paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vlil laděných výfuků na výkon.
Dobrej. Chci se zeptat jak je to s vlivem laděných výfuků na výkon motorky konkrétně na motorku KTM Duke 125 a výfuk asi Akrapovič. Slyšel sem o tom že by měl o něco málo zvýšit výkon případně o kolik. Předem díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 00:35 | Nahoru | #1
Chci vsem usetrit praci a tebe od zklamani. Napisou ti, ze to je uplne k nicemu, ze mas ty penize radsi projezdit v benzinu a nebo setrit na silnejsi. Je to 125, se kterou za "rozumny penize" vykonove nic neudelas. Max ti to bude rvat jak krava. Je tady o tom 953 temat

Tak prijemny vyber, jestli titan nebo carbon

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 01:13 | Nahoru | #2

Chapadlo píše: Chci vsem usetrit praci a tebe od zklamani. Napisou ti, ze to je uplne k nicemu, ze mas ty penize radsi projezdit v benzinu a nebo setrit na silnejsi. Je to 125, se kterou za "rozumny penize" vykonove nic neudelas. Max ti to bude rvat jak krava. Je tady o tom 953 temat

Tak prijemny vyber, jestli titan nebo carbon



Co jak kráva, spíš jak veverak nakopanej do koulí.

jinak naprosto soouhlasim, v nekterých z těch 953 témat píšu to samé

2 reakcí na tento příspěvek Vlil laděných výfuků na výkon.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2012 v 07:51 | Nahoru | #3
Čau, hele za mě ho ber, já jsem si koupil za necelý 4000 sharon a znát to trochu je dokonce kámoš co jel na mojí motorce před montáží sharonu a po ní tak říkal že to znatelně jde líp od spodu a je to pravda Nevím jak je to u větších motorek ale na dváce to prostě znát "trochu" je. A tak si myslím že s Akrapem to bude ještě lepší Zase ale nečekej nic světobornýho, podle mě to na škodu není a aspoň to pak líp prodáš a trochu se odlišíš, takže za mě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 08:27 | Nahoru | #4
Čočik> S "laďákem" by to zrovna mělo jet víc nahoře než od spodu. Každopádně když výfuk přidá pár % tak si spočtěte kolik těch pár % reprezentuje z vašeho výkonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 08:43 | Nahoru | #5

karf píše: Čočik> S "laďákem" by to zrovna mělo jet víc nahoře než od spodu. Každopádně když výfuk přidá pár % tak si spočtěte kolik těch pár % reprezentuje z vašeho výkonu


tak ti nevím,jestli je zrovna pravidlem,že by to mělo jet víc nahoře,než od spodu....to snad záleží na každém konkrétním laďáku,hlavně na jeho délce,"průchodnosti" a podobně....

Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 08:47 | Nahoru | #6
Podle mě je to proto že je průchozí a líp se vyplachuje motor ale jen tipuju

1 reakcí na tento příspěvek Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 08:50 | Nahoru | #7
Když máš ve svojich 15-16 letech na Duka a akrapoviče k tomu, tak bys už mohl mít něco načtené a zajímat se o to..nebo maminka a titínek?

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 09:11 | Nahoru | #8

sherm14 píše: tak ti nevím,jestli je zrovna pravidlem,že by to mělo jet víc nahoře,než od spodu....to snad záleží na každém konkrétním laďáku,hlavně na jeho délce,"průchodnosti" a podobně....



myslím, že za tím vidíte raketovou vědu, hoši...většina laďáků má průchodnost vyšší než originál a "délka" o který píšeš má přímou vazbu na onu průchodnost - ztráty.
Tááákže, když dáš na mašinu průchozí rouru a nezměníš sání, může se klidně stát že to pojede úplně stejně(jen to víc řve a to přidá koně i dva ) Nebo se změnou sání i výfuku můžeš dost výrazně ochudit směs,podpálíš ventily, natavíš kroužky. No a potom můžeš přemapovat...nebo použít Pcommander(na 125ccm dobrá investice)...ale to zas tomu motoru musíš dát napapat...(u mě to dělalo navýšení spotřeby o cca. 15%, což není úplně zanedbatelný)
...no ale nedej to za zvýšení výkonu o 3,65% (tedy na konečných brutálních 13,547bHP)

2 reakcí na tento příspěvek Vlil laděných výfuků na výkon.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2012 v 09:22 | Nahoru | #9
Zanedbavate jeden podstatny faktor a to je pocit z jizdy. Kdyz to zkratka vic rve, clovek ma pocit, ze to vic jede i kdyz to neni pravda. Muj ladak taky vykon zasadne nemeni a pritom pocitove ma ta motorka o 30 koni vic

1 reakcí na tento příspěvek Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 09:57 | Nahoru | #10
Jj jako placebo je to super Když to řve tak to přece zákonitě i jede ne? Já můžu říct že když jsem měl ještě CBR 125R tak kámoš jí měl taky a měl na ní nějakej laďák a já jsem mu na rovinkách ujížděl (né nijak zásadně samozřejmě ) takže si nemyslím, že by měl nějakej výkon navíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 10:06 | Nahoru | #11
Miro_CZ> Co takhle hmostnost řidiče? ...hmmm?

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 10:28 | Nahoru | #12

karf píše: Čočik> S "laďákem" by to zrovna mělo jet víc nahoře než od spodu. Každopádně když výfuk přidá pár % tak si spočtěte kolik těch pár % reprezentuje z vašeho výkonu


Tak ono záleží, mě třeba SVčko jelo taky líp odspodu s filtrem a výfuk. koncovkou, bez filtru to bylo vpodstatě stejný jak origo

Naposledy editováno 15.05.2012 10:30:07

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 10:49 | Nahoru | #13
t_freedom> Dobrá poznámka Ale s tím kámošem jsme byli oba prakticky stejný, stejně velký, stejná postava

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 12:40 | Nahoru | #14
DemolitionDave> :D proto sem asi píšu ne?? abych se o tom něco dozvěděl..

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 12:41 | Nahoru | #15
Franco82>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

Skvělá odpověď, děkuji! 15.5.2012 v 15:10 | Nahoru | #16

Franco82 píše: Zanedbavate jeden podstatny faktor a to je pocit z jizdy. Kdyz to zkratka vic rve, clovek ma pocit, ze to vic jede i kdyz to neni pravda. Muj ladak taky vykon zasadne nemeni a pritom pocitove ma ta motorka o 30 koni vic



Svata pravda Jizda na motorce je o pocitech a ladaky je dokazou hodne posilit Urcite bych dal prednost ladaku s hezkym zvukem pred tim ktery mi prida dva tri kone vykonu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 15:16 | Nahoru | #17

SirIndy píše: Svata pravda Jizda na motorce je o pocitech a ladaky je dokazou hodne posilit Urcite bych dal prednost ladaku s hezkym zvukem pred tim ktery mi prida dva tri kone vykonu.



souhlas, je to o pocitu... ale ja bych se na motorce co "nejede" a pritom rve jak motorka z motoGP citil jako kokot

Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 15:47 | Nahoru | #18
Laďák s kombinací monster samolepky přidává více jak 30koní na 125ccm

Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 17:13 | Nahoru | #19
když to málo řve tak řvi sám, v helmě tě venku nebude nikdo slyšet

1 reakcí na tento příspěvek Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 18:44 | Nahoru | #20
duke má nejlibovější zvuk, neni třeba ho měnit

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 19:08 | Nahoru | #21

assassin píše: souhlas, je to o pocitu... ale ja bych se na motorce co "nejede" a pritom rve jak motorka z motoGP citil jako kokot

Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 21:08 | Nahoru | #22
hoši plavim se hrozně je pravda že řvát si do helmy mě nenapadlo

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

15.5.2012 v 21:09 | Nahoru | #23
TheFrida> Hele nevim ale mě to zní jako mixér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

16.5.2012 v 10:01 | Nahoru | #24

assassin píše: souhlas, je to o pocitu... ale ja bych se na motorce co "nejede" a pritom rve jak motorka z motoGP citil jako kokot



Tak to je jasna vec, zas se to nesmi prehanet...

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

16.5.2012 v 10:06 | Nahoru | #25

Franco82 píše: Tak to je jasna vec, zas se to nesmi prehanet...



ty 125 jsou fajnovy priblizovadla, tam mi prijde super jak to jede potichu, po meste se dostanes na motorce tam kde by na tebe uz volali jinak cajty, to samy treba v lese... prijde mi skoda tuhle vlastnost kazit urvanym ladakem kdyz stejne nikdo neskoci na to ze ta motorka "fakt huste jede" jen podle zvuku... treba ted casto vidam v praze 4t skutry co rvou jak motokrosovy 450 .. to mi fakt hlava nebere...

ja mam ve vyfucich (koupil sem s ladakama) tlumitka a i tak kdyz sem jel domu o pulnoci nebo zas brzo rano pryc tak musim chcipnout motorku pul kilaku od domu a zas naopak ji nejdriv daleko odtlacit a pak startovat... ono nasrany sousedi nejsou nic s cim by chtel clovek zit...

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

16.5.2012 v 11:34 | Nahoru | #26

Čočik píše: Čau, hele za mě ho ber, já jsem si koupil za necelý 4000 sharon a znát to trochu je dokonce kámoš co jel na mojí motorce před montáží sharonu a po ní tak říkal že to znatelně jde líp od spodu a je to pravda Nevím jak je to u větších motorek ale na dváce to prostě znát "trochu" je. A tak si myslím že s Akrapem to bude ještě lepší Zase ale nečekej nic světobornýho, podle mě to na škodu není a aspoň to pak líp prodáš a trochu se odlišíš, takže za mě

No jo tak když to říká kámoš tak to potom jo
Tak zhruba na mý 105 koňový motorce akrap přidá 6 koníků (dle tabulek akrapoviče) Takže na tvý třináctikoňový cca jednoho. Takže když ti není líto peněz tak proč ne.
edit: A to ho ještě musíš dát komplet se svodem.

Naposledy editováno 16.05.2012 11:44:03

1 reakcí na tento příspěvek Vlil laděných výfuků na výkon.

Skvělá odpověď, děkuji! 16.5.2012 v 11:42 | Nahoru | #27
Tak se omlouvám, u tvýho motoru to je 0,6 KW ( 0,8koně)

ECHNICAL DATA UNIT STOCK AKRAPOVIČ MAX. GAIN
maximum power kW 9 at 9280 rpm 9.5 at 9260 rpm + 0.6 at 9500 rpm
HP (m) 12.2 at 9280 rpm 12.9 at 9260 rpm + 0.8 at 9500 rpm
HP (i) 12 at 9280 rpm 12.7 at 9260 rpm + 0.8 at 9500 rpm
maximum torque Nm 10.3 at 7680 rpm 10.8 at 8120 rpm + 0.7 at 6300 rpm
lb-ft 7.6 at 7680 rpm 8 at 8120 rpm + 0.5 at 6300 rpm
weight kg 5.6 4.1 - 1.5
lb 12.3 12.3 - 3.3
static noise level dB 82 82 0
rpm 5000 5000 0

(reakce na) Vlil laděných výfuků na výkon.

22.5.2012 v 09:29 | Nahoru | #28
novej> nejde jen o maximalni hodnoty, ale o zmenu prubehu. Maximalni vykon se nemusi zvednout ani o kone ale ve strednim pasmu to muze tahnout o 30 procent lip. Nerikam.ze tohle.je zrovna ten optimalni pripad, ale udaj o maximalnich konich je sam o sobe ne zcela dulezity.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s motorem ktm duke 125 KTM Duke 125 Suzukirm80 3 7.9.2024 v 16:08 rg250
Problem s řazenim KTM Duke 125 Matthew1223 9 7.8.2024 v 11:43 _Michal
Nefunkční ukazatel paliva KTM Duke 125 WriX 6 22.1.2024 v 06:12 WriX
HLU Failure ktm duke 125 KTM Duke 125 dejvidekkk 3 31.10.2023 v 14:42 Krautkopf
KTM Duke 125 zhasíná display pár mě... KTM Duke 125 Lindbergh007 9 20.10.2023 v 07:19 Marut

TOPlist