na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850
hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem
2 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
www.motoinzerce.cz/modely/suzuki/4842-gs-1100-g.html
ale radsi tohle
a ted koukám ze udelali i schopnýho bandoura, ale to je moc drahý leda predelat original
J.M.K. píše: Myslíš totok ? Nevidím v tom problém, když ta motorka sloužila dříve, tak je-li v dobrém stavu a udržovaná, bude sloužit i dnes. Jen bych se možná bál nechávat ju stát venku bez dozoru, aby nelákala jistá individua, ale to je věc každého. Jediný problém by mohl být se sháněním dílů při nutnosti opravy. Když jsem před léty uvažoval o KZ400 a H1 Mach III 750, dost lidí mne před tímto varovalo. Jen tak na okraj... máš docela kliku, že je to čtyřválec. Kdyby nebyl, už by stála v mé garáži.
tak stání venku by hrozilo tak jednou, dvakrát do roka na noc pod plachtou nekde na srazu
právě z těch dílů mám strach, když to jezdí ok ale jakmle příjde porucha jseš v pytli
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
dewwil píše: Starý GS a GSX jsou v pohodě, jen zkouknout elektriku jestli není napadena kutilem domácím...Ale radši bych bral to GS1200SS to je pecka a když tam dáš motor z GSX1100R tak to bude masakr třeba tady
j na tu jsem koukal, jenomze motoscoot1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
c.j. píše: tady to je.. abych ti ušetřil cestu do motošrotu
jo to si prave pamatuju a ja uz jsem se tam byl taky divat na moto
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
Raqwators I píše: GS 1000 je v pohodě,já ji měl 7 let a jen jsem měnil provozní kapaliny a gumy.Nikdy s ní nebyl problém.Najel jsem na ní asi 40000km.Nejdál jsem na ní byl v Maďarsku.
majitel, super
tak co servis? přčedpokládám že filtry a svíce nebodou problém?
jak čosto se dělají výměny, co ventily? (šroub nebo podložka?)
díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
c.j. píše: Byl se na ně podívat aifel, jestli se nepletu a nějak to "nedopadlo"
jj, vím, já si zas pamatuju, že ta černá byla bez svodů a výfuku, už jsem po nich pokukoval dřív a pak koukám že z těch dvou složili dokupy tu černou, ale pokud není nic s rámem tak bych se toho vůbec nebál, díly jsou totožný s GSF1200, s GSX1200 a GSX1100R tudíž dílů k mání jak sraček Aifel mám dojem, že se zalekl právě těch svodů, bo jsou ťuklý, ale právě z tý červený je tam dali...no assi by nám řekl Aifel víc, ale hodně právě o takový motorce uvažuju, je to unikát a tyhle motory jdou sakra dobře ladit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
Kantorek píše: J.M.K.> Jo widovmaker Mach III 750, to by bylo něco...
Máš recht, to by byla mašina... "ekofanatici" nechť se jdou vycpat:
Ani pětistovka nebyla špatná (i když tady je hrozně přebuzený zvuk):
Ale... těch nervů, když se něco vysype a je třeba sehnat díly.. A hlavně ta spotřeba!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
dewwil píše: jj, vím, já si zas pamatuju, že ta černá byla bez svodů a výfuku, už jsem po nich pokukoval dřív a pak koukám že z těch dvou složili dokupy tu černou, ale pokud není nic s rámem tak bych se toho vůbec nebál, díly jsou totožný s GSF1200, s GSX1200 a GSX1100R tudíž dílů k mání jak sraček Aifel mám dojem, že se zalekl právě těch svodů, bo jsou ťuklý, ale právě z tý červený je tam dali...no assi by nám řekl Aifel víc, ale hodně právě o takový motorce uvažuju, je to unikát a tyhle motory jdou sakra dobře ladit
taky si rikam ze by pripadne oprava nemusela byt takovy problem, uvidim, zatim jsem tam psal mail co a jak
predtim to bylo bez svodu, jinak tak jak je ted?
Raqwators I píše: DRN.> Fitr,svíčky,to není problém...teď už si nepamatuju,jaký se tam dávali.Servis mi dělal jeden známej (tenkrát ještě v Moto HP v Pardubicích.Dneska už je to zrušený).Trochu problém byl z řetězovkou,protože ta motorka má řetěz jak od žentouru.Ale objedal jsem ho přes Beran tuning,taky v Pardubicích.Sehnal to do týdne.Tenkrát celá řetězová sada byla za 7000,-Olej jsem měnil po 6000 a ventily jednou za dvě výměny oleje.A to se kyvětšinou jen přeházeli podložky.
super díky za info myslel jsem si to, já měl chvilku doma gs 450 a taky rok nekde k 85 a v pohode, krom elektriky ve který se nekdo hrabal a díly v pohode pres motoolek
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
Jinak, staré Japy byly obecně velmi spolehlivé motorky, GS 1000 pak rozhodně jedna z největších držáků na trhu své doby. Z dnešního pohledu záleží nejvíc na výhozím stavu moto při koupi, zejména jak dlouho stála a jak o ni bylo do té doby postaráno. V případě delšího stání často degradují pryžové díly zejména palivového systému, jako různé o-kroužky v karburátorech, membrány, příruby mezi motorem-karburátoty-airboxem a pryžové díly benzínového kohoutu. Při větších KM nájezdech mohou být opotřebené plovákové ventily, neb se v té době používaly ještě celokovové zavírací jehly, které jsou více citlivé na nečistoty a opotřebení. S gufery motoru většinou problém není. Pokud moto pravidelně jezdí, pak nemusí být problémy vůbec žádné, nebo jen minimální. Občas se vyskytují závady elektrického chrarakteru, jako např. zkratované vinutí alternátoru nebo proražené diody refulátoru/usmerňovače, ale na to trpí i modermí motorky.
S ND do motoru a některými drobnými díly exteriéru u Suzuki většinou problém není, v případě zájmu je možno si dostupnost kontrétního ND lehce ověřit např. tady nebo tady.
Na každý pád, aniž bych chtěl nějak strašit, při pořizování staršího Japa je dobré počítat s výše uvedenými komplikacemi, ale není třeba se zase zbytečně bát, hodně věcí se dá odhalit přímo při kupní prohlídce moto a případně se rozhodnout, jak dál postupovat.
Přeji hodně zdaru při výběru staré klasiky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
DRN. píše: taky si rikam ze by pripadne oprava nemusela byt takovy problem, uvidim, zatim jsem tam psal mail co a jak
predtim to bylo bez svodu, jinak tak jak je ted?
jj, chyběly pouze svody a vejfuck tak to tam prskli z tý bouraný druhý...jestli ji vezmeš tak ti ji budu tuze závidět
dewwil píše: jj, chyběly pouze svody a vejfuck tak to tam prskli z tý bouraný druhý...jestli ji vezmeš tak ti ji budu tuze závidět
nevezmu, komunikace s panem brídou je dosti záživná, krom toho ze o moto nic moc nevim, prej pojízdná, k cene je treba pripocist jeste desitku za cistopis a projizdka jedine po slozeni cele ceny a na ty bouchle svody ani po nekolika dotazech nereaguje
1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec
kdyžtak PM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
VlastíkPlamínek píše: DRNe, koukni do third rajchu
kdyžtak PM
kam?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
DRN. píše: kam?
asi do sněmu ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
bos1127 píše: @ DRN. : Mrkni na tento thread, je tam pár dobrých info stran tohoto tématu.
Jinak, staré Japy byly obecně velmi spolehlivé motorky, GS 1000 pak rozhodně jedna z největších držáků na trhu své doby. Z dnešního pohledu záleží nejvíc na výhozím stavu moto při koupi, zejména jak dlouho stála a jak o ni bylo do té doby postaráno. V případě delšího stání často degradují pryžové díly zejména palivového systému, jako různé o-kroužky v karburátorech, membrány, příruby mezi motorem-karburátoty-airboxem a pryžové díly benzínového kohoutu. Při větších KM nájezdech mohou být opotřebené plovákové ventily, neb se v té době používaly ještě celokovové zavírací jehly, které jsou více citlivé na nečistoty a opotřebení. S gufery motoru většinou problém není. Pokud moto pravidelně jezdí, pak nemusí být problémy vůbec žádné, nebo jen minimální. Občas se vyskytují závady elektrického chrarakteru, jako např. zkratované vinutí alternátoru nebo proražené diody refulátoru/usmerňovače, ale na to trpí i modermí motorky.
S ND do motoru a některými drobnými díly exteriéru u Suzuki většinou problém není, v případě zájmu je možno si dostupnost kontrétního ND lehce ověřit např. tady nebo tady.
Na každý pád, aniž bych chtěl nějak strašit, při pořizování staršího Japa je dobré počítat s výše uvedenými komplikacemi, ale není třeba se zase zbytečně bát, hodně věcí se dá odhalit přímo při kupní prohlídce moto a případně se rozhodnout, jak dál postupovat.
Přeji hodně zdaru při výběru staré klasiky.
díky proctu u me je komplikace ze obcas potrebuju jet svizneji at se mi druhy moto na vyjizdkach nenudi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
Kantorek píše: J.M.K.> Jo widovmaker Mach III 750, to by bylo něco...
Jenom pro upřesnění, je to Kawasaki Mach IV 750...no já bych si chtěl dovézt Mach III 500, co jsem se tak díval, tak ji budu muset asi koupit v Anglii, v Německu-Rakousku je to s nimi bídné - resp. když už se nějaká namane, tak je za strašné peníze, 8000 a více Eur za ni fakt nedám...
Na Anglickém ebayi jich je celkem dost a dají se tam koupit polovraky třeba už od 900 Liber...samozřejmě všechno dotažené ze Států, že, ale to je fuk...
K tomu GS 1000 - vůbec bych se toho nebál, moje GS 550 E ma prakticky stejný motor, pouze menší objem, ty motory jsou při správné péči nesmrtelné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
2stroke píše: Jenom pro upřesnění, je to Kawasaki Mach IV 750...no já bych si chtěl dovézt Mach III 500, co jsem se tak díval, tak ji budu muset asi koupit v Anglii, v Německu-Rakousku je to s nimi bídné - resp. když už se nějaká namane, tak je za strašné peníze, 8000 a více Eur za ni fakt nedám...
Na Anglickém ebayi jich je celkem dost a dají se tam koupit polovraky třeba už od 900 Liber...samozřejmě všechno dotažené ze Států, že, ale to je fuk...
K tomu GS 1000 - vůbec bych se toho nebál, moje GS 550 E ma prakticky stejný motor, pouze menší objem, ty motory jsou při správné péči nesmrtelné...
no me trosku desí kladívka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starý japonec
2stroke píše: DRN.> mně na tom GS fungují naprosto bez problémů...a každopádně, ty kladívka se dají samozřejmě nahradit bezkontaktním zapalováním ...
ja ti nevim, naposled jsem mel tu cest na pio ale nejak me to k srdci neprirostlo, ale zas bratranek ma krasnou 634 a hezky se na tu mechaniku kouká
co ze sel cafe pio do sveta?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 | TeeDee | 4 | 20.4.2021 v 19:30 Branas_23 |
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 | jiri5532 | 1 | 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM |