na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850
hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
IvanDvoutakťák píše: Ta CB750F to je ale "fešanda" - asi se měla u předchozích majitelů dobře
Takovejch se už najde málo ! Jen pozor na nýty v kolech Comstar - mají malý průměr
a tak v ocel. paprscích dobrý, ale v aluminiových ráfcích se "občas" uvolnily
Jen ten OBŘÍ kufr aby nesváděl k přepravě jablek či brambor
takže ta se líbí jo? me taky k normalni bezne prohlidce tedy jeste pridat nejty v kolech, píšu si
no celej kufr i s držákama okamžitě dolu, to bych tam fakt nenechal, neřikám že to nneí praktický ale zas tolik bych to nevyužil a když už tak mám brašny a tankvak
vím že cb 750 novější mají hydroštely, má je i tohle? manuál tu na foru neni a na netu jsem ho nepotkal tak nevím co a jak, intervaly, servis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
1100Virago píše: DRN.: Dovolil bych si nějaké švestičky ze své zahrádky
velice děkuji
tak koukám podložky 16 ventilů, jenom moc nerozumím nákrase rozvodů
Naposledy editováno 16.06.2012 23:17:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
Kámoš má dvě CB750C
první
druhá
které mají stejný motor, takže s tím máme nějaké zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
1100Virago píše: DRN.: Myslíš ty dva rozvodové řetězy? Do určitého roku to má jeden rozvoďák na jeden vačkový hřídel a z něj jde další na ten druhý. Někdy v půlce 80. let to pak předělali a dali standardně jeden řetěz přes obě vačky.
Kámoš má dvě CB750C
první
druhá
které mají stejný motor, takže s tím máme nějaké zkušenosti.
jo presne tak, to me napadlo az potom ze ten druhy zene druhy vacky, bývají nějaké problémy s motorem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
1100Virago píše: DRN.: Ani ne - obvyklé bolístky starého motoru. Mlátí, má tlaky na hranici, sákne z něj olej. Ale jede. Chce to prostě vychytat počáteční potíže a pak se není čeho bát.
jasne
ja se jedu dneska podivat na jednu inazumu (to kdyby nic z tech starejch nebylo vyhovující) a pak na to gs a cb a uvidime
doufam ze se zas zbytecne neprojedu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
Už na ní nelítám, ene sem tam a do muzea nebo vrakáč je jí škoda
Tudik má drahá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
aifel202 píše: DRN.> Chceš-li starou vránu na které se dá jezdit na kafíčko a chceš ať se každý otočí, ať mladý či starý, tak já jednu prodávám, a stará motorka musí jezdit, toť má zásada
Už na ní nelítám, ene sem tam a do muzea nebo vrakáč je jí škoda
Tudik má drahá
cena dohodou z toho me vzdycky naskacou pupinky jak to vidi cenove? klidne do pm
na tu jsem koukal k tobe do db, me se libi to svetlo
DRN. píše: cena dohodou z toho me vzdycky naskacou pupinky jak to vidi cenove? klidne do pm
na tu jsem koukal k tobe do db, me se libi to svetlo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 | TeeDee | 4 | 20.4.2021 v 19:30 Branas_23 |
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 | jiri5532 | 1 | 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM |