paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec
18.5.2012 v 15:24
zakládám nové téma protože už sem bezmocnej. přijdu k motorce ..nastartuju.. běží překrásně. jen jsem myslel že to bude bouchat opravdu střídavě ale motorka bouchá tak, že nejdřív bouchají proti sobě a pak se to dostane až na bouchání najednou oba. poznám to podle přiložených rukou u fýfuků. buď elektrika, přižemž mám bezkontakt Wape. a nebo teda karburátor.
jenže to by mi nevadilo. i když to není normální aby to bouchalo jindy než dle seřízení. ale chápu že asi nasávání benzínu v nižsích otáčkách asi není nejlepší když je jeden karburátor, proto to bouchá podle toho kdy tam jde směs... ale..
motorku sem chcípnul. protože jsem neodemkl zámek. nastartuju poté znova. a tentokrát už jede jenom pravý válec a levý ne. ten bouchne tak jednou za 4 otáčky prostě 3 krát ne a jednou ano. vytáčím do otáček.. bez výsledku... tak vyměním svíčku. za jinou protože tamta je uchlastaná. a motorka pak drobek blbne ale při vytočení do otáček se to pak srovná... a na volnoběh se to drobek zlepší.. pak jedu jedu... a po 10 km naopak válec na druhé straně. ale tam stačí vytočit, do otáček, a zase se to zlepší. a motorka určitě netáhne tak jak má. asi je to karburátorem. koupil sem sítko na benzím, to největší. ale to až teď dnes.. takže ten nezpůsobuje problémy protože sem ho tam dal až když jsem dorazil domů.. už si nevim rady. směs na to nereaguje. mám tam 1.5 až 1.45 otáčky. svíčka je docihlova.. a když vynechává tak mokrý (nečekaně ) možná budu potřebovat novej karburátor. nemáte někdo zrovna na prodej popřípadě z okolí HK na půjčení? jen zkusit kde je chyba. Díky jawáci za pomoc, ale už fakt nevím proč to dělá.
Anketa: když Vám motorka cuká, chybu jste měli v:
karburátor
50%
5
zapalování
10%
1
kabeláž
10%
1
nekvalitní benzin
0%
0
jiný problém
30%
3

(reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

26.5.2012 v 23:05 | Nahoru | #31
fistron> podival bych se po fajfkach např - do eschopu třeba fichtlkramek a jine.
Vůbec nejlepe radi zde KAWAPETER použit staré se zavlačkou ktere by se měly dat
sehnat zadarmo

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

27.5.2012 v 20:28 | Nahoru | #32
ještě bych dodal že by měli být krátky bez odporu ,aby byla jistota že sou v pořádku, jediná závada na nich se může projevit tím ,že závlačka uvnitř může být povolená, dá se přihnout šroubovákem, v největší krizi by se dali fajfky z škody 120 ty nevím jestli by se ti vešli pod nádrž ,mě na 639 jo .
já kupuju věci na jawy v mps moto (moto sokol )to je pro teba asi trochu z ruky pač jsou to Rosice u Brna
ztrvdly a opotřebovany káblíky pokud možno vyměn taky

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

31.5.2012 v 14:57 | Nahoru | #33
tak co už ti to jede???

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

5.6.2012 v 21:07 | Nahoru | #34
ted asi 200 km bylo bez problémů jenom když se zahřála, tak mi chcípala takže sem utahoval volnoběh.. a za studena to zas šíleně řvalo :D a dneska mi zas vynechával pravej válec a přestalo to jet uplně... a spotřebu na delší cestě ... :( najel sem 180 km a to sem do prázdné nádrže dal 15 litrů a teď už na rezervu. takže 180 km 12 litrů ? to mi dělá cca 100 km 7 litrů... býda ! směs 1-5 až 2. nevim ak správně seřídit hladinu... je možný že je karbec vyprasenej. ale čistil sem ho.. zítra vyčistim zas. nechápu to... vynechává pouze pravý..

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

5.6.2012 v 21:46 | Nahoru | #35
no koment

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

5.6.2012 v 22:14 | Nahoru | #36
Prostě tohle není normální stav, musíš najít příčinu. Jsou chujoviny, co můžou překvapit, ty máš vape, ale já kladívka: Taky mi skákala jiskra 2x za otáčku, no kdo by to řekl. Na druhé jawě to samé... Otázka je, co máš špatně, ale těžko řešit dálkově... Nejlepší by bylo vzít jinej karbec - zkusit, jiný zapalko - zkusit, jinej motor - zkusit a tak až případně vyměníš celou jawu za jinou a budeš spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

6.6.2012 v 18:44 | Nahoru | #37
dnes jsem komplet pročistil karburátor.... běh otoru se nezlepšil jehlu mám na třetím zářezu uplně dole. hladina v nádrži měla 10 mm od vrchu ted sem dal 11 drobek přihnul, aby se to nepřechcávalo.... ale motorka opět... za tepla nastavím volnoběh. ale pak za studena motorka řve jako kráva... a to sitič vliv nemá... prostě volnoběh musim minimálně o 3 otáčka povolit... a po zahřátí motorka opět chcípe na volnoběh proto zpět utahuji. motorka asi snad jede dobře. ale ten volnoběh ? jinak mám hlavní trisku s nápisem 100. jsem ani nevěděl :D a nemám proříznutou přepážku nebo to těsnění. je to chyba ?

(reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

7.6.2012 v 16:08 | Nahoru | #38
fistron> Hlavní tryska karburatoru ma byt 0.92-max 0,96 aby se motor nepřechlastaval
hlavně když jehlu dame na třeti spodni zařez.Předpokladam že víš na co jsou šroubky s pružinkama na prave straně karburatoru.tím ve vodorovné poloze ladíme
bohatost směsi volnoběhu čím vic utaženy tim bohatši směs ,povolime od uplneho dotaženi o 3/4 otačky a neřešime a tim šroubkem s pružinkou ze spod ladime vyšku
obratek volnoběhu -za předpokladu že mame dobře seřizenou vuli lanka na plyn.To se pozna tak že po uplnem zavřeni šoupatka tedy ubrani plynu lanko ma vuli 2-5 mm
ne větši a ne menši.
pokud válec stale vynechava a vše jsi pečlivě opravil - zkus ještě zkontrolovat
zdali neni zaoxidovany chcipak - tedy ta červena pačka na prave rukojeti řiditek
to se zjisti tak že z spinačky z svorky 15 se přemosti kablik na indukčni civku
svorku 15 pak provedeme kontrolni jizdu. CHcipak sice na oko funguje , ale muže byt zaoxidovany a muže byt zdrojem ohmickeho odporu a zpusobovat ubytek napěti v civkach /vynechavani valce/ ZDAR

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

7.6.2012 v 16:49 | Nahoru | #39
ale to jo... vim co to je směs... už to ladím asi 2 měsíce a mužu se s tim umlátit... právěže tu trysku s nápisem 100 jsem již koupil. jak píšeš že má být max95 tak sem četl že se pordávali karburátory i s 100kou. jen jde o to, jestli má být díky tomu že tamje 100 ka jehla nejníže (když ji mám na prostředním zářezu motorka netáhne a nejde do otáček.) a směs když povolim moc pak to nemá v otáčkách tah... což je špatně musím koupit jinou trisku nebo stačí provést něco jiného ? rád bych aby mi to dobře jelo ale abych se dostal na spotřebu při 90)100 KM na 5 litru prosiiim :D teĎ mam spotřebu 6 když to šudlám a 7-8 když ji dávám.... Město... semafory.... :) :) to vynechávání způsobuje přechlastávání... s tím sem se smířil... jenže jak to provést, když mam tu 100 ku trysku :) :)

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

7.6.2012 v 17:12 | Nahoru | #40
zde píše... marlboro... komentář... bez clonky tryska 92-95 a s conkou 105 :D takže já mám 100 ku a clonku také mám
http://www.jawamania...spx?questionid=30877
komentář asi v pulce stránky.

a zde je to spojeno i s typem karburátoru. asi se podívám co mám za karburátor. je možné že mám clonku a i trysku 100 a přitom mám karbec ten starej- 2835, 2855, :D což zde je napsáno, že to má být u novějších karbeců: 2829CE... help :D
http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30

Naposledy editováno 07.06.2012 17:23:06

(reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

7.6.2012 v 20:07 | Nahoru | #41
fistron> pokud maš starší typ karburatoru mohl by jsi vyskoušet odejmout clonu TAK ABY SE NEPO3KODILA a mohla dle potřeby vrátit.V mojim případě ma moje 640 jawa clonu a hlavni trysku 92 trysku ekonostatu 72 jehlu mam na hornim zařezu jede jak pila - pokud jezdim do stovky bere asi 4,5 L Skoušel jsem i druhy prostřední zařez - byl lepší zatah maximalka stejna asi 135-130 km/h - z duvodu uspory paliva jsem jehlu dal na horni zařez.Davam vice oleje 1/40 aby se motor rychle nevyběhal používam valvoline dříve castrol . Tak nevim že by si zkusil vyměnit trysku ??a pohrat si s clonou ??vždyt mašinu maš fakt krasnou a určitě je to nějaka lacina blbost co ti pije krev

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

8.6.2012 v 07:54 | Nahoru | #42
já sem měl na jawě trysku 100vku bez clony spotřeba od4,5do 7litrů podle stylu jízdy ,v profilu píšeš žes měl stržený závit v hlavě skontroloval bych dotažení hlavy popř těsnění pod hlavou
-podle fotek mám dojem že máš fajky dlouhý s odporem užs je vyměnil????

podle mě karburátor nemůže zapříčinit aby střídavě vynechával jedem a potom druhé valec

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

8.6.2012 v 10:38 | Nahoru | #43
vim že nadpis diskuze je s tim střídáním... jenže to prvně bylo myšleno spíš k volnoběhu a až potom se stalo to že mi blbne vždy vždycky jen pravej. kabely sou nový a fajfky měly přijít poštou ale já mám smůlu že to zas přijde za 10 dní :D a těsnění pod hlavou. abych řekl pravdu. nevim kam se tam dá protože hlava má takovej malej zářez, že to do sebe pasuje. ale i těsnění by to chtělo. tam není :( (to se mi vypařilo z hlavy)
těsnění na 640 je stejný jako na 638 ?
http://www.motokrame...-hlavy-jawa-350-638/

Naposledy editováno 08.06.2012 10:43:02

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

9.6.2012 v 16:27 | Nahoru | #44
hlavu na mojí 639 sem něměl sundanou ,tak nevím jak to přesně je ale jestli je to stejný jako na 250 tak by mělo to těsnění zapadnout do vybrání ktery je na hlavě a sedí jako proti kus na válec, když sme neměli těsnění po ruce, tak někdy stačilo že sme hlavu s válcem proti sobě zabrousili taky to těsnilo ale to bych ti neradil musí se sundat válec aby sis nenadělal bordel ve válcu,těsnění by mělo být pro 638,639,640 stejný sou to pokud vým stejny motory,když dáš novy těsnění pod hlavu tak bych si sehnal (půjčil) momentový klíč pokud nemáš cit v ruce abys to nepřetáhnul dotahuj to postupně a po čase (po zahřátí ) to přetáhni. Jestli ti to fouká pod hlavou tak se nediv že máš velkou spotřebu a že to nemá výkon

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

9.6.2012 v 17:24 | Nahoru | #45
Ono to těsnění je jenom pásek hliníkového plechu a po dotažení a demontáži to někdy vypadá, že tam žádné není.. ale být by teda mělo, není to ale žádný klingerit tedaKaždá demontáž= ideálně vždy nové těsnění. Foukání pod hlavou by asi bylo slyšet.

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

10.6.2012 v 15:51 | Nahoru | #46
to mě nenapadlo, zkusit jestli to těsnění tam fakt je :D měl sem za to že by vypadlo při demontáži. . . . ale vyměním obě. dneska sem jel v pekelným dešti a motor začal vynechávat... déšť jako kráva. no už aby přišly nový fajfky protože to muselo bejt deštěm. :)

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

11.6.2012 v 21:42 | Nahoru | #47
to jenom potvrzuje že to bude elektrika tak už s tím nic nedělej počké na fajky a uvidíš že to pojede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

12.6.2012 v 17:16 | Nahoru | #48
Kawapetr> osobně bych se shodnul s kawapetrem !!!dale bych doporučil dat tam tou spravnou trysku tedy 92-96 at to zbytečně nežere .Ještě prozradim male tajemstvi - ja jsem u osmiček a devitky těsněni pod hlavou vyndaval a jezdil bez něj co by lepši komprese a lepší kroutak od spodu - jde to poznat . při nizkych otačkach to pomaha duležite je !!hlavy spravně dotahnout - utahovat stejnoměrně do kříže,vžadnem případě se nesnažit šrouby dorvat!!!!nikdy mi nic nepodfukovalo

2 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

12.6.2012 v 21:50 | Nahoru | #49
fajfky i kabely nový ale pravej válec zase vynechává... ale to jen na volnoběh..... a dneska sem přepnul na rezervu... benzin tekl horkotěžko.. a tak sem to rozlačil.. a motorka jela takovýmtím stylem otáčky krásně drží, a motorka bouchá jen tak lehce... mě přijde že když v karbci je míŇ bernzinu tak to běhá uplně jinak a to o dost líp. hladinu mám asi 11 mm co když dám 14 ? mě přijde že ten benzin tam je, a že sice tam je 100 ka tryska, a ze kdyz je benzin 11 mm od horniho okraje, tak ze ten benal je vlastne v trysce a je ho tam hodne a je tam tlacenej nejen podtlakem ale i archymedovym zakonem,myslim to tak, jak je zde na obrazku.
vždyť ten benzin je už i nad tryskou takže ta tryska ma jakej učel ? :D

Naposledy editováno 13.06.2012 21:48:59

(reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

16.6.2012 v 10:46 | Nahoru | #50
fistron> všechny trysky co tam jsou jsou nezbytne pro chod motoru,jejich průtokovy otvor ,a nespravne čistěni dratkem nebo něčim jinym ostrym -zásadním způsobem ovlivnuji chod motoru-Rada pro méně zkušené !!!!!pokud se vše v karburatoru uděla a nastavi tak jak pišou v manualu - je to záruka úspěchu a pohodove jízdy

(reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

17.6.2012 v 13:18 | Nahoru | #51
[quote=fistron]fajfky i kabely nový ale pravej válec zase vynechává... ale to jen na volnoběh..... a dneska sem přepnul na rezervu... benzin tekl horkotěžko.. a tak sem to rozlačil.. a motorka jela takovýmtím stylem otáčky krásně drží, a motorka bouchá jen tak lehce... mě přijde že když v karbci je míŇ bernzinu tak to běhá uplně jinak a to o dost líp. hladinu mám asi 11 mm co když dám 14 ? mě přijde že ten benzin tam je, a že sice tam je 100 ka tryska, a ze kdyz je benzin 11 mm od horniho okraje, tak ze ten benal je vlastne v trysce a je ho tam hodne a je tam tlacenej nejen podtlakem ale i archymedovym zakonem,myslim to tak, jak je zde na obrazku.
vždyť ten benzin je už i nad tryskou takže ta tryska ma jakej učel ?

účel má ten, že traska reguluje max. protékané množství, ta tryska tam nic nestříká nebo nerozfukuje, je to jenom zprůsob jak zabrábit, aby to neteklo proudem ale "definovaně" podle velikosti otvoru.
benzín tekl horkotěžko? Ono to asi i horkotěžko jezdí, ne? jak můžeš hledat nějakou závadu a přitom vědět, že něco není v pořádku? normál i rezerva má +- stejný průtok z ventilu, pokud ne, tak ho vyčisti nebo oprav. Na míň beznzínu, pokud dochází, tak to zdánlivě jede líp, protože je to chudý. Ovšem jezdit se na to nedá.

(reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

17.6.2012 v 13:25 | Nahoru | #52

JosefHavlik píše: Kawapetr> osobně bych se shodnul s kawapetrem !!!dale bych doporučil dat tam tou spravnou trysku tedy 92-96 at to zbytečně nežere .Ještě prozradim male tajemstvi - ja jsem u osmiček a devitky těsněni pod hlavou vyndaval a jezdil bez něj co by lepši komprese a lepší kroutak od spodu - jde to poznat . při nizkych otačkach to pomaha duležite je !!hlavy spravně dotahnout - utahovat stejnoměrně do kříže,vžadnem případě se nesnažit šrouby dorvat!!!!nikdy mi nic nepodfukovalo



No tak to se s tebou vsadím o co chceš, že vyndané těsnění nepocítíš pocitově ani náhodou : Je to tak zanedbatelné, jako jestli je venku 18 nebo 20 stupňů.... Těsnění rozhodně dávat. Je to naprosto spolehlivý způsob.
Fistron: měl bys dosáhnou stavu, že motorku normálně nastartuješ bez rozbíhání, pokud už toto nejde, někde je chyba.

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

17.6.2012 v 17:03 | Nahoru | #53
to je ono! já přijdu, zapnu stitič. zapnu benzin 2 krat kopnu bez klicku a pak jednou s klickem a motorka naskoci jako poslušný pejsek :D a po 30 sec. vrátim sitič, a pak jen chvíli hlídám plyn. motorka běží paráda... ale když ji takhle nechám tak 10 minut, začne nehorázně smrdět z výfuku. a pomalu (asi jak se zahřívá) tak chcípe a paravý vynechává. když motorku pak projedu tak 2 a vic KM a drobek ji naložim, po zastaveni nesmrdí, ale chcípe dál. jinak směs mám povolenou o 3 otářky o2 o 1.5 a stav je stále stejný. jako by to nemělo vliv. to zkouším postupně samozřejmě. je možný, že by bylo to místo, kam se šroubuje šroubek co reguluje ten vzduch, ucpané? že by to proto tak moc žralo 5-7 L /100Km a při zahřátí to pak na volnoběh umíralo? je pravda, že stačí drobně přidat plyn a motorka běží. to se dá i volnoběhem nastavit.. jenže jak jsem již psal. když ten volnoběh zdvihnu, druhý den po nastartování přes sitič jako vždy.. motorka řve... sitič vrátím a řve dál... řve do doby, než volnoběžný šroubek opět povolím

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

18.6.2012 v 16:01 | Nahoru | #54
už nevím co ti mám poradit tak to vezmu od začátku já bych udělal totok aspon sem to teda vždycky dělal nebo si byl jisté že ty věci sou v poho :

1.kontrola elektro instalace všechny drátky spoje, zkontrolovat dráty jestli nejsou někde prodřeny a nedotýkají se kostry a pod.., spoje jestli někde není uvolněný šroubek jestli sou v pořádku konektory tzn.oxidace jestli nejdou moc snadnou rozpojit kvůli špatnymu kontaktu.

2.kontrola svíček fajek vysokonapětových kábliků:
- svíčky ,doporučené hodnoty bohužel už nevím jaky tam byli myslím že na netu nějaké manual určitě najdeš dal bych spíš nějakou osvětčenou značku tím myslím brisk nebo něco takovyho normálnějšího já sem s tím laboroval a pěkně mě to vypeklo dal sem si tam NGK a těm se v jawině nelíbylo jinde fungovaly normálně seřídil bych taky dle manualu myslím že to má být 04-05 mm
-jestli máš zánovní tak si vem ocelové kartáč jemné šmirgl očisti a seřit ,vyfouké vzduchem kvůli nečistotám z čištění
-fajky jak už sem psal hlavně bych tam nedával ty s kuličkou uvnitř a dal bych si tam ty bez odrušení bez (odporu)užs nějaky koupil tak to řešit nebudu
-kábliky bych dal červeni obyčejni pozor abys je správně našrouboval na fajky a do cívek abys neurval ten trn se závitem a aby měly mezi sebou správné kontakt pozor na shrnuté drátek v kábliku a na to aby se ti nepřiškvařily na hlavu potom to zkratuje

3. vyměnil bych vzduchové filtr těch pár korun tě nezabije a profukování je na hovno

4.pečlivě vyčistit výfuky a svody- na dvoukomoráky návod nemám měl sem klasiku na tu mě stačila hadra benzín a pevny nervi při umývání zasviněnéch ruk,vnitřek (tlumič)výfuku sem vždycky vymontoval rozdělal a nechal vypálit a potom na vrtačce vypucoval drátákem,tubus výfuku sem vytřel hadrou s beznínem .
-hlavně nezapomen pořádně vyčistit svody (kolena) chce to drátěnku kus drátu na kterou ju přivážeš a protahuj a protahuj dokud nebude svod dokonale čisté a dokud z něho půjde karbon pro kontrolu si do něho posvit baterkou. Před čištěním bys měl v ohybu svodu vydět napečené karbon ten dokáže taky pekelně zlobit ikdyž to vypadá že ho tam moc není

5.zkontroloval bych palivové kohouta hadičku-vydělat z nádrže,rozebrat vyčistit sítko vyměnit gumku ve ventilu,tělo ventilku bych umyl v benzínu a vyfoukal vzduchem zkontroloval bych průchodnost všech kanálků vlascem nebo nějakým drátkem, nebo v lepším případě bych ho dal někomu vyčistit do ultrazvuku
-zárověn s ventilkem bych se podíval na hadičku od paliva pokud je tam dané nějaké další filtr na palivo tak ho oddělej protože snižuje to možnost závady potom ho tam můžeš vrátit ,já bych nevracel koupil bych nové nebo bych ho nedával vůbec od filtrování je tam sítko na ventilku.
6.zkontroloval bych karburátor
-demontovat z motorky
-opatrně rozdělat
-umýt v benzině
-vyčistit kanálky a zkontrolovat jejich průchodnost použil bych vlasec kvůli možnymu poškození
-pečlivě vyfoukat tlakem vzduchu
-složit ho zkotrolat jestli je všechno kompletní a funguje
-seřídil bych ho podle hodnot v manualu funguje to na všech 350kách tak proč by nemělo na tvé
nejlepší je dát to někomu kdo má ultrazvuk (kamošovi v servisu)
mě ale vždycky stačil kutchan ,trocha benzínu, šteteček, hadra a kompresor
7.zkontroloval bych zapalování jestli je tak jak má být (ty máš vape)já mám ho na 250 nevím jak přesně vypadá na 350puly ale vým že sou tam dvě pozice pro montáž snímače jedna je pro 250 a druhá pro 175 a 350 tak abys to neměl přehozeny,skotroloval bych jestli třeba neháže rotor nebo jestli tam není nejaké volné nebo prodřené drátek

Dál je tady možnost že máš špatny gufero nebo zadřené píst a podobně do těhle věcí bych se nepouštěl pokud s tím nemáš zkušenosti a dobře vybavenou dílnu,udělej všechny věci co sem psal a když to nepomůže tak to zavez do servisu ušetříš si čas a nervy

Naposledy editováno 18.06.2012 16:07:50

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

23.6.2012 v 20:07 | Nahoru | #55
pánové již mě je jasno spoustu věcí.. motorku sem šetřil jako prase a sponřeba ? 100 km 5 litrů !!! krása.. a to mam bez clonky 100 hlavní tryska a karburátor jikov 2835 nebo 2855 myslím si.
to je lepší než těch 6.5 nebo 7 :D je to velice znát jak za to tahám :)
ale proč mi přijde že mi motorka po 30 km přestane prostě tahat ? :D

Naposledy editováno 24.06.2012 09:57:12

(reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

23.6.2012 v 20:31 | Nahoru | #56
fistron> Opravdu?? No kdo by to řekl, že to může mít vliv... Jsi borec, žes na to přišel! A sám!

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

24.6.2012 v 10:00 | Nahoru | #57
a šroubek směsi mám asi 2.5 otáčky. a motorka nemá náznaky že by to bylo moc. jakože když to potahám normálně to tahá a to i do kopce na plnej.. nevynechává :)

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

24.6.2012 v 12:25 | Nahoru | #58
To je asi tím, že po 30 km seš vyježděnej jak sviňa už a prostě se ti to zdá.... měl by sis koupit nějakou silnější pilu.

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

27.6.2012 v 23:53 | Nahoru | #59
:( spotřeba spátky. sice jezděno ve dvouch.. ale vždy jen 90 km to šudlám. najel sem na 10 litrů 150 km... málo žejo :( nechápu to. inu plyn mám skoro povolenej. přijde mi že motorka na 4 ku jede dobře (bezvětří a sám) i 60 km/h to jako kdyby tam bylo jiný ozubený kolečko na řetězu. ale motorka mi jela z mírného kopce, jel sem sám tachometrových 135 :D ale ta spotřeba :( jezdím vzdálenosti především 30 km :)

jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec

28.6.2012 v 08:46 | Nahoru | #60
Jestli ujedeš na 10 lirů 150 km, tak jestli jezdíš 30 km, tak to máš prakticky spotřebu jenom 2 litry na 30 km, takže to bych neřešil. Kdo dnes jezdí za dva litry
No, zeptám si jinak: Vyjeď nádrž, kup olej M2T, namíchej ho 1:40 a pak sleduj, jak moc to kouří. Jestli máš za sebou olejovou mlhu, tak jde do motoru opravdu hodně paliva. Jestli ne, tak uniká někudy jinudy. Nemáš bráchu, co jezdí na simsonu?
Problém je složitější, ale 7 je opravdu při lehké ruce moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist