globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2012 v 20:31 | Nahoru | #2281

Sefo píše: Bubrak ZX10R> Strašně vydechlý, fakt to je na výměnu :)) Jenom 288...no takhle se ploužit :)



Tak kdy ostatni znacky umiraji, kawasaki ztrati 20 koni no. Teda vetsina yamah umiraji pri 50 000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2012 v 21:26 | Nahoru | #2282

DonyR1 píše: No na ten řetez pozor,jesli nejni ok tak se ničemu nediv,už 2x se mi potvrdilo ačkoli sem tomu neveřil jak velikanskou roli to hraje pri vyších rychlostech



Jo to vim, retez muze mit ztratu od 4 do klidne 25% vykonu, coz je tady 40 koni ale vypada v pohode porad, az je mi to podezrely, ale tech 27tis, ted po vikendu 28, uz je dost a asi nebude jak novej. akorat ted mam novou sadu z prednim koleckem o zub min, tak to taky nebude prukazny, ale chtel sem to zkusit a taky stary vrane trochu uhlehcit praci tak uvidime
ale jeste zkusim ted nekdy maximalku bez kamery a kdyz bude sucho a promazu ten retez vic

a ta guma, ja si to zas musim spocitat, kolik to min premeruje
to je rafek 17" = 43,18cm, polomer 21,59cm + guma je pri 190/50 = 9,5cm a pri 190/55 = 10,45cm

takze polomer celkovej
190/50 je 31.09
190/55 je 32.04

obvod kola je 2*pi*r, takze pomer staci pomer polomeru, coz je 3%
pri 288 na 5ku by mi to s 190/50 ukazovalo 296, pricemz s lehcim prevodem by to vylezlo i na tu 6 ku asi vejs, + ten retez a vlhko a nebyl sem zalehnutej!!!

no asi je akorat zajeta pri 74tis

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2012 v 21:54 | Nahoru | #2283

Bubrak ZX10R píše: Jo to vim, retez muze mit ztratu od 4 do klidne 25% vykonu, coz je tady 40 koni ale vypada v pohode porad, az je mi to podezrely, ale tech 27tis, ted po vikendu 28, uz je dost a asi nebude jak novej. akorat ted mam novou sadu z prednim koleckem o zub min, tak to taky nebude prukazny, ale chtel sem to zkusit a taky stary vrane trochu uhlehcit praci tak uvidime
ale jeste zkusim ted nekdy maximalku bez kamery a kdyz bude sucho a promazu ten retez vic

a ta guma, ja si to zas musim spocitat, kolik to min premeruje
to je rafek 17" = 43,18cm, polomer 21,59cm + guma je pri 190/50 = 9,5cm a pri 190/55 = 10,45cm

takze polomer celkovej
190/50 je 31.09
190/55 je 32.04

obvod kola je 2*pi*r, takze pomer staci pomer polomeru, coz je 3%
pri 288 na 5ku by mi to s 190/50 ukazovalo 296, pricemz s lehcim prevodem by to vylezlo i na tu 6 ku asi vejs, + ten retez a vlhko a nebyl sem zalehnutej!!!

no asi je akorat zajeta pri 74tis



No tak to už je vážně nemoc ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2012 v 07:58 | Nahoru | #2284

DonyR1 píše: Guba: Desky dopuručuji zásadně Bendix a to stardantní (označení MF) Racingovy jsem nezkoušel..... Zkušenosti mám s: Ferodo,Tokico,Gold Fren,Lucas a nic se zatim Bendixum MF nerovnalo ani z pulky!!U nas z party to objednávam všem od Zx-9R až po Hayabusu a nikdo na ně neda dopustit.. a ZX-10kovým origo brzdam to určitě pomuže... Avšak musím uprozornit,že mě na motorce vydrželi z pravidla Max 4 tis km....To už je všechno o tom jak hodně jim dává človek zabrat...



Tak to já bych Bendix už nikdy nedal, BENDIXY práší všechny jako kráva. Brzdnej účinek není špatnej, celkem dobrej ale to jakým způsobem zasíraj třmeny je masakr, je to znát třeba po 20 000km.
Já zas doporučuju SBS, ty jsou špičkový a neprášej. U GSXR a ZX10 je to poznat brutálně s tím jejich brzdným účinkem Hlavně pro šestipístky jsou tyhle desky docela devastující.

Naposledy editováno 18.06.2012 08:12:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2012 v 22:25 | Nahoru | #2285

GRASSEL píše: Tak to já bych Bendix už nikdy nedal, BENDIXY práší všechny jako kráva. Brzdnej účinek není špatnej, celkem dobrej ale to jakým způsobem zasíraj třmeny je masakr, je to znát třeba po 20 000km.
Já zas doporučuju SBS, ty jsou špičkový a neprášej. U GSXR a ZX10 je to poznat brutálně s tím jejich brzdným účinkem Hlavně pro šestipístky jsou tyhle desky docela devastující.



Ani mi nepřišlo že přášili víc jak ostatní,jezdíme to tady 4tou sezonu pernamentně na 5ti motorkách a nemáme problem.... ikdyž pravda že min jednou za rok,spíš pres zimu se třmeny vyndavaj a čistej,ale jinak za celou sezonu bez chyby.

Naposledy editováno 18.06.2012 22:26:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2012 v 08:02 | Nahoru | #2286
DonyR1> Jo věřím, jak říkám... brzdnej účinek dobrej ale když je fakt hodně zatěžuješ tak prášej fakt moc a to se hrabu ve třmenech klidně dvakrát do sezony
V případě že jsem jel normálně tak to bylo ok ale jinak fakt děs. A i ta výdrž byla strašná, vydrželo mi to na bajku 6000km, kámošovi na zx10 8000km.... ale to bylo fakt 90% km najetejch fakt v palici.

Sralo mě to strašně protože jsem musel ty třmeny krom jen pročištění celý rozebírat a to už je dost zbytečnost a člověka to sere
Ale tak holt každýmu sedí něco jinýho ale třmeny zasíraj fakt razantně, nedej bože koupit motorku z druhý nebo třetí ruky po provozu s Bendixama a jak to maj v čr ve zvyku na ně neešáhnout, to bych to koupil a třmeny asi kupoval rovnou nový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2012 v 22:32 | Nahoru | #2287

GRASSEL píše: DonyR1> Jo věřím, jak říkám... brzdnej účinek dobrej ale když je fakt hodně zatěžuješ tak prášej fakt moc a to se hrabu ve třmenech klidně dvakrát do sezony
V případě že jsem jel normálně tak to bylo ok ale jinak fakt děs. A i ta výdrž byla strašná, vydrželo mi to na bajku 6000km, kámošovi na zx10 8000km.... ale to bylo fakt 90% km najetejch fakt v palici.

Sralo mě to strašně protože jsem musel ty třmeny krom jen pročištění celý rozebírat a to už je dost zbytečnost a člověka to sere
Ale tak holt každýmu sedí něco jinýho ale třmeny zasíraj fakt razantně, nedej bože koupit motorku z druhý nebo třetí ruky po provozu s Bendixama a jak to maj v čr ve zvyku na ně neešáhnout, to bych to koupil a třmeny asi kupoval rovnou nový


to vám vydrželi nak hodně km asi ste jezdili jinou smes,ty co jezdíme tady tušim MF tak max tak 4 tis a je po nich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2012 v 23:31 | Nahoru | #2288

DonyR1 píše: to vám vydrželi nak hodně km asi ste jezdili jinou smes,ty co jezdíme tady tušim MF tak max tak 4 tis a je po nich



to je možný, každopádně o důvod víc proč jít do SBS brzdnej účinek lepší, neprášej víc vydržej

ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2012 v 23:40 | Nahoru | #2289
Co tyhle, mel to nekdo ? www.rdmoto.cz/motocykl/69/product/23507

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2012 v 23:44 | Nahoru | #2290
GRASSEL> AP racing taky nic moc, prášej jak hovado, normálně jsem hledal co se mi kde semlelo, že mám metalický piliny na ráfku... kvičej při dobrzďování a při lehkým brzdění vibrujou, napíču... brzdnej účinek celkem jde, oproti ebc co jsem jezdil předtim za studena stejný, za tepla byly ebc tak o dvě třídy vejš... možná je to ale tím že mám kotouče ebc.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2012 v 07:51 | Nahoru | #2291
FiZzeR> Jj, AP racing ty to prej dělaj ale osobní zkušenost s tím nemám nicméně prášení desek to je fakt k nasrání, kort u šestipístků včetně R1 08....
a nejen že mě to sere u třmenů ale jelikož jsem leštič tak u u kol ten prach.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2012 v 15:16 | Nahoru | #2292
Normálně dej sintrovaný EBC a máš klid. Brzděj perfektně, vydržej a nesviněj....odkaz zde: EBC

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2012 v 16:05 | Nahoru | #2293
M5> potvrzuji

ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2012 v 16:15 | Nahoru | #2294
Tak na těch nových deskách EBC jsem najel cca 1 tis km a připadají mě výborný.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.6.2012 v 10:46 | Nahoru | #2295
hoši poradte pls,potřebuju vyměnit gufera ve vidlich a ten šroub se mi uvnitř točí,vi někdo jak se to da podržet? da se ten červik kde se šteluje tlak vyšroubovat?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.6.2012 v 11:12 | Nahoru | #2296
kawafil> myslíš ten šroub co je zespoda? seřízni zešikma násadu od koštěte a vraž ji do tý vidle prej to funguje, u mě to nebylo potřeba.

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.6.2012 v 17:26 | Nahoru | #2297
Vzduchovou pistolí by to melo jít povolit ten imbus bez podržení...

ZX10R je masakr nejvetsi!

25.6.2012 v 14:59 | Nahoru | #2298
no přesně ten imbus,ja mam jednu starou rozebranou,takže vim,že se to točí v peru,vzduchem sem to pravě dělal,pač vim jak se to sere,ale dopadlo to uplně stejně

ZX10R je masakr nejvetsi!

25.6.2012 v 20:56 | Nahoru | #2299
Hele tak patram a na co jsem narazil

Tohle jsou brzdice Hondy 2005 cbr 1000RR

Tohle na kawe, asi je zname vsichni


Prijde mi to jako na chlup stejne brzdice, nemate nekdo moznost vyzkouset jestli by brzdnemu ucinku nepomohlo nedavat tam ty debilni delen desticky z kawy ale frknout tam nedelene z hondy ?





Naposledy editováno 25.06.2012 20:58:28

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

25.6.2012 v 21:44 | Nahoru | #2300
nejsou to stejné brzdiče, tudíž tam ty "nedělené" nedostaneš

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

25.6.2012 v 22:37 | Nahoru | #2301
psal sem to uz vedle, musis dat cely brzdice z ZX6R 07+, ZX14 06+, nebo tydle, ale pridat podlozky. rozebiralo se to tu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.6.2012 v 22:57 | Nahoru | #2302
Bubrak ZX10R> To vim ze se to tu resilo milionkrat, jen me to tak napadlo kdyz jsem koukal na ty fotky te hondy, prijdou mi ty brzdice nachlup stejne.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.6.2012 v 23:24 | Nahoru | #2303

Flyer píše: nejsou to stejné brzdiče, tudíž tam ty "nedělené" nedostaneš



koukam ze zrejme drik desticek nebude pasovat co ? Zrejme u kawy je bliz sebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.6.2012 v 23:50 | Nahoru | #2304

Creck píše: Bubrak ZX10R> To vim ze se to tu resilo milionkrat, jen me to tak napadlo kdyz jsem koukal na ty fotky te hondy, prijdou mi ty brzdice nachlup stejne.



zvenku jo, ale kdyz o tom premejslim, tak sem je rozebiral a kazda z tech 4 desticek ma bocni vedeni, tam proste nejde dat jednu spojitou misto dvou, jedine neco na tech deskach vyriznout mozna

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

26.6.2012 v 04:49 | Nahoru | #2305
Bubrak ZX10R> mas recht, je tam to bocni vedeni, to jsem totalne opomel.



2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

28.6.2012 v 01:49 | Nahoru | #2306
tak jen pro zajimavost, kouknul sem se na desticky, co mi tak hrozne piskaj pri dobrzdovani, a jsou to Bendix, oznaceni tam je BX-99-HH a MF 338, na ZX6R 07. tak snad AP Racing budou lepsi, ted je chci zkusit, pak dystak dam Nissiny nebo co ste tu psali

Naposledy editováno 28.06.2012 02:01:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.6.2012 v 09:37 | Nahoru | #2307
Bubrak ZX10R> No já dal na doporučení a na rsv jsem dal APčka... a spokojenej teda rozhodně nejsem, příště tam dám zase ebc HH

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.6.2012 v 09:53 | Nahoru | #2308
Bubrak ZX10R> dej si AP Racingy DVOJITĚ SINTEROVANÝ, nejsou drahý a má je v Robert v Yacomi v Bráníku - a máš vystaráno po letech laborování s deskama mám tyhle teď už na všem, s1000rr i kátě 990 i husabergu 650 a teď i na okruhovce cebru rr - a na všech fungujou na jedničku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.6.2012 v 09:57 | Nahoru | #2309
oxygen> v yacomi jsem je kupoval, jak poznám jestli jsou dvojitě sintrovaný?

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

28.6.2012 v 21:58 | Nahoru | #2310
Muj názor je ten že v Brzdičích nejni u ZX-10R vubec žadnej problem a nevidim duvod proč je menit za jiny,furt se tady o tom mele,ale zbytečne.... problem je podle me v pumpe tot vse.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist