jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
DonyR1 píše: No na ten řetez pozor,jesli nejni ok tak se ničemu nediv,už 2x se mi potvrdilo ačkoli sem tomu neveřil jak velikanskou roli to hraje pri vyších rychlostech
Jo to vim, retez muze mit ztratu od 4 do klidne 25% vykonu, coz je tady 40 koni ale vypada v pohode porad, az je mi to podezrely, ale tech 27tis, ted po vikendu 28, uz je dost a asi nebude jak novej. akorat ted mam novou sadu z prednim koleckem o zub min, tak to taky nebude prukazny, ale chtel sem to zkusit a taky stary vrane trochu uhlehcit praci tak uvidime
ale jeste zkusim ted nekdy maximalku bez kamery a kdyz bude sucho a promazu ten retez vic
a ta guma, ja si to zas musim spocitat, kolik to min premeruje
to je rafek 17" = 43,18cm, polomer 21,59cm + guma je pri 190/50 = 9,5cm a pri 190/55 = 10,45cm
takze polomer celkovej
190/50 je 31.09
190/55 je 32.04
obvod kola je 2*pi*r, takze pomer staci pomer polomeru, coz je 3%
pri 288 na 5ku by mi to s 190/50 ukazovalo 296, pricemz s lehcim prevodem by to vylezlo i na tu 6 ku asi vejs, + ten retez a vlhko a nebyl sem zalehnutej!!!
no asi je akorat zajeta pri 74tis
Bubrak ZX10R píše: Jo to vim, retez muze mit ztratu od 4 do klidne 25% vykonu, coz je tady 40 koni ale vypada v pohode porad, az je mi to podezrely, ale tech 27tis, ted po vikendu 28, uz je dost a asi nebude jak novej. akorat ted mam novou sadu z prednim koleckem o zub min, tak to taky nebude prukazny, ale chtel sem to zkusit a taky stary vrane trochu uhlehcit praci tak uvidime
ale jeste zkusim ted nekdy maximalku bez kamery a kdyz bude sucho a promazu ten retez vic
a ta guma, ja si to zas musim spocitat, kolik to min premeruje
to je rafek 17" = 43,18cm, polomer 21,59cm + guma je pri 190/50 = 9,5cm a pri 190/55 = 10,45cm
takze polomer celkovej
190/50 je 31.09
190/55 je 32.04
obvod kola je 2*pi*r, takze pomer staci pomer polomeru, coz je 3%
pri 288 na 5ku by mi to s 190/50 ukazovalo 296, pricemz s lehcim prevodem by to vylezlo i na tu 6 ku asi vejs, + ten retez a vlhko a nebyl sem zalehnutej!!!
no asi je akorat zajeta pri 74tis
No tak to už je vážně nemoc ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
DonyR1 píše: Guba: Desky dopuručuji zásadně Bendix a to stardantní (označení MF) Racingovy jsem nezkoušel..... Zkušenosti mám s: Ferodo,Tokico,Gold Fren,Lucas a nic se zatim Bendixum MF nerovnalo ani z pulky!!U nas z party to objednávam všem od Zx-9R až po Hayabusu a nikdo na ně neda dopustit.. a ZX-10kovým origo brzdam to určitě pomuže... Avšak musím uprozornit,že mě na motorce vydrželi z pravidla Max 4 tis km....To už je všechno o tom jak hodně jim dává človek zabrat...
Tak to já bych Bendix už nikdy nedal, BENDIXY práší všechny jako kráva. Brzdnej účinek není špatnej, celkem dobrej ale to jakým způsobem zasíraj třmeny je masakr, je to znát třeba po 20 000km.
Já zas doporučuju SBS, ty jsou špičkový a neprášej. U GSXR a ZX10 je to poznat brutálně s tím jejich brzdným účinkem Hlavně pro šestipístky jsou tyhle desky docela devastující.
Naposledy editováno 18.06.2012 08:12:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Tak to já bych Bendix už nikdy nedal, BENDIXY práší všechny jako kráva. Brzdnej účinek není špatnej, celkem dobrej ale to jakým způsobem zasíraj třmeny je masakr, je to znát třeba po 20 000km.
Já zas doporučuju SBS, ty jsou špičkový a neprášej. U GSXR a ZX10 je to poznat brutálně s tím jejich brzdným účinkem Hlavně pro šestipístky jsou tyhle desky docela devastující.
Ani mi nepřišlo že přášili víc jak ostatní,jezdíme to tady 4tou sezonu pernamentně na 5ti motorkách a nemáme problem.... ikdyž pravda že min jednou za rok,spíš pres zimu se třmeny vyndavaj a čistej,ale jinak za celou sezonu bez chyby.
Naposledy editováno 18.06.2012 22:26:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
V případě že jsem jel normálně tak to bylo ok ale jinak fakt děs. A i ta výdrž byla strašná, vydrželo mi to na bajku 6000km, kámošovi na zx10 8000km.... ale to bylo fakt 90% km najetejch fakt v palici.
Sralo mě to strašně protože jsem musel ty třmeny krom jen pročištění celý rozebírat a to už je dost zbytečnost a člověka to sere
Ale tak holt každýmu sedí něco jinýho ale třmeny zasíraj fakt razantně, nedej bože koupit motorku z druhý nebo třetí ruky po provozu s Bendixama a jak to maj v čr ve zvyku na ně neešáhnout, to bych to koupil a třmeny asi kupoval rovnou nový
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: DonyR1> Jo věřím, jak říkám... brzdnej účinek dobrej ale když je fakt hodně zatěžuješ tak prášej fakt moc a to se hrabu ve třmenech klidně dvakrát do sezony
V případě že jsem jel normálně tak to bylo ok ale jinak fakt děs. A i ta výdrž byla strašná, vydrželo mi to na bajku 6000km, kámošovi na zx10 8000km.... ale to bylo fakt 90% km najetejch fakt v palici.
Sralo mě to strašně protože jsem musel ty třmeny krom jen pročištění celý rozebírat a to už je dost zbytečnost a člověka to sere
Ale tak holt každýmu sedí něco jinýho ale třmeny zasíraj fakt razantně, nedej bože koupit motorku z druhý nebo třetí ruky po provozu s Bendixama a jak to maj v čr ve zvyku na ně neešáhnout, to bych to koupil a třmeny asi kupoval rovnou nový
to vám vydrželi nak hodně km asi ste jezdili jinou smes,ty co jezdíme tady tušim MF tak max tak 4 tis a je po nich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
DonyR1 píše: to vám vydrželi nak hodně km asi ste jezdili jinou smes,ty co jezdíme tady tušim MF tak max tak 4 tis a je po nich
to je možný, každopádně o důvod víc proč jít do SBS brzdnej účinek lepší, neprášej víc vydržej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
a nejen že mě to sere u třmenů ale jelikož jsem leštič tak u u kol ten prach.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Tohle jsou brzdice Hondy 2005 cbr 1000RR
Tohle na kawe, asi je zname vsichni
Prijde mi to jako na chlup stejne brzdice, nemate nekdo moznost vyzkouset jestli by brzdnemu ucinku nepomohlo nedavat tam ty debilni delen desticky z kawy ale frknout tam nedelene z hondy ?
Naposledy editováno 25.06.2012 20:58:28
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Creck píše: Bubrak ZX10R> To vim ze se to tu resilo milionkrat, jen me to tak napadlo kdyz jsem koukal na ty fotky te hondy, prijdou mi ty brzdice nachlup stejne.
zvenku jo, ale kdyz o tom premejslim, tak sem je rozebiral a kazda z tech 4 desticek ma bocni vedeni, tam proste nejde dat jednu spojitou misto dvou, jedine neco na tech deskach vyriznout mozna
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 28.06.2012 02:01:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |