paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problem_baterka
11.6.2012 v 15:22
Mám problém se startováním! Jezdil jsem 3 měsíce bez problému (startovala v pohode, nikdy zadny problem). Minulý týden jsem svojí baterku dal do druhýho cbrka, který rok stálo, tak jsem na ní baterku totálně vyšťavil, a nakonec jsem ji musel nastartovat přes autobaterii. Pak jsem jí dal zpátky ke mně a nastartoval jí roztlačením a nechal chvíli brblat. Potom normálně startovala. V pátek ráno už ale moto nenatočila, tak jsem jí musel roztlačit, zpátky dom to samé. Tak jsem jí nabil baterkou na gelovky (mám gelovou baterii) byla nabitá podle měřiče na baterce asi za 30 min, což mi přišlo docela rychle. V sobotu už zase startovala, v neděli jsem nejezdil a dnes ráno opět nastartovala. Chci jed odpoledne domů, ale startér pouze těžce točil a světla byla pozhasnutá. Tak jsem roztlači a dojel omů. Zkoušel jsem to opět před garáží, ale světla byli ještě víc pozhäsnutý, než před jízdou. Změřil jsme napětí v baterce a měla 12,52 V. Je tedy baterka KO ?

Problem_baterka

11.6.2012 v 15:27 | Nahoru | #1
napětí nemá žádnou vypovídající hodnotu, to bys musel měřit při startování o kolik poklesne, ale když neotočí startérem, tak bude po smrti

1 reakcí na tento příspěvek Problem_baterka

11.6.2012 v 15:50 | Nahoru | #2
vypadá to že akumulátor bude tuhej zkus použít zátěžovej voltmetr nebo pokud nemáš možnost tak po nabytí akumulátoru ho dej do moto připoj si na něj voltmetr a skus nastartovat o kolik ti při startování poklesne napětí. Nebo když je už KO. Tak jsem četl že se dá ještě oživit. přečti si TOTO TÉMA
je tam někde v komentářích rady jak na to že je dolejvaji můžeš to zkusit, Ale nemám s tím dolejváním žádnou zkušenost, ale pokud bys to zkoušel dej mi vědět výsledek .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 16:08 | Nahoru | #3
doli54> gelovku ani "gelovku" asi nedoliješ ani neoživíš..

1 reakcí na tento příspěvek Problem_baterka

11.6.2012 v 16:24 | Nahoru | #4
No jak jsme si to pročetl, tak tedy asi gelovku nemám :), ale to já nepoznám a problém to neřeší. Mám to tedy zkusit dobýt normální nabíječkou, či nabíječkou na gelovky a změřit napětí při startování ?

(reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 16:36 | Nahoru | #5
Jackun> dones to do baterkárny, tam to nabijou, změří zátěžákem a rovnou ti prodaj novou

(reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 17:25 | Nahoru | #6
dva_hrnce> nevím jestli jo nebo ne ale koukni na to pár lidí to píše že to jde.

1 reakcí na tento příspěvek Problem_baterka

11.6.2012 v 17:54 | Nahoru | #7
Jestli je to gelovka, stačí aby byla den, dva vybitá a je po ní, zažil jsem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 18:55 | Nahoru | #8
BobGS> jj tam stačí aby napětí kleslo pod 1,75 V na článek a už se akumulátor ničí.

(reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 19:13 | Nahoru | #9
doli54> Tak zrovna durexovi bych věřil, že to lze..
Ale není tam nikde zodpovězeno, jak zajistit těsnost krytu po rozebrání a kolik tam toho nalít..
Já osobně než bych riskoval že to pak udělá víc škody než užitku, raději koupím novou bat..
zrovna na malé cebro jsem kupoval baterku za 4 kila, tam nebylo co řešit..

Problem_baterka

11.6.2012 v 19:50 | Nahoru | #10
NO tak jsme jí nabyl, dal do moto a nastartoval. Napětí při 2 000- 3500 otacek kolisalo 13,2-13,50 V, po přidání plynu na 4 500 otacek zaclo napeti v baterce klesat k 12,5 V a kdyz jsem vytocil vic, tak se tam misty ukazalo i 11,něco V. Napadá mě jestli jsem neoddělal dobíjení, když jsem baterku (měla 6V) z tý červený dal k sobě, že jí zkusím oživit u sebe. Byla tak vybitá, že světla při zaplým motoru byli pozhaslý a otáčkoměr neukazoval.

Problem_baterka

11.6.2012 v 19:52 | Nahoru | #11
s nabíjením by nic být nemělo.. já když jezdil na mrtvou bat, tak otáčkoměr taky stávkoval, dokonce i motor pak vynechával.
To napětí si měl měřit když jsi startoval, ne až po nastartování.
Nicméně pokud se nabije během půl hoďky a druhý den s motorem nehne, tak je mrtvá

Problem_baterka

11.6.2012 v 19:56 | Nahoru | #12
No borec mi poradil, že tam mám dát jinou baterku, a když nebude při vyšších otáčkách napětí klesat, tak je ta má baterka K.O. ,jinak tedy dobíjení. Takže až se nabije otcova baterka, jdu to zkusit.

1 reakcí na tento příspěvek Problem_baterka

11.6.2012 v 20:06 | Nahoru | #13
A kde jsi takovou baterku kupoval?

Naposledy editováno 11.06.2012 20:09:58

(reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 20:09 | Nahoru | #14
Jackun> člověče nevim jestli si vzpomenu na e-shop, ale když najdu fakturu, tak to sem napíšu. Každopádně je to Yucelka, byla v akci a ještě je vyšší, takže jsem musel dát do hajzlu ten kryt abych zavřel sedlo..Ale za ty prachy dobrý :)

2 reakcí na tento příspěvek Problem_baterka

11.6.2012 v 20:11 | Nahoru | #15
Teď jsem si pročítal fotmu o baterce do cbr 125 a borec tam dal odkaz na Vartu za 500 :) Varta
Edit: jo je to ta Yucellka :)

Naposledy editováno 11.06.2012 20:11:59

(reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 20:14 | Nahoru | #16

Jackun píše: Teď jsem si pročítal fotmu o baterce do cbr 125 a borec tam dal odkaz na Vartu za 500 :) Varta
Edit: jo je to ta Yucellka :)


Edit02: Aha to jste byl zrovna vy :D

(reakce na) Problem_baterka

11.6.2012 v 20:24 | Nahoru | #17
Jackun> jo, za ty peníze pohoda

Jen mrkni na výšku té svojí, tahlemá 130mm, tak abys ten kryt taky nemusel sundavat..

Já co jsem jí kupoval, tak na těch stránkách bylo že je určená přímo pro cbr125, ale pěkný hovno.
Nicméně sem byl línej poslat jim jí zpět spolu se sprostým dopisem..

Problem_baterka

11.6.2012 v 20:32 | Nahoru | #18
No dívám se, že mají kamenný obchod v Brně a je skladem, takže ještě dneska zkusím tu druhou baterku, a když tak bych se tam sjel otočit,.. No co se týče tý výšky, tak jsem se díval na těch jejich stránkách a mají tam tuhle a to je presne ta, co je v ty cerveny a ma tam napsanych 130 mm a vleze se. Jenom doufam, aby to bylo tou baterkou :D.

Problem_baterka

12.6.2012 v 19:58 | Nahoru | #19
Tak to samé dělá i s otcovou baterkou :(,.. Dnes jsem jí celou rozebral, prošel kabely, prostříkal, Regulátor napětí jsem vyměnil za to z tý červený a problém stále přetrvával,. Na volnoběh dává +-13,70 V ,ale jak přidávám jde napětí níž a níž,.. Takže jsou asi obě dvě relé špatný, nebo už fakt nevím,..

Naposledy editováno 12.06.2012 20:02:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_


TOPlist