jenže to by mi nevadilo. i když to není normální aby to bouchalo jindy než dle seřízení. ale chápu že asi nasávání benzínu v nižsích otáčkách asi není nejlepší když je jeden karburátor, proto to bouchá podle toho kdy tam jde směs... ale..
motorku sem chcípnul. protože jsem neodemkl zámek. nastartuju poté znova. a tentokrát už jede jenom pravý válec a levý ne. ten bouchne tak jednou za 4 otáčky prostě 3 krát ne a jednou ano. vytáčím do otáček.. bez výsledku... tak vyměním svíčku. za jinou protože tamta je uchlastaná. a motorka pak drobek blbne ale při vytočení do otáček se to pak srovná... a na volnoběh se to drobek zlepší.. pak jedu jedu... a po 10 km naopak válec na druhé straně. ale tam stačí vytočit, do otáček, a zase se to zlepší. a motorka určitě netáhne tak jak má. asi je to karburátorem. koupil sem sítko na benzím, to největší. ale to až teď dnes.. takže ten nezpůsobuje problémy protože sem ho tam dal až když jsem dorazil domů.. už si nevim rady. směs na to nereaguje. mám tam 1.5 až 1.45 otáčky. svíčka je docihlova.. a když vynechává tak mokrý (nečekaně ) možná budu potřebovat novej karburátor. nemáte někdo zrovna na prodej popřípadě z okolí HK na půjčení? jen zkusit kde je chyba. Díky jawáci za pomoc, ale už fakt nevím proč to dělá.
já kupuju věci na jawy v mps moto (moto sokol )to je pro teba asi trochu z ruky pač jsou to Rosice u Brna
ztrvdly a opotřebovany káblíky pokud možno vyměn taky
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec
hlavně když jehlu dame na třeti spodni zařez.Předpokladam že víš na co jsou šroubky s pružinkama na prave straně karburatoru.tím ve vodorovné poloze ladíme
bohatost směsi volnoběhu čím vic utaženy tim bohatši směs ,povolime od uplneho dotaženi o 3/4 otačky a neřešime a tim šroubkem s pružinkou ze spod ladime vyšku
obratek volnoběhu -za předpokladu že mame dobře seřizenou vuli lanka na plyn.To se pozna tak že po uplnem zavřeni šoupatka tedy ubrani plynu lanko ma vuli 2-5 mm
ne větši a ne menši.
pokud válec stale vynechava a vše jsi pečlivě opravil - zkus ještě zkontrolovat
zdali neni zaoxidovany chcipak - tedy ta červena pačka na prave rukojeti řiditek
to se zjisti tak že z spinačky z svorky 15 se přemosti kablik na indukčni civku
svorku 15 pak provedeme kontrolni jizdu. CHcipak sice na oko funguje , ale muže byt zaoxidovany a muže byt zdrojem ohmickeho odporu a zpusobovat ubytek napěti v civkach /vynechavani valce/ ZDAR
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec
http://www.jawamania...spx?questionid=30877
komentář asi v pulce stránky.
a zde je to spojeno i s typem karburátoru. asi se podívám co mám za karburátor. je možné že mám clonku a i trysku 100 a přitom mám karbec ten starej- 2835, 2855, :D což zde je napsáno, že to má být u novějších karbeců: 2829CE... help :D
http://jawaklub.havlis.de/?page_id=30
Naposledy editováno 07.06.2012 17:23:06
-podle fotek mám dojem že máš fajky dlouhý s odporem užs je vyměnil????
podle mě karburátor nemůže zapříčinit aby střídavě vynechával jedem a potom druhé valec
těsnění na 640 je stejný jako na 638 ?
http://www.motokrame...-hlavy-jawa-350-638/
Naposledy editováno 08.06.2012 10:43:02
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec
2 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec
vždyť ten benzin je už i nad tryskou takže ta tryska ma jakej učel ? :D
Naposledy editováno 13.06.2012 21:48:59
vždyť ten benzin je už i nad tryskou takže ta tryska ma jakej učel ?
účel má ten, že traska reguluje max. protékané množství, ta tryska tam nic nestříká nebo nerozfukuje, je to jenom zprůsob jak zabrábit, aby to neteklo proudem ale "definovaně" podle velikosti otvoru.
benzín tekl horkotěžko? Ono to asi i horkotěžko jezdí, ne? jak můžeš hledat nějakou závadu a přitom vědět, že něco není v pořádku? normál i rezerva má +- stejný průtok z ventilu, pokud ne, tak ho vyčisti nebo oprav. Na míň beznzínu, pokud dochází, tak to zdánlivě jede líp, protože je to chudý. Ovšem jezdit se na to nedá.
JosefHavlik píše: Kawapetr> osobně bych se shodnul s kawapetrem !!!dale bych doporučil dat tam tou spravnou trysku tedy 92-96 at to zbytečně nežere .Ještě prozradim male tajemstvi - ja jsem u osmiček a devitky těsněni pod hlavou vyndaval a jezdil bez něj co by lepši komprese a lepší kroutak od spodu - jde to poznat . při nizkych otačkach to pomaha duležite je !!hlavy spravně dotahnout - utahovat stejnoměrně do kříže,vžadnem případě se nesnažit šrouby dorvat!!!!nikdy mi nic nepodfukovalo
No tak to se s tebou vsadím o co chceš, že vyndané těsnění nepocítíš pocitově ani náhodou : Je to tak zanedbatelné, jako jestli je venku 18 nebo 20 stupňů.... Těsnění rozhodně dávat. Je to naprosto spolehlivý způsob.
Fistron: měl bys dosáhnou stavu, že motorku normálně nastartuješ bez rozbíhání, pokud už toto nejde, někde je chyba.
1.kontrola elektro instalace všechny drátky spoje, zkontrolovat dráty jestli nejsou někde prodřeny a nedotýkají se kostry a pod.., spoje jestli někde není uvolněný šroubek jestli sou v pořádku konektory tzn.oxidace jestli nejdou moc snadnou rozpojit kvůli špatnymu kontaktu.
2.kontrola svíček fajek vysokonapětových kábliků:
- svíčky ,doporučené hodnoty bohužel už nevím jaky tam byli myslím že na netu nějaké manual určitě najdeš dal bych spíš nějakou osvětčenou značku tím myslím brisk nebo něco takovyho normálnějšího já sem s tím laboroval a pěkně mě to vypeklo dal sem si tam NGK a těm se v jawině nelíbylo jinde fungovaly normálně seřídil bych taky dle manualu myslím že to má být 04-05 mm
-jestli máš zánovní tak si vem ocelové kartáč jemné šmirgl očisti a seřit ,vyfouké vzduchem kvůli nečistotám z čištění
-fajky jak už sem psal hlavně bych tam nedával ty s kuličkou uvnitř a dal bych si tam ty bez odrušení bez (odporu)užs nějaky koupil tak to řešit nebudu
-kábliky bych dal červeni obyčejni pozor abys je správně našrouboval na fajky a do cívek abys neurval ten trn se závitem a aby měly mezi sebou správné kontakt pozor na shrnuté drátek v kábliku a na to aby se ti nepřiškvařily na hlavu potom to zkratuje
3. vyměnil bych vzduchové filtr těch pár korun tě nezabije a profukování je na hovno
4.pečlivě vyčistit výfuky a svody- na dvoukomoráky návod nemám měl sem klasiku na tu mě stačila hadra benzín a pevny nervi při umývání zasviněnéch ruk,vnitřek (tlumič)výfuku sem vždycky vymontoval rozdělal a nechal vypálit a potom na vrtačce vypucoval drátákem,tubus výfuku sem vytřel hadrou s beznínem .
-hlavně nezapomen pořádně vyčistit svody (kolena) chce to drátěnku kus drátu na kterou ju přivážeš a protahuj a protahuj dokud nebude svod dokonale čisté a dokud z něho půjde karbon pro kontrolu si do něho posvit baterkou. Před čištěním bys měl v ohybu svodu vydět napečené karbon ten dokáže taky pekelně zlobit ikdyž to vypadá že ho tam moc není
5.zkontroloval bych palivové kohouta hadičku-vydělat z nádrže,rozebrat vyčistit sítko vyměnit gumku ve ventilu,tělo ventilku bych umyl v benzínu a vyfoukal vzduchem zkontroloval bych průchodnost všech kanálků vlascem nebo nějakým drátkem, nebo v lepším případě bych ho dal někomu vyčistit do ultrazvuku
-zárověn s ventilkem bych se podíval na hadičku od paliva pokud je tam dané nějaké další filtr na palivo tak ho oddělej protože snižuje to možnost závady potom ho tam můžeš vrátit ,já bych nevracel koupil bych nové nebo bych ho nedával vůbec od filtrování je tam sítko na ventilku.
6.zkontroloval bych karburátor
-demontovat z motorky
-opatrně rozdělat
-umýt v benzině
-vyčistit kanálky a zkontrolovat jejich průchodnost použil bych vlasec kvůli možnymu poškození
-pečlivě vyfoukat tlakem vzduchu
-složit ho zkotrolat jestli je všechno kompletní a funguje
-seřídil bych ho podle hodnot v manualu funguje to na všech 350kách tak proč by nemělo na tvé
nejlepší je dát to někomu kdo má ultrazvuk (kamošovi v servisu)
mě ale vždycky stačil kutchan ,trocha benzínu, šteteček, hadra a kompresor
7.zkontroloval bych zapalování jestli je tak jak má být (ty máš vape)já mám ho na 250 nevím jak přesně vypadá na 350puly ale vým že sou tam dvě pozice pro montáž snímače jedna je pro 250 a druhá pro 175 a 350 tak abys to neměl přehozeny,skotroloval bych jestli třeba neháže rotor nebo jestli tam není nejaké volné nebo prodřené drátek
Dál je tady možnost že máš špatny gufero nebo zadřené píst a podobně do těhle věcí bych se nepouštěl pokud s tím nemáš zkušenosti a dobře vybavenou dílnu,udělej všechny věci co sem psal a když to nepomůže tak to zavez do servisu ušetříš si čas a nervy
Naposledy editováno 18.06.2012 16:07:50
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 640 vynechává levý pak zas pravý válec
to je lepší než těch 6.5 nebo 7 :D je to velice znát jak za to tahám :)
ale proč mi přijde že mi motorka po 30 km přestane prostě tahat ? :D
Naposledy editováno 24.06.2012 09:57:12
No, zeptám si jinak: Vyjeď nádrž, kup olej M2T, namíchej ho 1:40 a pak sleduj, jak moc to kouří. Jestli máš za sebou olejovou mlhu, tak jde do motoru opravdu hodně paliva. Jestli ne, tak uniká někudy jinudy. Nemáš bráchu, co jezdí na simsonu?
Problém je složitější, ale 7 je opravdu při lehké ruce moc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |