globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 19:05 | Nahoru | #6511

jaho1 píše: dělal na tom nějaké velké úpravy??? Nebo to pasuje ???
Jedeš na slet?????



Člověče z něčeho bez úprav Některé komponenty jsou stejné GS, SV i Banďour. Brzdy, páčky, tlumiče...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 20:08 | Nahoru | #6512

Dá. Má lepší konstrukci - je hlavně vyztužen, plus tuším o něco větší plochu jak pístků tak i desek. Jediná nevýhoda je ta, že k novějšímu třmenu nejde koupit samostatně rámík, takže když se odrbe ta plovoucí část, tak je na vyhození celý. Pokud ale máš levně možnost sehnat dobrý kus, tak určitě neváhej.

Co tam máš za desky? Jestli tam nemáš sintrové tak dej. Bendix MF i když ty jsou spíš tvrdší, Lucas/TRW SV, EBC HH... Možná uplně nejlepší mi přišly Nissin ST. Pomáhá též pravidelně čistit kotouč. Též si vyzkoušej jak nastavit brzdovou páčku aby ti dobře zabírala a nepotřeboval jsi velkou sílu. Co se týče hadic nebo membrán v pumpě tak to se většinou mění jen když je zteřelé či prasklé, jinak si moc nepomůžeš.

Jo a hlavně si to dobře spočítej, repas brzd je pěkná pálka s efektem maximálně přiblížit se stavu jak brzdila nová, ale ne navíc, je to holt jen dvoupístek a jeden kotouč. Nečekej zázraky.

Edit: Jo sice je to samozřejmé, ale občas odvzdušnit také pomáhá



díky za tvou odpověď, no kapalinu mám vyměněnou, kotouč i třmen očištěnej mám taky a zavzdušněná není, ale prostě to není ono čekal bych daleko větší brzdový účinek tak řeším jak tomu pomoct a napadl mě ten třmen ale možnost koupit ho nemám musel bych jedine tady na foru a nevis da se nejak na desticce poznat z ceho je? pac ja je zatim nemenil jsou jeste vpohode tak prave nevim proste to chci zlepsit ten brzdnej ucinek a zvazuju reseni

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 20:09 | Nahoru | #6513

Milekk> Já jak jsem dával motku dohromady po bouračce .... tak mi tam namontoval známej v servisu třmen z bandita i s novejma brzdovejma destičkama


díky i to je řešení

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 20:10 | Nahoru | #6514

dělal na tom nějaké velké úpravy??? Nebo to pasuje ???
Jedeš na slet?????


tichej pozorovatel a to jsem někde četl že bys gs prodal

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 20:11 | Nahoru | #6515
jaho1> Podle mě to jenom nasadil a žádný úpravy dělat nemusel ..... jinak na slet se nechystám pro mě je to docela daleko .... a na to datum mi navíc vychází, že musím bejt v práci ....

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 20:53 | Nahoru | #6516

Milekk píše: ale prostě to není ono čekal bych daleko větší brzdový účinek tak řeším jak tomu pomoct a napadl mě ten třmen ale možnost koupit ho nemám musel bych jedine tady na foru



Tak to už daleko lepší nebude - bude o chlup tvrdší a nebude tak vadnout, ale kousavější už ne. Jestli ho navíc nemáš tak to bude drahá alternativa.

a nevis da se nejak na desticce poznat z ceho je? pac ja je zatim nemenil jsou jeste vpohode tak prave nevim proste to chci zlepsit ten brzdnej ucinek a zvazuju reseni



Obvykle zlatá nosná deska, jinak měděná či do šeda směs a kovový vzhled je sinter.

Mimochodem používáš obě brzdy? I s tím co tam mám, a to jsou brzdy dávno po smrti ve fázi čekám na náhradní díly, stejně zablokuju jak zadek tak předek - což už víc stejně nejde když nechceš přistát na čumák. Rozdíl v těch směsích je v chování, organická sice také brzdí, tedy za sucha a za studena, ale to už ji musím jo silně mačkat; sesintrovou mi na běžné přibržďování stačí dva prsty.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 22:00 | Nahoru | #6517

Obvykle zlatá nosná deska, jinak měděná či do šeda směs a kovový vzhled je sinter.

Mimochodem používáš obě brzdy? I s tím co tam mám, a to jsou brzdy dávno po smrti ve fázi čekám na náhradní díly, stejně zablokuju jak zadek tak předek - což už víc stejně nejde když nechceš přistát na čumák. Rozdíl v těch směsích je v chování, organická sice také brzdí, tedy za sucha a za studena, ale to už ji musím jo silně mačkat; sesintrovou mi na běžné přibržďování stačí dva prsty.



používám obě ale začal mi ke všemu ještě zadní kotouč pískat no právě bych si přál kousavější daleko tak aspon vyměním asi destičky myslím si že mám obyčejný

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 22:33 | Nahoru | #6518
Milekk> No já měl na GSku zadek sjetý z části "na železo" a brzdila furt slušně.Pak sem tam dal nějaký sinter jak píše Dj hroch.Přede kotůč těžce "za zenitem" ale eště byl v poho,no možná nemám takové nároky ale občas sem aji ve "dvojku" musel slušně brzdit .Pokud je celý systém v poho sů brzdy celkem dostačující poku nejsi jo střelec .Je třeba využívat aji motor a vůbec ale to je otázka jízdního stylu.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 22:45 | Nahoru | #6519

Milekk píše: tichej pozorovatel a to jsem někde četl že bys gs prodal


no gsko chci a nechci prodat, ale každopádně až po sltu ....na motku kterou by jsem chtěl tak nějak nemůžu našetřit ...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.5.2012 v 22:46 | Nahoru | #6520
Milekk> Na pískání to nejezdí Je skor výhoda jak chyba, u mě když na chodce nezabere laďák, tak na pískání spolehlivě uskakují Na zadku je to ale poměrně běžné, je to dáno konstrukcí zadního brzdiče - mrkni pro sichr, jestli tam máš správně obě vymezovací podložky a jinak měděná / keramická pasta na spodní část desek to umlčí.

Teď jezdím s měkoučkou organickou vepředu bo z kotoučů jsou už žiletky, tak je to také občas nezvyk za to víc zabrat

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.5.2012 v 15:56 | Nahoru | #6521
asi jsem se moc namlsal z projížděk na lepších motorkách no dvěma prsty a člověk jde skoro na držku, tady skoro celou rukou a pořád nic, já to říkal pořád a stojím si za tim že ten jeden kotouč dost omezuje motorku pro trochu ostrou jízdu no, měli tam dát dva jako na gpz no

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.5.2012 v 15:57 | Nahoru | #6522
však já vám to na srazu omrknu jak vám to brzdí třeba už jste si zvykly a ani vám to nepříjde

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.5.2012 v 16:15 | Nahoru | #6523

Milekk píše: třeba už jste si zvykly a ani vám to nepříjde



To každopádně Sem si zvykl na to, že je to tanker co nejede, nezatáčí, nebrzdí, tak jsem vždy akorát příjemně překvapen když se náhodou zadaří

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.5.2012 v 18:08 | Nahoru | #6524

To každopádně Sem si zvykl na to, že je to tanker co nejede, nezatáčí, nebrzdí, tak jsem vždy akorát příjemně překvapen když se náhodou zadaří


já si to myslel hele

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.5.2012 v 16:26 | Nahoru | #6525

dj_hroch píše: E-Fox>

Tím si nejsem uplně jist, měl jsem za to, že M501 byl používán od 1989 do 2001 čili jak černý tak stříbrný, M502 též v ročnících kolem 2000, M504 asi od 2005. Žádná výrazná změna se kterou by se měnilo číslo mě nenapadá, elektronický otáčkoměr přišel až později a naopek jsem viděl i M504 bez olejového chladiče. Ostatně ani Suzuki se ke specifikacím nějak nehlásí...



Děkuju. Sehnal jsem M502 černý. Takže zase divný :) vůbec nevím, jaký to může být rv...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.5.2012 v 22:22 | Nahoru | #6526

Milekk píše: dj_hroch> díky za tip ty brzdové destičky uvidim ale našel jsem tento kotouč a moc se mi líbí ale nevím jak to bude s kvalitou

http://www.motorkar....-161637.html [/quote]
Už máš ten kotouč? Zatím přesně dle očekávání že čína, na kotouči sice provokativně napsáno že minimum 4mm (podle manuálu už stav na výměnu) ale nový jestli má 4.5mm tak je to moc...

honza780 píše: Mám tenhle zadní.http://www.motorkar.net/kit-brake-brzdy-dis1189-zbozi-161674.html Po 2000 km zatím v pohodě.


Tak zadek už není ani na jiných eshopech, takže teď neplánovaně vybírám náhradu. Čili dopadne buď osvědčené EBC nebo asi Galfer. Jen u toho mě straší též v jrho rozměrech udávané 4mm, dle manuálu je minimum 4.5 čili dokonce pod limitem, a NG mají 6 - jenže se mi prostě nelíbí

Pravda, pořád to bude i tak násobný rozdíl proti těm žiletkám, kterýma už můžu pomalu chleba krájet

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.5.2012 v 22:50 | Nahoru | #6527

Už máš ten kotouč? Zatím přesně dle očekávání že čína, na kotouči sice provokativně napsáno že minimum 4mm (podle manuálu už stav na výměnu) ale nový jestli má 4.5mm tak je to moc...


hele budu ho kupovat až po sezóně, počkej 4mm je minimum pro origální kotouč to novej musí mít určitě víc já ho mám 4,5mm a už je skoro sjetej, takže co si to koupil??? to je nějakej shit ne?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.5.2012 v 23:07 | Nahoru | #6528
Milekk> Přesně. Prostě alternativní výrobci se s tím neserou, což sem věděl už z dřívějška, ale že ažtak těsně. Schválně nato vemu šupléru. Totéž zadek - aji Lucas udává 5mm (když minimum je 4.5)

Pořád je to dvakrát víc jak tam mám, takže odzkoušeno, že něco to vydrží

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.5.2012 v 23:13 | Nahoru | #6529
Tak se špatně dívám, minimum je dokonce ještě 5.5mm Tož proto stojí polovinu toho co originál, když toho mají už za sebou.

Leda by měly alternativy jiné parametry a tudíž jiné limity... ono na každém to vždycky bývá napsané, čili ještě zkontroluju jestli sedí a je tam ten milimetr rezerva.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

17.5.2012 v 23:54 | Nahoru | #6530
dj_hroch> teď jde o to jak to vydrží a jak se bude ten kotouč sjíždět no tak ti řeknu že z toho mám rozporuplný pocity ti to pak na sraze musim okouknout

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.5.2012 v 20:53 | Nahoru | #6531
Zdar,
už v dotazu 6195 sem řešil přetěsnění vík, ale jelikož sem línej a jen sem to oblemtal silikonem, tak semt o dál neřešil. Teď jak je horko a jede se svižnějc, tak to zase teče. Takže jdou sundat víka aniž by se vypouštěl olej? Už to je celkem aktuální, protože to fakt bleje a obaluje se to prachem.
Jin ak spotřeba oleje i s timhle únikem 0,1l/1000km , takže radost

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.5.2012 v 22:58 | Nahoru | #6532
Dnes som si bol druhy krat tento rok zajazdit motorke sa odomna nejako nechce odist k novemu majitelovi . Konecne vsetky upravy ako som to uz dlho planoval
[img]
[img]
[img]

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.5.2012 v 01:10 | Nahoru | #6533

sshark píše: Dnes som si bol druhy krat tento rok zajazdit motorke sa odomna nejako nechce odist k novemu majitelovi



Tož jedeš na sraz, ne?

mi_psi> Ještě aby sis s deci na tisíc stěžoval

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.5.2012 v 11:16 | Nahoru | #6534
dj_hroch: asi nie uvidim, rad by som ju uz konecne predal

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2012 v 09:00 | Nahoru | #6535
Zdravim, poridil jsem si jako svuj prvni stroj prave GS500 a mam "problem". Jsem zvykli na diesel v aute ktery se vubec netoci prave naopak a ted kdyz vidim 5000 otacek tak mam hruzu v ocich. Na kolik bych mel GSko optimalne vytacet aby to motoru nejlepe sedelo a melo optimalni pomer spotreba / vykon? Diky :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2012 v 09:36 | Nahoru | #6536
johny.smrz> A jaja, nafta patří do kamen :-p Na hrůzu v očích zapomeň; Studenou pomalu planule protáčej kolem 3 - 4, jak se začne zahřívat a ožívat a bude se ji chtít, tak 4 - 6, a po plném prohřátí už můžeš až do červeného. Jinak nejvíc ji svědčí střední otáčky, 4 - 7 je plně OK, najdeš si tam nějakou svou polohu kde nebudemít zrovna díru a bude si dobře chroupat, poznáš to citem. U mě je to třeba zhruba 4 a půl tisíc, taková rozumná nuda.

Hlavně ji netrap vůbec na nízké otáčky, sice má zátah hned, ale pod 3 tisíce za jízdy nikdy nelez. Podtočený motor je to uplně nejhorší co může být, to už je lepší přetočená mašina jak todle.

Jestli je to první stroj tak opatrně s nejvyššíma otáčkama, nad 7 a půl tisíc má tendenci trošku ožívat a mírně se přizvedávat, tak ať tě to nevyleká. Jinak až se rozjezdíš tak ji vždy prohrátou čas od času protáhni do plného co to jde, 10 tisíc není problém, klidně na trojku někde na rovné dálnici, ale ať nezleniví

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2012 v 09:39 | Nahoru | #6537
johny.smrz> cao, tak u moji pod 3500ot ve meste nejdu, motoru uz se nizsi otacky moc nelibi. Mimo mesto zas nejdu pod 5000ot. Takze nepodtacet-to motoru moc neprospeje

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2012 v 10:16 | Nahoru | #6538
já si myslím že ideál je těch 6000otáček na 6kvalt to si myslím, že je motor krásně spokojenej. Jinak nevím jak vám ale u mě se probouzí v 6000otáčkách a krásně změní zvuk

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2012 v 12:59 | Nahoru | #6539
Čest. Jak rozdělat tlumič? Olej mám vylitý, vyndanou prachovku i tu pojistnou podložku a ten imbusový šroub zespodu tlumiče je povolený. Ale za boha nejde ta trubka vysunout. Jak na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2012 v 13:29 | Nahoru | #6540
Psycho_vlk_Wolf> ten imbus se ti protaci, musis to chytnout aj zevnitr trubky, taky jsem to resil a mel jsem pruser, ze jsem mel trubku uhlou a nemel jsem to jak chytit zevnitr(nemohl jsem se tam dostat)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist