paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jaké pětikilo???co GPZ?
 
26.3.2007 v 17:48
Zdar bikeři,
chtěl bych si v blízké budoucnosti kupovat motku tak do 60 tis.. Lítám na jawce ale projel jsem i něco víc.
Líbí se mi GPZ 500 s ale oproti např. GS, ER5, CB jich je, bych řekl, nepoměrně méně! přitom sem slyšel že jsou to dobrý mašiny...??!!to nechápu :marod:
a ještě: jsou nějaky rozdíly(krom výkonu- gs je nejslabší, nejvic CB) mezi GS500, ER5,CB500s, GPZ 500s a XJ 600S????(moji favoriti :P )
dík moc za odpověď nebo info o nějakych srovnáních!!! :cool:
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

12.5.2007 v 07:24 | Nahoru | #61
Ricard>Filtr vzduchu je na GPZ500S od r.94 PRACÍ!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

12.5.2007 v 07:36 | Nahoru | #62
Titan>Někdo tu zminuje ZZR11.Dodal bych do diskuse otázku
co na cestování na ZZR říkají zápěstí,lokty a ramena?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

13.5.2007 v 21:28 | Nahoru | #63
Aaron>>
Asi já, takže: GPZ-ko má rozhodně cestovnější, vzpřímenější posez. Navíc při prvním přesednutí na ZZR-ko má člověk pocit, že je to o dost větší mašina. No my jezdíme na tom ZZR-ku ve dvou, navíc jsme takovej trochu postarší ročník výroby, takže i docela nabalený. Ty zápěstí, ramena a pod. to je jen o zvyku, a to rozhodně nejsem z kategorie trénovaných sportovců. Oproti GPZ-ku je to rozhodně dost jiný, prostě víc laděný do sportovna a tomu i ten posez odpovídá. Nicméně jezdíme s tím bežně tu denní dávku tak 300-400 km celkem bez problémů.
Oproti GPZ-ku je i pohodlnější pro spolujezdce, co se týče šířky sedadla, takže na jízdu paráda.
Na druhou stranu má samozřejmě i svá negativa: právě co se pohodlí jezdce týče tak je poněkud nepříjemný sklon sedadla spolujezdce, takže ten Ti pak "sjíždí na záda", a to i bez intenzivního brždění. Tím že je širší, tak je tam pro spolujezdce i neohrabanější nastupování a hlavně slejzání. My to navíc máme kompletně okufrovaný, což je ještě o něco horší.
Ve městě se, obzvlášť ve dvou, docela namakáš. S kuframa se s tím moc proplejtat zácpama nemůžeš, a když vezmeš nějakejch 260 kilo suchá váha, k tomu benzín v nádrži, tři naložený kufry tak to jseš určitě na třech metrácích. Baťůžek samozřejmě taky něco váží. Musíš už dopředu trochu myslet na to, aby jsi se za žádnou cenu nedostal do situace kdy by jsi měl třeba couvat na křižovatce do kopce, aby jsi nemusel mašinu nikde naklánět a pod.

Ale prostě každý má svý a všechno se dá řešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

15.5.2007 v 17:58 | Nahoru | #64
Ricard>Jsem rád že jsi popravdě napsal srovnání GPZ/ZZR.
Dodám že mám zkušenost s oběma typy na GG,Stelviu,
Dolomitech atd.Tam se zjistí rozdíly a výhody každé.Dodal bych
GPZ více vhodná pro solo,ZZR pro jízdu vedvou.Extrém je
severní strana Silvrety,tam ZZR nedokázala GPZete ujet
a v některých zatáčkách mi překážela a brzdila. Aaron

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

15.5.2007 v 18:05 | Nahoru | #65
Johny 79>a co třeba kawa zephyr 550?

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

15.5.2007 v 18:31 | Nahoru | #66
Hele jeste bych se rozmyslel jestli nevzit rovnou neco vetsiho. Za rok budes zase menit
A vykon si prece regulujes plynem *yes*

Ja po 350 a delsi prestavce take premyslel nad 500, ale postupem casu a prolejzani inzeratu jsem presel s vyberem na 600 a 750 by me taky nevadila.
Treba Gs 500 vim uz ted,ze by me za mesic omrzela( je to jen lepsi 350 se stejnou hmotnosti.
I tak mi prijde,ze 600 na me bude slaba, takovy maly kolecka atd. :rolleyes:

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

15.5.2007 v 21:41 | Nahoru | #67
Aaron>Nemusíš brát ani takové extrémy, ZZR-ko v jednáctce je prostě koráb na dálky, s tím malým GPZ-kem jsi oproti ní ve výhodě i ve městě. Je to lehčí, obratnější a pokud nejsi vyložený hovado, nebo zakomplexovanej stydlín, kterej musí mít na máše samolepku "1100 ccm", tak tu jedenáctku ve městě stejně nevyužiješ.

Je pravda že mě ta vysoká váha ZZR-ka, v celkovém hodnocení, tolik nevadí: ve městě sice nic moc, ale na otevřený silnici zas díky tomu líp sedí, není to taková poletucha co sotva zafouká boční vítr tak si hraješ okamžitě na: "kam vítr, tam...", což mě prostě víc vyhovuje.

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?

17.5.2007 v 01:54 | Nahoru | #68
*yes* zdarec, motorku ještě nemám, ale favorit je jasnej - gpz! :cool: i když, popravdě řečeno, uvidíme jak to nakonec dopadne. taky záleží jakej nakonec bude financ (zatim nevydělávám :/ ) a co se naskytne!
zephyr 550 - o něm jsem zatim neuvažoval, i když nevypadá špatně. ale asi to nebude uplně moje krevní skupina... ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

17.5.2007 v 01:56 | Nahoru | #69
Titan> :D dík za super info, kolik tak budou ty laufy stát?

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

17.5.2007 v 16:34 | Nahoru | #70
Johny 79>Pozor "550" je čtyřvál proti tomu GPZ má výhodu
v tom že je dvouvál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

23.5.2007 v 15:57 | Nahoru | #71
Johny 79>no nevím ,bude to dost drahý, možná je kupovat nebudu. když jo tak až příští rok, zatím nemám koupený boty a splácím tu motorku hlavně no. takže spíš takové plány do budoucna. Hele na té motce pak bacha ať už budeš mít jakoukoliv s kapotou - ze začátku jsem se bál překročit 100km hranici. Po pár dnech ježdění sem testnul na dálnici kolik to dá a když sem ve dvou valil 180 tak sem radši začal zpomalovat páč semi nezdálo moc rozumný to tak vedvou zkoušet. no a od té doby to semnou jde z kopce, není problém na menším rovném úseku mít na tacháči 170 a to je chlapče o hubu. Musím se vždycky hrozně uklidnovat jak držím ten plyn abych sním moc netocil nejradsi to drzím do 4 tisíc to je pak bez adrenalinu. jak prekrocím tak tech 6 tisíc tak se ze me stává závodník pak dej vedet jak ses rozhodnul. Jinak kdybych si nekoupil GPZto tak bych koupil CB500, to mi prijde jako nejlepsi po GPZ v petikilech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

24.5.2007 v 02:16 | Nahoru | #72
Titan>jj tos mě akorát navnadil, už abych měl ty prachy a motku :D se uplně vidím jak tym plynem taky točím :lol:
o tom zvuku co ma gpz v sérii jsem už slyšel, nic moc. nejraděj bych si koupil ladak, ale těch peněz :puke:
no v podstatě beru v úvahu jen to gpz, ale nebo když bude dost dobrá koupě tak cb 500 ale S-ko, popř. xj 600 s....
ale jak řikám, gpz je gpz :thmubup:
až ho budu mít(snad to nebude dlouho trvat)se ozvu, dáme vyjížďku..? plus srovnání :cool:

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

24.5.2007 v 13:18 | Nahoru | #73
Johny 79>zvuk v serii neni vubec spatnej. vsichni okolo mi rikaj ze to ma super zvuk(rozhodně se nedá srovnat s nějakou jawkou) - ovsem jak sem rikal, kdyz jedu rychlejc a nevytacim ho tak ho neslysim.slysim jenom uragan kolem prilby :| . mno ale když pak zacnes brzdit motorem do zatacky nebo jen tak pustis plyn kdekolik tak to je zvoucek k sezrani. krasne to bubla a vidis jak se lidi otaceji co to zase jede za blazna :thmubup: nejradsi se rozjizdim a hned brzdim motorem ale asi to zvetsuje spotrebu, nevim. Prozatim sem vzdycky na plnou nadrz (asi18l) dojel vic jak 300km (nez prepnu na rezervu). rezerva je tam pry 2,2 litry, takze zhruba 15.8 litru a dojezd pres 300km. A to vetsinou jezdime ve dvou v zatezi 130kg - a taky dost do kopcu. Super je když jedeš za autama do kopce a vidis jak se sotva plazi, podřadíš skočí ti tam těch 7tisíc a to je pak akcelerace že spolujezdec asi musí docela trpět. když sem to tak udělal taťkovi ve 110 tak z toho měl ještě týden zážitek. S tím podřazením - není potřeba podřazovat, motor se vcelku rychle dostane ze 4 tisíc na 8 ale pro větší srandu je to podřazení super :thmubup:. S tou projíždkou - to nevím, odkud jsi? Dva začátečníci zasebou na motorkách to není dobrej nápad :D nerad bych si rozbil držku a hlavně mašinu. Ještě mám radu z vlastní zkušenosti, až nato sedneš tak si pořád připomínej, že přední brzda není to co bývala na jawce, já sem byl zvyklej brzdit na staré CZ taky prední brzdou vcelku nadoraz a věděl sem že se nic nemůže stát a když sem pak sedl na fazera a jen sem tak polechtal predni brzdu tak uz sem se malem valel a ten chlapik co mi to pujcoval malem dostal infarkt :D od té doby sem nani hodne opatrný. ty 2 kotouče vpředu jsou pekelnej nástroj. Kolik do ní chceš vlastně vrazit peněz? GPZka se těžko sháněj, moc naprodej jich není.

Jaké pětikilo???co GPZ?

29.5.2007 v 13:06 | Nahoru | #74
O vikendu ve slusovicich sem slysel spoustu motorecek a musim rict ze sem byl docela prekvapenej. Hlavne FZS600 v sérii me hodne zklamalo, myslim teda zvuk ! Je to jako by to ani nebyla motorka, spis auto, nebo vysavac. Hned jsem si rikal jak mam nadherny zvuk na me gpzce v serii :D

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?

30.5.2007 v 15:11 | Nahoru | #75
Sleduju Tvoje dilema výběru a přispěchám se svojí troškou do mlýna. Od konce března jsem šťastnou majitelkou CB500. Bohužel jsem sebou na druhé vyjížďce sekla, rozbila si koleno a CB dost pocuchala.Už je to ale vše téměř o.k. Plasty vařili a lakovali kamarádi,stupačku vařil jeden šikounej strejda v PV a zbytek dával dohromady můj přítel.Oprava vyšla cca asi na 2000+-.Nejdražší byl asi lak - odstín origo Honda červená. Motka je v cajku, koleno taky skoro a tak si zase na sebe zvykáme. Jezdím teď jako připosr.. Ale jedna technická k CB. Ve městě se vodí jako pejsek na heslo, perfektně zvládá rychlosti kolem 50, ale ani na dálnici nedělá ostudu. Musím ještě koupit štítek proti větru, ten starý jsem rozbila a bez něho to na motce moc fouká kolem 100 km/h. Delší cestu z Olomouce přes PV do Bělé u Jevíčka cca 80km, jelo jak po másle, zadek taky nebolel A cenově bylo CB taky super, brala jsem ho za 45 tisíc, je to rok 94, ale je jak nové. Jela ho v D taky ženská, nalítáno má 22,5 tisíce km. Když máš štěstí se dá sehnat opravdu krasavice.

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

12.6.2007 v 12:56 | Nahoru | #76
J.T.> *yes* dík za info. cb se mi zdá taky jako dobrá volba, jen se mi moc nelíbí vzhledem :marod:
a nestává ti náhodou tvá červená kráska občas u sigmy na parkovišti před plusem??párkrát jsem ji tam viděl, a taky cbro 600F stříbrný :P moc pěkný pokoukání :cool:
jinak hodně příjemných km v sedle bez nehod :thmubup:

Jaké pětikilo???co GPZ?

29.10.2007 v 23:36 | Nahoru | #77
Ja mel GSo - r.v. 1989 - ale KN filtr, laďák,chromová zadní kyvka,airbrush,pancíř hadice a na zacatek je to vyborna motorka,pak omrzi,ale na dalky se s tim da jet v pohode 140 - 150 km/h. Prodal jsem ji jeste slusne za 40000. Koupil jsem si ted SVcko 650,taky nahace a muzu rict, ze jsem spokojenej - super zvuk, kroutak, lehka motorka se sportovnim podvozkem. Rozhodoval jsem se mezi Banditem, Fazerem a Hornet. Bandit ma moc mekkou vidli a spatne se lame do zatacek. Fazer se mi nelibi designove a Hornet je cennove uplne nekde jinde. Kdyby se mel dnes rozhodovat pro jinou moto (kdyby byly prachy) - tak Horneta 9-tku, jde od malejch tocek a ve velkejch taky, co vic si prat. Muz nazor sehnat nekde SVcko (pokud nechces supersport - pak asi GSX-R), je to levna motorka a krasne se na ni jezdi a v roce 99, kdyz byla vyrobena,tak byla docela nadcasove. Dyt Fazer ma hlinikovej ram az od 04 vejs, trochu ubohy od Yamahy. Ale jak rikam je to jen a jen muj nazor.

Jaké pětikilo???co GPZ?

1.11.2007 v 18:43 | Nahoru | #78
Nazdar doporučim ti GPZ 500 S mám ji už pár let a jezdí bez problémů, jel jsem na ní i 215 km/h za kámošem na šestce takže s minimálním odporem vzduchu :) 3 roky jsem ji mel bez poruchy, ted měnim tesnení pod hlavou jinak jenom leju benzín a olej a jeznim co to dá :D . Co se týče ER-5 tak je to ten samej motor akorát o 10 koníků slabší, bratr jí má a jezdí se s ní super akorat při vyšších rychlostech chybí plexi ale jinak má o něco lepší krouták.

Jaké pětikilo???co GPZ?

7.11.2007 v 19:02 | Nahoru | #79
Všechny vámy jmenovaný 500stovky jsou perfektní, ale na spotřebu, servis a spolehlivost je asi nej ta CB, holt honda je honda, čus a mějte se. :thmubup:

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

22.11.2007 v 11:25 | Nahoru | #80
Johny 79> Nazdár, trochu bych si přihřál polívčičku Nelíbí se ti CB 750? Zrovna ji prodávám mimochodem :shy: Je pohodlná na dlouhý trasy pro dva lidi a dá se na ní navěsit spousta krámů (nosič a kufry jsou v ceně). V jednom se na ní dá jezdit klidně i dost svižně a spotřeba je i pak dosti přátelská - při cestovním tempu do 5.5l plně naložená.. Při kalbě mi to vycházelo nějak lehce přes 7l. Do těch 60 kolíků bysme se určitě domluvili. Jinak je ta mašina naprosto spolehlivá...

Jaké pětikilo???co GPZ?

22.11.2007 v 11:57 | Nahoru | #81
Johny 79: Tak já se teda taky přídám no. Jde spíš o to, co od motorky čekáš, ty pětikila nejsou na nějaký závodění, ale i tak jdou do zatáčky výborně položit, jen toho výkonu moc nepobrali. Je možný, že koupíš pětikilo a za chvíli ti nebude stačit, ale zase neni na škodu si vyzkoušet menší objem a trochu se otrkat. Nevim na čem jsi jezdil, jestli vůbec na něčem. Sorry, jestli je to uvedené výše,ale nepročítala jsem to.Tákže se rozhodni podle sebe, cítíš se na šestku, kup jí,možná to XJčko bych vynechala, spíš tak toho fazera,horneta,či SV650. A nebo kup pětikilo, je to na tobě.
Mimochodem i já prodávám Hondu CB 500, tak kdybys měl zájem..... :)

1 reakcí na tento příspěvek Jaké pětikilo???co GPZ?

22.11.2007 v 12:59 | Nahoru | #82
Kup si ktera se ti nejvic libi.Kdyz jsme videl CB a pak ER 5 bylo mi jasny ze beru ER 5.Ze ma o par kobyl min neresim.Nepotrebuju s tim letet 180 staci kdyz zaberu za plyn a predjedu plechovku.To je muj nazor.

(reakce na) Jaké pětikilo???co GPZ?

23.11.2007 v 09:52 | Nahoru | #83
Introš:ovšem u toho pětikila vemeš za plyn a chvíli nic a pak teprve něco, nedej bože podřadit a vyrazit, což je samo ve většině případů. Jo a bacha na rychlejší plechovky :D
Ale samo, pětikilo je pro začátek dobrý.

Jaké pětikilo???co GPZ?

13.7.2008 v 16:01 | Nahoru | #84
Ricard> Vzduch filtr je u GPZ prací.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist