servisu. karbce znovu vycistil a ze dvou mi postavil jedny, udelal podtlaky, seridil motor a musim rict ze si dal opravdu zalezet, na volnobech slape jako nova. ale za jizdy je to stale stejne ve vyssich otackach to skube porad. prijde mi ze cim vic je to ohrate je to horsi. bylo mi porazeno zkusit tam vratit original vyfuky a melo by to fungovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

13.7.2012 v 09:03 | Nahoru | #13
DeadSmoke> cuká, a nebo má výkonový propady? Koukám že máš dynojet a KN, když je to blbě naladěný tak jsou tam díry. Origo výfuk nepomůže, když už tak výkonový propady se zlepšej origo filtrem a nejlíp pořádným naladěním. A pokud s tím servisák nemá zkušenosti, nenaladí to pořádně, jsou tam specifika. Další věc je že nechápu proč jste stavěli ze dvou karbeců jedny, co tam bylo špatně? Navíc když vidím ten dynojet, chce to napsat co přesně máš teď za konfiguraci - filtr, výfuky, jehly, jejich pozice, trysky, volnoběžný trysky, nastavení šroubků volnoběžný směsi, podlakový dirky pro ovládání jehel (u dynojetu se vrtaj navíc). Zkus taky jet za tepla se sytičem, jestli to bude o něco lepší, máš chudou směs. Tohle všechno už píšu jen pro případ, že má výkonový propady ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

13.7.2012 v 09:44 | Nahoru | #14
DeadSmoke> To není možné jak je ten svět malý, tvoji motorku osobně znám a přeju ti upřímnou soustrast Zhruba před rokem sem ji měl na dílně když sem dělal potkaný přední válec a nechtěl bych ji ani zadarmo Můžu se jen tak pro informaci zeptat kolik si za ni dal?

1 reakcí na tento příspěvek VTR škube

13.7.2012 v 11:10 | Nahoru | #15
Pokud to takhle škube i na neutrál, tak je to na 99% odpálený CDI. Já měl ten samý problém u mé Hondy (CB-1) a v ignitechu ti CDI proměří a na počkání vyrobí... Stojí to něco okolo 2000,- lze s nima rozumě mluvit a jsou vstřícní. Myslím si, že bude problém v tomhle. Pokud jste se v tom nějak víc hrabali a prskli nějakým kabelem o kostru tak CDI snese jen 7V a při větším napětí se vypálí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

13.7.2012 v 12:27 | Nahoru | #16

ernee píše: Pokud to takhle škube i na neutrál, tak je to na 99% odpálený CDI. Já měl ten samý problém u mé Hondy (CB-1) a v ignitechu ti CDI proměří a na počkání vyrobí... Stojí to něco okolo 2000,- lze s nima rozumě mluvit a jsou vstřícní. Myslím si, že bude problém v tomhle. Pokud jste se v tom nějak víc hrabali a prskli nějakým kabelem o kostru tak CDI snese jen 7V a při větším napětí se vypálí...



Na pockani? Ja uz u nich mam CDI pres mesic a porad nic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

13.7.2012 v 15:32 | Nahoru | #17
SirIndy> Ja jsem tam resil cdi tak pred 2 mesicema... Napsal jsem jim email, do 24hod mi odpovedeli... Prijel jsem tam, stare CDI mi promerili (rekli mi co s tim cdi je v neporadku - ze od urcitych otacek vynechava jedna civka) a dali mi novy, naprogramovali podle typu motorky a jel jsem domu... Prace cca asi na 40min. Jsem maximalne spokojeny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

13.7.2012 v 15:38 | Nahoru | #18

ernee píše: SirIndy> Ja jsem tam resil cdi tak pred 2 mesicema... Napsal jsem jim email, do 24hod mi odpovedeli... Prijel jsem tam, stare CDI mi promerili (rekli mi co s tim cdi je v neporadku - ze od urcitych otacek vynechava jedna civka) a dali mi novy, naprogramovali podle typu motorky a jel jsem domu... Prace cca asi na 40min. Jsem maximalne spokojeny...



Ja mel v DR-Z CDI neoriginalni bez popisu, tak servisak rekl ze to bude asi od Ignitechu, ze jim ho posle, at se vyjadri, jestli by slo opravit nebo by dokazali podle neho udelat nove. A ze prej sou vytizeny a nemam odpoved ocekavat brzo, tak uz cekam pres mesic...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

13.7.2012 v 15:54 | Nahoru | #19

mischa638 píše: DeadSmoke> To není možné jak je ten svět malý, tvoji motorku osobně znám a přeju ti upřímnou soustrast Zhruba před rokem sem ji měl na dílně když sem dělal potkaný přední válec a nechtěl bych ji ani zadarmo Můžu se jen tak pro informaci zeptat kolik si za ni dal?



To nasere Myslím, že by radši o tomto nevěděl

Naposledy editováno 13.07.2012 15:54:35

(reakce na) VTR škube

13.7.2012 v 16:19 | Nahoru | #20
dewwil> Když ta motorka byla u mě, tak sem ji měl možnost projet jen kousek, cca 5km, víc jak 150 sem nejel, ale nijak necukala ani nebyla díra ve výkonu nikde, za 150 sem to nezkušel protože nebylo kde. Ale sou na ní další věci, kterých bych se bál, spíš proto že ten předtím byl se o to nějak extra nestaral a jen jezdil.A kdo ví co všechno se s ní za ten rok ještě dělo od doby co byla u mě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

14.7.2012 v 06:32 | Nahoru | #21
SirIndy> No chyba je ta, že to řešíš přes někoho si myslím. Pokud by jsi to popadnul a sám jim napsal a sám to tam odvezl, tak jsi vyřešenej za jeden den. Být tebou tak neváhám a napíšu přímo jim a pokud ti řeknou "není problém přivezte to sem" tak víš odkud vítr vane a u koho to vázne...

(reakce na) VTR škube

14.7.2012 v 09:48 | Nahoru | #22

ernee píše: SirIndy> No chyba je ta, že to řešíš přes někoho si myslím. Pokud by jsi to popadnul a sám jim napsal a sám to tam odvezl, tak jsi vyřešenej za jeden den. Být tebou tak neváhám a napíšu přímo jim a pokud ti řeknou "není problém přivezte to sem" tak víš odkud vítr vane a u koho to vázne...



To jsem chtel presne udelat! A on jim to proste bez optani poslal! (uz to mel v servisu jak prochazel celou elektriku a hledal chybu)

Jo a na kolik te ta CDI vysla?

1 reakcí na tento příspěvek VTR škube

17.7.2012 v 16:04 | Nahoru | #23
Uz jsem to psal... Max 2000,- ale tusim ze bez papiru 1500,- Jsou opravdu solidni a jde to tam jak po masle... Nebudou nad nicim spekulovat ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

17.7.2012 v 16:14 | Nahoru | #24

ernee píše: Uz jsem to psal... Max 2000,- ale tusim ze bez papiru 1500,- Jsou opravdu solidni a jde to tam jak po masle... Nebudou nad nicim spekulovat ;)



Psal jsem v patek a neodpovedeli.

A telefony pisou ze neberou. Takze proste vsechno totalne v pici.

Naposledy editováno 17.07.2012 16:25:37

1 reakcí na tento příspěvek VTR škube

17.7.2012 v 16:46 | Nahoru | #25
Mischa: tak to neni zas tak zly kdyz rikas ze majitel jen jezdil a nic na tom nedelal, to me prijde ze je u japonskejch motorek normalni

(reakce na) VTR škube

17.7.2012 v 22:07 | Nahoru | #26
assassin> No ale mě přišlo nedělal fakt nic. Když s tím u mě byl naposled. Tak chtěl dotáhnout řetěz, že ať může vůbec odjet. Podívám se a přední kolečko skoro bez zubů, tak sme to museli dorvat uplně fest aby mu řetěz nepadal a dojel vůbec domů Nebo povoloval víko altíku a myslel že se povoluje doprava tak tam zarval šroub, myslím že je tam zalomený dodnes. No prostě takové hovádko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

17.7.2012 v 22:10 | Nahoru | #27

SirIndy píše: Psal jsem v patek a neodpovedeli.

A telefony pisou ze neberou. Takze proste vsechno totalne v pici.



Napis jim jeste jednou... Je dost mozne, ze nechteji podelat toho, kdo jim to tam uz poslal... Ale urcite ti odepisou. Napis jim jeste jednou!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR škube

17.7.2012 v 22:15 | Nahoru | #28

ernee píše: Napis jim jeste jednou... Je dost mozne, ze nechteji podelat toho, kdo jim to tam uz poslal... Ale urcite ti odepisou. Napis jim jeste jednou!



Jak podelat? Ted jsem na strankach cetl, ze se omlouvaj za pozdni odpovedi na emaily, ze jsou zahlceny. Tak proc nenajmou dalsi lidi a nerozsirej podnik, kdyz je o ne takovej zajem?

(reakce na) VTR škube

18.7.2012 v 19:54 | Nahoru | #29

SirIndy píše: Jak podelat? Ted jsem na strankach cetl, ze se omlouvaj za pozdni odpovedi na emaily, ze jsou zahlceny. Tak proc nenajmou dalsi lidi a nerozsirej podnik, kdyz je o ne takovej zajem?

Tak je jeste jedna moznost zavolat tomu co ti to opravuje jestli jim to tam posilal a zajet tam osobne... Ja jsem tu vec resil asi pred dvouma mesicema a byl jsem nad miru spokojenej...

1 reakcí na tento příspěvek VTR škube

31.8.2012 v 13:50 | Nahoru | #30
draci od vtr poradte. moto mi stale skube a udelal jsem na tom snad uplne vsechno co jsem mohl i ladaky jsem dal pryc a stale to skube. :((( a dalsi problem mam ze mi to ted prestalo startovat. mam udelanou volnobezku a starter jsem koupil uz treti. A stale NIC :((( diky
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm mprofa 43 1.10.2024 v 19:29 Animals21
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm Nakamito 13 17.7.2024 v 21:00 Nakamito
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 86 28.6.2024 v 22:13 ..Roko..
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm Forgys69 23 19.6.2024 v 11:49 Stev
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak

TOPlist